Hey meiden Volgens mij begint het hier ook heb om kwart voor 12vruchtwater verloren de weeen komen nu om de 8min.
sabine - ik houd ze inderdaad op de hoogte zodra ik meer van jou weet... Lindavnr- goed om te horen dat alles weer goed was met de echo en dat beide jongens in de juiste houding liggen. kleintje88 - succes we denken aan je.. Darcy - nog niet ingedaald, kom op beebie zakken... Funnyme - dat is inderdaad balen zo vlak voor de bevalling.. Linda - succes we hopen dat je snel je kindjes in je armen mag sluiten.. hannelore - wat eeen leuke foto... channes - wauw succes en houdt ons op de hoogte... Hier - alles nog rustig, ik kruip straks naast mijn dochter in bed want morgen mag ik er weer vroeg uit voor die kleine... Ik lees jullie morgen slaap lekker...x shez
Ik ben de laatste spullen aan het pakken. Vannacht amper geslapen. Heb het 23 uur zien worden en vanaf 0.30 was ik weer wakker.... gaap! Hoop dat ik genoeg ontsluiting heb om in te leiden. Ik sms als ik moet blijven.
@ Moons; Hoe gaat het, heeft het doorgezet vannacht? @ Hannelore; Wat een lieve foto... *smelt* @ Channes; Hopelijk is het goed doorgezet, in ieder geval veel succes! @ alle bevallende moedertjes (in spƩ) toitoitoi, heel veel succes! Hier alles nog rustig, gister wel last gehad van harde buiken. Misschien kwam het doordat ik zelf moest assisteren bij een bevalling Gisteren namelijk een schaap geholpen bij het bevallen van haar lammetjes. Mijn ouders wonen op de boerderij en mijn vader was niet thuis en mijn moeder durft het niet om te helpen dus ja toen moest ik maar even helpen. Nu lopen er weer 2 dartelende lammetjes extra in het hok, zo lief!! Hebben jullie trouwens ook zo'n last van afscheiding Hier is het verschrikkelijk, 's ochtends voel je het er gewoon uitlopen... Overdag loop ik met een verbandje in omdat ik anders tig onderbroeken kan gaan verwisselen. Zal er bij horen denk ik.
funny ik hoop voor je dat je mag blijven! alvast veel succes... knuffel! channes spannend zeg. misschien lig je nu te bevallen of is je kleintje er al! lig nog in bed op mn telefoon te forumen, niet echt handig. zo maar even de laptop halen hihi..
Goedemorgen. Hier is alles weer rustig, harde buiken zijn weggetrokken en alles is weer normaal.:x Moons en Channes: Hoop dat het voor jullie doorzet!!! Succes.
Hamelore, wat een droppie en ook al zoveel haartes. Kussiex, prematuurtjes kunnen sneller iets aan hun motoriek hebben als op tijd geboren kinderen. Die spiertjes zijn een stuk slapper. Dat merkte ik wel. Dat hoofdje zwabbert nog heel snel alle kanten op. Vandaar dat een kinderfysio Nienke in de gaten houdt of het allemaal goed gaat. Op zich is er nu nog niks aan de hand, maar zien ze wel iets wat niet goed ontwikkeld, dan zijn ze er gewoon op tijd bij. Channes en Moons, hebben jullie al iets leuks te vertellen? Bregt, mag jij met je zwangere buik nog wel zwangere schapen helpen? Of was dat alleen gevaarlijk als je net zwanger bent. Zit te wachten op de zuster. Nienke heeft goed gedronken vanmorgen. Zeker 80cc. Als ze dat zo blijft doen, dan kan ze om de 4 uur eten krijgen.
Weet ik eigenlijk niet, helemaal niet stil bij gestaan... Lijkt mij dat dat dan juist in het begin van de zwangerschap niet zou mogen. Scheiden drachtige dieren dan iets uit waarvan je bijvoorbeeld een mk zou kunnen krijgen?
