@ aan alle kersverse mama's en papa': van harte gefeliciteerd! Die kleine hummeltjes kondigen zich 1 voor 1 allemaal netjes aan! Leuk hoor... IK WIL OOK!!! @ hier: een saai dagje. Manlief is net vertrokken naar de voetbal. Dus die is wel tot een uurtje of 4 weg... Geef hem steeds helemaal instructie: houd je telefoon in de gaten, niet te veel biertjes drinken enz. enz. Hahaha, alsof tie nog niet zenuwachtig genoeg is! Ik ga zomaar een rondje bij ons door de winkelstraat lopen. Das wel lekker dat dat op zondag open is bij ons! Ik hoop dat er niet te veel mensen weer gaan zeuren... "Hoe lang nog?" en "Oh, dan kan het ieder moment gebeuren dan!" En meer van dat soort commentaar waar ik niet op zit te wachten. Net alsof ik alleen maar thuis mag zitten wachten op de bank?! Misschien nog tot straks!
Hey meiden, alle meiden die reeds zijn bevallen, van harte gefeliciteerd met jullie kleine wondertjes.... Voor alle meiden die nog moeten bevallen, Succes en zet 'm op! Hier ook nog mijn bevallingsverhaal... Donderdagmiddag 04-03-2010, Mijn schoonmoeder en schoonzusje waren mij aan het helpen met poetsen. Ik ging om 15.00 uur naar de wc en tot mijn verbazing zag ik dat ik met het afvegen mijn slijmprop aan het verliezen was. Die middag bleef ik de hele tijd last van menstruatiekrampen die doortrokken naar mijn rug.... Lekker s'avonds met Tony nog Bonje met de buren op de tv gekeken en daarna lekker richting ons bedje. Nog eventjes met mijn moeder aan de telefoon gehangen en rond 22.45 opgehangen. Om 23.00 kreeg ik weeen maar vond het wel te handelen.. Langzamerhand werden de weeen steeds heftiger en gingen ze over in rugweeen. Wat is dat een hel zeg!! Je kunt er helemaal niks mee!! Zelfs tegendruk geven was verschrikkelijk!! Om 02.00 uur begon mijn bloedverlies steeds helderder te worden. Omdat op de website van de verloskundigenpraktijk stond dat je bij helder bloedverlies moest bellen heb ik Tony laten bellen. Bloedverlies was volgens vk niet erg en we moesten terugbellen wanneer de weeen om de 4 minuten zouden komen. De rugweeen werden de komende uren alleen maar erger maar ze kwamen niet dichter op elkaar.. (ze bleven steken zo rond de 7 minuten). Om 07.00 uur trok ik het niet meer van de pijn en begon ik over te geven. Tony weer laten bellen en de vk kwam eraan. Om 07.30 uur was de verloskundige er. Ik had inmiddels 3/4 cm ontsluiting. Ik mocht naar het ziekenhuis voor pijnbestrijding want ze was bang dat de weeën anders niet door zouden zetten en het nog een hele lange dag zou gaan worden. Om 08.45 zijn we gearriveerd in het ziekenhuis en werden de vliezen gebroken door de verloskundige. Om 09.30 uur mocht ik naar boven voor de ruggenprik en om 10.00 uur zat deze er al in... 12.00 uur, de gyn deed een inwendig onderzoekje en wat bleek! Ik had al volledige ontsluiting alleen moest onze kleine vent nog iets meer indalen. Om 12.45 mocht ik beginnen met persen en om 13.13 uur is onze kleine Milan geboren. Omdat ik ondanks de ruggenprik wel persdrang kreeg mocht de ruggenprik tijdens het persen aanblijven staan.. Heerlijk!! Zelfs het persen deed nauwelijks pijn Al met al: 8 uur thuis gezeten met heftige rugweeen. Ontsluiting schoot niet op. Eenmaal in het ziekenhuis 3/4 cm onsluiting, na 3 uur al volledige ontsluiting en persdrang. Half uurtje persen en op 05-03-2010 om 13.13 uur was daar onze Milan!! Totaal ben ik 14 uur bezig geweest en ben zoooo blij dat ik na die 8 uur heb besloten om naar het ziekenhuis te gaan. Ik zou iedereen een ruggenprik kunnen aanraden. Wat een genot! Een bevalling zal nooit hemels zijn maar vergeleken met de 8 uur die ik thuis heb geleden vond ik de rest van mijn bevalling in het ziekenhuis HEMELS!!
