Maart 2010 mama's deel 3!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Channes, 7 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    #301 Alies05, 9 mrt 2010
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2010
    Geslacht kindjes + bevallingsdatum Maart 2010 Mama's

Bekijk bijlage 57184

bevaldata:
    28 januari - Floor20 - 33+2-16/3 uitger.-2e kindje-TB/FV- keizersnede - Ivar +/- 2500 gr. 48 cm (cm +/- 12/2)
    07 februari - Boba80 - 34 -21/3 uitger. -1e+2e kindje - ZB/BV - keizersnede - Bas 1280 gr. 41 cm & Wim 1930 gr. 46 cm (cm op 19/2)
    12 februari - Stroopie - 34 - 26/3 uitger. - 2e kindje - TB/BV - ZH - verrassing - Nienke Adriana 2670 gr.
    17 februari - Marye1986 - 36+1 - 16/3 uitger. - 1e+2e kindje - ZB/BV - Pepijn 2650 gr. &Florine 2400 gr.
    17 februari - Kiezelsteentje - 38+2 -1/3 uitger. - 1e kindje - ZB/FV - Day - 2750 gr. 49 cm
    19 februari - Setti - 38+4 - 1/3 uitger. - 1e kindje - TB/BV - Lisanne 2820 gr. - 47 cm
    19 februari - Lara85 - 38+1 - 4/3 uitger. - 1e kindje - ZB/BV - keizersnede - Robine Linde - 2995 gr. 46 cm
    20 februari - Vriendlief - 38+4 - 4/3 uitger. - 1e kindje - TB/BV - Jan 3780 gr.
    20 februari -Wennepen - 37 - 13/3 uitger. - 1e kindje - ZB/FV -geheim - Bas 2740 gr. 44 cm
    22 februari - Dianne - 34+6 - 30/3 uitger.-2e kindje-TB/FV - ziekenhuis - Thomas Daan (Thom) 2980 gr. 50 cm
    24 februari - Minke1979 - 37+1 - 16/3 uitger. - 3e+4e kindje - ZB/BV - keizersnede -Isabelle Loise& Joachim Roemer
    25 februari - Maria0 - 38+4 - 7/3 uitger. - 3e kindje - ZB/FV - Bonita 2200 gr. 45 cm
    1 maart - Joepie01 - 38+5 - 10/3 uitger. - 2e kindje - ZB - BV/FV - Milan 3350 gr. 50 cm
    2 maart - Germini - 38+6 - 10/3 uitger. - 1e kindje - ZB/BV - Kai
    2 maart - Joly81 - 39+6 - 3/3 uitger. - 1e kindje - TB/BV -geheim - meisje
    3 maart - Alies05 - 38 - 17/3 uitger. - 2e kindje - ZB/BV - Melanie 3570 gr.
    4 maart - Anoniempjuh - 39 - 11/3 uitger. - 1e kindje - ZB/FV -Neomi 3630 gr. 49 cm
    4 maart - Mamzie - 38 -18/3 uitger. - 2e kindje - ZB/FV - Owen Bjorn 4105 gr. 53 cm
    5 maart - Channie - 39+5 - 7/3 uitger. - 2e kindje - ZB - BV/FV - Loréana Esmeralda 3220 gr. 48 cm
    5 maart - Chantal84 - 40+4 - 1/3 uitger. - 1e kindje - ZB/BV - Milan 3408 gr.
    6 maart - Gwenolyn - 36+6 - 29/3 uitger. - 1e kindje - TB/BV - ZB - geheim - Joënna 3080 gr. 46 cm
    6 maart - Hannelore - 40 - 6/3 uitger. - 1e kindje - ZB/BV/FV - Amelie - 2950 gr. 47 cm
    6 maart - Sherly182 - 39+5 - 8/3 uitger.- 1e kindje - ZB/BV/FV - Joy 3255 gr. 50 cm

Er zijn al 12 jongetjes en 14 meisjes geboren

De lichtste baby is van: Boba80 - Bas met 1280 gram.
    De kleinste baby is van: Boba80 - Bas met 41 cm.

De zwaarste baby is van: Mamzie - Owen Bjorn met 4105 gram.
    De langste baby is van: Mamzie - Owen Bjorn 53 cm.

Ik (Alies05) houd de lijst bij. Wijzigingen/toevoegingen kun je me in een PB sturen.

