Maart 2010 mama's deel 3!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Channes, 7 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Kussie: Sterkte morgen!

Funnyme: GEFELICITEERD met de geboorte van LUCA!!

2. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Babystuff: Heel veel succes!

3. bink1976

bink1976 Actief lid

20 apr 2009
    478
    0
    0
    @funnyme: van harte gefeliciteerd met jullie zoon luca!

4. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    ik ga ook lekker slapen.. Last van buik en onderrug.. Ben benieuwd of het strippen wat gaat uithalen de komende uren...
    Trusten.

5. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    wat goed zeg!!! hij doet t super

6. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    @ FunnyMe en Man: VAN HARTE GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN LUCA SEM! Eindelijk is het dan ook voor jullie zover dat heeft nog best even mogen duren of niet... Hoop dat alles goed is gegaan. Ga gauw genieten en kom dan even je verhaal en een fotootje spammen :)

@Babystuff: Kom op he! Laat het nu maar eens doorzetten ik gun het je... Hopelijk morgen goed nieuws van jou kant!

@ Lindavnr: Ik vind het toch wel een heel klein beetje fijn om te lezen dat het in principe allemaal goed komt met Daan. Vond het zo'n heftig bericht. Nog steeds heel vee succes, sterkte en beterschap de komende tijd voor jullie!

Ik ga nu slapen... alles nog steeds rustig....pfffff

7. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje Luca Sem! Prachtige naam!!
    Heerlijk dat alles super gaat!
    Liefsss Kussiexx

8. Soda Pop

@ hier, ik zit er even helemaal doorheen!
    Ik weet gewoon totaal nie wat ik moet verwachten morgenvroeg!!
    Pfff was het maar vast zover!
    Ik haal me echt van alles in me kop, zo stom, dat weet ik, maar ik bedoel, hoe vaak hoor je nou dat met 39 weken(!!!) het kindje nie is ingedaald! Ik wil eigenlijk wel googlen, maar durf ook nie goed! Maar doe het denk ik toch maar...
    Eens zien of ik iets geruststellends kan vinden!!

Trusten meiden!!

Jullie horen morgen van me (als alles goed verloopt natuurlijk)

9. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    ook als t niet goed gaat wat niemand hoopt natuurlijk mag je altijd je verhaal doen en je hart luchten hoor!!!!

je zal zien dat t morgen allemaal mee valt. en int zkh sta je onder extra controle! das ook wel weer een geruststelling

komt allemaal goed meid echt

10. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Kussie: Heb je nog een beetje kunnen slapen? Heel veel succes vandaag. Komt heus allemaal goed! *KnuffeL*

Setti: Lisanne is gewoon alweer 3 weken oud vandaag, vind jij het ook zo hard gaan?!

Hier: We zijn nu allemaal echt ziek. Don blijft gelukkig ook thuis, samen is het dan toch wat beter te doen dan alleen. zeker omdat we zelf ook niet fit zijn.
    En nog iets vreselijks. Een leerling van de school waar ik werk is sinds woensdag vermist. En ze denken serieus aan ontvoering/loverboys zoiets. Ze is iig niet gewoon weg gelopen, heeft namelijk helemaal geen spullen m,ee genomen. Is nu een grote zoekactie voor haar. Komt wel heel dichtbij!

11. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    #651 Johannal, 12 mrt 2010
    Laatst bewerkt: 12 mrt 2010
    Overzichtslijstje

28 Maart mama's hebben laten zien hoe het moet. 20 Maart mama's gaan nog volgen!

03 maart - Babystuff - 10-3 gestript, naar het zk aan het bevallen
    03 maart - Danif - nog geen teken wel acupunctuur en slijmprop verloren ( 4-3 laatst online!)

06 maart - Moons - Slijmprop aan het verliezen en rommelt af en aan (actief online)
    08 maart - Naatje80 - Flinke (voor)weeën, slijmprop deels verloren, rommelt en 2x gestript (11-3 laatste keer) (actief online)
    10 maart - Johannal - nog geen teken (actief online) vandaag zh reguliere check
    12 maart - Bregt - rommelt een beetje(actief online)
    13 maart - Nijnja -nog geen teken (actief online)
    14 maart - Mamani - rommelt met onregelmatige weeën, slijmprop verloren (8-3 laatst online)
    16 maart - Darcy - rommelt een beetje
    19 maart - Kussiexx - rommelt maar kleine niet ingedaald vandaag zh
    19 maart - Sabinelovesven - Rommelt behoorlijk maar wel onduidelijk
    19 maart - Wendie1979 - nog geen teken
    21 maart - Lisetje809 - rommelt een beetje
    22 maart - Lynette84 - rommelt een beetje
    23 maart - Boomer2009 - nog geen teken
    26 maart - Bink1976 - nog geen teken
    26 maart - Shezze - rommelt met onregelmatige weeën, slijmprop aan het verliezen
    28 maart - Zoe1976 - nog geen teken
    31 maart - Eliesah - erg onrustige buik
    31 maart - Franny - nog geen teken

