Ik val gewoon weer in op deze pagina hoor, alles lezen is onmogelijk!! Las alleen vluchtig over een kindje van Lindavnr. Jeetje meis, wat schrikken. Ik wens jullie alle kracht en sterkte toe en hoop dat jullie kleine man zo sterk is dat hij er helemaal bovenop komt!! Verder alle bevallen dames......GEFELICITEERD!!! Geniet ervan met volle teugen!! Moons...........bij mij begon het ook zo!dacht eerst nog dat ik buikgriep had Hier gaat alles verders goed. VAnacht heeft Kai voor het eerst van 24u tot 5u doorgeslapen! wat een genot na al die slapeloze nachten! en daarna weer van 6u tot 830u voel me meteen ander mens!! Heb wel megakoppijn, denk dat het komt door de bv, dat ik toch verkeerde houding aanneem. Fijn weekend allemaal en ik blijf meespieken maar ben zooooooooooo druk met genieten van mijn kleine manneke en ik kom nergens aan toe!!!
Kleintje: wat een lieverdje is Esmay, zeg! Fijn dat je weer naar huis mocht. Stroopie: Wat een opluchting moet dat zijn, dat het met nienke goed is, maar hoesten is al zielig genoeg voor zo'n kleintje... Johanna: een speentje wordt inderdaad afgeraden als het kindje nog niet zo goed drinkt, maar als alles eenmaal op gang is mag het wel. Dat kan na een paar dagen al zo zijn. Sherly: baby bluess? Klinkt vervelend, veel sterkte meid. Naatje: gefeliciteerd met Milou! Ze is een flinke meid, he?
Hier ben ik ook weer even! Het ritme begind aardig te komen. Alle nieuw bakken mama's GEFELICITEERD!! Linda heel veel sterkte!! Alles komt goed. Hier alles prima, meiske doet het goed. Ze slaapt snachts lekker. Zoals bijvoorbeeld vannacht van 22.00 tot 03.00 en toen weer tot 07.30. Zo gaat het wel zon beetje elke nacht tot nu toe gelukkig. Ze wou net alleen haar voeding echt niet opdrinken..van de 80 liet ze 40 staan..nja even in de gaten houden maar. Ik ga nu ECHT ECHT ECHT proberen een foto te plaatsen.
Linda is net thuis gekomen met haar 2 wondertjes! Ze heeft een fijne kraamverzorgster en de kleintjes doen het super. Linda kan wel huilen van geluk, ze zijn zo lief! Groetjes voor iedereen
wow deel 3 hoelang ben ik weggeweest??? nou ik ben 18 maart uitgerekend maaaaaaar ik ben op 9 maart bevallen van een meisje ik ben zo verliefd op dat kleine poepie ze is geboren om 23.27uur en woog 3290gram en was 47cm vandaag woog ze 3120gram maar dat is goed want gisteren hebben we haar niet gewogen en eergisteren woog ze ook 3120gram 2 uur na de bevalling mocht ik al naar huis en ik heb maar 15 minuten geperst dat vonden ze knap voor een eerste kindje want meeste mensen persen een uur ofzo
Hey Jongmam: VAN HARTE GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JE DOCHTERTJE! HOE HEET ZE? Wat een heerlijk bevalling heb je gehad zeg! Als het lukt plaats je dan later nog even een fotootje? Ondanks dat het deel 3 is is het het hier de laatste paar dagen weer een stuk rustiger 30 van de ongeveer 50 mama's zijn al bevallen... @ Channie: wat een mooie meiden heb je zeg! Daar mag je inderdaad trots op zijn! @ Linda: Wat heerlijk lekker thuis met je kleintjes... geniet ervan en doe nog maar even rustig aan zolang je nog kraamzorg hebt om voor je te zorgen...
Jongmama: even gauw een reactie op jou berichtje Klopt idd dat veel mensen lang bezig zijn met persen maar na een uur zou het kindje er toch wel moeten zijn of ze gaan naar hulpmiddelen grijpen, althans dat was wat ze mij vertelde Verder weinig puf om alles te lezen en mijn bevallingsverhaal komt snel meiden! Maar eerst toch bijkomen.... Ik zag dat er nog iemand bevallen was: Gefeliciteerd geniet ervan!
