*breekt weer in* eliesah en man, gefelciteerd met taleah een prachtige naam (vooral het laatste stukje) *breekt weer uit*
wat goed zeg dat kai ff geslapen heeft zo kom jij ook een beetje aan je rust. hopen dat hij t ook volhoudt. Lisanne heeft na de 1e borst wel last van krampjes denk ik dan gaan we ook altijd verschonen en dan de andere borst en dan valt ze vaak wel in slaap. je merkt zeker wel aan haar of er een boer of poepje in de weg zit.
Yeehhheehhh, Daar is ze dan gefeliciteerd met jullie dochter taleah, en wat een mooie naam... I like it.. x shez...
Kussiexx - Lieve meid je hoeft je niet te schamen. We zijn er allemaal wel een x geweest dat jij je tegelijk gelukkig & ongelukkig voelt. Maar je komt er wel doorheen.. Boomer - schoonouders, wij wonen te ver weg dus ze kunnen niet zomaar langskomen. Nu is mijn moeder op vakantie bij ons die blijft wel meteen 4wk, maar dat is mijn mama. Mij schoonouders komen daarna en blijven 2wk. En in NL wonen we ook te ver weg, mijn schoonouders wonen namelijk in enschede. En wij woonde eerst in Nieuwerkerk a/d ijssel en straks gaan we in Almere wonen.. Wij hebben wel zin in onze nieuwe woning... Hier - Mijn mama is Roué nu aan het voeden, dus kan ik ff rustig achter internet. Kleine meid slaapt, vent is aan 't werk. Ga hier volgende week of de week erop een koffie ochtend houden voor alle dames (de vrouwen v/d collega's van mijn man hier op 't eiland) kunnen ze allemaal tegelijk naar de baby komen kijken.. Lekker koffie of thee, met een eigen gemaakte appeltaart... Nou dames ga maar ff verder 't huis schoonmaken, lees jullie later... shez8)
@ Eliesah en man.... supergefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Taleah!!! Eindelijk is ze er! Geniet van de kleine meid.
@ Germini: Wat heerlijk dat Kai zo rustig is vandaag. Tja, toeval of niet, hij slaapt en is rustig!! Rare vraag misschien, maar herken jij ook het volgende? Veel de hik, huilen bij/na het eten, hazenslaapjes doen overdag, waarbij er om de 5 minuten wel een keer gehuild word, rode ogen, benauwd klinken, slijm in de keel, vieze stinkwindjes en regelmatig niezen?
Hier leg ik Milou nog om en om op haar zij... overdag ligt ze beneden in de wagenbak en 's nachts naast mij in haar wiegje. Milou kan niet in slaap vallen op haar rug, en heeft minder last van d'r reflux als ze op haar zij ligt. Wel leg ik haar zo neer dat als ze rolt ze op haar rug rolt en niet op haar buik kan rollen. Ik leg er geen rol achter. Zoë sliep ook veel beter op haar zij. CB is er niet blij mee... advies is natuurlijk op de rug. Let zelf ook goed of het hoofdje niet platter wordt... weet uit ervaringen om mij heen dat het CB vaak te laat aangeeft als het hoofdje platter wordt.. ze zeggen vrij lang dat het wel meevalt.. en dan zit je alsnog met een helmpje... en helemaal rond wordt het dan echt niet meer.
@Boomer, ben benieuwd of je nog in het amphia bent bevallen.... je bent net ander half uur na mij bevallen! Ik heb er ivm een ks en heel veel bloedverlies nog wel een aantal dagen gelegen. Groetjes Wendie
@eliesah van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje! t heeft even geduurd maar jullie kunnen nu lekker gaan genieten!! @gwenolyn, Sem hft ook vaak de hik, niest regelmatig per dag en dan meestal 2x achter elkaar en hij ligt meestal beetje te "piepen" tijdens zn fles, als ie slaapt is ie echter wel stil Hier gaat het verder wel goed vandaag, Sem hft het vannacht erg goed gedaan.. kwam om 00.00 voor de laatste fles toen om 04.00 en daarna om 08.15 uur.. heerlijk! Hoop dat ie dat vannacht weer doet Heeft de hele ochtend weer lekker geslapen maar sinds de voeding van 14.15 is ie weer wakker en wil ie niet in zn eigen bedje slapen.. hebben m nu net op zn ligzak beneden neergelegd en hij slaapt.. Gaan m straks lekker in badje doen, daarna flesje geven en ik hoop dat ie dan weer zn bedje in wil..
@ Gwenolyn.. kan het geen reflux zijn? Ben je er al mee naar de huisarts geweest? Milou huilde ook tijdens en na haar flessen... huilde als ze een boertje moest doen, kwam steeds wat vocht uit haar mondje, korte slaapjes (omdat het maagzuur steeds omhoog kwam). Veel de hik en niezen doen heel veel babies. Dat is niet raar.
Eliesah: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje! Ben benieuwd naar de eerste foto's en je verhaal maar nu eerst genieten. Je hebt zolang moeten wachten. Rest: Ik kom morgen weer bijlezen, maar we hebben even een echt geniet dagje met z'n 4-tjes
Naatje wat een dotje. Wat een lange haren heeft ze al. Je kunt er al staartjes in doen. Ze is zo te zien ook al aardig sterk in haar nek. Melanie kan haar hoofdje ook al aardig goed omhoog houden.