Dames, Eliesah is online geweest. Zullen we nu definitief verder kletsen bij de Maart-mama's? Dan kan deze gesloten worden. Nog even de link: http://www.zwangerschapspagina.nl/de-mamas/193618-maart-mamas-2010-a.html
boomer: een spuugdoekje door het ringetje doen? misschien gaat het wat makkelijker dan die luier, hier werkt het perfect. Eliesah: wat een mooie meid!!! Lekker genieten!! Gwen: ik was me helemaal de pleures soms wel drie wassen op een dag. Dames ff een vraag: ik bakker thom in. De eerste paar dagen geslapen als een blok. Nu verzet hij zich hevig tegen het inbakeren als hij na een aantal uren krijsen door heeft dat hij er niet uit kan geeft hij over aan zijn slaap. Nou weet ik dat het normaal is dat hij ronde de derde dag een dip krijgt maar hoe lang mag dat aan houden??? weet iemand dit? Voor de rest groeid ie goed, hij spuugd veel dus had ik van het weekend even de weegschaal geleend van me buurvrouw 4100 gram!!! wauw. Morgen naar het cb ben benieuwd.
Hey meiden thanks voor jullie antwoorden..... Tis helaas ALWEER grrrrrrr spruw vind het zoooo zielig voor hem... heb het nu zelf dus ook vandaar die prikkende tepels (tis nl soms echt niet te houden dan springen de tranen in mijn ogen...). Seph had sinds gisteravond een beetje luier uitslag en ik dus die prkkende tepels die tijdens de toeschietreflex extra zeer doen dus ging ik vandaag extra goed zijn mondje controleren en ja hoor.... weer spruw en dat is zo zielig want hij vind dat medicijn echt zoooooooo vies. Eerst moest ik het het na het voeden in allebei zijn wangetjes spuiten/smeren en dan mocht hij daarna niet meer drinken zodat het lekker lang bleef zitten nu mag ik het op mijn tepel smeren en dan mag hij het zo binnen krijgen (omdat we er nog vroeg bij zijn) maar ik ben dan we een beetje bang dat hij dadelijk mijn borst niet meer wil omdat hij dan vind dat het zo vies is oooooh ik baaaaal ervan (daarom dus ook extra veel sippe gezichtjes)
Eliesah wat een ontzettend mooie meid zeg En dat ze zo lang is kan misschien ook komen omdat je natuurlijk overtijd bent gegaan, die kindjes groeien wel nog wat door dan Balen dat het niet is gegaan zoals je gehoopt hebt Maar je hebt er nu iets moois voor terug.... Geniet ervan meid!
Eliesah - wat een mooie dochter hebben jullie, geniet er lekker van... Johannal - wat balen zeg, roué heeft ook weer spruw. Maar ik had nog daktarin dus ben dat meteen gaan gebruiken en nu is het wel weer over maar houdt het nog even vol deze week met toedienen... Hier - roué heeft weer zijn huiluurtje. Oma is hem nu aan het wiegen om hem in slaap te krijgen... Ik ga snel kolven.. Ik lees jullie later... Shez x
WE GAAN BIJ DEZE OVER NAAR HET MAART MAMA'S TOPIC! Ik weet niet hoe ik dat linkje hier krijg (en er is al door iemand om een slotje voor deze gevraagd). Maar 2 topics is zo'n overbodige luxe he Je vind hem in ieder geval zo: Forum > na de geboorte > de mama's tot daar xxx
Nou, moeten we daar behalve blij niet ook een klein beetje weemoedig van worden? Ik heb hier in iedere geval een fijne tijd met jullie beleefd. Ik vind zwangerschap zo bijzonder en om er dan zoveel van "dichtbij" mee te maken! Maar nu gaan we natuurlijk nog meer genieten op het mama-forum! Moet Setti niet eigenlijk afsluiten? Omdat zij ook begonnen is
