@Eliesah, ben benieuwd hoe het nu met je gaat!!! Hopelijk slaat het ineens aan. Heeeeeel veel succes en geniet ervan zolang het nog vol te houden is.
Luca krijgt overdags de borst, en 's nachts krijgt hijeen fles. Als hij zn fles snel op heeft geven we hem een speen.Zo komt hij ook van zn zuigbehoefte af. Hier werkt het prima! Ik zou het gewoon proberen.
Boomer, het gaat goed met hem. Hij is klaar met zn antibioticakuur. Drinkt goed.En het belangrijkste.... hij heeft alleen een onschuldig hartruisje!
Jawel, maar smorgens drinkt hij 1 borst goed leeg. De andere kolf ik af en dat krijgt hij 's avonds ofzo in een fles.
Effe Fenna showen Hebben jullie dat ook nog, ik heb het nog iedere dag, ik kijk naar Fenna als ik alleen ben, en dan moet ik zo huilen, want ik ben dr zo gelukkig mee en ik vind haar zo prachtig. Dan is het zo brullen he.
Boomer wat een mooie meid ook al EN dat huilen heb ik niet echt maar wel dat ik haar soms op sommige momenten helemaal plat wil knuffelen Funny: Fijn dat het goed gaat met Luca Esmay heeft trouwens maat 56 maar denk dat het ook niet meer zo super lang zal duren voordat ze naar 62 gaat.... Ik hoop het eigenlijk want de kleren die ik in maat 62 heb zijn eigenlijk ook wel super leuk Nu ga ik gauw naar bed, druk weekendje voor de boeg! Hele weekend bij mijn ouders, hopelijk doet Esmay het dan net zo goed als thuis! Trouwens hier is het s'avonds ook bijna niet meer huilen (even afkloppen) ik zet haar nu in een wipstoeltje bij me neer en dan zit ze een beetje rond te kijken, af en toe beweeg ik haar wat heen en weer en ik praat tegen dr, ook veel knuffelen en dan vind ze het allemaal prima!
He bah, weer nieuwe tabletten? pff, 90 ook nog gewoon! Jeetje. Was je ijzergehalte dan nog laag? Hadden ze je erop geprikt? (sorry als ik daar ff over heen gelezen heb) Ik ben ondertussen gestopt met de pillen, geen idee of mn ijzergehalte nu al goed was, maar oke.. zolang ik geen klachten van hoofdpijn en duizeligheid heb, zal 't wel goed zijn.. haha
Oehhh ben zo benieuwd hoe het met Eliesah gaat!! Oh; zie nu ik dit typ dat ze online is??!! Da's zeker geen goed teken, wel?? Hopelijk mag je gauw bevallen meid!
Ja ze hadden op 3 dingen geprikt waaraan ze zouden kunnen zien hoe het is met je ijzergehalte.... In ieder geval het HB maar dan heb je nog 2 dingen weet het zo even niet meer! En daaruit kon hij opmaken dat het nog te laag was! Ik kreeg alleen zelf de waardes niet te horen want ik zou me dan misschien meer zorgen gaan maken :x vond dat zo'n onzin maar goed! Denk idd als je niet duizelig of moe bent dat het dan wel redelijk op orde is? Ik heb ze tijdens de zwangerschap ook gebruikt en toen ging ik me weer wat beter voelen en moest ik opnieuw prikken en toen was het weer helemaal goed!
@ Boomer: aahh wat een moppie!!! Lieve foto's! Hier nog even Daan-spam! Hij duimt al! haha, lief he`!
funny zo hij is idd een flink ventje, dan weet je iig dat hij goed groeit maat lisanne heeft dus sinds deze week maat 56 aan de broekjes zijn net een zoom te lang en de mouwen moeten we ook omslaan. mt 50 kan ze nog wel aan hoor maar als ze zich een keer uitrekt dan heeft ze een naveltruitje aan hihi. tepelspeenverwarringe ik geef de borst en ze krijgt ook afgekolft via de fles en ze heeft de difrax combo tut. en ik heb niet t idee dat ze in verwarring is. ONGESTELD GING IK VANAVOND NAAR DE WC EN MET AFVEGEN ZAG IK BLOED IK HAD ECHT ZOIETS VAN HE!!! DUS NET WEER NA T PLASSEN FF GEKEKEN EN BEN IK TOCH AL ONGESTELD GEWORDEN. LISANNE IS VANDAAG PAS 7 WEKEN OUD!!! EN DAT TERWIJL IK BV GEEF. boomer leuke foto ik heb t zelfde jasje voor lisanne. hij valt wel groot he? ik had mt 50 en die zit nu nog ruim. hij zit alleen wel erg warm. en dat vest met dat poesje heb ik ook de roze van mt 50 is bijna te klein en ik heb m ook in het wit. Lang leve de zeeman. ze hebben leuke kleertjes voor weinig geld. wipstoeltje lisanne huilt alleen maar als ze erin zit. t schommelen in de maxicosi vind ze veel leuker
kleintje nou lekker dan dat t zo gaat met je ijzer en wat stom dat hij niet wou zeggen hoeveel t was en vervolgens krijg je wel 90. Voel je je ook anders nu je ijzer niet goed is?? ik heb echt geen idee.
Setti: Dat is idd snel zeg Lindavnr: mooie foto Schattig en mooi En nu ga ik ECHT naar bed!!! Eliesah; ik hoop dat het doorzet en morgen op babynieuws
Oké nog even gauw een reactie! Ja ik ben veel moe ondanks dat ik goed slaap en overdag vaak ook nog even plat ga en ben soms ineens ook duizelig maar verder eigenlijk weinig klachten alleen die moeheid is wel erg vervelend..... Maar ja komt vast wel goed! Weltrusten dames!