@ Boomer, Ohhh verrek, vandaar jou naam; jullie hebben ook een boomer, whahahaha, wat dom, zo heb ik het nooit gezien!! Maar Aike, de boomer van mijn broer is ook 6 kilo, maar dat beessie trekt aan de riem alsof ze wel 40 kilo is , tenminste zo voelde het bij mij toen ik zo moeilijk kon lopen door die bekkeninstabiliteit... Vandaar dat het me werd afgeraden, want ik zei ook van, ze is maar zo klein, maar die schokken die het teweeg brengt elke keer als de riem aan z'n eind is, dat is gewoon ie bevorderlijk zeg maar! Oei, en in de tuin laten lopen als je 5 hoog woont word indd een beetje ingewikkeld!! Haha, sorry!! Met krukken boodschappen gedaan?? Meissie, wat doe jij je zelf toch aan? Kan je mannetje of familie of een vriendin ofzo niet helpen? Meis meis, je maakt het jezelf zoo zwaar!! Je staat wel op het punt van bevallen hoor, en verlof hebben we omdat we UITGERUST moeten zijn... Pas je wel een beetje op jezelf! (Sorry wil nie overkomen als een bemoeial, maarreh, bedoel het echt goed) @ Chantal!! Wauwww ook al zo'n bos haar!! Wat een mooi ventje!! @ Johannal, oowww op die manier!! Bedankt dat jij dat hebt gedaan, hihi! Ik heb het al druk genoeg met de maart mama's dat ik eigenlijk nie meer op andere forums kijk hiero @ Shezze, jeetje, das ook wat... Te weinig vruchtwater!! Gelukkig dat je mannetje nu als ik het goed begrijp eerder overkomt! Das toch wel een fijn en geruststellend gevoel denk ik? En hou jezelf (en dus ook je kleine beebs) indd maar goed in de gaten!! Wel apart dat ze niet weten waar het heen is @ Eliesah, hihi, fijn dat je hebt gesmst!! Vind wel erg grappig!! @ Lindavnr, HOERAAAAAA ze zijn errr!! Voor jou en je mannetje de hartelijk felicitaties met jullie 2 boys Daan en Jesse!! Fijn te lezen dat alles super gaat!! Wel vervelend dat weeen zo heftig waren en je dan ook nog moest wachten op ruggeprik! Pff! Hopelijk is de kinderarts morgen tevreden en mogen jullie lekker naar huis!! Rust nu maar goed uit!! En geniet van je kersverse gezinnetje meid!! @ Nina, oohh wat een mooie naam!! Gefeliciteerd met jullie zoontje! Noah Sebastiaan!! En lekker rustig aan doen hoor, als je je nog wiebelig voelt!! Neem daar waar mogelijk is ook de tijd voor jezelf! Tis allemaal nie nix!! @ Kleintje!! HOERAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA eindelijk dan toch!!! Je bent mama!! Van harte gefeliciteerd voor jou en je mannetje met jullie dochtertje Esmay!!! Wat ben ik blij voor jou zeg!! Poeh! Wel heftig dat het toch nog een keizersnede is geworden!! Maar nu heb je in het ziekenhuis wel lekker rust! Geniet van je kleine meisje! Dat heb je echt wel verdiend zeg!! (iedereen hier verdiend dat ook hoor, ik bedoel het nie verkeerd, maar je hebt genoeg toestanden gehad, zo bedoel ik het!) @ Funnyme, pff meid toch! Is toch wat als je al zooo lang daar ligt en er gebeurd zo weinig! Hopelijk breken je vliezen spontaan en is het nu al op gang gekomen!! Ik denk aan je en duim voor je! @ all, wauww heerlijk al dat baby nieuws!! Kan d'r zo van genieten!! Vind elke keer zo spannend om hier weer te koekeloeren!! Ga nu maar es proberen te slapen! Morgen weer controle... Ben benieuwd! Liefsss
Kleintje: Gefeliciteerd met de geboorte van ESMAY! Klinkt als een niet al te fijn bevallingsverhaal. Gelukkig gaat alles nu goed. Geniet maar lekker van jullie meid! NinaV1: Gefeliciteerd met de geboorte van Noah! Funnyme: Succes!!
kussiexx - ja dat is wel vreemd he... maar ik houd ons goed in de gaten. Nou we gaan 't horen maandag.. Ik ga zo slapen lekker naast me meisje en hopelijk heb ik een rustige nacht... lees jullie later....
Goedemorgen mama's Ik kwam ff kijken wie er al wakker was of is. Maar ik ben de enige.. Ben wakker geworden van een pijnlijke harde buik. Ik heb nu best wel regelmatig harde buiken. Maar nu doe 't ook pijn niet zo een pijn dat ik door de grond ga maar je voelt 't wel.. Ik zal morgen toch ff met de gyn bellen over advies, de kleine beweegt nog steeds... Nou ik lees jullie later... shez
Shezze: Misschien zijn die pijnlijke harde buiken wel een begin? Ben benieuwd. En anders even afwachten, het zal niet zo heel lang meer duren iig. Kussie: succes bij de vk vandaag! Hier: Een beetje een ziekenboeg, Don, ik en Florine zijn ziekjes. Florine heeft een verstopt neusje en ademt heel moeilijk. Zooo zielig. Ik hoop dat het niet veel erger wordt en snel over gaat. Gelukkig heeft ze nog geen koorts.