Ik heb ff 2 delen gemaakt want de tekst is inmiddels meer dan 10000 tekens

@Kiezelsteentje gegevens zijn aangepast.

Joly81, Sherly182 en Hannelore zijn in de bevaldatalijst geplaatst. Dames GEFELICITEERD!

Dames met rommelende darmen en bezig met bevallen SUCCES!

Voor de rest weet ik het allemaal niet meer. :)

@Hannelore is de 1e die exact de 40 weken heeft gehaald

2. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    #302 Alies05, 9 mrt 2010
    uitgerekende data:
    02 maart - Channes - 1e kindje - ZB - FV - geheim
    03 maart - Babystuff - 2e kindje - ZB - BV - verrassing
    03 maart - Danif - 1e kindje - TB - BV - meisje
    06 maart - Moons - 4e kindje - TB - BV - jongen
    08 maart - Naatje80 - 2e kindje - ZB - BV - meisje
    09 maart - NinaVI - 2e kindje - ZB - BV - jongen
    10 maart - Johannal - 1e kindje - ZB - BV - jongen
    12 maart - Bregt - 1e kindje - ZB - BV - verrassing
    12 maart - Kleintje88 - 1e kindje - ZB - FV - op verzoek weggehaald wegens meelezers
    13 maart - Nijnja - 2e kindje - TB - BV - jongen
    14 maart - Mamani - 4e kindje - geboortecentrum -meisje
    16 maart - Darcy - 2e kindje - ZB - BV - meisje
    19 maart - Kussiexx - 1e kindje - ZB - BV - geheim
    19 maart - Sabinelovesven - 1e kindje - TB/BV - verrassing
    19 maart - Wendie1979 - 1e kindje - ZB - BV -geheim
    21 maart - Lisetje809 - 1e kindje - ZH - FV - jongen
    22 maart - Lynette84 - 1e kindje - ZB - BV - jongen
    23 maart - Boomer2009 - 1e kindje - ZB - BV - meisje
    23 maart - FunnyMe - 3e kindje - ZB - BV - jongen
    23 maart - Lindavnr - 1e + 2e kindje - ZB - BV/FV - 2 jongens
    25 maart - Linda - 1e + 2e kindje - ZB - BV - jongen en meisje
    26 maart - Bink1976 - 2e kindje - ZB - BV - jongen
    26 maart - Shezze - 2e kindje - ZB - BV - jongen
    28 maart - Zoe1976 - 1e kindje - ZB - BV - jongen
    31 maart - Eliesah - 1e kindje - TB - BV - meisje
    31 maart - Franny - 1e kindje - ZH - BV - verrassing

Er zijn 49 maart-2010-mama's

1 mama op verzoek geslacht van lijst laten halen wegens meelezers.
    18 mama's krijgen een meisje
    22 mama's krijgen een jongen
    6 mama's weten wat ze krijgen maar houden het geheim
    5 mama's willen niet weten wat ze krijgen

Totaal aantal jongens 25
    Totaal aantal meisjes 17

Ik (Alies05) houd de lijst bij. Wijzigingen/toevoegingen kun je me in een PB sturen.

3. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Ik heb mijn lijstje weer gepakt. Dat werkt voor mij wat sneller. Want anders moet ik per persoon weer bekijken wat aangevuld moet worden. ;)

Ik weet dat je de boel graag als update wilt hebben. :D Maar de lijstjes komen echt. :)

4. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    Hier ff meldplicht.. alles rustig.. nou ja het rommelt en wel wat krampen en last van mijn onderrug.
    Om 14 uur naar de VK dus eens kijken of er al wat gebeurt daar beneden.
    Kom straks wel ff reageren.. nu ff eten en nog ff snel wat boodschapjes doen voor ik naar de VK moet.

5. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Ik zal Tamaar er uit halen. NinaVI moest er niet uit, want zij had mij in een PB gemaild dat ze wel in de lijst wilde blijven maar weinig post verder. Ze leest wel mee. ;)

Heb jouw gegevens aangepast

6. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    #306 jedalin, 9 mrt 2010
    @ hannelore: wat een lieve foto! :D

@ Channes: Veel succes!!!! :D

@ funnyme: succes vandaag!!

@ Kleintje: balen dat de ballon niet veel geholpen heeft. Nu hopen dat dat de gel goed zijn werk doet!

