@ All, dank jullie wel meiden voor al jullie lieve reacties! @ Channes!! Ohhh babytje van mijn buddy!! 8) Liefff!! @ Johannal, ik laat je in de waan hoor Ik snap je precies! Ik heb ook zoiets van, als ik eindelijk wat voel zo van, jeej, ik hoor er ook bij nu!! haha, maar dat zal ons strax nog wel over gaan @ Bregt, pff das inderdaad heftig!! Maar wel grappig dat je zo nuchter zegt dat een rolstoel echt niet nodig is en dat je nog prima zelf kunt lopen! Ik kan me voorstellen dat je toch even flink schrikt als je indd. te horen krijgt dat er misschien wel VANDAAG nog een KS werd gedaan.. Pfff. Gelukkig lijkt alles goed! Maar meid, hou je zelf in de gaten, en neem hoofdpijn klachten/ sterretjes zien dus wel serieus, maar geloof dat je dat ook wel doet @ Kleintje, ohhh wat is ze mooi! En wat fijn dat jullie lekker naar huis mochten!! Lekker van genieten hoor! @ Hier, nou heb lekker even geslapen, en ben nu even bij mijn ouders! Maar ik ga weer op huus an, want ben best wel moe! En ik ben ook nie helemaal lekker, wat misselijk en wat buikpijntjes af en toe... Verder ging ik vanavond nog even fruit halen in de winkel, nou joh, ik kreeg me toch een steken down under! Kon geen stap meer zetten, sta je daar op de groente en fruitafdeling, haha!! Ben na even te hebben gewacht als een oud besje naar de kassa's gelopen!! Toen ik in de auto zat, zakte het weer af! Zullen nog steeds wel indalingsweeen zijn!! Verder alles rustig!! Meiden welterusten, slaap lekker en tot morgen allemaal!!
Kleintje: Wat een mooie meid zeg. Ik was ook niet zo van de speentjes. Maar in het ziekenhuis hadden ze Pepijn er al aan geholpen. Ik laat ze alleen snachts zonder speen slapen en dat gaat gelukkig wel goed! Funnyme: Wat een heftige bevalling moet dat geweest zijn. Hopelijk knap je nu snel op, na die zakken bloed die je gekregen hebt!
Wat een schattige foto's zie ik weer voorbij komen! @johannal, hmmzzz wie weet heb ik dat dan ook wel... zal maandag mn urine weer es inleveren want t blijft eigenlijk wel aan de gang helaas.. het beste kan ik nu maar gewoon stilzitten en totaal niet bewegen haha dan voel ik het ook niet. Die diaper champ was zonder cassettes, gewoon echt een heel simpel ding om te zien. Had al 2e hands gekeken en dan zitten ze onder de 40,-. Het zag er wel hygienisch uit dus denk dat ik er toch maar 1 aanschaf.. je kunt er zelf gewoon een grote zak in hangen waar de luiers dan invallen. Vanavond nog even naar de prenatal geweest (niet dat we nog niks hebben, maar goed ) echt een super leuke raamsticker gekocht! Die hadden ze vorige keer niet maar ik vond m zo leuk.. dus maar weer meegenomen
nou volgens mij heb jij ook een knuffel nodig. dus bij deze Idd een fijn gevoel dat je dan goed onder controle staat. ts misschien niet wat je wilde maar wel beter voor jou en de beeb
Wat fijn dat jullie alweer thuis zijn en dat esmay t zo goed doet. nou zelf ook ff lekker bijkomen he en rustig aan doen
haha nu hebben jullie me wel weer genoeg gezien en ga ik er weer vandoor. Fijne avond voor iedereen en suc-6 voor iedereen die al bezig is of al aant rommelen is .
