babystuff - gefeliciteerd met jullie dochter. OOhh wat verveeld om te horen. Ik voel echt met je mee ik weet wat het is om zo snel te bevallen en daar bij komt kijken dat dit de 2de x is dat ik het doe.. Doe lekker rustig aan en probeer rustig op te knappen neem je tijd.. Laat dat zaakje daar rustig bij komen... Moons - Succes laat ons snel weten hoe of wat...  
hoi dames! Ow ik verwaarloos jullie echt. Sorry! Heb het ook zo druk allemaal. En vaak erg moe. En wil toch 101 dingen doen he Voor iedereen die bevallen is : GEFELICITEERD! Voor iedereen die nog moet : Succes met de laatste loodjes! Voor iedereen die overtijd loopt : Dikke KNUFF! Weet nog van Erik hoe moeilijk dat is. En dat iedereen om je heen maar bevalt en je zelf maar moet zitten te wachten Daar word je echt niet vrolijk van. Hier nog ff een fotootje van Owen
@babystuff, gefeliciteerd met de geboorte van Jasmijn! @eliesah, hele mooie buik hoor @moons, sterkte en ik hoop voor je dat het doorzet @mamzie, wat een mooi mannetje! Hier verder alles rustig, goed geslapen.. wel weer af en toe wat steken gehad onderin maar verder niet veel.. ik verbaas me alleen over het feit dat er totaal 53 maart mama's zijn en er nog maar 18 hoeven te bevallen (als ik t goed heb gezien) owww ik ben echt zoo benieuwd wanneer het hier gaat komen! Kan echt geen weken meer wachten hahahaha veel te nieuwsgierig
Hi meiden, prachtige foto's gezien, mooie bevallingsverhalen gelezen. Ik zat er "helemaal in" Johannal, voor jou wordt het nu echt irritant... Ik hoop dat je inmiddels meer nieuws hebt vanuit het ziekenhuis? Bregt, spannend dat de datum wordt geprikt... Lindavnr, het is een goede keuze geweest - simpelweg, omdat er geen slechte keuze is in dezen. Rust wat uit en voel je absoluut niet schuldig, meid! @bekkeninstabiliteit: na de bevalling kun je een therapie volgen (vaak bij de fysio in het ziekenhuis), het heet Core Stability. Moet je even opzoeken, het werkt goed (mijn vriendin is met een rolstoel het ziekenhuis ingegaan voor de bevalling en kan steeds meer, loopt weer rond, rijdt weer auto!) Ook hier een geheugen met gaten erin Vandaag naar Egmond gereden, even het strand op. Daarna bakkie bij jarige vriendin en een rozemarijn-bad genomen thuis (schijnt de weeën ook op te kunnen wekken.) Gisteravond de hele avond harde buiken, ik hoopte op goed voorwerk... maar vandaag weer stil in het lijf (op een enkel schopje na.) Moons: zet 'm op! Misschien heb je je uk al in handen!
