Maart 2010 mama's deel 3!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Channes, 7 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Sjaantje; gefeliciteerd met jullie zoon Finn!
    Leuke naam zeg.. Dat was pas echt een snelle bevalling ;).

2. sjaantje2006

sjaantje2006 Actief lid

22 aug 2006
    443
    0
    0
    Heey linda,

Nee, hij moest eerst een paar uurtjes in de couveuze omdat zijn temp te laag was.
    Daarna heeft hij en ik nog een nachtje in het ziekenhuis moeten blijven voor extra controle op de bloedsuikers. en omdat hij zo klein was.
    De groeicurve van hem liet een afbuigende lijn zien en dat wil zeggen dat de placenta niet geheel meer zijn werk doet.
    Ik werd met 39 weken ingeleid, maar alleen op de gel, kreeg ik zo,n heftige weeen dat toen ze de vliezen gebroken hebben ik Finn in 3 uurtjes tijd in handen had.
    Als jij woensdag word ingeleid en idd ook bevalt dan schelen onze kindjes zich precies een week.
    10 maart was mijn uitgetelde datum, wel leuk!

groetjes sjaantje

3. sjaantje2006

sjaantje2006 Actief lid

22 aug 2006
    443
    0
    0
    even wat proberen!

4. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Sjaantje: Ben benieuwd, ik hoop dat het bij mij ook dezelfde dag nog mag gebeuren :)
    Maar we zien wel! :D
    thnx in ieder geval voor je verhaal, vind het wel fijn om wat te lezen over hoe het inleiden ervaren is!

5. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Sjany: Gefeliciteerd met de geboorte van Finn!

6. bink1976

bink1976 Actief lid

20 apr 2009
    478
    0
    0
    @sjaantje: gefeliciteerd met finn!

7. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

***BUDDYNIEUWS VAN CHANNES***

15.26 uur; Hoi wou even vertellen dat ons mannetje Liam Heinie is geboren hij weegt 3785 gram. Alles is goed met hem en mij hij is met keizersnede ter wereld gekomen. Kus

*** EINDE BUDDYNIEUWS***

Hoeraaaa mijn "laatste buddy" is nu ook bevallen!!
    Had haar vanmorgen nog terug gesmst dat er al veel reacties waren dat jullie allemaal aan haar dachten! :)
    Vind toch wel heftig hoor, dat het uiteindelijk toch nog een keizersnede is geworden! Pff. Dan moet je toch al wel kapot zijn!! :$
    Maar gelukkig gaat alles goed met hun!!!

Liefsss Kussiexx

8. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Ooh suuuper, babynieuws! :D:D

@ Channes: Proficiat met jullie zoontje Liam!!
    leuke naam! :D

@ kussie: uhhh, praat me heel even snel bij, ben het even vergeten; "dat het uiteindelijk een keizersnede is geworden".... zou ze eerst gewoon bevallen? of hoe zat t ook alweer? :)

9. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Wanneer denken we te bevallen:

Marye1986: 14 februari - Bevallen op 17 februari
    Chantal84: 20 februari - Bevallen op 5 maart
    Moons: 21 februari
    Naatje80: 21 februari
    Joepie01: 23 februari - Bevallen op 1 maart
    Kleintje88: 1 maart
    Germini: 1 maart - Bevallen op 2 maart
    Setti: 3 maart - Bevallen op 19 februari
    Funnyme: 3 maart
    Anoniempjuh: 5 maart - Bevallen op 4 maart
    Channes: 6 maart - Bevallen op 9 maart
    Alies05: 7 maart - Bevallen op 3 maart
    Wendie1979: 8 maart
    Lindavnr: 9 maart
    Kussiexx: 9 maart
    Bregt: 9 maart
    Johannal: 10 maart
    Sabinelovesven: 10 maart
    Babystuff: 10 maart
    Channie: 10 maart - Bevallen op 5 maart
    Linda: 11 maart
    Lara: 11 maart - Bevallen op 19 februari
    Dianne: 12 of 13 maart - Bevallen op 22 februari
    Lisetje809: 14 maart
    Nijnja: 15 maart
    Darcy: 19 maart
    Lynette84: 21 maart
    Boomer2009: 22 maart
    Shezze: 25 maart
    Eliesah: 7 april

Germini & Anoniempjuh zaten er beide maar 1 dag langs!

Lindavnr houdt deze lijst bij. Wijzigingen/toevoegingen worden gemaakt n.a.v. de buddy-berichten!

10. Soda Pop

@ Bregt, wat zei de huisarts!! En ik wil echt nie zeggen dat je stom bent hoor!! :) Maar ik moest het wel gewoon melden van mezelf :)
    Je kan ook nie alles weten meis!! Het valt vast mee
    En meestal wijzen vroeggeboortes bij schapen (miskramen) op dat er een chlamidya infectie kan zijn, maar ik las dat de 2 lammetjes vrolijk rond huppelen dus dan valt het vast mee!! Vind het wel erg verstandig van je dat je even aangeeft en informeerd bij je huisarts, laat je even weten wat hij zei?

