LISANNE Heeft doorgeslapen jehhoe!!! we hebben uiteindelijk de radio uitgezet en dus alleen gebakerd in bed gelegt en van 00.30 tot 05.30 heeft ze doorgeslapen toen heb ik haar gevoed en schone luier en van 06.30 tot 11.00 heeft ze weer doorgeslapen. Steef en ik hebben dus gelijk ook onze slaap ingehaald. stroopie heerlijk van die limonade sokken hihi! wat fijn dat ze is aangekomen en wat een mooi gewicht heeft ze al! kussie ik hoop ook voor je dat t snel door gaat zetten moons ben benieuwd of t nu echt doorzet. hannelore wat een scheetje zeg die dochter van jullie. Die speen heb ik ook voor lisanne maar die moet ze niet. Wat een lekker koppie zeg Channes en man gefeliciteerd met de komst van jullie zoon LIAM ano dat je gister gehuild hebt is heel normaal na een dag of 4!! klinkt stom maar je kan overal om huilen. ik heb gehuild om een pen die ik had laten vallen hihi. Fijn dat jullie beter hebben geslapen . en kamille thee is ook een idee. sjaantje en man gefeliciteerd met jullie zoon FINN lindavnr spannend zeg. Suc-6 morgen floor fijn dat met ivar alles goed is en dat zijn broer ook lief voor m is. marye ik hoop zo dat jullie huis verkocht wordt. LINDA EN MAN GEFELICITEERD MET JULLIE KONINGSKOPPEL EVY EN TIMO
************buddynieuws--KLEINTJE--*********** HIER GEEN VERANDERING HELAAS. WEL VEEL KRAMP GEHAD VANMIDDAG NOG EEN X GEL GEHADEN MORGEN KIJKEN ZE WEER VERDER. X KLEINTJE ***********EINDE BERICHT***********************
ik heb funny ook weer een sms gestuurd om te vragen of de tabletten gewerkt hebben en dat ik hoop dat ze de kleine al in armen heeft. ik heb kleintje ook terug gesmst dat ik haar suc-6 wens en ze toch kans maakt op de gratis lodger hihi.
hè toch, wat gaat dat toch moeizaam bij Kleintje Vervelend zeg...hopelijk gaat er morgen dan eindelijk wat meer gebeuren! Ben benieuwd inderdaad naar funnyme..wie weet bevalt zij ook wel op de 10e hahah. Dan doe ik ook mijn best...dan gaat het ze een hoop lodgers kosten hahaha
ff een foto van lisanne van vandaag door papa aangekleed en even groot als t konijn Bekijk bijlage 57327
Setti: Erg leuke foto's! Kleintje: Wat balen dat het zo lang duurt. Hopelijk gaat het vannacht of morgen nou eens echt gebeuren! Sterkte meis Funnyme: Ben erg benieuwd hoe het met haar is! Lindavnr: Ben je al erg zenuwachtig? Morgen is het zo ver!! Leuk hoor!
@channes, linda & sjaantje, gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleintjes wat een leuke foto's setti!! pff t zit idd niet mee voor kleintje88, t is te hopen dat het snel zal doorzetten.. pfff nu is mn hoofd alweer een zeef, had ik net nog alles in mn hoofd.. nu weet ik t niet meer..
haah door al het nieuws sla ik helemaal jouw berichtje over. Fijn dat de ctg goed was en zelfs even een echo; leuk!
Heerlijke foto's setti! Wa'n moppie! Hihi, die slofjes hebben wij ook, in het donker @ Marye: Moet zeggen dat de zenuwen nog erg meevallen, maar da's ook omdat ik nog altijd niet écht besef dat het morgen écht begint! Ik denk dat dat pas komt, als ik daar lig, haha.
Setti: Ja de tijd vliegt. En pas 3 weken zijn ze er, maar een leven zonder ze kan ik me echt niet meer voorstellen! Zou jij ook wel hebben?! Het is zooo geweldig!!! Nog even en dan kunnen jullie allemaal van dat geluk genieten, het gaat nu echt hard!
Sorry, hele dag niet online geweest. Lees dat er weer beebs geboren zijn... allemaal gefeliciteerd!!! Ga morgen proberen bij te lezen.. nu ff geen puf voor. Vanmiddag bij de VK geweest.. baarmoedermond was voor een deel verstreken. Ze heeft me gestript en als dat aanslaat moet dat binnen 24 uur.. ben benieuwd. Verder kon de VK ook niet veel zeggen.. ik kan morgen bevallen, maar het kan ook nog een week duren... afwachten maar. Daarna naar het zkh voor een CTG, want voelde juffie wat minder bewegen de hele dag. CTG zag er gelukkig helemaal prima uit. Dus we wachten weer rustig af wat er komen gaat. Hier wordt je in principe niet gelijk op 41 weken ingeleid. Als op 41 weken de beeb er nog niet is sturen ze je rond 41+3 door naar het zkh voor ctg. En dan wordt er gekeken of ze je gaan inleiden... Maar goed, inleiden is ook geen pretje (kijk maar bij kleintje 88 )... Dus ze proberen het proces eerst natuurlijk in gang te krijgen met bijv. strippen. Heb ook liever dat het gewoon op gang komt.. veel prettiger. Verder schatte ze de beeb tussen de 7 a 8 pond .. zelfde als 2 weken geleden dus veel groeit ze gelukkig niet meer. Sorry dat ik verder ff niet reageer, maar zoals ik al zei.. ff geen puf. Heb middagtukkie gemist door bezoek aan VK en ZKH. Dus duik nu ff relaxed op de bank en daarna lekker naar bed.
************buddy nieuws funny************ om 18.00 uur weer een tablet gehad, nu rommelt t flink. we weten inmiddels dat dat ook niets zegt. ik vind 10-03-2010 wel een mooie dag om te bevallen we zullen zien of de uk meewerkt ***********einde bericht********************