@ kleintje, wauw, heftig verhaal hoor!! Wel knap trouwens dat je wilde meewerken aan zo´n `proef` zou ik dus nooit doen! @ Boomer, heerlijk dat je eens even lekker in de watten word gelegd!! Ik zou d'r maar goed van genieten hihi!! @ Eliesah, super meid! Kan me voorstellen dat je heel veel zin hebt in zo'n avond!! Lekker van genieten dus! @Lindavnr, wat fijn om wat van je te horen meis!! En wat een geweldig nieuws dat Daan wat van jou afgekolfde melk heeft kunnen drinken! Kan me voorstellen dat dat een heel fijn gevoel geeft; dat geeft je denk ik een soort van kracht, dat je "toch iets" kan doen, gezien je eigenlijk best wel machteloos bij staat te kijken en alleen maar kan hopen en duimen! En wij duimen allemaal natuurlijk nog steeds met jullie mee meid!! @ Sherly, inderdaad, dat schijnt dus heel normaal te wezen, kan me voorstellen dat het je ook geruststelde om te lezen dat je niet de enige bent die hier last van heeft!! Gewoon over je heen laten komen meis! En goed blijven rusten! En vooral genieten van jullie meiske! @ Naatje, pfoeh heftig verhaal, dat is nou precies waar ik zo tegen opzie, dat je niet kan herstellen tussen de weeen door, dus een `weeenstorm` zoals dat word genoemd!! Respect voor jou dat je je er zo goed doorheen hebt geslagen! @Aloeetje, gefeliciteerd met jullie dochtertje Tessa! @ Marye, kan me voorstellen dat je zo trots als een pauw bent als je je kleine meiske en mannetje kan showen!! Ze zijn ook zooo cute!! @ Lindavnr, lees nu je volgende berichtje, dat het Ronald Mc Donald huis dus niet berekend is op babytjes Ik kan me voorstellen dat je zo'n "keuze" nu helemaal nie wilt maken IK weet ook gewoon niet wat ik er van zeggen moet, vind zo heftig!! Hopelijk komen jullie hier samen uit! Heel veel succes en sterkte meid!! Dat je dan dit er ook nog bij hebt, want idd. 45 min. van je kleine jochie af zitten is jah veelste ver! *** Ah, lees dat jullie de beslissing hebben genomen!! Denk dat het inderdaad een goede beslissing is! Zo kunnen jullie ook zelf weer een beetje in ritme komen!! En het is net wat Marye zegt!! Niemand zal denken dat jullie op deze manier "kiezen" voor 1 van de 2 boys! Jullie moeten ook zelf bijkomen van de afgelopen dagen!! En nu kan je toch ook genieten van Jesse, want dat is toch net zo belangrijk!! En het komt goed met Daan!! Dat weet ik zeker! @ Marye, wat een snoepje is Florine!! Zo lieff!! @ Eliesah, ooww dat feestje was dus gisteravond, woeps, had nie goed naar datum gekeken!! Je bent inderdaad verwend! Super hoor! En wauwww, wat heb jij een ongelofelijk mooie buik!! Gewoon zo mooi rond, en strak en geen striae!! *jaloerssss* @ Babystuff, meis toch, dat is inderdaad wat je noemt een turbo bevalling!!! 3 uur!! Alle keizers, kan me voorstellen dat je dat niemand toewenst! Maar bij deze wil ik jullie van harte feliciteren met jullie dochtertje Jasmijn!! Hopelijk kan je gauw weer wat meer doen en dan helemaal genieten!! @Johannal, dikke knuffel voor jou meis! Ik Kan me voorstellen dat je er nu dan ook helemaal doorheen zit meid!! Wat een toestand als je zolang moet wachten en er maar nix gebeurd, en je ziekenhuis in en uit gaat!! Pfff!! Hou moed meis!! @ Moons, ooww spannend meis!! Ik hoop toch zo dat het voor jou nu doorzet!! Zal heeel hard voor je duimen meid! @ Darcy, jammer dat het weer helemaal rustig is geworden! Maar het kan zo beginnen, dat hebben we hier ook al kunnen lezen!! Het kan turbo de turbo gaan!! @ hier, alles goed, en rustig!! Wel een beetje dizzy Dan voel ik me gelijk niet meer fijn, als ik wat duizelig ben! Bah! Zal het in de gaten houden! Zijn er meer meiden die het herkennen? Verder geen nieuws!! (Hopelijk "stilte voor de storm???" )