een combi van een antilliaanse moeder en indonesische vader maar ze word wel donkerder en krijgt krulletjes (hopelijk)
Geslacht kindjes + bevallingsdatum Maart 2010 Mama's Bekijk bijlage 58529 bevaldata: 28 januari - Floor20 - 33+2-16/3 uitger.-2e kindje-TB/FV- keizersnede - Ivar +/- 2500 gr. 48 cm (cm +/- 12/2) 07 februari - Boba80 - 34 -21/3 uitger. -1e+2e kindje - ZB/BV - keizersnede - Bas 1280 gr. 41 cm & Wim 1930 gr. 46 cm (cm op 19/2) 12 februari - Stroopie - 34 - 26/3 uitger. - 2e kindje - TB/BV - ZH - verrassing - Nienke Adriana 2670 gr. 17 februari - Marye1986 - 36+1 - 16/3 uitger. - 1e+2e kindje - ZB/BV - Pepijn 2650 gr. & Florine 2400 gr. 17 februari - Kiezelsteentje - 38+2 -1/3 uitger. - 1e kindje - ZB/FV - Day - 2750 gr. 49 cm 19 februari - Setti - 38+4 - 1/3 uitger. - 1e kindje - TB/BV - Lisanne 2820 gr. - 47 cm 19 februari - Lara85 - 38+1 - 4/3 uitger. - 1e kindje - ZB/BV - keizersnede - Robine Linde - 2995 gr. 46 cm 20 februari - Vriendlief - 38+4 - 4/3 uitger. - 1e kindje - TB/BV - Jan 3780 gr. 20 februari - Wennepen - 37 - 13/3 uitger. - 1e kindje - ZB/FV -geheim - Bas 2740 gr. 44 cm 22 februari - Dianne - 34+6 - 30/3 uitger.-2e kindje-TB/FV - ziekenhuis - Thomas Daan (Thom) 2980 gr. 50 cm 24 februari - Minke1979 - 37+1 - 16/3 uitger. - 3e+4e kindje - ZB/BV - keizersnede -Isabelle Loise & Joachim Roemer 25 februari - Maria0 - 37+4 - 14/3 uitger. - 3e kindje - ZB/FV - Bonita 2200 gr. 45 cm 1 maart - Joepie01 - 38+5 - 10/3 uitger. - 2e kindje - ZB - BV/FV - Milan 3350 gr. 50 cm 2 maart - Germini - 38+6 - 10/3 uitger. - 1e kindje - ZB/BV - Kai 2 maart - Joly81 - 39+6 - 3/3 uitger. - 1e kindje - TB/BV -geheim - meisje 3 maart - Alies05 - 38 - 17/3 uitger. - 2e kindje - ZB/BV - Melanie 3570 gr. 3 maart - Sjaantje2006 - 39 - 10/3 uitger. - 2e kindje - Finn 2715 gr. 46 cm 4 maart - Anoniempjuh - 39 - 11/3 uitger. - 1e kindje - ZB/FV -Neomi 3630 gr. 49 cm 4 maart - Mamzie - 38 -18/3 uitger. - 2e kindje - ZB/FV - Owen Bjorn 4105 gr. 53 cm 5 maart - Channie - 39+5 - 7/3 uitger. - 2e kindje - ZB - BV/FV - Loréana Esmeralda 3220 gr. 48 cm 5 maart - Chantal84 - 40+4 - 1/3 uitger. - 1e kindje - ZB/BV - Milan 3408 gr. 5 maart - NinaVI - 39+3 - 9/3 uitger - 2e kindje - ZB/BV - Noah Sebastiaan 3965 gr. 52 cm 6 maart - Aloeetje - 38+4 - 16/3 uitger. - Tessa 6 maart - Gwenolyn - 36+6 - 29/3 uitger. - 1e kindje - TB/BV - ZB - geheim - Joënna 3080 gr. 46 cm 6 maart - Hannelore - 40 - 6/3 uitger. - 1e kindje - ZB/BV/FV - Amelie - 2950 gr. 47 cm 6 maart - Sherly182 - 39+5 - 8/3 uitger.