*************buddienieuws funnyme************* Mijn vliezen hebben ze net gebroken! Kindje wordt vandaag geboren! Krijg zo een infuus met weeen opwekkers! **********einde bericht*******************
@ Lindavnr, gefeliciteerd met jullie 2 zoons!! @ Kleintje, gefeliciteerd met jullie dochter. Wat heb je weer moeten afzien meid! Nu lekker genieten.. @ Nina, gefeliciteerd met jullie zoon!! mooie datum he 5 maart 2010
Overzichtslijstje 27 Maart mama's hebben laten zien hoe het moet. 21 Maart mama's gaan nog volgen! 03 maart - Babystuff - 10-3 gestript (actief online) 03 maart - Danif - nog geen teken wel acupunctuur en slijmprop verloren ( 4-3 laatst online!) 06 maart - Moons - Slijmprop aan het verliezen en rommelt af en aan (actief online) 08 maart - Naatje80 - slijmprop verloren en 9-3 gestript (actief online) 10 maart - Johannal - nog geen teken (actief online) 12 maart - Bregt - nog geen teken (actief online) 13 maart - Nijnja -nog geen teken (actief online) 14 maart - Mamani - rommelt met onregelmatige weeƫn, slijmprop verloren (8-3 laatst online) 16 maart - Darcy - rommelt een beetje 19 maart - Kussiexx - rommelt af en aan? 19 maart - Sabinelovesven - Rommelt behoorlijk maar wel onduidelijk 19 maart - Wendie1979 - nog geen teken 21 maart - Lisetje809 - rommelt een beetje 22 maart - Lynette84 - rommelt een beetje 23 maart - Boomer2009 - nog geen teken 23 maart - FunnyMe - Aan het bevallen 26 maart - Bink1976 - nog geen teken 26 maart - Shezze - nog geen teken 28 maart - Zoe1976 - nog geen teken 31 maart - Eliesah - erg onrustige buik 31 maart - Franny - nog geen teken Wijzigingen/toevoegingen mag je zelf ook doorvoeren
Wanneer denken we te bevallen: Marye1986: 14 februari - Bevallen op 17 februari Chantal84: 20 februari - Bevallen op 5 maart Moons: 21 februari Naatje80: 21 februari Joepie01: 23 februari - Bevallen op 1 maart Kleintje88: 1 maart - Bevallen op 10 maart Germini: 1 maart - Bevallen op 2 maart Setti: 3 maart - Bevallen op 19 februari Funnyme: 3 maart Anoniempjuh: 5 maart - Bevallen op 4 maart Channes: 6 maart - Bevallen op 9 maart Alies05: 7 maart - Bevallen op 3 maart Wendie1979: 8 maart Lindavnr: 9 maart - Bevallen op 10 maart Kussiexx: 9 maart Bregt: 9 maart Johannal: 10 maart Sabinelovesven: 10 maart Babystuff: 10 maart Channie: 10 maart - Bevallen op 5 maart Linda: 11 maart - Bevallen op 9 maart Lara: 11 maart - Bevallen op 19 februari Dianne: 12 of 13 maart - Bevallen op 22 februari Lisetje809: 14 maart Nijnja: 15 maart Darcy: 19 maart Lynette84: 21 maart Boomer2009: 22 maart Shezze: 25 maart Eliesah: 7 april Germini, Anoniempjuh & Lindavnr zitten er alledrie maar 1 dag langs! Wijzigingen/toevoegingen worden gemaakt n.a.v. de buddy-berichten!
Zou ook wel weer een bevaldata lijstje willen... Alies zou je daar voor willen zorgen (misschien ben je het al wel aan het doen) er zijn al weer heel wat maart mama's bij... channes liam heinie 9-3 Linda Evy en Timo 9-3 Lindavnr Daan jesse 10-3 Kleintje Esmay 10-3 NinaVI Noah Sebastiaan 5-3 Jodelahiti Olievier 7-3 sjaantje2006 finn 3-3
Buddynieuws van Lindavnr!!!! He, slecht nieuws voor ons... Het blijkt helemaal niet goed te gaan met Daan. Hij heeft allerlei gezondheidsproblemen zoals dat hij geen poepgaatje heeft en zijn slofdarm is niet af, die houdt halverwege op. Hij moet verschillende operaties en is vannacht over geplaatst naar t radboutzkh . We gaan er nu heen.
Pff geen leuk buddynieuws.. Schrok echt van t smsje!!! Heb terug gestuurd dat wel allemaal aan hun denken en een dikke knuffel geven. Laten we hopen dat alles goed komt met Daan!!! Allemaal duimen mama's..