@ hier: nouuuu..eindelijk nieuws over mijn komende bevalling! :D hahaha.
    Vanmorgen in het ziekenhuis geweest. had een andere gyn als die ik normaal heb, een hele aardige vrouw. Ze vroeg hoe het ging dus gezegd dat ik het behoorlijk zwaar heb. Dat snapte ze ook helemaal met 38 weken en nog voordat ik het kon vragen zei ze al dat het misschien dan wel een idee is om in te gaan leiden.
    Dus ik helemaal blij :) Ze heeft even getoucheerd en zat nu op 1 à 2 cm ontsluiting, baarmoedermond nog niet helemaal verweekt.
    We hebben afgesproken dat we morgen (!!!!) gaan inleiden! Om half 8 moet ik er zijn, en dan brengen ze gel in.
    Na uurtje of 2 kijken of deze heeft geholpen, anders nogmaals gel..
    Verder bloeddruk gemeten en die was aan de hoge kant (140-90). Urine gecontroleerd maar was verder prima. Ze wilde me toch even aan de ctg en aan een bloeddrukmeet-apparaat (ofzoiets haha). Die meet elke 5 minuten je bloeddruk automatisch. Bleek dat deze gemiddeld op onderdruk 100/105 zat. Te hoog dus.. Had daarvoor al bloed moeten laten prikken. Gelukkig waren deze uitslagen prima en aan de hand daarvan is gelukkig besloten dat ik gewoon naar huis mocht gaan en dus vandaag nog lekker thuis ben.
    Wel moet ik opletten of ik me misselijk, duizelig of wat dan ook ga voelen, want dan moet ik direct komen.
    Ctg was trouwens verder goed, met de kindjes dus alles prima :)

Maarrr ja, spannend dus want morgen gaat het gewoon gebeuren!! Ofja, dan wordt 't hele verhaal begonnen en met een beetje geluk is het morgen al zo ver...maar ook natuurlijk een goede kans dat het morgen nog allemaal niet zo snel gaat. Da's even afwachten. Doe uiteraard mijn best voor de gratis lodger ;) hahaha.

Nou, ik zat dus met gokken niet eens zo ver uit de buurt, met 9 maart! :D hahah.

(ps: aub verder niets over op hyves zetten :) :D)

7. Floor20

Floor20 Niet meer actief

Mamzie, Gefeliciteerd met de geboorte van Owen Bjorn

Channie, Gefeliciteerd met de geboorte van Loréana

Chantal84, Gefeliciteerd met de geboorte van Milan

Gwenolyn, Gefeliciteerd met de geboorte van Joënna

Sherly182, Gefeliciteerd met de geboorte van Joy

Hannelore, Gefeliciteerd met de geboorte van Amelie

Zo, liep een beetje achter met mn felicitaties ;)
    Het gaat nu ook zo snel.

Meiden waarbij het begonnen lijkt heel veel succes!!
    Meiden die nog nergens last van hebben, het kan maar zo gebeuren! Bij mn eerste geen enkel voorteken gehad (Ook geen voorweeen ofzo gehad) en vanaf de eerste kramp tot zn geboorte 5,5 uur :) Dus houd moed :D

Ik lees steeds tussendoor even snel bij, of tijdens de fles van Ivar, vandaar weinig reactie van mijn kant.
    Ben met dit bericht ook alweer een half uur bezig ;)

Johannal, Ik vind het fijn dat jij de lijst ook een beetje bijhoudt! Ik was al aan het zoeken geweest maar de lijst stond al een heel eind terug. Nu kon ik even zien wie ik nog moest feliciteren :)

Hier gaat alles super! Ivar is tot nu toe heel makkelijk. Huilt alleen als hij honger heeft of heeft gepoept. Verder slaapt hij of hij ligt met grote ogen rond te kijken! Heerlijk mannetje is het! Drinken gaat ook erg goed.
    De oudste vindt het gelukkig ook allemaal erg leuk en is erg lief voor zn broertje. Steeds moeten er kusjes en knuffels gegeven worden. :)

8. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Jeeeeeee vet spannend! Fijn hoor.

Zo'n automatisch bloeddrukmeetapparaat had ik ook wel gewild.... Wat een verschil zit er dan nog tussen zeg.

