Maart 2010 mama's deel 3!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Channes, 7 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    even snel een bericht; jullie moeten nu duimen!!! daan is net naarr de OK gebracht voor operatie aan zijn slokdarm en stoma inbrengen omdat zijn poepgaatje er niet is. deze operatie is pas over ongv 10 dagen denken ze.

2. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

Hier even mijn verhaal (Gekopierd van mijn babysite) over het ziekenhuis bezoek, en nu ga ik gauw terug- en bijlezen!!

Na een lange slapeloze nacht werd het zowaar toch nog half 11 vanmorgen. M'n lief was er al op tijd en nadat ik mijn angsten nog es aan hem had ge-uit (arme jongen) zijn we gauw richting ziekenhuis gegaan!
    En we hoefden nie eens lang te wachten! We waren snel aan de beurt! (Heerlijk is dat)
    Ze vroeg hoe het ging en ik heb toen even al mijn angsten er uit gegooid! Dat ik gisteravond zowat nie kon lopen van de (bekken- en liespijn), en dat ik totaal nie snapte hoe dat dan kon, omdat het kindje er ja nie zat.. Ook zei ik dat ik me zorgen maakte of alles wel goed zou zijn met het kindje... Ze reageerde echt super lief, en zei ook dat het helemaal nie gek is dat ik beetje über zenuwachtig was, omdat het ook ons eerste kindje is!! Was erg blij dat ze me zo serieus nam!
    Ze heeft toen mijn bloeddruk opgemeten (140/80) en daarna zijn we gelijk maar naar de onderzoekskamer gegaan voor de echo...
    Ze voelde en drukte een paar keer op mijn buik en keek me aan zo van, nouwww volgens mij ligt het dus WEL goed... En zette het echoapparaat gauw aan..
    En wat bleek... De kleine donderstraal was prachtig ingedaald. De pijn die ik gisteravond dus had waren indalingsweeen... ONGELOFELIJK toch!!
    Alle spanning zakte weg en we hebben met z'n 3 hartelijk gelachen om de streek die Uk ons geleverd heeft!
    Het is nu al een deugniet zei de verloskundige!
    Nou dat was ons ook al duidelijk!
    We hebben lekker lang gekeken wat Uk allemaal aan het uitspoken was!! Hij/Zij had het nogal druk met sabbelen op de vingertjes en grote gaapjes doen. Echt zooo liefff!! We kregen zelfs nog 2 fototjes mee!! Hihi..
    Toen kwam er een minder prettig stukje.. Toch even een inwendig onderzoekje!!
    Ze kon voelen dat het kindje nog wel hoog in het bekken lag maar dus wel degelijk goed ligt. Ook vernam ze dat de baarmoedermond al soepel word, er zit nog wel een klein "tuitje" aan. Ontsluiting had ik nog niet.

Maandag mogen we terug komen, dan krijgen we nog een groei-echo!
    Ze schat de kleine nu op 5 1/2 à 6 pond...
    (een klein poppie zegt ze)
    Maar ik weet dat ze nooit precies kunnen zeggen hoe of wat, dus zou mij ook nie verbazen als er wel een 7 ponder uit komt! Mijn buikie zit wel goed vol, hahahaha!!!

Lig nu op bed, op aanraden van zowel de verloskundige als mijn lieverd, want ik moet echt even aan mezelf en kleine denken na zoveel spanning...

Uit eindelijk is het goddank allemaal meegevallen!! Ik ben zooo ontzettend blij dat ons kleine wondertje ons gewoon beetje in spanning heeft gehouden...
    We weten dus nu ECHT zeker dat we aan hem/haar de handen nog vol gaan krijgen! Hihi, kijk er nu al naar uit!!

Liefsss

3. Floor20

Floor20 Niet meer actief

Mn duimen draaien Linda!! Veel sterkte met wachten nu, denk aan jullie!