@ Kleintje en kleintjeman: GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN ESMAY. Eindelijk daar is ze dan he ik ben superblij voor je en dat gewicht valt inderdaad hartstikke mee Wel een lang meisje zijn jullie zelf ook allebei heel lang? @ Babystuff: Ik hoop dat het een beetje door gaat zetten... Zo lang je niet online bent is dat in jou geval goed nieuws, lig je misschien wel te bevallen.. @ Lindavnr en Kleintje : Gefeliciteerd met de lodger wrappers @ Laar geen filmpje helaas haha (al is het maar alleen omdat je hier geen filmpjes kan posten lol) @ Hier: Eigenlijk al twee nachten niet zo top geslapen maar nog steeds geen enkel teken... Ik denk dus dat de IPhone gaat winnen (wordt vandaag tussen 9 en 12 bezorgd) EDIT: @ Lindavnr: Ohhhhhneeeee krijg er helemaal kippenvel van. Gadverdamme... Oh we waren zo goed bezig met al die gezonde baby's... Heel erg veel sterkte de komende tijd... Ik zal aan jullie denken. ZET HEM OP DAAN!
Kleintje; eindelijk is ze dr dan! Wat fijn voor jullie zeg.. Gefeliciteerd met Esmay! Ook weer zo'n leuke naam Nina; gefeliciteerd met Noah! Geniet lekker van je gezinnetje.. Funny; veel succes vandaag. Eindelijk ook voor jou hihi. Straks naar de vk toe, om half 12. Ben benieuwd of ons meisje is ingedaald, altijd spannend. Heb volgens mij niet echt meer roze/rode afscheiding gehad, ach zal het iniedergeval doorgeven straks. Bah, vind het nieuws van Lindavnr echt helemaal niet leuk!
Even het lijstje van Johannal erbij, het gaat nu zo hard!!! Meiden, Heel erg gefeliciteerd met de geboorte van jullie kindjes!!!!!
Linda, Dat is schrikken! Wat een zorgen meteen voor jullie. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen en een dikke knuffel! Hopelijk gaan de operaties voorspoedig. Denk aan jullie!
@Chantal; wat een droppie zeg!! @Eliesah, dat zou best wel eens je slijmprop kunnen zijn ja! Maar is tie niet vaak een echt een prop zal maar zeggen? Misschien is het ter voorbereiding van je baarmoeder en is tie aan het oefenen @Sabine; join the club Ik kan ook niet meer lopen, nou ja, strompelen nog wel. Maar inderdaad net als jij ook veel steken onderin, soms het gevoel dat mijn vliezen iedere moment kunnen breken.... maar dat is telkens niet zo. @Shezze; balen dat er te weinig vruchtwater is... maar goed dat ze je gaan monitoren. En fijn dat manlief er van het weekend is voor jou. @Bregt; ik zal het aan de verloskundige vanavond vragen over dat eenzijdige belasten. Ik kan altijd nog op twee krukken gaan lopen in ieder geval. Ooh en ik weet exact wat je bedoeld met die 'na-het-eten-rennen-steken', ik omschrijf ze als steken-in-de-zij als bij de Coopertest van vroeger . Volgens de verloskundige is dat omdat je gewoon conditioneel te slecht bent momenteel en de longinhoud verminderd is door het gedruk van de kleine. @Nina; GEFELICITEERD met je kleintje Noah Sebastiaan. Een grote vent in ieder geval! Geniet ervan @Kleintje; GEFELICITEERD met ESMAY!!! Mooi gewicht joh!!! Al die zorgen voor niks Nu goed aansterken he!! Tot snel @Funnyme; hopen, hopen hopen dat er vannacht goed werk verricht is. Het kleintje moet wel komen vandaag he!! Zet hem op. @Kussie; haha, inderdaad vandaar mijn naam haha. Je moet toch iets Succes bij de controle vandaag! @Marije, ach dat lijkt me ook sneu, twee van die zieke kindjes.... Maar als het hierbij blijft is het effe twee daagjes doorzetten en ze zijn weer topfit. @Funnyme; Aaahhh, mooi nieuws lees ik toch nog!! SUCCES!! @Lindavnr en Arno; Allereerst GEFELICITEERD met jullie twee zoons DAAN & JELLE Meid, wat een rotnieuws!!!! Kreeg er kippevel van toen ik het las. HEEEEEEEEL veel sterkte vandaag. Ze weten echt wel wat ze doen daar in het Radboud en ik hoop dat het allemaal nog te doen is voor jullie. Sterkte en liefs. Heel veel liefs.
Hiero een redelijke nacht gehad. Bekkenpijn hetzelfde gebleven in ieder geval. Maar tijdens het slapen weinig last van gehad gelukkig. Ik ga nu maar eens douchen, moeder komt zo langs om nog de bebygordijnen en het hemeltje af te maken. (Wordt ook tijd ) Ik zal wel morgen een fotootje plaatsen. Ipv al die beebs ook eens een leeg ledikantje haha. Oja en natuurlijk ook nog effe een ctgtje voor manlief tussendoor. Hopelijk heeft Funnyme vanmiddag een prachtige zoon gekregen!!!