Overzichtslijstje 28 Maart mama's hebben laten zien hoe het moet. 20 Maart mama's gaan nog volgen! 03 maart - Babystuff - 10-3 gestript, naar het zk aan het bevallen 03 maart - Danif - nog geen teken wel acupunctuur en slijmprop verloren ( 4-3 laatst online!) 06 maart - Moons - Slijmprop aan het verliezen en rommelt behoorlijk (actief online) 10 maart - Johannal - rommelde gisteren een beetje met flinke steken van onderen (blaasontsteking) vandaag nog niets (actief online) 12 maart - Bregt - rommelt een beetje (actief online) 13 maart - Nijnja -nog geen teken (actief online) 14 maart - Mamani - rommelt met onregelmatige weeën, slijmprop verloren (8-3 laatst online) 16 maart - Darcy - rommelt een beetje 19 maart - Kussiexx - rommelt een beetje?? 19 maart - Sabinelovesven - (voor)weeën / harde buiken om de 4 min. toch ook nog steeds niet echt aan de gang... 19 maart - Wendie1979 - nog geen teken 20 maart - Schildpad - nog geen teken 21 maart - Lisetje809 - rommelt een beetje met flinke steken van onderen 22 maart - Lynette84 - rommelt een beetje 23 maart - Boomer2009 - nog geen teken 26 maart - Bink1976 - nog geen teken 28 maart - Zoe1976 - nog geen teken 31 maart - Eliesah - erg onrustige buik met steken en krampen 31 maart - Franny - rommelt met voorweeën Wijzigingen/toevoegingen mag je zelf ook doorvoeren Jongmam: 9-3 Eloane Shezze: 12-3 Roue Mirano Naatje: 13-3 Milou Babystuff, Danif. Moons en Mamani hebben allemaal geen buddy, Spannend dus wanneer we bericht gaan krijgen!
@channie, mooie foto's! @jongmam, gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje! Heb vandaag echt de 1e saaie dag sinds mn verlof.. vriend is weg, al vanaf 09.00 uur.. niemand anders thuis.. dus heb maar weer op mn gemak gestreken en huisje gedaan.. pff, verveel me echt! Spelletje gedaan op de laptop.. chocolade paashaas p en nu ben ik misselijk hahaha weet nie of dat van de chocolade komt.. want zoveel heb ik toch niet op.. Het is hier echt rustig de laatste tijd, wel logisch hoor maar dan nog.. Kom dames die nog moeten bevallen, hebben we gn leuke foto's meer te showen van de buikjes of kamertjes?
ooh ja vergeet ik haar naam te schrijven ze heet eloane (spreek uit als elowanie) hoe kan ik een foto plaatsen?
Heb het ook vandaag.... ga nu al 2,5 week om de 2/3 dagen naar het ziekenhuis elke keer pakken we weer die tas e.d. want tja.... het zou tenslotte kunnen enz enz. En dan gisteren dat je toch ineens een beetje hoop krijgt van zo'n opmerking van die gyn en die harde buiken maar uiteindelijk naar huis wordt gestuurd met een blaasontsteking en de melding dat je met ruim 40 weken nog steeds potdicht zit. Ik ben er zo ontzettend klaar mee.... Heb er vanmorgen ook echt even om gehuild... waardoor ik me weer gelijk een beetje schuldig voel naar het kindje in mijn buik.... Ik heb ook alleen nog maar dezelfde gesprekken met mensen: "Tja het kan nu toch echt niet lang meer duren". en "Ach geniet nog maar even van die extra nachtjes slaap" (hoezo????? alsof je kindje krijgen niet 10 miljoen x leuker is als een extra nachtje slaap grrrr) "Misschien duurt het nog wel 2 weken dat kan!" "3 dagen over tijd is toch nog helemaal niet veel, dat is toch nog gewoon op tijd" (ja klopt maar al was ik nu pas 37 weken ik wil gewoon heel graag mijn kindje). En dan heb je nog de mensen die ook ongeduldig zijn (echt wel lief hoor) Maar ik ga me niet ook nog eens schuldig voelen voor andere omdat ons kindje er nog steeds niet is ik vind het voor mezelf nl toch nog net even wat 'zieliger'... pfffff en dan is het hier ook nog eens zo superrustig....
