DE FELICITATIIES VOOR: CHANNES LINDA SJAANTJE NAMENS FUNNEMY EN KLEINTJE dit doe ik ff zo iov hun omdat ze zelf ook bezig zijn.
Setti: Even een vraagje. waarom ben jij Lisanne precies gaan inbakeren? Zit er over na te denken dit bij Pepijn te doen. Wil even weten waarom jij precies dit besluit hebt genomen Lindavnr: Ik kan me herrineren dat jou een flessenwarmer aangeraden was door Karel? Of Kar? Welke was dat? wij zijn nog op zoek naar een goede vandaar...
Vanmiddag naar verloskundige geweest, verteld van die pijnlijke harde buiken gisteren. Ze heeft even inwendig gevoeld, maar kon nog niet strippen helaas. Volgende week dinsdag weer op controlle, als ze dan nog niet kan strippen wordt ik doorgestuurd naar ziekenhuis waar ze me dan voor de 42 week gaan inleiden. Hier leiden ze altijd in voor de 42 weken, ze laten je gelukkig niet doorlopen. Verder was alles goed, weer niet aangekomen, zal wel niet zwaarder worden, 11,5 kilo totaal. Bloeddruk was iets hoger als normaal, kon ook wel eens een voorteken zijn om te bevallen, dus wie weet. Ga er toch maar gewoon van uit dat het voor die tijd nog uit zichzelf begint. Ga ook nog steeds voor 10 Maart!!!
omdat ze steeds bleef huilen en ieder uur a 2 uur kwam en ik haar niet aan kon leggen omdat ze al na 2x zuigen genoeg had en ik dacht dat t krampjes waren wat t dus niet waren. ze werd er rustig en geborgen van van t inbakeren en kon ze niet meer met haar armpjes om haar heen slaan daar werd ze denk ik misschien ook wel wakker van
Linda; jaaa je kindjes zijn dr!! Gefeliciteerd met Evy & Timo, wat een leuke namen zeg.. Wat spannend zeg van Funny en kleintje! Hopelijk hebben ze hun beebje snel in hun armen. Pff hier weer een super onrustige buik, doet zo'n pijn onderin m'n buik. Au au au.. Ga nu lekker naar bed, lees jullie morgen weer! Slaap lekker..
@ moons... balen dat ze nog niet kon strippen! Was er nog niets verstreken dan? Mijn Vk zei dat bij het tweede (of 3de enz) kindje het vaak al veel sneller voor een deel is verstreken..
Hoi lieve allemaal!! Eindelijk weer een berichtje van mij! Wist niet dat je zo druk kon zijn de eerste dagen!! Kai doet het hartstikke goed. HIj drinkt lekker aan de borst en zit zelfs sinds gisteren al op zijn geboortegewicht!! Met mij gaat het herstel wat minder. Ben eindelijk sinds vandaag weer een beetje mobiel. De afgelopen dagen kon ik alleen maar toekijken hoe anderen Kai verzorgden. Zo frustrerend!! Maar gelukkig mocht ik hem vanmorgen eindelijk zelf in bad doen. Wat een genot! Ik krijg ook 2 dagen extra kraamzorg omdat ik fysiek nog niet zelfredzaam ben. Dat is wel lekker. Hoe is het verder met iedereen?? HEb niet alles teruggelezen maar voor iedereen die bevallen is inmiddels..........GEFELICITEERD!! Ik hoop dat het allemaal goed gaat!! Voor iedereen dien nog moet bevallen...............veel succes!!
Was wel al iets verstreken, maar nog niet genoeg opening om te strippen, ze vond ook dat het, omdat het mijn 4e zwangerschap was, het allemaal nog mooi voelde, had ze ook niet verwacht. Maar het zegt niets, sommigen lopen heel lang met 2 of 3 cm ontsluiting en bij anderen zit het nog helemaal dicht en begint de bevalling toch ineens spontaan.
Effe snel, heb niet alles gelezen, een te heet bad heeft me net de das om gedaan.... zit zelfs te shaken hiero... LINDA: Gefeliciteerd met EVY en TIMO. Wat super dat het goed gaat met jullie en geniet ervan! Wat een leuke namen.
wat fijn te lezen dat kai t goed doet. en hopelijk gaat jouw herstel ook een stuk sneller. oja je hebt een nieuwe banner nodig!!!!
Linda, gefeliciteerd met je koningskoppel. Marije, dat ziet er gunstig uit met die optie op het huis. Zou wel lekker zijn zeg. Heb je ze eerst je kindjes laten zien. En nu weet ik het effe niet meer. Ga lekker een bad nemen. Vloeien is over, dus nu mag het.
Zo!! 30 pagina's bij te lezen sinds eergisteren!! @Hannelore, gefeliciteeerd met jullie dochter Amelie! @Marye, wat een schitterende foto 'naast je naam'!! Vervelend dat je kids zo aan het spoken zijn, is aanstekelijk denk ik, Robine heeft afgelopen nacht ook heel rommelig geslapen. Steeds huilen tussendoor. Misschien regeldag?? Wat een rotsituatie op je werk!! Dat kunnen ze toch niet zomaar maken?? Hopelijk vinden jullie snel een oplossing! Wij zitten hier trouwens met hetzelfde probleem, hebben ook 4 weken te overbruggen naar de zomervakantie. Zullen we samen gastgezinnetje zoeken Ik wilde eigenlijk betaald ouderschapsverlof maar dat gaat dus niet omdat ik dan moet gaan terug betalen omdat ik parttime terugkom (vanuit fulltime baan) @Kiezelsteentje, wat is Day een mooie meid zeg! Super!! @Vriendlief, wat is Jan een prachtknulletje zeg! GEWELDIG die bos haar!! Inderdaad lekker genieten! @Hier, Robine is na afgelopen nacht ook nu alweer de hele avond aan het huilen... Geen idee wat er is maar we weten het nu ook even niet meer Kan haar er toch moeilijk elke keer uithalen en vasthouden?? (dan stopt het...). Word er echt even moedeloos van, ze klinkt zo ontzettend overstuur!!! Ik ga weer even verder lezen! Liefs Laar
Ja we gaan gewoon voor de 10e (zullen we hun even mailen dat ze alvast extra lodgers moeten inslaan??) haha
lara, dat had ik dus al bijna een week met lisanne en ik heb haar gister voor t eerst ingebakerd en dat heeft geholpen. misschien ook wat voor bij jullie