Wijzigingen/toevoegingen mag je zelf ook doorvoeren

Babystuff, Danif. Moons en Mamani hebben allemaal geen buddy, Spannend dus wanneer we bericht gaan krijgen!

NinaVI Noah Sebastiaan 5-3
    Channes Liam Heinie 9-3
    Linda Evy en Timo 9-3
    Lindavnr Daan jesse 10-3
    Kleintje Esmay 10-3
    FunnyMe Luca 11-3

Anouk Joep 11-3
    Jodelahiti Olivier 7-3
    Sjaantje2006 Finn 3-3

12. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Wanneer denken we te bevallen:

Marye1986: 14 februari - Bevallen op 17 februari
    Chantal84: 20 februari - Bevallen op 5 maart
    Moons: 21 februari
    Naatje80: 21 februari
    Joepie01: 23 februari - Bevallen op 1 maart
    Kleintje88: 1 maart - Bevallen op 10 maart
    Germini: 1 maart - Bevallen op 2 maart
    Setti: 3 maart - Bevallen op 19 februari
    Funnyme: 3 maart - Bevallen op 11 maart
    Anoniempjuh: 5 maart - Bevallen op 4 maart
    Channes: 6 maart - Bevallen op 9 maart
    Alies05: 7 maart - Bevallen op 3 maart
    Wendie1979: 8 maart
    Lindavnr: 9 maart - Bevallen op 10 maart
    Kussiexx: 9 maart
    Bregt: 9 maart
    Johannal: 10 maart
    Sabinelovesven: 10 maart
    Babystuff: 10 maart
    Channie: 10 maart - Bevallen op 5 maart
    Linda: 11 maart - Bevallen op 9 maart
    Lara: 11 maart - Bevallen op 19 februari
    Dianne: 12 of 13 maart - Bevallen op 22 februari
    Lisetje809: 14 maart
    Nijnja: 15 maart
    Darcy: 19 maart
    Lynette84: 21 maart
    Boomer2009: 22 maart
    Shezze: 25 maart
    Eliesah: 7 april

Germini, Anoniempjuh & Lindavnr zitten er alledrie maar 1 dag langs!

Wijzigingen/toevoegingen worden gemaakt n.a.v. de buddy-berichten!

13. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    #653 Johannal, 12 mrt 2010
    Laatst bewerkt: 12 mrt 2010
    Wat wordt het overzichtslijstje kort!!!! En hier nog steeds helemaal niets... Hoop dat ze vanmiddag even willen kijken of er al iets verstreken ed is maar zal ook wel niet... Als mensen nog heel vaak tegen me gaan zeggen:" Het kan nu niet lang meer duren!" wordt ik gek! Ik ben het zwanger zijn op zich nog niet echt zat (het gaat de laatste dagen zelfs weer beter) maar ik ben gewoon zo ontzettend nieuwsgierig naar dat kleine mannetje in mijn buik! En ik ben er gewoon helemaal klaar voor.

Vannacht trouwens wel echt slecht geslapen 5! x weesten plassen pffff en dan merk je wel echt dat je steeds maar een uurtje of anderhalf achter elkaar slaapt... Ik sta de laatste dagen op met een beetje een wattenhoofd maar naar een tijdje gaat het wel weer beter....

Ohja trouwens ananas, tonic, bitterlemon, wandelen, in bad en wat al nog niet meer officieel naar het land der fabelen... en sex tja met mijn bekken? Moet er eerlijk gezegd niet aan denken dus dat weet ik niet (m'n vk zei wel dat je ook allebei moet zien klaar te komen nou dat zie ik al helemaal niet meer gebeuren.. zeker niet omdat het dan ineens moet!)

