Ik ken het. Ik verschoon nu ook vaak maar tijdens of na de voeding i.p.v. ervoor. Want telkens poept ze tijdens het drinken dr luier vol en mag ik wéér verschonen.
Hey Wendie, ik had vorige week al een berichtje voor je geplaatst, maar die zal je niet gelezen hebben denk ik. Ja, bizar, we lagen waarschijnlijk naast elkaar haha. Maar jij had natuurlijk een keizersnee. Mocht je wel op de verloskamer bevallen dan? En had je ook die nacht de mannelijke vlaamse gynaecoloog?
Ano: Weer wat geleerd dan. Volgende keer dus een setje kleren meenemen. Stroopie:Wat goed van Nienke! Hopelijk blijft ze zulke goede nachten hebben. Setti: Leuk hoor zwemmen! Wil ik ook snel gaan doen, maar ze moeten eerst hun eerste inenting krijgen. Johanna: Ookal zo'n fijne nacht, lekker hoor! Germini: Balen dat het weer zo'n slechte nacht was... Ik hoop echt dat het snel een stuk beter zal gaan met Kai. Hier: Pepijn en Florine lachen ineens de hele dag. Nu ze weten hoe het moet, is het echt feest. Behalve als mama met de camera klaar staat, wnat dan stoppen ze. Ik heb wel nog even een nieuwe foto:
boomer, blijft jouw kleintje dan ook huilen ook al heeft ze een poepluier? kai blijft nl krampen houden! marye, dankjewel.........ik hoop t ook, t duurt nu al zo lang! kan helemaal niet genieten v zijn babytijd wat een schatjes zijn pepijn en florine!!
@ setti.. wat een leuke foto's van het zwemmen! @ Shezze... dat jullie ook file hebben.. had ik niet verwacht. Hier gaat alles goed... Zoë heeft haar zusje helemaal geaccepteerd en is erg lief voor haar. Met Milou gaat het ook goed. Hoe is het bij jullie? Geniet je lekker nu je moeder er ook is? @ Marye. wat een leuke foto, maar wat een verschil zeg tussen Pepijn en Florine... Pepijn is echt een stukje boller zo te zien. Wel schattig. @ Johannal.. lekker hoor ff wat langer slapen 's nachts. Hier was dat een paar dagen geleden.. helaas vanacht weer om de 3 uur.. en dan ook nog de hele fles eruit spugen . @ ano... hier een knuffeldoek van woezel en pip aan haar speen. hydrofielluier is idd ook een idee.. of een spuugdoek. Gek wordt je ervan om steeds die speen terug te doen. En kan me herinneren dat Zoë pas rond 11 maanden zelf haar speen terug kon vinden 's nachts... dus maak je borst maar nat . @ huilen/ persen/ kramp... ook hier last van. Tijdens het drinken gaat ze liggen persen.. en als ze echt haar best doet dan spuugt ze daardoor haar fles er weer uit en is het helemaal feest... Echt zooo vervelend. Had het gevraagd op het CB, maar het is normaal dat ze veel persen ondanks ze niet hoeven poepen. De eerste 2 weken gaat de ontlasting vanzelf eruit... daarna moeten ze dus leren om druk te zetten op hun onderkant om dan te poepen.. en de een heeft het sneller door dan de ander. Weet dat Zoë er niet zoveel last van had.. Milou ligt rustig een uur te persen in haar wiegje naast mij.. lekker voor mijn nachtrust dus :x. Kramp... hier wel van de medicijnen voor d'r reflux. Verder af en toe. Heb infacol gebruikt, maar daar gaat ze van spugen. Cinababy heeft Zoë wel gehad, maar is meer een zoethoudertje dan dat het echt tegn kramp werkte. Milou krijgt ook nutrilon omneo tegen kramp. Helaas spuugt ze steeds meer, maar moeten woe toch op controle bij de huisarts dus dan maar even vragen of dat ook door de reflux komt.