4. bregt

bregt Actief lid

27 sep 2006
    399
    0
    16
    Vandaag weer controle bij gyn. Bloeddruk was 180/100, dus ik mocht niet naar huis. Bloed afgenomen en urine ingeleverd en alles is prima! Zit nu nog in het ziekenhuis, heb zelfs al een kamer gekregen :$ bloeddruk zostraks weer gemeten en nu was die prima. Ze zei dat het misschien ook wel aan die banden kan liggen die om je arm gaan. Misschien een te kleine om gehad. Nu moet ik wachten op de gyn want die komt nog het 1 en ander vertellen over hoe en wat nu. Ook is de kleine nog niet ingedaald, is net gebleken bij inwendig onderzoek. Maar ik heb zoiets van, alle waardes zijn nu goed dan mag ik toch naar huis? Ben benieuwd wat de gyn te vertellen heeft. Jullie horen nog van me!

5. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Wat spannend, Bregt! Hou ons op de hoogte!

FunnyMe: van harte gefeliciteerd met Luca!
    Wel een heftige bevalling... wens je een goed en spoedig herstel!

Lindavnr: hier even met de duimen gedraaid en een schietgebedje gedaan voor jullie zoon. Sterkte!

Minke, echt prachtige foto's van je kleintjes, hoor. Het zijn mooie ukkies :)

Kussie ook al goed nieuws... fijn dat de kleine is ingedaald. Mijn beeb hangt ook nog gezellig in het bekken, is niet geheel ingedaald. We zien het wel.

Moons, ook hier nog even: hoop dat jij voor mag gaan (niet te lang wachten hè, ik ben de 16e uitgerekend ;)) Beterschap voor je man, hij heeft een bijzondere dag vandaag!

6. sabinelovesven

sabinelovesven Actief lid

19 jan 2010
    303
    0
    0
    Thuiszorg
    Gieten
    Buddy nieuws van shezze

shezze is vannocht bevallen van roue mirano hij was er om 2.35 ze ligt nu nog in het ziekenhuis ze mag morgen weer naar huis haar zoontje maakt het goed hij wil alleen nog niet aan de borst morgen avond kom ze weer online

liefs sabine

7. Soda Pop

@ Minke, ja heh, ik vind het ook een stuk rustiger nu er al zoveel mama's zijn bevallen, logisch natuurlijk :) daar nie van!! Maar je kan het wel goed merken!!
    En oohhh wat een superrr lieve foto van jou twee prachtige kanjers!!

@ Lisetje, wauwww mooie buik meid! En zo bescheiden ook!

@ Naatje, haha, voor je je man wakker maakt moet je een goed verhaal hebben, je brengt het altijd prachtig!! Maar ik hoop
    dus meid dat het echt doorzet voor jou, dat dit geen vals alarm is!!

@ Johannal, hmmm kan me voorstellen dat je daar even flink van de balen hebt!! Wat een NIET-slimme actie zeg!!
    Logisch dat jij even niet in de mood bent om haar nu ook nog te troosten! Maar als ik je verhaal zo lees, heeft ze er wel flink
    spijt van! Geeft nie... Mag ook best!! :)

@ Boomer, oef ben ik even blij om nu te lezen dat alles weer beetje tot rust is gekomen! Ik had al een hele reactie in "kladblok" getypt, maar heb het maar weer weggehaald, beetje onnodig nu nog! :D Maar wil wel even zeggen dat ik het fijn vind om te lezen dat je mannetje zo achter JOU staat!! Das echt lief!

@Johannal, ben je de wanhoop nabij?!?!;) :D:D ("alle contacten in Iphone gezet, en nu ECHT nix meer te doen?")

@ Moons, Ai, das even minder voor je mannetje! Maar hij zal het vast goed doorstaan!! Als "wij" kunnen bevallen, moet een man
    zoiets toch ook aan kunnen! Vind trouwens erg netjes dat HIJ dat doet.. Ik hoor vaak genoeg dat mannen zoiets hebben van, dacht het niet (ivm hun trots als in "hun mannelijkheid") en dat de vrouw OOK DAT nog moet ondergaan... :$
    En ik heb dan zoiets van, dus EN zwanger zijn, dus 9 maanden met kwaaltjes en klachten lopen, EN bevallen, EN dan ook nog steriliseren! Dus petje af dat jou man zijn trots wel opzij kan zetten! Zo hoort dat!