Hoop dat het morgen een beetje opschiet dan heb je maar niet de koelkast (of wat was het ook alweer?!?) maar wel een lodger! En vooral Twee vet lieve kindjes! Woehoeeeeeei

9. Floor20

Floor20 Niet meer actief

Linda, spannend!!! Vind het echt super knap hoor dat je nog zo rondloopt met een tweeling in je buik! 1 Vond ik al zwaar, dus kan me nauwelijks indenken hoe zwaar 2 moet zijn!!

10. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Ooooh dat geeft moed! Ik zit zo langzamerhand toch wel een beetje te wachten maar als ik je goed begrijp kan ik over 5,5 uur mama zijn!!! Hope so! hihi

En vet lief die knuffels en kusjes van je oudste... Heb je nog foto's om te spammen? Hij is natuurlijk al weer flink wat gegroeid!

11. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    23 Maart mama's hebben laten zien hoe het moet. 25 Maart mama's gaan nog volgen!

02 maart - Channes - aan het bevallen!
    03 maart - Babystuff - rommelde al best lekker nu weer wat minder (actief online)
    03 maart - Danif - nog geen teken wel acupunctuur en slijmprop verloren ( 4-3 laatst online!)

06 maart - Moons - Slijmprop aan het verliezen en rommelt af en aan (actief online)
    08 maart - Naatje80 - slijmprop verloren rommelt al weken zonder resultaat
    (actief online)
    10 maart - Johannal - nog geen teken
    12 maart - Bregt - nog geen teken
    12 maart - Kleintje88 - 8-3 ingeleid
    13 maart - Nijnja -nog geen teken
    14 maart - Mamani - rommelt een beetje (slijmprop verloren)
    16 maart - Darcy - nog geen teken
    19 maart - Kussiexx - nog geen teken
    19 maart - Sabinelovesven - rommelt onduidelijk
    19 maart - Wendie1979 - nog geen teken
    21 maart - Lisetje809 - rommelt een beetje
    22 maart - Lynette84 - rommelt een beetje
    23 maart - Boomer2009 - nog geen teken
    23 maart - FunnyMe - rommelt behoorlijk (slijmprop verloren)
    23 maart - Lindavnr - 10-3 ingeleid
    25 maart - Linda - 7-3 ingeleid
    26 maart - Bink1976 - nog geen teken
    26 maart - Shezze - nog geen teken
    28 maart - Zoe1976 - nog geen teken
    31 maart - Eliesah - nog geen teken
    31 maart - Franny - nog geen teken

Zooo ik gooi d'r nog even een lijstje tegenaan want zulk nieuws moet gemeld Linda!

Trouwens valt me op dat er best wat meiden worden ingeleid... Ben erg benieuwd naar jullie ervaringen misschien wil ik dan volgende week ook wel (als het dan nog nodig is)

zo nu ga ik even wat anders doen ipv jullie spammen met 10.000 berichten...

12. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hahah 10-3 ingeleid! :D hahah, alsof het al gebeurd is en ik hier nog lekker op de bank zit :D hahah. leuk :D

Hmm hier een beetje bruin slijmverlies, ik denk doordat ze me getoucheerd heeft...
    niet dat ik nu dadelijk ineens ga bevallen?! hahah

Wel fijn, we kunnen nu gewoon alles voorbereiden en op ons gemakje geregelen.
    Vanavond de hond naar mijn vader brengen, wat mensen inlichten die het van ons mogen weten (ouders :)).
    Morgenochtend stuur ik een berichtje naar mn vriendinnen dat het gaat beginnen :)
    Word ik vandaag nog niet bestookt met telefoontjes en smsjes, en morgen kan ik mooi mn tel. aan arno geven.
    Vind het wel leuk dat ze op de hoogte zijn dat het gaat gebeuren morgen :)

13. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Ben trouwens erg benieuwd wanneer het voor Linda zo ver is! Hopelijk heeft ze d'r 2 ukkies al en anders heel gauw!

14. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Succes Kleintje!!

15. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    *******BUDDY NIEUWS FUNNEMY**********
    net terug van de gyn. baarmoedermond is nog niet helemaal verstreken. lig nu aan de ctg krijg daarna de eerste tabletten ingebracht. gr funny
    ***********einde bericht*****************

ik ben nu zelf ff boodschappen doen en ff naar mn schoonmoeder dus kan pas later in de middag weer posten.

ik heb haar suc-6 gewenst namens ons allen

16. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    @Hannelore; Nog gefelicitereerd met Amelie!!