Hi meiden, Zo even tijd om weer wat te schrijven. De afgelopen paar dagen zijn best heftig geweest. Joënna heeft toch nog veel moeite gehad om zich op temperatuur te houden. We hebben zelfs een dag gehad dat ze tussen de 36,2 en 36,5 bleef schommelen. Te laag. Ook had ze op geen zuigreflexen meer en was ze haast niet wakker te krijgen. Dinsdag nacht zijn we ruim een uur bezig geweest om er 30 cc in te krijgen. De volgende dag meteen bij de kraamhulp aangegeven dat dit echt niet gaat. Zij had er de hele nacht van wakker gelegen, hoe bij ons de nacht zou verlopen. Toen zijn we overgestapt op vingerfeeding. Mijn pink in haar mond om de zuigreflexen weer terug te krijgen, en dan met een spuitje ernaast om haar zo eten te geven. Ook een zwaar kolf programma opgezet om mijn borstvoeding op gang te krijgen, zodat ze in iedergeval zo snel mogelijk BV te eten zou krijgen. Mijn BV kwam gelukkig redelijk snel op gang, zodat we haar al snel met een spuitje BV konden geven. Joënna had gelukkig snel door dat als ze aan mijn pink zoog er eten kwam. We hebben haar op deze manier 3 dagen eten gegeven. Ondertussen flink blijven kolven. Ook durfden we haar niet in bad te doen, omdat dit teveel energie zou kosten. 1x met een washandje gewassen. Ze was ook meteen helemaal "out" voor de rest van de dag. Donderdag begon ze wat wakkerder te worden, en besloten om haar toch even in badje te doen. Ze vond het geweldig!!!! Ze lag helemaal te genieten in bad. Wel de rest van de dag zeer moe. Mijn BV productie loopt over, dus vrijdag besloten om haar toch aan de borst te gaan proberen. Ze was weer aangesterkt. Ze kan mijn tepel niet pakken, dus een tepelhoedje erover heen gezet. Eerst wist ze niet wat ze moest doen. Spuitje ernaast gezet, en de volgende voeding had ze het door. Heel langzamer hand gaat onze dame vooruit. Ik krijg 10 uur extra kraamzorg ivm de BV. Het spuitje hebben we ondertussen afgeschaft, en krijgt ze nu ook een flesje als ze te weinig BV drinkt. De ene voeding heeft ze genoeg energie om BV te drinken, en dan weet ik al dat dit de volgende voeding weer niet zo is. Wel drinkt ze nog te weinig volgens de "normen" , maar wij zien onze kleine meid met muizen stapjes vooruitgaan. Ook gaan haar ogen steeds meer open!! Wel heeft ze smetplekken in haar oksels. Dinsdag naar de kinderarts toe. Ze heeft bij haar vagina een "lusje" van wild vlees zitten. Even een foto van ons meisje:
@ Bevallen meiden: Gefeliciteerd met jullie zoon/dochter!! @ Meiden die nog moeten bevallen: Ik hoop voor jullie dat het snel opschiet allemaal!! @ Lindavnr: Fijn dat Daan de operatie goed doorstaan heeft!! Iedere keus die je maakt is goed. Hoe moeilijk het ook is, probeer ook aan je eigen rust te denken. Ben jij moe dan heeft Daan ook niks aan je (ik hoop niet dat je dit verkeerd opvat).
Ah, dan ga ik zo ook maar es het bad vol laten lopen wie weet helpt het idd.. vandaag wel redelijk wat harde buiken gehad maar ook een heel druk mannetje.. kreeg zelfs weer zere ribben en dat is toch weken geleden.. net lekker gegeten in ieder geval. Ben er klaar voor hoor
FF buddynieuws van Sabinelovesven Ben net bevallen van een zoon Sievert hij 50cm lang en weegt 3270gr kus sabine.. Dit smsje kreeg dik 2 uur geleden... Sorry ik was bezig met kolven en een peuter.... groetjes shez
Sabine; gefeliciteerd met jullie zoon Sievert!! Hopelijk is de bevalling voorspoedig verlopen.. Bedankt voor jullie lieve reacties op mijn buik.. Ben er ook echt trots op hihi! Maarre van mij mag ie nu wel weg hoor . Kussie; ook zo'n mooie buik! Die buikband heb ik ook, maar eigenlijk nooit aan. Bij mij zit dat allemaal zo strak. M'n zwangerschapsbroeken nu eigenlijk ook, als ik thuis ben loop ik heel de dag in een joggingbroek of jurkje met legging. Niks zit eigenlijk lekker meer haha.. Gwenolyn; wat een knap meisje zeg . En jeetje jullie hebben nog heel wat te stellen gehad zeg. Veel succes van de week bij de kinderarts. Laat je ons nog weten hoe het was. Ow wil ook een bad, maar helaas hebben alleen een douche hihi.. Dan droom ik maar over haha!