@ Funnyme, allemachtig wat een sms!! Pfff!!
    Zoveel bloed verloren! Wat zul jij je slapjes voelen denk ik!! Hoop echt dat het gauw beter met je gaat!
    lijkt me nie nix hoor meid! Gelukkig dat je in het ziekenhuis was! En dat ze je nieuw bloed konden geven!! Pfff

@ Linda, 2 kindjes er uit geperst zonder persweeen?!?!?! DIKKE applaus voor jou!! Das heavy! (denk ik :))
    Ik zal heel hard voor jullie duimen dat jullie morgen naar huis mogen!

@ Lindavnr, duim zo hard ik kan! Echt hoor meid!
    En het komt goed!! Dat moet gewoon!! En dat gebeurd ook gewoon!! Heel veel sterkte en succes! Want kan me voorstellen dat dit wel een heel moeilijk moment voor jullie is!

@ Shezze!! JEEJJJJ!! Je bent bevallen!! Hopelijk was je man er op tijd bij??
    Van harte gefeliciteerd met jullie zoontje Roue Mirano!!!
    Liefs en ik ga nu maar es even mijn oogjes sluiten!!

Kussiexx

8. Soda Pop

Ps. Voel me zo stom dat ik gister helemaal over de toeren was, nu alles toch zo blijkt mee te vallen!! *bloos* Maar ik maakte me echt zorgen om m'n Ukkie!! Wat ben ik blij dat alles goed is!
    Ik krijg nu ook echt de "klap" van alle spanning!! Pff, ik ga es even de binnenkant van mijn ogen bekijken!!

Liefss

9. seanli31

seanli31 Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.213
    0
    0
    Brabant
    @ Shezze, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje !!!

Alweer een mama dr bij.. pff dr blijven dr echt nog weinig over ;)

Wat een goed nieuws Kussie, fijn dat de kleine toch is ingedaald!! Nu kun je lekker genieten van de laatste dagen met een rustig gevoel :)

Enne, ikke een bescheiden buik? Vond m eigenlijk wel groot haha maar ja, das mn eigen gevoel ;) weet al niet meer hoe mn buik eerst was voor ik zwanger was haha kan t alleen nog op foto's terugzien.. kan niet wachten om dadelijk weer lekker mn sporten op te pakken enzo :)

Hier vandaag flink wat steken onderin zeg maar.. als ik heb gezeten en dan ben opgestaan.. geen krampen maar echt steken, ook niet constant maar voelt ieder geval niet prettig. Vandaag ook veel last van afscheiding, had ik al, maar vandaag meer en t is wat "vaster" geen idee of het iets is van mn slijmprop want het is wel gewoon licht van kleur? Ach, we zullen zien hihi.

Zo meteen even langs vriendinnetje, kijken naar de diaper champer, of het ook iets voor mij is.. anders bestel ik er nog 1 haha.

Fijne middag nog meiden!

10. seanli31

seanli31 Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.213
    0
    0
    Brabant
    Ga dan ook :p je zegt de hele tijd al dat je gaat slapen haha lekker rustig aan doen meis, heb je wel verdiend! t is ook niet niks natuurlijk, maar gelukkig is het allemaal goed! ;):)

11. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    nou meid ik duim voor jullie mee hoor en steef ook.

12. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    gefeliciteerd met jullie zoon ROUE MIRANO wat een mooie naam zeg. en hopen dat hij gauw aan de borst wilt. en fijn dat jullie morgen weer naar huis mogen.

13. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    kusssie zie je nou wel dat alles goed is en ts alleen maar goed dat je alles er uit gooit. super meid.

14. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    lief al jullie berichten, doet ons goed! ohja arno houdt op zijn twitter alles bij omtrent daan en natuurlijk ook jesse..dan kunnen jullie alles volgen aangezien ik niet elke x kn smsen. www.twitter.com/arnovdheuvel

15. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Shezze GEFELICITEERD met Roue Mirano!

16. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    @ lindavnr... We duimen voor jullie!