@Lindavnr; Oooohh wat spannend zeg! Wel erg fijn dat je nog naar huis mocht. Laatste dagje met zijn tweetjes :D
    Hopen dat het een beetje makkelijk gaat morgen en dat de twee jongens ook morgen ter wereld verschijnen dan. Balen van je hoge bloeddruk (dit was toch niet zo eerder?) maar met de kleintjes is alles goed en dat is het belangrijkste nu.

@Linda; nog steeds geen nieuws dus? Ben benieuwd...

@Funnyme; ook nog geen nieuws? Edit; ik lees het net... dus wel nieuws...succes, ook al lees je dit niet...

Hiero echt weer een afschuwelijke nacht gehad. Wakker liggen met rugpijn, maagzuur etc... bah. Ik sliep trouwens al wel om elf uur, maar vanaf half 2 is het er niet echt meer van gekomen....

En ik kan bijna niet meer lopen nu. Baal er echt van. Ik wil zoveel nog doen, badkamer poetsen, strijken... maar het gaat gewoon niet meer lijkt wel. Mijn bekken lijken wel ontwricht. Overmorgen maar eens aankaarten bij de verloskundige. Als ik er uberhaubt kan komen :(

17. bregt

bregt Actief lid

27 sep 2006
    399
    0
    16

Haha, ik zou zeggen kom maar op!
    Gisteren heb ik de vk nog gebeld, en die heeft me echt heel erg gerust kunnen stellen. Zo gerust dat ik toch van een ks afzie en het dus gewoon eerst weer ga proberen!
    Wat zijn dat toch fijne mensen die verloskundigen, wij hebben er hier maar 2 dus je krijgt er toch een soort band mee. Ondertussen heb ik in het ziekenhuis al 4 verschillende gynaecologen gehad...:(

18. seanli31

seanli31 Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.213
    0
    0
    Brabant
    @lindavnr, wat een goed nieuws zeg!!! Spannend, nu hoef je niet zo lang meer te wachten, lijkt me echt geweldig! Hoop dat je vannacht beetje kan slapen vd spanning ;) Zal aan je denken morgen.

Zo, heb net weer gestreken.. moet alleen nog stofzuigen en dweilen & dan heb ik geloof ik t hele huis wel gehad :) herkennen jullie die poets en opruimaanvallen? :D

19. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    zo spannend hier!!

eindelijk mijn kleine man thuis!!! heeft net zijn fles opgedronken en ligt nu heerlijk te slapen in zijn wiegje!!

Ik kom snel kletsen ga nu genieten van mijn kleine man!!!

20. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Lindavnr; spannend!!! Dus morgen moet ik goed mn telefoon in de gaten houden :p.. Leuk leuk!! :D
    Wel fijn hoor voor je!! Je hebt gewoon snel je jongens in je armen, wat een nieuws zeg :).

Boomer; he bah weer zo'n slechte nacht. Blijf maar gewoon lekker op de bank/bed hangen en probeer je rust een beetje te krijgen. Strijken en poesten kan altijd nog ;)!
    Knuffel!! :)

Bregt; spannend dan hoor toch een stuit bevalling! Echt stoer 8)!

Lisetje; dat ziekenhuis ken ik ook wel in Den Bosch. Als ik naar het ziekenhuis moet, moet ik naar Tilburg. Vind ik toch wel fijner haha.
    En hier ook last hoor van dat opruimen, gister heel de badkamer gedaan. Vandaag alleen nog maar een wasje gedaan, maar ga straks even stoffen en stofzuigen ;).

Voor funny ook al zo spannend! Knuffel Funny ook al lees je het niet.

Dianne; wat een goed nieuws. Geniet lekker van je gezinnetje! :D

Net boodschappen gedaan en ben even langs m'n werk geweest. Was wel weer erg leuk om even m'n collega's en al de kindjes te zien. (werk op een kdv) Wat groeien ze toch snel als je zo'n ander halve maand niet hebt gezien. Ook nog naar de hema geweest, een stoer spijkerbroekje gekocht en 2 super schattige spijker rokjes, wel al in maat 62. Heb al zoveel in maat 56 hihi..

Deel Deze Pagina