Maart 2010 mama's deel 3!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Channes, 7 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Johanna: Ze kregen in het ziekenhuis al meteen een speen. Drinken wel aan de borst en uit de fles. Ze kunnen bij mij gewoon alles eigenlijk.

2. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    **BUDDYNIEUWS Naatje **

Op 13 Maart 2010 om 01.48 is Milou Elize geboren. Ze is 51 cm en weegt 3925 gram!!!!!!!

Alles is goed gegaan!

** einde buddynieuws**

3. sherly182

sherly182 Bekend lid

13 jul 2009
    944
    0
    0
    brabant
    iedereen die nog bevallen is gefeliciteerd met julie mooie kinderen. Probeer er van te genietten.

Maar nu een vraag aan iedereen die bevallen is: hebben jullie last van de baby bluess????
    IK moet zeggen ik wel en dat is erg vervelend zeg. Nu is het zo dat ik voor de bevalling er weinig over gehoort heb dus het nu een beetje rauw op mijn dak komt. Maar heb goede hoop dat het over en week of zo over is. En nu ik weet wat het is is het ook makkelijker mee om te gaan.
    HOpenlijk krijgen jullie er neit mee te maken want ik vind het erg moeilijk.

groetjes sherly

4. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Naatje: Gefeliciteerd met de geboorte van MILOU!

Sherly: Dat klinkt niet fijn. Hoe voel je je dan precies? Denk dat ik er niet echt last van hebt, anders zou ik het niet hoeven te vragen.

5. bink1976

bink1976 Actief lid

20 apr 2009
    478
    0
    0
    @naatje:gefelciteerd met jullie dochter!

6. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Naatje, gefeliciteerd met jullie dochter.

Johannal, Nienke kreeg ook speentje in het zh en daar zeiden ze, dat tepel/speen verwarring niet echt voorkwam. (zelfde zh als Marije :D)
    Klopte ook, want Nienke dronk goed uit de borst en de fles.

Sherly, wat is baby blues? Ik ken die begrip niet, zal er dus ook geen last van hebben gehad.

Moons, hoe is het met je man? Zal de mijne hier ook eens gaan voorbereiden, want om nu weer al die hormonen te gaan slikken, heb ik geen zin meer in.

7. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    hier een grote tegenstander van sterilisatie. Don was het namelijk 14 jaar lang, waardoor het voor ons heel moeilijk is geweest om toch nog zwanger te raken... Wij zijn dus echt tegen zoiets definitiefs, al snap ik wel dat niemand zin heeft om steeds die hormonen te slikken. Maar je weet helaas nooit wat er in je verdere leven gebeurd...

8. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    @Naatje & Naatjesman: VAN HARTE GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN DOCHTER MILOU. Dat is lekker vlot gegaan of niet?ben benieuwd naar je verhaal maar voor nu eerst genieten

9. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    Goedemorgen!!

Naatje, gefeliciteerd met jullie dochter!! is snel gegaan zeg!!

Met mijn man gaat het stukken beter, alleen nog last van de hechtingen.

Wij hebben er wel voor gekozen omdat ik ook geen hormonen meer wil, en we hebben straks 4 kids, vind ik ook wel genoeg.

Hier, ben misselijk, heb diaree en een raar gevoel, net heel veel slijm met afvegen, dus wie weet!!! Ook nog harde buiken.

Liefs Moons

10. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Shezze, gefeliciteerd met Roue Mirano!

Lindavnr, wat een goede berichten over de operatie! Ik ben erg blij voor jullie allemaal!

Channes, wat een prachtige foto!

Bregt, jij bent ook even door de mallemolen gegaan, zeg. Hoezo, de kans is klein dat uk nog gaat indalen??

Kleintje, wat kijkt je kindje helder uit de oogjes, lief!

Stroopie, wat een schrik meid. Gelukkig weer thuis...

Johannal, als je baby zuigbehoefte heeft en je geeft borstvoeding, dan kun je het beste geen speen geven de eerste 4 weken. Je kindje kun je dan telkens aanleggen, wat erg goed is voor de melkproductie. Vandaar.

Naatje, van harte gefeliciteerd met Milou, wat een leuke naam! Gelukwensen, hoor!

Sherly, die hormoonhuishouding van je verandert... en dat is inderdaad heel moeilijk w.b. emoties... Laat maar over je heen spoelen en bedenk, dat het normaal is.

Moons... zou het :(:)

11. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Tja... en ik wil OOK ;) Ben erg mopperig vandaag, zit mezelf ernstig in de weg. Ga zo even naar Action, even de straat op... even een frisse neus halen maar ;)

12. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Naatje GEFELICITEERD met Milou Elize!

13. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    Net alweer diaree!!! Jeetje, kon er nog net tegen lopen. Hopelijk is dit grote schoonmaak.

14. bregt

bregt Actief lid

27 sep 2006
    399
    0
    16
    @Naatje; Gefeliciteerd met jullie dochter!
    @Darcy; Ja gisteren goed door de molen gehaald, pff. De gyn zei dit vol overtuiging, dat hij de kans klein schatte dat uk deze week nog wel zou indalen. Vind ik ook raar dat hij dat zegt, ook omdat het de eerste keer was dat ik deze gyn had. Nu weet ik ook niet van alle andere controles of de kleine toen wel was ingedaald. Maar ik neem aan dat dit elke keer gecontroleerd wordt en wordt bijgehouden in je file?

15. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Naatje; zo dat is nog snel gegaan zeg. En fijn dat je dochter al bij opa en oma was. Heeft ze toch daar op gewacht hihi.
    Gefeliciteerd met Milou!!

Jaa, hier weer heel de nacht door geslapen. Heerlijk!! :D
    Al ben ik nog steeds niet zo fit hoor haha..

16. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    @Shezze; Gefeliciteerd met jullie zoontje Roue Mirano!
    Heeft je mannetje het nog gered om op tijd erbij te zijn?

@Kussiexx; vrouwke toch, gelukkig is alles goed!!! Had naar ons geluisterd en je niet zo druk gemaakt :p

@Bregt; Jemig wat een gedoe met je bloeddruk zeg! En wat kl*te dat je kindje niet is ingedaald. Was dit iedere week nou zo dan? Je bent al overtijd! Succes morgen.

@Lindavnr; oooh wat fijn dat de eerste operatie goed is gegaan!!! Heavy hoor voor jullie en Daan... Maar wel een enorme opluchting. Is Jesse nu wel mee naar huis dan?

@Lynette; ik leef met je mee, het is niet makkelijk he? Goed dat je mannetje je zo verwent en je jezelf ook iets lekkers gunt.

@Channes, wat een klein lief moppie zeg

@Johannal; balen dat je geen ontsluiting had, maar fijn dat je harde buiken hebt toch?! Das een goed teken. Ik had geloof ik vorige week ook harde buiken in de 70 met de ctg. Geen idee of dat erg hoog is.

@KLeintje; wat een mooie foto heb je me daar zeg! Prachtig kindje....

@Stroopie; gelukkig is alles goed, alleen een verkoudheid. Phfff.. Ik kan me voorstellen dat je hart je dan in je keel zit. Moet er nu al niet aan denken....beterschap voor jullie allen in ieder geval.

@Naatje; GEfeliciteerd met jullie dochter MILOU ELIZE!
    Mooi naam hoor! En wat een snelheid haha Geniet ervan

17. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Nou het is je gegund hoor! Jij mag als eerste nu :p

18. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Trouwens gisterenmiddag nog naar de fysio geweest. Het was nog vreemd volgens haar. Alles wees op bekkeninstabiliteit, alleen 1 'test' voldeed ik niet. (Liggend je benen optillen). En schijnbaar zou ik dat niet moeten kunnen, maar ik kan het wel . Zat ze nog te twijfelen aan mijn ruggewervels, maar schijnbaar heb ik gewoon een aparte bekkeninstabiliteit dan ofzo haha.

Nu zo'n bekkenband meegekregen, maar ik geloof niet dat het echt verlichting geeft. Even een paar dagen proberen. Oja, ik weet niet meer wie het zei, maar ik moet inderdaad met twee krukken ipv een kruk lopen...

Ik ben nu wel bang voor de gevolgen ná de bevalling. Ik dacht dat het altijd wel over is na de bevalling, maar dat is dus niet altijd het geval. Ik wil wel met ons kindje lekker wandelen hoor!!

Ik werd wakker van een goede nacht, alleen wel heel veel vocht in mijn lijf. Hubbie heeft de verwarming weer eens op de hoogste stand aan laten staan en het is nu nog steeds 300 graden ofzo.... bah!

Fijne dag dames. :p

19. seanli31

seanli31 Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.213
    0
    0
    Brabant
    Gefeliciteerd naatje met de geboorte van Milou ! Hele mooie naam !

20. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Breek ffies bij jullie in ben van de mei mamas en me dinnetje sabine zit hier bij jullie:p haar laatste brichtje was gsiter aaf dat ze om de 4 minuten harde buiken had denk miss staat hier al wel of er nog meer is gebeurd haha had haar sms gedaan vanmorgen maar nog geen reactie hmmzz miss gaat ze dan togh bevallen;)

Deel Deze Pagina