*** BUDDY NIEUWS CHANNES*** 6.50 uur; "Hey ik lig in het zh heb hele heftige rug weeen heb net een ruggeprik gehad 6 cm ontsluiting nu. Kreeg de rugweeen niet weg gepuft. Liefs Channes" ----------------------------------- 9.14 uur; "Hey 9 cm ontsluiting al. Pff gaat best snel hoor. Ruggeprik is bijna uitgewerkt nog even geduld. Vind het zo spannend liefs Channes" *** EINDE BUDDYNIEUWS*** Dus meiden, nog even en er is weer babynieuws!! Vind zo SPANNENDD!! Heb haar natuurlijk heel veel succes gewenst! Ik ga nu weer plat, heb net twee paracetamol gehad.. Heb al weer 2 dagen hoofdpijn!! :x @ Bregt, eigenlijk moet je dus wel bij drachtige schapen uit de buurt blijven... (mijn ex, de vader) heeft een schapenhouderij en tijdens de lammertijd mocht ik niet in de stal komen is me in het begin van zwangerschap al gezegd. In het vruchtwater kan bij de bevalling van een schaap Chlamidya virus worden uitgescheiden. Ik weet nie of het NU voor jou gevaarlijk is, maar in het begin van zwangerschap kan het miskraam veroorzaken en als het kindje er net is kan het kindje dus wel besmet raken... En ziek worden! Dus hou het wel even in de gaten! Wil je helemaal nie bang maken, maar wil het toch even zeggen! @ Stroopie, ahh dankjewel voor de uitleg!! Nu snap ik het helemaal! Maar ik begrijp dat vooralsnog de fysio erg tevreden is over Nienke? Gelukkig maar! Liefss
Het is gevaarlijk voor zwangere vrouwen, maar hoe het zit als je op het laatst loopt, weet ik niet. Misschien zou je je vk of de gyn eens kunnen vragen.
@ channes; spannend meid! Heel veel succes met de laatste cm @ Kussie; wat stom van mij zeg. Nou gelukkig heb ik om half 12 een afspraak staan bij de huisarts, zal ik gelijk even vragen hoe en wat....
Joehee, Nienke is gewogen en netjes aangekomen. Ze weegt nu 3040 gram. Kussiex, Met NIenke gaat het idd goed. De fysio in het zh had haar goed nagekeken en ze lag netjes op schema. De fysio hier is gewoon een voorzorgsmaatregel. Ik ben al die mensen over de vloer weleens zat, maar gelukkig zijn ze er wel voor deze hele kleine prematuurtjes. Scheelt veel ziekenhuisbezoekjes.
Goedemorgen meiden, Nou nog niks hoor! Had echt pijnlijke harde buiken gisteravond, dacht echt dat het door ging zetten, maar ben in slaap gevallen en vanmorgen was alles over!!! shit shit. Vanmiddag naar vk, misschien wil ze wel even inwendig voelen of het niet voor niets is geweest. Channes, misschien heb je nu je baby wel al in je armen, succes meid!!! Stroopie, fijn dat Nienke aangekomen is!! Goed zeg. Ik ga toch maar weer voor de 10e van de maand hoor!. Grappig is wel dat mijn oudste zoon vanaf het begin 10 Maart heeft gezegd, dus misschien daar maar vanuit gaan. Liefs Moons
Moons: he bah, weer niks...? Ik weet er alles van Ik ga ook nog steeds voor 10 maart!! Stroopie: hoeveel woog nienke bij haar geboorte? Wel super dat ze is aangekomen, daar doen we het voor!!
Ik ga maar eens enveloppen schrijven.. Hier liggen ze al de week te wachten op mij, maar ondanks de v erveling kon ik er nog niet echt aan beginnen, pff rotwerk. Lekker glaasje sap, koekje en dan komen we een heel eind.
Oeh bijna weer baby nieuws; SPANNEND!! Hannelore; wat een prachtig kindje zeg! Ook al veel haartjes, zo lief.. Moons balen zeg dat het niet meer is door gezet. Ben benieuwd wie er morgen een lodger winnen.. ! Als ik morgen niet beval kan ik ook nog voor 10 april gaan haha, maar hoop het echt niet . Stroopie; fijn zeg dat Nienke goed is aangekomen! Kussie; rust maar goed uit! Hoofdpijn is niet leuk... Hier alles weer rustig. M'n buik was echt zo onrustig gister! Weer een goede nacht gehad, is zooo fijn als je goed slaapt. Setti; hoe is Lisanne de nacht doorgekomen? Ben ook erg benieuwd hoe het met kleintje88 is...
Wij hebben ook etiketten uit laten printen. Had echt geen zin om alles te gaan schrijven! En ziet er een stuk netter uit vind ik.. Heb trouwens mooie roze enveloppen hihi.. Ben helemaal verliefd op de enveloppen hahahaha!