Eindelijk tijd om even te reageren. Ik heb er weer een paar grijze haren bij en een hartverzakking. Wij zijn hier allemaal erg snotterig en hoesten, maar Nienke bleef nog buiten schot. Maar helaas....gisteren had ze al zo'n snotoogje en begon het hoesten. VAnmorgen bleef ze er bijna in. Echt, je schrik je bijna dood. Ik heb gelijk iemand van het transmuraalteam gebeld en die ging overleggen met de kinderarts. Die vond toch, dat we maar even langs moesten komen in het zh. Gelukkig zat onze oudste op de psz, dus we konden direct weg. Ze hebben ze helemaal nagekeken en gecontroleerd ophet rs-virus. Dat virus is voor ons niet schadelijk, maar voor die kleintjes behoorlijk heftig en ze belanden dan ook vaak in het ziekenhuis. Gelukkig konden ze dat bij Nienke niet vinden en we konden weer naar huis. Dat hoesten kon geen kwaad. Is geen leuk gezicht, maar voor de rest was ze gewoon gezond. Weer een pak van mijn hart.
Lindavnr, meid, wat heftig allemaal. Gelukkig is de operatie gelukt. Veel sterkte allemaal. Shezze, gefeliciteerd met jullie zoon. Ik hoop dat je man nog op tijd was. Funnyme, gefeliciteerd met Luca. Volgens mij waren er nog meer beebjes geboren. Gefeliciteerd allemaal. Kleintje en Channes zijn thuis. Fijn meiden, geniet ervan. Marije, super dat je het met je werk hebt opgelost. Beterschap met jullie allemaal. Hopelijk hebben ze beebjes er niet zo'n last van. Kussiex, tuurlijk ben je bezorgd om je kindje en dat zul je je hele leven wel blijven. Fijn dat je beebje is ingedaald. Weer een zorg minder. Bregt, Je mocht gelukkig naar huis. Maar het wordt nu dus definitief een ks. Ben benieuwd wanneer. Zag nog een paar foto's voorbij komen van heerlijke beebjes. Lynette, balen dat het zh wordt. Maar jullie zijn daar wel in goede handen. Eliesah, lastig he die jeuk. Ik had ook zo;n jeuk, maar zodra je bevallen bent, is die jeuk ook direct weg. Zo stom he. Meer heb ik niet onthouden. Ga m'n bedje ook maar eens opzoeken. Die gebroken nahten gaan je op een gegeven moment best wel opbreken.
*inbraak* naatje : vk is geweest 4 cm ontsluiting zijn opweg naar het zh .... duurt niet lang meer dames *uitbraak*
Naatje: Heel veel succes! Spannend! Stroopie: WOW! Dat is wel even schrikken. Gelukkig niets ernstigs. En ze is gewoon alweer een maand oud, wat gaat het hard! eliesah: Vervelend zeg die jeuk! Bregt: Balen van die ks. Gelukkig mocht je wel naar huis. Is de datum al bekend? Kleintje: Lekker he om weer thuis te zijn, doe rustig aan en probeer zoveel mogelijk te genieten!
Lindavnr, hopelijk gaat het allemaal goed! Sterkte met jullie mannetje. shezze, gefeliciteerd met jullie zoon!! Is snel gegaan zeg. Kussiexx, fijn dat hij/zij nu wel was ingedaald! Goed nieuws. Mijn man heeft wel last van de sterelisatie, zal morgen wel een stuk beter gaan, straks maar even pijnstiller en dan lekker slapen, doet vooral pijn als hij zit! (maar dit hebben wij ook na een bevalling, haha) Vind het ook niet meer als normaal dat een man dit doet hoor, wij vrouwen hebben al genoeg moeten doorstaan. Hier nog niets aan de hand, af en toe een harde buik, maar verder niets. We wachten maar weer af.
O lees net dat de operatie is gelukt, goed nieuws Lindavnr!! Funnyme, heftig zeg, wat een bloedverlies. Sabinalovessven, hoop dat het doorzet! Succes meid. Naatje80, wie weet nu je dochter er niet is zet het wel door, succes!!
@ Channes: zo schattig kan me voorstellen dat je helemaal verliefd bent @ Kleintje: Wauw! Wat een plaatje oooooh @ Speentje: Ik weet niet meer wie maar volgens mij zei de kraaminzcht mevrouw hier dat wanneer je borstvoeding gaat geven je in het begin geen speentje mag geven ivm de evt. verwarring. Hoe zit dat dan? @ Naatje: succes! Hier: net bezoek gehad dus ik heb er niet heel erg op kunnen letten weet nu niet of het weer gezakt is.... ach we zullen zien.... Ik ga nu slapen Welterusten