@ shezze.. Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Roue Mirano!

@ kussiexx.. Helemaal goed dat de kleine uk gewoon netjes voor de uitgang ligt. Weer een geruststelling!

@ hier... Vanmorgen flink wat buik en rugweeën, maar erg onregelmatig en nu net geslapen en alles weer stil... Dus we wachten maar af of er nog wat komt.. Dit juffie houdt het spannend.

17. seanli31

seanli31 Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.213
    0
    0
    Brabant
    Ik zit ineens heel erg te twijfelen over een thuis of ziekenhuisbevalling .. :(

Weet even niet meer wat ik wil.. aan de ene kant, je eigen huisje, je eigen ding.. maar aan de andere kant, stel dat er wat mis gaat met mij of de kleine.. t ziekenhuis is 20 min verder..

*dilemma*

18. bink1976

bink1976 Actief lid

20 apr 2009
    478
    0
    0
    @funnyme: zo dat is heftig! Hopelijk voel je je na al die zakken bloed ook weer wat beter!

@Shezze: gefelciteerd met jullie zoon!

19. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Ik ga voor jullie duimen meis! En hou de twitter in de gaten.. ;)
    Veel sterkte! Knuffel..

Shezze; zo dat is ineens snel!
    Gefeliciteerd met jullie zoontje Roue Mirano!
    Ben wel benieuwd hoe je de eerste naam goed uitspreekt hihi..

Jeetje wat heftig zeg van funny! Hopelijk knapt ze snel op..

Kussie; wat een opluchting dat hij/zij toch goed ligt!
    Die kleintjes houden je nu al voor de gek, hihi was hier ook.
    Hopelijk heb je nog wat kunnen slapen.

Hier heel de middag in bed gelegen maar niet in slaap kunnen komen.
    Vanavond maar eens warme melk proberen ;).
    En zal proberen om niet al te vroeg naar bed te gaan, misschien wil dat helpen.

Weet niet meer wie het ook had maar heb ook zo'n last onderin mn buik. Vooral met opstaan en dan lopen, pff voel me dan net zo'n oud omaatje :p. Soort van krampen/steken, moeilijk te omschrijven.
    Ook soms last van menstruatiekrampen.
    En oow de JEUK is weer terug :(. Waaaaah word er helemaal gek van!!! :$

Lisetje; wat een dilemma! Je moet echt proberen een keuze te maken waar jij je goed bij voelt. Maar als het zover is en de eerste ontsluiting er is kan je altijd nog een keuze maken. Succes meis!

20. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    @ Lisetje... je kan op het laatste moment nog kiezen dus denk er rustig over na...

@ Kussiexx... hihi probeer de humor er maar een beetje in te houden voor mijzelf. Moet ook wel zeggen dat ik met deze zwangerschap veel relaxter en vrolijker ben dan bij de eerste... maar dat heeft zo zijn redenen.
    En Zoë blijft een klein feestnummer hier in huis dus die houdt me goed op de been.

@ hier... tijdens het eten weer wat weëen... pff weet nu weer hoe het voelt. Best heftig vooral omdat ze deels weer in mijn rug zitten.
    Zijn nog wel steeds erg onregelmatig, geen klok op te zetten. Maar aangezien ik ook al sinds vanmorgen bloederig slijm blijf verliezen kan het best wel eens doorzetten straks.
    Zoë is dus voor de zekerheid lekker een nachtje aan het logeren bij opa en oma... mocht het dan wel beginnen hoeft ze niet midden in de nacht wakker gemaakt te worden. Ga toch in het zkh bevallen dus wel lekker dat ze dan al bij opa en oma is.
    Misschien dat het nu ook juist doorzet omdat ze er niet is... zat me al dagen beetje druk te maken dat ik het zo vervelend vond om haar 's nachts wakker te moeten maken.
    Nou, ik ga me lekker op de bank nestelen met een kruik enmocht het door gaan zetten houden de meimama's van 2008 jullie op de hoogte. Maar zal vanavond vast zelf nog wel ff komen lezen en posten.

Deel Deze Pagina