thnx voor jullie reacties degene die al bevallen zijn hartelijk gefeliciteerd met jullie kindje en geniet ervan diegene die nog moeten bevallen hou vol ik was het allemaal zo beu met al die kwaaltjes en ik leek net een bejaarde poehoe maar af en toe laat ik nog een traantje omdat ik haar in mijn buik mis dat had ik echt nooit gedacht mijn bevalling duurde trouwens 20uur en ik ben bevallen zonder pijnstilling
@ Johannal, hopelijk zakt de pijn snel en is je blaasontsteking gauwww verleden tijd!! Das ook nix, vooral nie zo op het laatst! @ Lynette, ehm -voelt zicht blond- wat houd streptococ B precies in dan? @ Stroopie, oei, kan ik me dat even voorstellen zeg, dat je je helemaal rot schrok!! Het lijk me zo vreselijk als je kindje ziek is en al helemaal zoals jij het omschrijft dat ze er bijna in bleef!! Pfoeh!! Heel goed dat jullie gelijk in ziekenhuis terecht konden en dat je nu wat bent gerust gesteld!! @ Naatje, ooohh wat spannend, heel veel succes!!! @ Naatje, wowww ze is er al Meid van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje Milou Elize!! Wat superr zeg!! Fijn dat alles ook goed gaat!! Heh, wat een heerlijk nieuws om zo te lezen op de zaterdag @ Sherly, dat klinkt inderdaad nie zo prettig hoe je je voelt! Ik weet nie precies wat ik me er bij moet voorstellen (hiero kindje nog braaf in buikie) Maar je voelt je unhappy dan? Of bedoel je dat je gewoon heel emotioneel bent? Want ik weet dat dát wel heel normaal is! @ Boomer, eh jah Hihi, jullie hadden wederom gelijk!!! Maar gek genoeg, zodra het m'n kindje aangaat, ben ik opeens veelste voorzichtig om in het postieve te geloven weet nie waarom, om mezelf in te dekken misschien? Hihi 300 graden, laten we hopen dat we daar minstens 1 nulletje van af mogen halen Anders zou er nu een plasje van je over zijn!! En het klopt, je KAN na de bevalling NOG last hebben, MAARRRR dat hoeft niet, dus OOK jij niet teveel zorgen maken meis! Het is toch een kwestie van afwachten! @ Germini, heerlijk zo'n liefdevolle mama te horen!! Tuurlijk ben je veelste druk met genieten, haha, je hebt groot gelijk!! Lekker blijven doen zou ik zo zeggen!! haha!! @ Channie, oohhh de foto's zijn helemaal geweldig!! En wat een bossie haar!! Owwww zooo liefff!! Je hebt 2 prachtige kindjes @ Jongmam!! Wauwww dat klinkt inderdaad als een "model bevalling" Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje hoor! @ Linda!! Ohhh, huilen van geluk!! Ik kan er zelf wel om huilen als ik al die trotse blije mama's hier zo hoor!! hihi! Ik kan echt nie meer wachten, haha!! @ Lisetje, ik zal dan gauw maar eens weer een buikfoto plaatsen, hihi, alleen nu geen tijd meer!! Liefs en knuffel voor allemaal!!
@ Jongmam: onder het kadertje waarin je typt staan twee roze knoppen. Kies Meer opties Dan verschijnt er een nieuw kadertje met je berichtje maar bijv ook met smiley opties er naast. Boven dat kadertje staat een paperclipje (naast die A met dat zwarte balkje eronder). Als je daarop klikt krijg je een nieuw scherm (beheer bijlagen) eigenlijk is het best simpel even bladeren naar je fotootje en dan uploaden en dan even je berichtje testen... succes ik ben benieuwd naar je meisje
Johannal, hier ook de balen van die opmerkingen, hoor Ging vanmorgen even slenteren buiten, even wat winkels in... haalde vrolijke bloemetjes voor op tafel... en dan zo'n opmerking: "Je moet nog een paar dagen? Ach, kan ook nog wel 2 weken langer duren, hoor!" (Duh! Muts, ga m'n dag nog effe verder vergallen, genoot nét van het mooie weer :x)