@hier: weer goedgekeurd door de gyn. Nu volgende week weer op controle, en dan kijken of ik gestript kan worden!
Bij d'r geboorte woog ze 2760 gram. Toen we het zh verlieten, woog ze 2755 gram. Toen is ze 4 dagen later thuis gewogen en toen was ze 2900 gram. Paar dagen later is ze weer gewogen en toen was ze helemaal niks aangekomen. Maar die paar dagen had ze geen sonde in en waarschijnlijk koste het haar nog veel energie. Maar daarna is ze gelukkig wel goed gaan groeien.
@ Boomer; mn bloeddruk was inderdaad nu zo hoog, dat was eerder niet. Was verder niet de reden om in te gaan leiden. Ik zei alleen tegen de gyn dat ik het zwaar had, en het allemaal wel heftig werd. En gelijk daarop zei ze al; dan wordt het wel tijd voor je om in te gaan leiden als je wil! Erg fijn dus. Mijn eigen gyn is ook heel fijn hoor, maar die zou denk ik niet zo snel beslist hebben om het te doen. Dus ik vind het wel helemaal goed zo! jeetje, zo'n laatste dag thuis voordat de kleintjes mee naar huis komen is wel erg; nu wil ik dus ineens alles gaan doen en klaar hebben.. haha, lekker handig. Gelukkig was ik al zo goed als bij met de was enzo, maar ineens moet dan nog ff snel vanalles gedaan worden dat het echt helemaal klaar en schoon is (niet goed voor een hoge bloeddruk haha maar ach!) @ dianne: super dat ie thuis is zeg!!!
Ja, morgen ben ik samen met Franny de laatste maart mama's die de 37 weken heb gehaald! En wel gek indd dat het bij ons nog gewoon tot half april kan gaan duren.. Pff moet er niet aan denken hahaha!
Net terug van de vk. Ze vroeg wanneer ik het voor het laatst had voelen bewegen... Nou dat weet ik eigenlijk niet. Zij voelde het ook niet. Hartje klonk wel goed, maar ik word toch naar het zh gestuurd voor een hartfilmpje. Dus ik ga de Karel opvang maar even regelen. Ik vind het zelf een beetje onzin, maar goed, beter het zekere denk ik dan maar!
Allereerst felicitaties aan alle kersverse mama's en papa's!! Staan de meisjes nu aan kop?? @ lisetje & Eliesah: hier ook echte nesteldrang. Ik ga iedere dag als een wervelwind door m'n huis heen?! Ik weet niet waar ik de energie vandaan haal.... @lindavnr: succes morgen!! Lijkt me een raar (maar wel fantastisch idee!) dat je morgen mama bent! @hier: zometeen op kraamvisite bij iemand van de "pufclub".
@Eliesah: Ja morgen, de 'magische' grens van 37 weken voor ons. Moet morgen ook naar de gynaecoloog. Wil eens vragen op wat voor gewicht hij het kindje nu schat. Maaruh... half april... Ik ben het zwanger zijn op zich nog niet beu, maar die nieuwsgierigheid moeten bedwingen tot half april?! Wat jij?
Moet er niet aan denken dat ik nog tot half april verder moet lopen. Dat gaat t echt niet worden voor mij hoor hahaha, al moet ik ze er zelf uithalen hahaha! Nee, zo 37 tot 39 weken is mooi om te bevallen!
@ Franny: is nog niet zeker hoor, dat ik morgen mama ben! morgenochtend om half 8 bginnen we met de inleiding maar het kan goed zijn dat er nog een dag overheen gaat, als de gel niet werkt. In het beste geval dus ben ik morgen wel al mama, maar ook een grote kans dat het pas donderdag of misschien zelfs vrijdag wordt! We zien 't wel!
@eliesah, ik had geen keus, mijn vk gaat niet naar Tilburg.. ik wilde eigenlijk in de Meiboom bevallen maar ja, aangezien mijn vk niet meegaat (te verre afstand vanaf Drunen) zat er niks anders op dan thuis bevallen of ziekenhuis Den Bosch. Tja, dan maar ziekenhuis.. alleen niet te hopen dat het op een donderdagavond begint (koopavond) haha dan is het zoooo druk in de stad!
@lindavnr: ja das waar ik ben misschien iets te optimistisch... Maar je hebt een goed vooruitzicht, veel langer dan die paar dagen zal het niet meer duren! Zet 'm op in elk geval! @Eliesah: Ja ik zat zelf ook zo te denken met een week of 38, 39 lijkt me wel wat! We zullen wel zien... Ik reken maar gewoon op 31 maart denk ik en al wat het eerder komt is mooi meegenomen! Later dan 31 maart zal wel een tegenvaller worden....
Ja vanuit Drunen is dat dan net iets te ver. Ik wil het liefst thuis bevallen dus hopelijk zie ik geen ziekenhuis . En indd met een koopavond is het daar helemaal een ramp, ben benieuwd voor jou hihi.. Franny; Ik ga ook gewoon uit van 31 maart, denk zelf nog steeds 7 april maar hoop het echt niet. Mijn vriend denkt 21 maart, omdat op die datum zijn oma is overleden en ons meisje naar haar word vernoemd. Zal wel erg mooi zijn, ook omdat dan de lente begint .
Ahh wat een schatje!! Vind het echt leuk om elke keer foto's te zien.. ben benieuwd wanneer ik hier een foto kan laten zien..
heey meiden, Ik wil even vertellen dat ik op 3-3-2010 bevallen ben van een prachtige zoon FINN!! Het was een heftige stormbevalling van 3 uur. Finn was aan de kleine kant, een dismatuur,zoals ze dat noemen. Hij was 46 cm en 2715 gr.met precies 39 weken. groetjes sjaantje
Proficiat met jullie zoontje Finn!! Mocht ie wel gelijk mee naar huis, ondanks dat ie aan de kleine kant was?