@ Stroopie, YESSS ze is gegroeid!! Superr!!
    You go girl! (dat geld voor jou EN Nienke, hihi!)

@ Moons :( Shipsss!! Das echt jammer! Ik had zo gehoopt dat alles door zou zetten bij jou!!

@ Babystuff, de enveloppen heb ik allang geschreven, ik vond het eigenlijk heel leuk werk, heb mijn kalliegrafieset er maar es bij gepakt toen!! Hihi!

@ Eliesah, haha ja zit wel wat in dat je ook nog voor 10 april kan gaan!! ;)
    En indd, het is heerlijk als je een goeie nacht kan maken! Helaas kan ik mijn laatste goeie nacht nie eens meer herinneren!!
    Helaas ook nog steeds hoofdpijn hier...

@ Ano, ik heb echt al een hele tijd nix van mijn ex gehoord (en geloof me, dat doet me echt goed..) Wel heb ik zijn zus nog aan telefoon gehad.. Zij was de enige die wel altijd aardig voor me is geweest in die familie, dus met haar heb ik nog contact, maar ze vertelde me dus ook dat mijn ex vind dat hij alle recht heeft op het kindje enzo, dus ik ben er best wel bang voor wat hij allemaal in werking gaat stellen na de bevalling :( Daarom zie ik de bevalling dubbel tegemoet! want dan word ik ook weer met die zak geconfronteerd! Maar ik hou maar in gedachten dat ik het doe voor de kleine.. (contact houden met die @#%$!) En dat houd me op de been!
    Lief dat je er naar vraagt hoor!!
    En ik hoop dat kamillethee indd helpt! Als zulke huis- tuin en keukenmiddeltjes helpen zou ik er voor gaan!
    (Ik zal het ook vast voor mezelf onthouden strax, hihi)
    En meis! Het is heel normaal joh dat je huilt, ookal is het om nix!! Het is namelijk niet nix ;)
    Hmm maffe woordspeling!! Het is gewoon precies wat je zegt, zo overweldigend, dus heel normaal lijkt me zo dat je soms even je tranen laat lopen!
    Hoe is het badderen gegaan?
    Erg benieuwd :D:D

@Johannal, ah die moet wel heeel gaaf zijn!! Goeie keuze!!
    En elk uur een slijmpropje verliezen, hihi! Mag voor je hopen dat het in werkelijkheid toch IETS meevalt :p

@ Johannal, ehm, je hebt weer weggehaald dat het bij ook rommelde? Of zet je het er neer als dat rommelen meer dagelijks is?

@ Kleintje, ik heb echt zooo de balen voor jou!!
    Ik vind zo naar dat jij zoveel toestanden moet doorstaan voor je je kleine uk in de armen kan sluiten!! Pfff!!
    Respect voor jou meis!!
    Nog even volhouden!! Het KAN gewoon nie lang meer duren bij jou!!
    *knuffel*

@Lindavnr, wauwww das inderdaad nieuws! Gaafff!! wat spannendd!! Kan me voorstellen dat je er ook wel helemaal aan toe bent hoor!! Pffoeh, vind het met 1 kindje in de buik al zwaar worden nu! Laat staan hoe jij je moet voelen met 2 van die kleine boefjes!!

@johannal, hahaha, super, hoe je reageert op Floor 20! Maar dat geld dan ook voor mij!! Ik kan dus ook met 5,5 uur mama zijn!! WHAAAAAHHH!! :D:D

@ Funnyme, oooww spannend meis!! Laten we hopen dat het bij jou ook doorzet!! Jij rommelt ook al weken geloof ik! Daar word je ook wel een keer moe van!

@ Dianne, groot gelijk meis!! Lekker genieten, dit is toch wel een heel speciaal moment!

@ Boomer, ik leef met je mee meid, qua slechte nachten! De pijn en het bijna nie meer kunnen lopen is bij mij gelukkig bijna over sinds de kleine is gedraaid bij 36,5 week!
    Ik hoop voor je dat het vanacht gewoon begint! Dan ben je van alle pijn en ongemakken af!

@ Bink, ehmm waarom dan al gestript (sorry onthou het nie meer, maar heb jij ergens last van?)

@ Franny en Eliesah, super zeg, morgen ook 37 weken, dan zijn we allemaal over die streep heen!! Heerlijk!!

@ Nesteldrang, hihi, HAD ik er maar last van! Ik heb alleen maar KOOPdrang :):(
    Kan wel van alles blijven kopen, ben steeds bang dat ik overal te weinig van heb!! En dat kon ik nu dus mooi terug zien op mijn vrij RODE bankrekening :$:$
    @ Hannelore, *smelt* ZOOO LIEFFF!!

@ Sjaantje, van harte gefeliciteerd met jullie zoontje Finn
    Klinkt wel heel heftig!! Die bevalling!! Hopelijk voelen jullie je nu allebei een stuk beter!!