- 1e kindje - ZB/BV/FV - Joy 3255 gr. 50 cm 9 maart - Channes - 41 - 2/3 uitger. - 1e kindje - ZB/FV - keizersnede - geheim - Liam Heinie 3785 gr 9 maart - Jongmam - 38+5 - 18/3 uitger. - Eloane 3290 gr. 47 cm 9 maart - Linda - 37+5 - 25/3 uitger. - 1e + 2e kindje - ZB/BV - Evy en Timo 10 maart - Jodelahiti - Olivier 2990 gr. 10 maart - Lindavnr - 38+1 - 23/3 uitger - 1e+2e kindje - ZB/BV/FV Daan 2505 gr. & Jesse 2765 gr. 10 maart - Kleintje88 -39+5 - 12/3 uitger. - 1e kindje - ZB/FV - geheim - Esmay 3610 gr. 53 cm 11 maart - Funnyme - 38+2 - 23/3 - 3e kindje - ZB/BV - Luca Sem 3950 gr. 12 maart - Shezze - 38 - 26/3 uitger. - 2e kindje - ZB/BV - Roue Mirano 13 maart - Naatje80 - 40+5 - 8/3 uitger. - 2e kindje - ZB/BV - Milou Elize 3925 gr. 51 cm Er zijn al 21 jongetjes en 19 meisjes geboren De lichtste baby is van: Boba80 - Bas met 1280 gram. De kleinste baby is van: Boba80 - Bas met 41 cm. De zwaarste baby is van: Mamzie - Owen Bjorn met 4105 gram. De langste baby is van: Mamzie en Kleintje88 - Owen Bjorn en Esmay 53 cm. Ik (Alies05) houd de lijst bij. Wijzigingen/toevoegingen kun je me in een PB sturen. Ik heb ff 2 delen gemaakt want de tekst is inmiddels meer dan 10000 tekens Shezze, Naatje80, Jongmam en Aloeetje zijn in de bevaldatalijst gezet. @Maria0 je gegevens zijn aangepast.
uitgerekende data: 03 maart - Babystuff - 2e kindje - ZB - BV - verrassing 03 maart - Danif - 1e kindje - TB - BV - meisje 06 maart - Moons - 4e kindje - TB - BV - jongen 10 maart - Johannal - 1e kindje - ZB - BV - jongen 12 maart - Bregt - 1e kindje - ZB - BV - verrassing 13 maart - Nijnja - 2e kindje - TB - BV - jongen 14 maart - Mamani - 4e kindje - geboortecentrum -meisje 16 maart - Darcy - 2e kindje - ZB - BV - meisje 19 maart - Kussiexx - 1e kindje - ZB - BV - geheim 19 maart - Sabinelovesven - 1e kindje - TB/BV - verrassing 19 maart - Wendie1979 - 1e kindje - ZB - BV -geheim 21 maart - Lisetje809 - 1e kindje - ZH - FV - jongen 22 maart - Lynette84 - 1e kindje - ZB - BV - jongen 23 maart - Boomer2009 - 1e kindje - ZB - BV - meisje 26 maart - Bink1976 - 2e kindje - ZB - BV - jongen 28 maart - Zoe1976 - 1e kindje - ZB - BV - jongen 31 maart - Eliesah - 1e kindje - TB - BV - meisje 31 maart - Franny - 1e kindje - ZH - BV - verrassing Er zijn 53 maart-2010-mama's Nog 18 mama's moeten bevallen. Ik (Alies05) houd de lijst bij. Wijzigingen/toevoegingen kun je me in een PB sturen.
