@ Alies, ehm hihi, Liam Heinie is het zoontje van mijn buddy Channes! Ik loop nog mooi rond te waggelen als een pinguin hoor! @ Chantal84, pak maar lekker je rust meid, en vooral genieten van al die mooie eerste momenten met je kleine Milan! @ Stroopie, hij heeft het wel erkend, dus het is zowiezo al feit dat hij vader is. En hij kan dus wel een omgangsregeling en ouderlijk gezag op eisen! Al moet dat nu wel via de rechtbank, want ik ga nie meer onderling met die zak hooi om tafel!! Dat heb ik geprobeerd maar er is werkelijk nix zinnigs met die kerel te overleggen!! Wie weet slaat hij om als hij de kleine ziet...(Dat kreeg ik te horen van advocaat en notaris, dat mannen dan anders worden -ben benieuwd-) En het feit dat hij nix laat horen, ehm tjah, ik heb hem na 5 maanden ook nadrukkelijk verzocht mij met rust te laten kreeg er gewoon harde buiken van als ik hem sprak Helaas heeft een vader toch meer rechten als menigeen denkt! En als hem iets nie naar 't zin is dan is hij heel eng.. Helaas kwam ik daar veelste laat achter Maar voor mij en voor Uk is mijn vriend de papa hoor! Hij is zoo lief en betrokken en zorgzaam!! He's the one!! En hij heeft ook echt voor zowel mij als Uk gekozen!! Ik vind het nog elke dag wonderlijk! @ Boomer, ik zal me even verbeteren; ik wens jou een hele fijne, lange ONonderbroken nacht toe, zodat je lekker fit bent, en dan hoppa de bevalling er achteraan! En dan komt het goed!! Ik duim voor je!! Oh en eet smakelijk!!! HEERLIJK patatties!! MMMM Hier bij mijn paps gegeten! (moeders werkt 's avonds en paps vind het nix om alleen te eten) Dus ga regelmatig nog even op en neer hihi!! Is hooguit kwartiertje rijden Stampot wortels! Even een paar vitamientje sparen! Heb de laatste dagen nie zo gezond gedaan... Dus vandaag al kiwi gehad, een glas melk, veel worteltjes net dus voelt toch weer beter! Vanavond als beloning maar een dikke koek @ Johannal, hahaha, rommelt af en aan prachtig!Ik zou het best zelf willen doen, maar ik heb nix geen verstand van die lijstjes! En het was echt geen commentaar hoor Meer een vraagje... Ennuh, wauww wat een mooie buik! Ook zo mooi strak en zonder striae! WAUWWW hoe doe je het toch?? Liefsss Kussiexx!! Ps ik hoop dat morgen Kleintje eindelijk haar babytje in de armen mag houden, en dat Linda meld dat ze bevalling is van haar 2 wondertjes en dat Lindavnr ook morgenavond trotse mama is!! Ow en Funnyme natuurlijk ook, maar misschien is ze al mama?? Geloof dat het bij jullie 4 de kans het grootst is nu toch?
Ja maar jij krijgt morgen (of anders heel snel) je baby's! Daar ben ik dan weer jaloers op (enne het blijft natuurlijk een kwestie van 100 foto's maken en de mooiste eruit kiezen)
Ahum, hahahaha, ik kon het er wel neergezet hebben!!! Zo doen dus wel meer meiden, hahahaha!! Ik heb altijd een heel regiment aan foto's maar tis NOOOITTT goed genoeg!! hahahaha
Johanna: Mooie buik! Hoe zou het met linda en kleintje en funnyme zijn? Hier: Positief nieuws wat betreft de verkoop van ons huis!!! Er is iemand en die heeft een optie t/m maandag en komt zaterdag nog eens kijken. Vandaag weer een bezichtiging gehad en ook die was erg geinteresseerd. Als de optie van die anderen niets werd, dan zou hij graag nog eens willen komen kijken. En zaterdag hebben we ook nog nieuwe kijkers. Het is wel een gedoe nu we 2 van die kleintjes hebben, maar wat zou het egweldig zijn als het werd verkocht! Verder hebben Pepijn en Florine een niet zo'n fijne dag. Ze zijn echt al de hele dag aan het huilen. En is de 1 stil, dan begint de ander weer. Daarom ben ik ook snel weer weg. Even Pepijn in bad doen en dan allebei even voeden. Tot snel!