tja meiden ook ik wil nog zeggen dat ik het heel fijn heb gevonden dat ik jullie had tijdens mij zwangerschap, kon altijd met mijn vragen hier terecht of als ik me ergens onzeker over voelde of wat dan ook, dus bij deze iedereen bedankt voor al jullie gezelligheid informatie medeleven en alles wat we hier nog meer mee hebben gemaakt! de meiden die helaas in het begin zijn afgevallen wens ik allemaal het beste toe en hoop voor jullie dat jullie ook snel net zo'n wondertje mogen vasthouden dikke knufffff
Oh ik ben het er helemaal mee eens. Vond en vind het zo fijn om hier van alles te vragen en aan jullie te spiegelen. Ik heb al zo vaak gehad dat ik dacht van: 'He! Dat heb ik al wel eens gelezen op het forum dat zit zo of zo...' of 'Nou dat kan ik wel eens aan de meiden op het forum vragen.' Mensen om mij heen zeggen vaak vanne: 'Je moet niet alles geloven wat er op internet staat.' en 'Oh die vrouwen op die forums die roepen ook maar wat.' enz... Nou ze hebben deze site nog niet ontdekt (en dat ga ik ze ook niet zeggen want ik vind het wel zo lekker zo anoniem). Zelfs Steef zoekt hier nu al wel eens wat op Nee meiden zonder jullie had ik een stuk onzekerder in mijn schoenen gestaan! En was mijn verlof een stuk saaier geweest! ps kleintje heb ook op Esmay gestemd kan nu bijna niet meer missen he! Gefeliciteerd haha. Seph slaapt alweer ruim 5 uur!!! Hij heeft het echt te pakken... Hopelijk zijn we nu niet vannacht enorm de klos!?!?!? Ik ga er in ieder geval alvast naast liggen welterusten
Ook van mij bedankt voor alle steun tijdens de zwangerschap. Heb hier veel steun en plezier gehad. Op naar de Maart Mama's en hopen dat we daar nog veel klets en leer plezier hebben. Maar dat gaat vast en zeker wel lukken.
Ook van mij bedankt! Ik klets dan wel niet zo veel als iedereen mee, maar ik heb wel veel aan jullie gehad! Tot bij het bevallingslijstforum !!
germini ja ik zou t wel tegen m zeggen hoor! misschien ligt t toch aan de voeding en niet aan de manueel therapeut. en wat doet kai t nu goed met slapen zeg ik hoop maar zo dat t ook zo blijft. geboortekaartjes ik heb een scrabboek bij de hema gekocht en daar ga ik ze allemaal inplakken en ik heb ze net uitgezocht op kennissen en familie en kom tot de ontdekking dat ik niet eens een kaart heb gekregen van mijn ouders, broertje (hij is autistisch maar goed) en mijn schoonouders. dat vind ik eigenlijk wel heel sneu als lisanne later t boek doorkijkt. ik zal t ze wel ff zeggen . ano kom je ook bij mij in de tuin werken? haha ik vergeet t altijd en pas als ik mn aardbeien niet meer ziet dan pas haal ik t weg hihi. ze komen nu weer op mn aardbeien en die zijn altijd zo lekker marye haha 23 en stiefoma klinkt grappig. maar wel lullig met hoe t gaat zeg. dit wil je je vader toch niet onthouden?? ik had al begrepen dat don niet echt mega goed contact had met zn kinderen maar dit slaat echt alles hoor. geef m maar een dikke knuffel. eliesah wow 56 cm haha die heeft helemaal met haar benen in haar nek gezeten hahah. en wat een mooie meid zeg!!!! gwendolyn ik hoop dat t over 4 weken maar goed is met de heupjes. johannal alweer spruw wat vervelend meid. nijnja haha ik zal t zo doen als ik dit gepost heb
lieve meiden, bedankt voor jullie steun en toeverlaat. Ik ben erg blij met jullie geweest en zo te lezen zijn we met zn allen blij met elkaar. zoals nijnja al zei: Ik ben t topic geopend en zal dus bij deze t topic sluiten. bij mijn banner staat een link naar t nieuwe topic wat ook ik heb geopend haha. tot daar lieve meiden. Bekijk bijlage 65315