Hier vandaag ook voor het eerst alleen met mijn twee mannetjes. Is nog wel even uitvogelen hoe ik mijn aandacht moet verdelen... Ze liggen nu allebei op bed (slapen niet, maar hopelijk komt dat nog) dus ik ga ook even een tukje doen. Ik heb vannacht namelijk alles alleen gedaan, omdat mijn man vandaag weer aan het werk ging. Pfff... Toon kwam om 1, 3 en 5 uur en tussendoor wilde hij ook niet echt slapen tenzij hij bij mij was. Ben een beetje gaar dus!
Setti: Wat een mooie foto's Echt een mooi meisje! Zag ook nog een mooie foto van Zoë voorbij komen leuk Mensen waarbij de kindjes langer hebben doorgeslapen: Super Hopelijk blijven ze dat volhouden! Verder weet ik het even niet meer sorry..... Van het weekend zijn we bij mijn ouders geweest nou ik was gisteren helemaal gesloopt toen we thuis kwamen! Esmay heeft ook daarna als een gek lopen huilen dus heb ik haar maar om 20.30 de fles gegeven en op bed gelegd! Wel nog 2 x in een half uur dr luier moeten verschonen omdat ze vrij dunne ontlasting had maar gelukkig was het daarna goed... Zelf ook meteen naar bed gegaan en toen ze om 23.00 begon te huilen leek het alsof ik al een hele dag had geslapen Toen nog maar even een klein flesje gegeven (ze had overdag een enkele keer wat laten staan) en daarna heeft ze geslapen tot vanmorgen 6.30 Gisteren alleen wel iets minder leuks binnen gekregen, post van het ziekenhuis over Esmay! Ik dacht huh wat is dit nu weer? Deed het open en zag dat we even 1496 moeten betalen voor die dagen dat zij met mij in het Ziekenhuis heeft gelegen en de onderzoeken van de kinderarts :O Ik meteen net de zorgverzekering opgebeld hoe dit kan maar ze staat er gewoon ingeschreven.... Nu moet ik de rekening naar hun opsturen en dan maken zij het aan mij over en dan moet ik het overmaken naar het ziekenhuis..... (hoezo omslachtig) Hopelijk is het er wel binnen 30 dagen want ik kan zo'n bedrag echt niet in 1 x zomaar even ophoesten, is gewoon een heel maandsalaris voor mij!!! Maar is dit normaal??? Nog meer mensen die dit gehad hebben? Ze is toch eigenlijk meteen nadat ik thuis ben gekomen ingeschreven en de brief is van 06-04 toen stond ze allang ingeschreven bij de menzis!
Marye wat een mooie foto Mooie kindjes Moeders die vandaag voor het eerst alleen zijn: Succes meiden! Maar het gaat vast helemaal goed komen
Oh ja nog even een vraagje: Zijn er hier meiden met een Wii fit plus? Zo ja is dat leuk? en zal het kunnen helpen bij afvallen / strakker in je vel komen? Zit er aan te denken om een Wii te gaan aanschaffen omdat ik weet dat ik toch niet naar een sportschool zal gaan, althans niet lang vol zou houden! We hebben er ooit al 1 gehad met een gewone wii fit maar omdat we toen bijna nooit thuis waren hebben we hem verkocht, en nu mis ik hem toch wel een beetje En zitten de spellen van de Wii fit ook op de wii fit plus ?
naatje, milou heeft dus ook zo veel last van krampen?? Vervelend he! Wel een logisch verhaal wat je verteld. Hoop dat Kai snel doorkrijgt hoe het moet Hij ligt echt bijna elke nacht de hele nacht te persen!! Dan moet hij het nu toch eens door hebben haha. Of wacht hij tot mams helemaal naar de filistijnen is?? Welke medicatie krijgt zij voor haar reflux? Kai heeft namelijk ook reflux en heeft zantac, wist niet dat daar ook krampen door kwamen. kleintje, jeetje wat een bedrag! Gelukkig wodt het vergoed!! ik heb geen idee, heb zelf geen rekening gehad. Wel van de kraamzorg, die moest ik wel voorschieten.