Channes; gefeliciteerd met jullie zoontje Liam!! Jeetje wel heftig ineens een ks. Geniet van je gezinnetje ! Mooie buik Johannel .. Ga er morgen ook weer even eentje maken, 37 weken is toch weer een hele mijlpunt hihi.. Net het beval bed op klossen gezet, ziet er wel grappig uit. Gelukkig slaap ik nog wel gewoon in ons eigen bed! Kussie; goed hoor van je al die vitamientjes. Daar kan straks wel een heerlijke koek bij haha. Hier ook, heerlijke verse stroopwafels gekocht. Mmm heb er al helemaal zin in.
Marye; wat zou dat super zijn zeg! Ik duim echt voor jullie.. He, balen dat de kindjes een mindere dag hebben. Pff is best aanpoten zo met 2 kids. Ben ook wel erg benieuwd hoe het met hun staat.. Spannend allemaal hoor!!
Funnyme - succes we horen van je... bregt - ik heb precies 't zelfde veel last van afscheiding het is gewoon niet meer leuk.. channes - wat spannend zeg. zet hem op... Gefeliciteerd met jullie zoon liam.... doe lekker rustig aan... stroopie - wat goed dat nienke is aangekomen netjes hoor van die kleine meid.. kleintje88 - succes meid ik hoop dat het snel komt nu... lindavnr- Wat spannend zeg. Dus misschien kan je morgen je jongens in je armen houden geweldig... hannelore - wat een leuk foto. zo lief.... sjaantje2006 - gefeliciteerd met je zoon... hier - alles weer rustig morgen naar de gyn, eens kijken wat hij zegt.. Ik ga ff op een oor, ik lees jullie later...
Sjaantje: gefeliciteerd met jullie zoontje Finn! Channes: gefeliciteerd met jullie zoontje Liam! Volgens mij is nu meer dan de helft bevallen, of niet? Hier: ctg was helemaal goed, wat ik al dacht, maar ben toch weer extra gerust gesteld. We hebben zelfs nog even een echo gehad! Kindjes hartje was goed, het was goed beweeglijk en er was nog voldoende vruchtwater. Ik kan in ieder geval rustig de nacht in!
De hele dag niets van Linda gehoord, dus ik dacht laat ik haar maar even heel brutaal smsen! Ik kreeg de volgende sms: Twee uur geleden evy en timo! Ik sms later meer,alles gaat super!
Linda: Super geweldig fantastisch! Wat een leuke namen. Ben benieuwd naar je verhaal wanneer je tijd hebt. Nu eerst genieten van je kids!
Wat suuuuper Linda!!! Proficiat met je zoontje Timo en dochtertje Evy!!! Geweldig, en goed te horen dat alles super gaat!! ben heeeel benieuwd naar de eerste foto's en je verhaal! Geniet lekker van jullie gezinnetje!!
Wanneer denken we te bevallen: Marye1986: 14 februari - Bevallen op 17 februari Chantal84: 20 februari - Bevallen op 5 maart Moons: 21 februari Naatje80: 21 februari Joepie01: 23 februari - Bevallen op 1 maart Kleintje88: 1 maart Germini: 1 maart - Bevallen op 2 maart Setti: 3 maart - Bevallen op 19 februari Funnyme: 3 maart Anoniempjuh: 5 maart - Bevallen op 4 maart Channes: 6 maart - Bevallen op 9 maart Alies05: 7 maart - Bevallen op 3 maart Wendie1979: 8 maart Lindavnr: 9 maart Kussiexx: 9 maart Bregt: 9 maart Johannal: 10 maart Sabinelovesven: 10 maart Babystuff: 10 maart Channie: 10 maart - Bevallen op 5 maart Linda: 11 maart - Bevallen op 9 maart Lara: 11 maart - Bevallen op 19 februari Dianne: 12 of 13 maart - Bevallen op 22 februari Lisetje809: 14 maart Nijnja: 15 maart Darcy: 19 maart Lynette84: 21 maart Boomer2009: 22 maart Shezze: 25 maart Eliesah: 7 april Germini & Anoniempjuh zaten er beide maar 1 dag langs! Wijzigingen/toevoegingen worden gemaakt n.a.v. de buddy-berichten!
@ Linda & Lindaman: NOG MEER BABY'S!!! GEFELICITEERD MET EVY EN TIMO! En we zijn officieel over de helft! Woehooooeeeiii! Weer 4! baby's erbij en dat sinds deze morgen.. jeeeee het gaat echt super snel zeg!