heyy germini ahhh wat een scheetje zeg, echt een knapperd hoor!!en wat leuk zo in die emmer!lekker dat Kai nu even slaapt, hopelijk blijft dat even zo, maar die dolphius werkt dus goed?nou das iig erg fijn!! marye ook al zo'n leuke foto!!hier is Neomi ook ineens aan het lachen, heerlijk is dat o te zien he! lisetje okeej, ja t is fijn dat Sem zijn speen niet wil maar als ie nu helemaal niet meer stil word is minder natuurlijk. Neomi heeft dat ook wel hoor dat ze m er soms met de tong uitduwt, maar heb t idee dat ze dat onbewust doet, want ze wil d;r speen dan toch echt wel hebben. Boomer ja zou t echt proberen hoor, hier werkt het iig super!! naatje jeetje dat duurd dus nog wel even voor ze het zelf kunnen?nou moet eerlijk zeggen zoals het nu gaa vind ik t niet zo erg, hij blijft nu echt goed zitten, die paar keer dat ik m er nu opnieuw in moet doen vind ik niet erg haha! krampjes::: hoor nog verschillende meiden over krampjes, heb t al ene paar keer verteld en wil t ook niemand opdringen ofzo maar als ik er maar 1 iemand mee kan helpen is het t al waar om t nog een keer te zeggen haha, ik heb na cinababy en infacol nu sap simplex en dat helpt echt!!teminste bij neomi wel, ze heeft gewoon echt geen krampjes meer gehad!!! je kunt het via internet bestellen bij een apotheek in duitsland en een da in hengelo, verder is et nergens te koop! hier: zo ik heb zelf een nacht gehad van ruim 10uur!!!ben om half 12 gaan slapen mijn man heeft om half de fles gedaan, vervolgens heb ik de fles gedaan om 8.00 en daana heb ik nog lekker geslapen tot half 12, heeerlijk
bedankt voor de tip Anoniempje! HEb die man in Hengelo gemaild en wacht nu op reactie. AAAHH wat is Sievert een dropje zeg!
Germini, Sabinelovessven: Leuke foto's! Setti: Wat zielig is dat niet kunnen poepen he. Extra water aanbieden wil nog wel wat helpen, en olijfolie. Ano: Wat heerlijk zeg zo'n lange nacht. Dan kun je er wel weer even tegaan denk ik zo! Verschil tussen Pepijn en Florine: Er zit inderdaad een groot evrschil tussen Pepijn is ongeveer 500 gram zwaarder dan Florine.
Eliesah, gefeliciteerd met je dochter! Bedankt voor de links, is zeker interessant om te lezen! Ik ben nog niet bij de ha geweest, want het ging nu ook een week heel erg goed gelukkig. Vandaag weer minder; ik ga zo de rechtop-draagzak eens uitproberen, heb ik van een schoonzusje geleend. Ik hoop dat dat een beetje helpt! Hoe gaat het bij jou dan?
voet en hand afdruk wat een zooi die klei van de action. t werkt voor geen meter. je moet t 10 min open laten staan voor gebruik maar om een goed afdruk te krijgen moet je zo hard met t voetje drukken dat t gewoon zielig is. dus ik denk dat ik maar gewoon echt gips ga halen
@Boomer, inderdaad vorige week niet gelezen. Ik ben niet op de verloskamer bevallen maar op de OK ivm de keizersnee. Er hebben heel veel gyn aan mijn bed gestaan maar inderdaad ook die vlaamse, hij heeft samen met die man met dat blauwe brilletje Bas op wereld gezet. Van de week hebben mijn man en ik zitten tellen en tijdens de bevalling heb ik 7 verschilleden gynocologen aan mijn bed gehad + de rest van het personeel. Daarna heb ik nog tot zaterdagochtend in het ziekenhuis gelegen, duurde allemaal langer omdat ik 3x een bloedtransfusie heb gekregen en daar knapte ik donderdag pas van op. Met jullie dus alles goed gegaan, mocht je direct weer naar huis?
setti wij hadden zo'n blik van bam bam met gips, maar dat vonden wij ook nog moeilijk haha, maar tis uiteindelijk wel lichtjes gelukt! wat een leuke foto's zag ik voorbij komen, echte schatjes allemaal!! mamzie graag gedaan!bij jou ook last van krampjes dus? ik heb die man toen gebeld en had t de volgende dag al in huis!! ik heb 2x30ml besteld, die zijn 9,95 per stuk en dan 6eur verzendkosten. ben benieuwd! hier net lekker t hele huis gesopt, heeerlijk alles weer schoon, ben nu ff de fles aant geven xxxx
Setti; Balen zeg dat de afdruk is mislukt Krampjes: Esmay heeft daar gelukkig niet meer zo heel veel last van.... Wel van extreeeemmmm veel poepen op het moment! Vandaag alweer 4 luiers vol gehad :O Ik zag ook weer mooie foto's voorbij komen Wendie: Pfff ik heb ook zoveel verschillende Gynaceologen gezien erg is dat he!! Ook tijdens de zwangerschap ben ik er verschillende tegen gekomen, voelde me soms net een kijkdoos :O En een man met een blauw brilletje? Een Gynaceoloog? Dr Gietelink misschien? (of hoe je het schrijft) Die heeft Esmay ook op de wereld gezet! Was ook een man met een blauw brilletje... En ik heb daar verder nog nooit een andere Gyn met een blauw brilletje rond zien lopen (al heb ik ze natuurlijk ook niet allemaal gezien haha )
Ik denk niet dat Fenna dan krampjes heeft eigenlijk. Nu net toevallig bleef ze wel huilen na het voeden. Manlief had haar nl. de fles gegeven en niet tussendoor de luier verschoont. Dus een halfuur later zat ze flink te brullen en had ze inderdaad een poepluier. Toen was ze ook meteen stil. Alleen nu brult ze gewoon weer verder in dr bedje. Misschien nu toch weer krampen? Geen idee, heb haar net ook weer aangelegd. Honger kan het toch niet meer zijn.
Ja, om kwart voor 3 was Fenna er en rond half 7, 7 uur mochten we weer weg. Dus dat was vrij vlot ja. Dus de vlaamse gyn. heeft geen pauze na mij gehad en is meteen doorgehold naar jou toe . Gelukkig gaat het weer wat beter met je. Je was zeker dolblij dat je zaterdag naar huis mocht. Dan ben je het ook helemaal beu neem ik aan.
Ik ben vanmiddag naar de stad geweest met moeders en heb een zomerjas gekocht. Heb ook nog in een pashokje gestaan met leuke truitjes, maar die heb ik toch maar snel uitgetrokken. Die vreselijk opgezwollen borsten in die hangerige voedingsbeha. En de buik is ook nog niet wat tie geweest is. Dus voelde me direct half depri worden en ben maar snel weggegaan. Over een tweetal weekjes nog een keer proberen. Zweten jullie ook opeens zo veel nu je bevallen bent? Ik moet me vaak halverwege de dag omkleden, voelt echt niet lekker namelijk.