Vind het trouwens wel opvallen dat hier dus de overgrote meerderheid juist voor de uitgerekende datum bevalt terwijl de vk en het zh en mijn omgeving juist allemaal zeggen dat de meeste vrouwen na de uitgerekende datum bevallen...

Ik ga nog even proberen te slapen en kom dan vanmiddag even reageren...

Wilde wel nog even Babystuff, Moons, Naatje en Kussiexx heel veel succes wensen vandaag

14. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    meldplicht.. Met baby in buik. Wel flinke last van (voor?)weeën sinds 2 uur.. Pfff nu weet ik weer hoe weeën echt voelde. Komen erg onregelmatig, maar houden wel meer dan een minuut aan.. Ga nu ff douchen.. Kijken hoe het daarna gaat...

15. bink1976

bink1976 Actief lid

20 apr 2009
    478
    0
    0
    jippie, vandaag 38 weken, weer een mijlpaal! Hier echt nog helemaal geen enig teken dat er iets gaat gebeuren. Dus wacht donderdag maar af hoe het inwendig onderzoek uitpakt.

16. babystuff

babystuff Actief lid

20 mei 2009
    180
    0
    0
    Dames nog even snel meldplicht:

Gisteravond heeft het helaas niet doorgezet. Wel 1cm er weer bijgesnoept.
    Nu sinds half 8 wel echte weeen en nu gaan we naar het ziekenhuis.

tot snel dames.

17. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Babystuff: Heel veel succes!

18. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    @ babystuf.. Succes! Ik hoop dat ik snel mag volgen hihi.

19. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    @Dianne; Fijn dat Thom thuis is, ik kan me echter wel voorstellen dat je er effe doorheen zit met twee nachten niet slapen! Maar hij groeit goed joh! Sterkte meid.

@Funnyme: GEFELICITEERD met LUCA SEM!!!
    Eindelijk daar is tie!! Super dat het goed gaat. :D

@ELiesah; wen maar aan dat vals alarm hihi, het zal nog wel vaker voorkomen...
    De ctg was prima hoor. Hij moet de uitslag nog van de huisarts krijgen, maar mocht na een paar minuten al van het apparaat af, dus schijnbaar is het dan goed. Het zag er wel heel anders uit dat de ctg bij de baby...

En de bekken, tja, gisterenmiddag en avond kon ik helemaal niet meer lopen, echt met de kruk kwam ik echt 1 cm per seconde vooruit, werd er helemaal moedeloos van. Nog wel naar de verloskundige geweest en die gaf me direct een kaartje van de fysio mee, want blijkbaar mag ik niet zomaar met een kruk gaan lopen, want misschien belast ik het verkeerd nu ofzo. Dus net gebeld en ik kan om 2 uur bij de fysio terecht. Ben benieuwd. Ik kan nu weer iets beter lopen zonder kruk, maar dat zal vanmiddag wel weer kl*te zijn. Ik baal er best van.

@Kussie; sterkte en succes !!! Komt allemaal goed!.

@Johannal; Nou dat was me ook al opgevallen! De meeste vrouwen bevallen ná de 40 weken toch? Maar misschien is dat alleen als je niet ingeleid wordt.... Hiero worden er toch redelijk veel ingeleid voor de 40ste week. En nu ik elke keer die vroege geboortes lees, denk ik steeds dat ik dan wel bij 41 of 42 weken moet bevallen, want anders klopt het gemiddelde helemaal niet :) Maar dat wil ik niet!

@Naatje; spannend! Succes...

@Babystuff; jij ook succes!!!!

20. Soda Pop

@ Setti, Marye, Johannal (En de andere meiden die ik nu vergeet)
    bedankt voor jullie lieve woorden!!
    Over een uurtje word ik in het ziekenhuis verwacht! Mijn vriend gaat met me mee...
    Zie er nog steeds tegenop, maar wil ook gewoon weten wat er aan de hand is ook nu!!
    Die onzekerheid is helemaal killing!

@ Setti, jeetje wat een heftig nieuws, dat er iemand van "jouw" school is vermist, zo komt het inderdaad erg dichtbij. Gaat het om het meisje wat gisteravond op tv was in politiebericht?

@ Babystuff, spannend!! Succes meid en zet hem op!

@ Johannal, hier overheerst ook nieuwsgieriheid :) Maar er zit nu wel een schaduw overheen, omdat ik nie weet hoe of wat er misschien aan de hand kan zijn :(

@ Marye, beterschap voor jullie allemaal!!

Liefssss Mij

Deel Deze Pagina