Maart 2010 mama's deel 3!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Channes, 7 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Kleintje: Succes met je visite, misschien is het best leuk..:)

Kilo's: ik was er 22 aangekomen, 24 afgevallen. Heb nu alleen nog een streep over mijn buik en een heel klein beetje hangend vel (heb een foto geplaatst bij na de bevalling --> Buikfoto's. voor de ginteresseerden ;) ) Vanaf zondag ga ik de sportschool weer bezoeken dus hoop dan het laatste beetje strak te trainen.

2. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Marye: vroeg me al af waarom ze in pyjama sliepen maar idd met echte kleertjes (spijkerbroekje enzo) aan slaapt dat niet echt lekker. Bracht me wel op een idee; net het 1e spijkerbroekje aangepast en jesse kan 'm al aan! :D leuk leuk! :D
    Nu dus dadelijk maar pyjama's shoppen ;)

@ pil slikken: dankje voor de reacties!
    ik heb nog voor een half jaar ofzo thuis de pil liggen haha. Geen idee of ie nog goed is, dat zal ik eens bekijken.
    maar za lvoor de zekerheid toch maar ook de huisarts ff bellen, weet ie ook dat ik weer begonnen ben.
    En ik gok dat ik de 1e maand dan nog wel met condoom zal moeten sexen? haha. Vreselijk, zo'n hekel aan!

@ kilo's: hier 20 kilo aangekomen, en 18 er al af. Die laatste 2 willen niet echt, maar ga over een tijdje weer sporten dus dan komt het vast goed.
    Het is nog wel een klein buikje maar gelukkig geen hangvel.
    Helaas wel die stomme striae die nog moet wegtrekken... mgoed.. smeer hem elke dag 2x in met bio oil ofzoiets (hiervoor met biodermal maar da's super duur en de tube vloog er door heen)

Nu gauw eten en dan lekker naar het dorp.
    Beetje jammer dat het zon slecht weer is :(
    hahaha over condoom gesproken: ik weet nog dat wij, toen we zwanger wilde worden, de 1e maand dat ik van de pil af was expres mét condoom gesext hebben omdat we gelezen hadden dat de 1e maand nadat je gestopt bent met de pil de kans op een tweeling groter was. Dus we dachten; dan doen we het die 1e maand nog maar ff veilig, anders hebben we er dadelijk gelijk 2! hahaha.
    (uiteindelijk ok niet gelukt; na 2 weken waren we helemaal klaar met die ondingen hahah. Maar goed, uiteindelijk dus tóch een tweeling, maar wel 7 maanden later ;) hahah.
    Stom zeg! :D)

3. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    *breekt in*
    @eliesah, ik had dat ook, steeds een natte onderbroek en geen urine. het was vruchtwater. ik heb naar het ziekenhuis gebeld (was niet bij een verloskundige) en mocht langskomen en aan de monitor. niks te zien, als het zo bleef mocht ik de volgende dag terugkomen. dus wij terug (met lichte rugpijn) en weer aan de monitor, niks. toen ging ze even voelen of ik al ontsluiting had, had al 4-5cm. ze hebben toen besloten om mijn vliezen te breken om het op gang te brengen. 2,5uur later is leah geboren:D
    weet niet of je al ontsluiting hebt? maar ik zou even de vk bellen.
    succes. (ik lees met spanning mee, en duim voor je dat je niet lang meer moet wachten)

breekt uit

4. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Zo weet nu zeker dat de brandmelders werken in huis..
    Net klaar met douchen maar was de afzuiging vergeten aan te zetten, denk doe de deur maar even open zetten. Haha gaat ineens dat ding af, snel ramen open en gelukkig stopte hij vanzelf. Stond ik anders daar naakt te proberen dat ding uit te krijgen hahaha..

M'n vriend is helemaal zenuwachtig, haha zo lief. Van hem moet ik nu gewoon de vk bellen. Maar wil echt nog even afwachten. Als straks weer alles nat is bel ik gelijk.

Lindavnr; heeft dan goed geholpen die condoom. Haha niet dus.. :p!!

Pff ben benieuwd straks met mijn kilo's, keek net in de spiegel en voel me echt dik, bah! Maar goed er zit natuurlijk nog heel wat in me buik hihi..

Ga nu even wat eten, en vriendlief komt zo ook even thuis eten in z'n pauze. Hihi, de zenuwachtige papa in spé :p!

5. Appel en Peer

Zo, bij zo'n verhaal schrik ik toch wel een beetje.. ;)
    Weet nog niet of ik al ontsluiting heb, de vk wilde nog niet voelen. Doen ze pas bij 41+3 weken. Heb zelf het gevoel van wel omdat ik al zolang met voorweeën/krampen en steken aan het rommelen ben.
    Nou ga ik straks gewoon echt bellen....
    Eerst maar even eten! :)

heb nu trouwens na het douchen wel weer wat kramp gekregen onderin m'n buik. Pfff kom nu maar gewoon... :p

6. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    heb net gekeken: ik wil ook weer zo plat als jij zijn!!!

je ziet er goed uit hoor

7. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    idd gewoon bellen ik ben benieuwd!!

8. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    eliesah ik had ook kleine beetjes, ze is toen gekomen aan aan mijn maandverband te ruiken;) en idd t was vruchtwater.
    toen ging ze voelen en ik had al 3cm, terwijl ik maar 1 dagje voorweeen had gehad, vervolgens gestript en het stroomde eruit!
    zou toch even bellen of ze t willen checken, want als t wel vruchtwater is moet je eigenlijk binnen 24 uur bevallen he?

bij cb alles goed, was alleen een uur te vroeg:)
    maarrr ze woog 4410!!!!!das 375 gram in ruim een week das een hoop of niet?in de eerste 4,5week was ze ook 400 aangekomen en nu dus in ruim een week.
    als t goed is beld de wijkverpleegkundige me straks zodat ik wat kan vragen over de voedingen.

neomi kwam vanacht al na 4,5 uur:$ het word dus echt iedere nacht korter heel vaag...ga ook maar eens vragen of voeding voor hongerige en spuugende baby niks is voor neomi

9. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    zo die groeit zeker goed!! misschien is neomi nu in haar sprongetje gekomen!!! je bent te laat bevallen toch??

10. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    onee ik zag al op de site dat je 11mt uitgerekend was dus dan zou t geen sprongetje kunnen zijn lijkt mij.

11. seanli31

seanli31 Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.213
    0
    0
    Brabant
    Spannend eliesah, ik zou idd ook niet te lang wachten met bellen! Je weet nooit he ;)

@kilo's, ben vandaag 2 wk geleden bevallen (tijd gaat snel..) ik was tijdens zwangerschap 15 kilo aangekomen, vanmorgen gewogen en ben er nu totaal 8,8 kwijt :) ds best netjes in 2 wk vind ik.. maar moet er nog een aantal ;) scheelt dat ik ook pas sinds een wkje weer op de been ben dus komt goed!

Hier een goede nacht gehad gelukkig, Sem heeft fles gehad zo rond half 11, kwam toen rond half 3 daarna rond kwart voor 7 en toen pas weer om half 10 dus das best netjes geloof ik?

Alleen sinds vanmorgen heeft ie nog niet echt geslapen.. na zn voeding lekker met m geknuffeld enzo, in zn bedje gelegd en het gehuil begon weer.. tut erin en het was goed, zodra de tut maar uit zn mondje viel begon ie weer te huilen..
    Heb m maar ff laten huilen toen, daarna ben ik naar boven gegaan, wasje opgehangen en een was gestreken terwijl de deur van zn kamertje open stond.. hij was stil. Ik was klaar met alles en het was weer huilen.. heb m nu maar naar beneden meegenomen en op zn domoo gelegd... en warempel, hij is rustig! Moet zeggen dat ik wel elke keer zn tut in zn mondje moet stoppen want zo gauw deze uitvalt, begint ie te zwaaien met zn armpjes en is ie weer wakker... misschien nu al tut verslaafd? :);)

Kan die tut ook niet om zn hoofdje vastbinden hihi dus moet daar toch iets voor verzinnen denk ik..

12. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    hier weer een beetje een jengelend kind maar als ik dan la la bamba opzet is ze stil :p haha
    ze ligt nu lekker op mn arm lekker knuffelen en wiegen....

13. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    oh vriendlief zei aan de telefoon misschien krijgt ze al tandjes haha wel erg vroeg lijkt me ;)

14. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    lisetje haha hier nog een tut verslaafde!!tis echt een ramp, alleen als ze echt diep slaapt is t niet erg als ie eruit vald, maar met het wakkeer zijn en in slaap komen pfffff zodra ie eruit is huilen!!ze slaapt nu overdag beneden en snachts naast ons, maar ben benieuwd hoe dat moet als ze op haar eigen kamertje gaat liggen!!
    nette nacht hoor!!

setti ben idd 1 week eerder bevallen.
    hoop dat ze snel bellen dan kan ik vragen voor andere voeding misschien.

ahh zonnetje begint weer te schijnen hier!!me nichtje van 3 komt zo daar moet ik paar uurtjes op passen, hoop dat ze n beetje rustig is hahah

15. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    misschien is zo'n knuffel je speen ding goed voor hem. dan kan hij niet zomaar de tut uittuffen

16. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    ben benieuwd wat ze gaan zeggen.

spannend zo met nog een kind erbij die niet van jezelf is.

17. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Die knuffel je speen heb ik ook gekocht, maar ze zijn nog te klein voor kleine babytjes en door het gewicht vallen ze juist uit hun mond...:)

18. Appel en Peer

Heb net gebeld en er komt zo iemand langs..
    Pff ben nu helemaal zenuwachig!!
    Straks is het echt zo en ga ik echt vandaag bevallen en hebben we gewoon ons meisje. Ow wat vind ik het spannend..
    Hoop het wel natuurlijk maar vind het nu toch wel erg eng haha!

19. Appel en Peer

Zo Ano, je meisje is lekker gegroeid! Konden ze bij het cb niks zeggen over de voeding? of was je gewoon naar het weeguurtje geweest..
    Ben benieuwd hoor!

Kleintje; haha zie je al helemaal door het huis dansen met je meisje! :D

Lisetje; dat klinkt als een mooie nacht. Wel lastig zeg met het huilen, je weet gewoon niet meer wat je moet doen denk ik.

Hoop echt dat mijn meisje geen tut nodig heeft, heb er niet echt een hekel aan maar vind ze zo niet leuk! ;)
    Mocht het zo zijn is het natuurlijk oke hoor, maar liever niet.

Setti; Lisanne heeft volgens mij ook geen tut toch?

20. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    spannenddd eliesah!!!!!!!denk dat het vandaag of morgen er is!!!!!
    hou ons op de hoogte!!

nee ik was gewoon op weeguurtje teminste een uur te vroeg, daarom kon ik niks vragen, dit was gewoon zo'n weegmiep hahahaha.

Deel Deze Pagina