HIj slaapt!! Vanaf 02u is hij wakker geweest en huilen en nu slaapt hij!!!!!!!!!!!! joehoeeeeeeeeeeeee..............................even van genieten zolang het duurt mijn andere 'zoontje' komt nu zo uit school kan ik eindelijk eens rustig met hem eten en aandacht geven want die komt echt tekort nu!!
Germini fijn dat hij nu slaapt hopelijk slaapt hij nu ook eventjes door en kan jij al de tijd geven aan je andere zoontje!
kleintje: ik had ook een lekkere rekening 5800 euro. Ik heb hem opgestuurd en zij zullen het uitbetalen aan het zhuis. Als het langer duurd dan 30 dagen krijgt je wel een herinnering hoor. Komt goed, geen zorgen. Hier: Thom gister weer de hele dag liggen huilen, precies zoals in het boekje staat, hij slaapt nu weer lekker. Ik hoop echt dat het zo goed blijft gaan met het inbakeren! Ik ga ff met opfrissen en dan nog ff de stofzuiger boven er doorhalen. De fysio komt zo voor thom. Fijne middag meiden!
germini sterkte vandaag meid, dikke knuffel. ik hoop zo voor je dat hij wat meer gaat slapen ook voor zijn eigen rust. misschien komt t toch door de dolfius. wel fijn dat hij nu toch slaapt marye wat een mooie foto en wat is pepijn al groot zeg vergeleken met florine! lisanne heeft ook de enting nog niet gehad hoor die krijgt ze pas 19 april poepen hier heeft lisanne vanaf vorige week dinsdag niet meer gepoept ze heeft af en toe een soort van natte scheet maar dat is ook echt alles en t cb en de ha zeggen dat t normaal is maar ik vind t echt niet normaal hoor. gister al met de thermometer geroerd en toen kwam er een heel klein beetje maar eigenlijk net niets. kleintje je kan ook ff naar de afdeling van het zkh bellen waar de factuur vandaan komt! nr staat op de factuur. dan kunnen ze de factuur omzetten naar de zorgverzekering. t kan namelijk zijn dat op t moment van facturering bij hun nog geen verzekeringsgegevens bekend zijn van esmay en bij de verzekering check zijn de zorgverzekeraars soms wat vertraagt met t online zetten van de gegevens en dan krijg je dus de rekening thuis omdat t zkh t niet kan inzien. ik werk zelf in het umc op de afdeling facturering dus vandaar dat ik t weet.
Ahhh Germini wat lief Setti: bedankt voor de tip! Alleen staat op de achterkant van de factuur dat je bij vragen contact op moet nemen met de zorgverzekering..... Oh wacht er staat ook wel een tel. nummer van hen maar die kunnen maar tot 12.00 gebeld worden! Nou ja morgen maar even proberen dan....
Gewoon insturen en komt echt wel goed wat Setti zegt. Ze hebben hem wrs opgestuurd, omdat je toen je beviel nog geen verzekeringsgegevens van Esmay had (logisch). Als je 'm nu instuurt naar de verzekering heb je meestal binnen een week.. max. 2.. het geld. Maar als het goed is kan je op je declaratieformulier van je ziektekostenverzekering ook aankruisen dat ze het rechtstreeks naar het ziekenhuis overmaken.
Kleintje, Wij kregen een rekening van de ambulance voor Ivar (ruim 800 euro!!) Met de inschrijving van Ivar bij het Groene land hadden ze het niet goed gedaan. Maar na een telefoontje met de ambulance dienst hebben ze de rekening opnieuw ingediend bij het groene land en kon ik de rekening die wij gekregen hadden verscheuren. Denk dat het in jullie geval ook wel met het ziekenhuis te regelen is!