Hoi dames!! Ik wil jullie even melden dat wij afgelopen vrijdag 12-03 om half 1 zijn bevallen van een gezonde dochter! Ze weegt ruim 8,5 pond en is 52 cm. Ze heeft de naam jasmijn gekregen. Veel groter als verwacht en zo'n turbo bevallig als ik heb meegemaakt wens ik niemand toe. Hier even snel mij bevallingsverhaal: Vrijdagochtend om half acht werd ik wakker en voelde een behoorlijke steek. En deze kwamen regelmatig terug dus de weeën waren begonnen. We hebben dit een uurtje afgewacht en om half 9 het ziekenhuis gebeld en waren om half 10 in het ziekenhuis. Ik had 4 cm en ze wilde nog een uurtje afwachten tot ze de vliezen wilde gaan breken. Uiteindelijk had ik om kwart voor 12, 5/6 cm ontsluiting en hebben ze de vliezen gebroken. Vanaf dat moment is de weeënstorm begonnen en kwamen de weeën om de minuut, met het gevolg dat ik dus nog geen 45 min later persweeën kreeg. Ik mocht gelijk meepersen en met 2 min en persweeën is jasmijn geboren. Ze hadden ons meisje de hele zwangerschap als klein kindje geschat, zo rond de 6-6,5 pond. Tot ieders grote verbazing bleek ze ruim 8,5 pond te zijn. Door de supersnelle bevalling en in combinatie dat ze zo groot is, hebben mijn bekken het begeven. Ik ben vrij tenger (maat 34/36) en heb nu zware bekkeninstabiliteit. Kan helemaal niets! Kan niet lopen, opstaan, draaien rechtzitten echt helemaal niets. Verder merk ik dat nu de heftige bevalling pas op me in gaat werken. In 3 uur tijd bevallen is niet menswaardig meer. Hoop dat alles goed met jullie gaat en voor allen die nog moeten, heel veel succes. Liefs trotse mama van jasmijn
@babystuff hartelijk gefeliciteerd met jullie dochtertje na een super snelle bevalling wil je toch wel heel blijven ik wens je echt veel geluk toe en vooral genieten van je kleine meid hoor
Babystuff; gefeliciteerd met jullie dochter Jasmijn! Zo zie je maar dat een schatting niks wil zeggen.. Wauw, wat een bevallingsverhalen.. Sommige bevallingen zo heftig en snel !! Word er een beetje zenuwachtig van, hoe zou het bij mij gaan. Het is nu zo spannend! Lindavnr; wat een moeilijke beslissing. Maar denk dat je zeker de juiste beslissing hebt gemaakt! We blijven duimen voor jullie Daan! Hopelijk zijn jullie snel met z'n 4tjes thuis.. *knuffel* Wauw, wat zag ik mooie baby's voorbij komen! Daar word je toch gewoon verliefd op . Setti; erg gelachen om je luier verhaal. Haha, heb dat ook wel eens op m'n werk mee gemaakt. Je ligt dan helemaal dubbel . Gister avond een super avond gehad! We zijn zo verwend, een vriendin had een mooie baby-taart gemaakt. Zal m zo even showen! En weer veel kleertjes etc gehad, kan weer aan de was & strijk haha . Ik hield het goed voel, lag rond half 2 in bed. Wel helemaal gebroken, maar goed daarna wel heerlijk kunnen slapen. Verder alles wel rustig hier, tenminste zolang ik zit. Als ik op sta heb ik nog steeds erg last in m'n onderbuik. Ach ja, dan is het kreun, zucht, steun hihi.. owja iemand zei hier iets over dat je benieuwd bent naar de mama's die in het begin mee kletste. Zat ik vd week aan te denken. Vooral die ene die zonder vk wilde bevallen! Nou nu even een buikfoto showen... Bekijk bijlage 58549