Liefsss

11. Soda Pop

Speciaal voor jou dan ter opfrissing van uwe gaatje in het geheugen;) :D
    Ze is vanmorgen al vroeg naar het ziekenhuis gegaan, ze had zulke heftige rugweeen dat ze ze niet weg kon puffen!
    Ze kreeg toen een ruggeprik en een paar uurtjes later toen de ruggeprik bijna was uitgewerkt had ze 9 cm ontsluiting...
    Maar ik krijg dus net een sms dat Liam met een keizersnede is geboren! Het preciese hoe of wat weet ik nie...
    Maar had dat zelf nie verwacht... Snappie? We zullen het nog wel horen van haar!
    Gelukkig is alles goed met allebei!! Das natuurlijk het aller belangrijkste!

12. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    @Sjaantje2006 GEFELICITEERD met Finn!

@Kussiexx GEFELICITEERD met Liam Heinie!

Hebben hier nog meer dames na de bevalling last van pijnlijke darmen? Heb nu al vanaf zaterdag 3 keer een pijnaanval gehad.
    Links zitten de darmen, en schijnbaar werken ze nog niet zo goed waardoor de ontlasting zich wat ophoopt.

13. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    oooh oke, dankje!!
    jeetje, da's inderdaad ook wat.... 9cm ontsluiting en dan alsnog een keizersnede :( pff..heftig!

14. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    hey meiden,

even een korte melding.... Met Milan en mij gaat alles goed maar heb zoooo weinig tijd om te reageren en bij te lezen... Zodra ik weer wat meer tijd heb kom ik gauw weer verder kletsen en zal ik ook mijn bevallingsverhaal plaatsen..

Voor alle meiden die de komende dagen gaan bevallen.... Heel veel succes en zet 'm op!! Het is het allemaal waard!!!

Dikke kus Chantal en Milan

15. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Lindavnr, spannend zeg. Ik hoop voor je dat het allemaal snel mag gaan.

Funnyme, heeft iemand daar nog iets van gehoord?

Sjaantje, gefeliciteerd met Finn.

Dianne, lekker he, dat je mannetje thuis is.

Channes, gefeliciteerd met Liam.

Alies, ik had ook wel last van mijn darmen. Eer dat ze hun oorspronkelijke plek weer gevonden hadden. Soms deed het best wel zeer.

Kussiex, Je ex kan niet zomaar 'zijn' kindje opeisen hoor. Zeker als hij nooit iets van zich heeft laten horen. Ik denk dat je vriend, meer een vader voor je kindje gaat worden, dan je ex ooit zal zijn.

16. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    #356 Johannal, 9 mrt 2010
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2010
    @ Sjaantje & Partner: GEFELICITEERD MET JE ZOON FINN

@ Channes & CHANNES MAN: JAAAAAAAAA GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN LIAM HEINIE! Fijn om alvast te lezen dat het goed met je gaat want klinkt wel heftig bij 9 cm alsnog een keizersnede... (weer een reden voor mij om blijer te worden van een zh bevalling)

@Kussie: Oh eeeh :) weet het soms ook niet meer zo goed... Maar ik vind het vooral erg prima als iedereen zijn eigen updates ook door voert... dus effe het lijstje kopieert en haar eigen 'status' aanpast... Want hopelijk heb ik er binnenkort minder tijd voor hahahaa

Maare nog lekker aan het rommelen dus daar.... ben benieuwd of het doorzet succes!

Zo na alle schattige babyfoto's nog even een buik! (+20 kilo!)

17. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    @hannelore; wat een beauty!! schattig hoor :)

@Sjaantje; GEFELICITEERD met jullie zoontje FINN!

@Channes; GEFELICITEERD met jullie zoontje LIAM!!

@Kussiexx; bedankt voor je lieve woorden. Eerlijk gezegd hoop ik niet dat het vanavond nog doorzet, want ben echt doodop. Ik wil graag nog een nacht goed doorslapen. Maar ik hoop toch echt niet tot 42 weken te moeten doorlopen, dan ben ik gesloopt vrees ik:(
    Nou ja, we houden hoop, misschien gaat het morgen weer beter.... ben soms gewoon een emotionele achtbaan.

@Ano, begrijpelijk die tranen, ik huil nu al iedere dag wel een keertje, dus als jij nu na de geboorte een keer moet huilen, tja, wees ermee gezegend :p

Het wordt morgen weer een spannende dag volgens mij. Ik ben benieuwd!! Het lijstje wordt steeds meer gevuld met nieuwe kindjes....

Ik ga mijn frietjes maar eens in de frituur gooien, geen zin om te koken :) eet smakelijk allemaal, met wat de pot dan ook schaft...

18. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    #358 Johannal, 9 mrt 2010
    Ehm verkeerd geplaatst en nog op tijd om het weg te halen...

19. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Mooi buukske! Lijkt op die van mij :)

20. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    #360 jedalin, 9 mrt 2010
    Edit: @ Johannal: Ehhh, dan haal ik 'm ook maar ff weg? zal dit lijstje ook wel niet kloppen :D

Deel Deze Pagina