Eliesah: Hele mooie striemen vrije buik zo te zien! Leuk dat je zo verwend bent en lekker hebt geslapen! Babystuff: Gefeliciteerd met de geboorte van Jasmijn. Snelle bevallingen zijn niet altijd fijn, helaas weet ik er ook alles van. Tussen de eerste echte wee en de geboorte van de kids zat bij mij ook maar 3 uur. Hopelijk trekt die bekkeninstabiliteit wel snel bij. Geniet van je meisje! Lindavnr: Ik denk dat je een goede keuze gemaakt hebt, probeer niet jezelf het gevoel te geven dat je nu Daan laat vallen ofzo. Je kiest juist wat voor allebei het beste is, dat is toch juist super goed en lief! *Knuffel* Setti: Dat luierverhaal herken ik wel. Gisterenaond lag Florine allemaal te kreunen, ik zeg nog meissie stel je niet zo aan. Ze had net een schone luier en eten en aandacht gehad. Gaan we even later omdat we toch een scheet horen weer haar luier verschonen, zit ze ook echt helemaal onder. Oeps! Toen voelde ik me toch wel schuldig
Hoi Dames Ik kom me even melden hihih nog geen babynieuws hier. Hier zwaar aan de race buikpijn en moe moe moe en moe. Bah ben het echt zat. Hoop zo dat het snel gaat beginnen. Ben al wakker vanaf half 6 vanmorgen. Beroerd geslapen en vanaf die tijd krampjes gehad. Nu geen krampjes meer maar wil alleen maar slapen. Ben zoo saai vandaag. En heb nergens zin in. Mooie foto's elisah
gefeliciteerd met jullie dochter Babystuff pfff ben echt verstrooit hihi vergeet de helft te typen en gooi alle letters om. Ohh hihih volgens mij slaat de vermoeidheid nu echt toe.
Wauw Eliesah wat een super mooi buikje, geen enkel striempje Ik jaloers @Babystuff, gefeliciteerd met jullie dochter! Verdwijnt de bi vanzelf of moet je hier fysio voor krijgen? Ik hoop in ieder geval dat je snel weer een beetje mobiel kan zijn. Vanochtend weer in het ziekenhuis geweest voor controle, alles perfect!! bloeddruk prima en ctg hartstikke mooi. Nu morgen weer naar het ziekenhuis voor het maken van een afspraak voor de keizersnede... Pff nu wordt het wel spannend vind ik, komt nu wel héél dichtbij. Duurt gewoon geen week meer en we hebben onze uk in handen
Krijg alleen maar berichten van mensen die inmiddels al bevallen zijn. Hier op het forum haalt iedereen me in. Vanmorgen stuurt mijn moeder een bericht dat een oude schoolvriendin 3 wk. Te vroeg is bevallen. Kom ik in het ziekenhuis zie ik iemand van de cursus, ook al bevallen..... Gun het idereen van harte hoor daar absoluut niet van... Verder duurt het ook nog eens Heel erg lang vandaag, ben al een uur van de ctg af maar ik heb nog niemand gezien.... Nou ben best wel benieuwd naar de uitslag van mijn 24 uur urine (heb ik nu zs vergiftiging of ben ik nog steed gezond???) zou verder wel een groeiecho willen want die kleine groeit ook maar door en werd ook al 7,5 à 8 pond geschat een tijd geleden... En ik zou wel willen weten of dit zo nog rustig 2 weken door kan gaat. Ons elke keer weer oppeppen voor een rondje ziekenhuis en triage. Dit is de 7e x in 2,5 weken. Pfffff
Even meldplicht; Gister de hele dag diaree, en ontzettend moe, vanacht om half 5 ineens enorme krampen onderin buik, keer of 6/7, geen weeen, dit was constant. Toen weer in slaap gevallen tot 10 uur vanmorgen. Stapte uit bed, nergens last van, voelde ik ineens iets lopen, dacht dat mijn vliezen waren gebroken, maar was allemaal slijm met bloeddraadjes, dus slijmprop. Later even gedouched en nu weeen, harde buiken, maar zit nog geen regelmaat in, dan weer 4 minuten, dan 10, en ze duren ongeveer halve minuut. Het is dus wel begonnen, maar nog niet echt heftig genoeg. Hoop dat mijn vliezen gauw breken, meestal worden ze dan wel wat sterker. Nou jullie horen wel weer van mij, wil graag thuis bevallen, dus heb de laptop vlakbij!! Meld me later nog wel ff. Liefs Moons