Babystuff; GEFELICITEERD met jullie dochter!! Darcy; hahaha ik zal vandaag zeker niet meer voordringen, al heb ik al wel de hele dag lichte onderbuikpijn, maar zoals ik overal al lees heeft dat niks te betekenen... @Gwenolyn; Balen dat het drinken zo moelijk gaat. Hopen dat het de komende dagen beter blijft gaan! Wat een ontzettend lieve foto trouwens! En een erg leuke wikkeldoek die wil ik ook @Kussie; leuke wikkeldoek, dat is de pas op ik bijt haha @Sabine; GEfeliciteerd met jullie zoon SIEVERT!
Nieuwe mama's: gefeliciteerd Geniet ervan meiden! Heb ook weer wat mooie lieve baby's voorbij zien komen leuk leuk leuk Hier: Ben net Pamela Anderson wooooowww die borsten zijn ineens HUGGGEEEEE!!! Ik wil ze houden alleen dan zonder pijn..... helaas blijft dat niet lang Verder beetje last van emoties, mijn ouders zijn nu nogal bemoeizuchtig en denken b.v dat het "normaal" is om met verschillende familie leden tegelijkertijd (lees 6 - 7 man) op visite te komen, mijn vriend keurde dit niet goed, ik trouwens ook niet is te vermoeiend gewoon en dan derbij ze kunnen ons ook bellen voor een afspraak hoeft niet via mijn ouders (wat nu wel gebeurd) oké ze wonen allemaal wel verder weg maar dan nog! Dus nu wordt mijn vriend gezien als boosdoener terwijl hij helemaal niks doet behalve goed voor mij zorgen en mij in bescherming nemen.... Maar dan krijg ik weer een schuldgevoel! Ook zitten ze steeds te zeggen; ja vroeger ging dat zo! Ja nou en nu doen wij het zo! pffffff maar komt vast goed....
heyyy meiden heb alles gelezen maar was wel veel haha. Alle nieuwe mama's gefeliciteerd met jullie babietjes!!!! wat een moie fotos heb ik allemaal voobij zien komen!!! sherly/babybluess ik heb er ook erg last van, tis vandaag en gister weer wat minder, maar heb al en aantal dagen gehad hoor, echt huilen om niks, me soms gewoon echt kut voelen, enz. mijn man is nu komende week veel vrij en dat vind ik wel een fijn idee..maar weet dus precies wat t is....komt goed meid!!dikke knuff kleintje wauw wat een scheetje zeg, wel heftig hoor je bevallings verhaal!!!geniet er nu maar lekker van!!! laar:ja die nachten zo onderbroken zijn best zwaar he, vind ik teminste wel...fijn dat het verder zo goed gaat!! lindavnr:wat fijn dat de operatie met daan goed is gegaan!kan me voorstellen dat de keus moeilijk was om wel of niet naar huis te gaan, maar denk dat je de goeie keus maakt, zo komen jullie misschien ook wat meer aan je rust en dat is vor daan natuurlijk ook beter!! shezze:ahhh wat een scheetje, fijn dat je man gewon op tijd was, je zou r toch niet aan moeten denken haha... babiefotos heb er een hoop voorbij zien komen en vind t allemaal schatjes haha eliesah:haha ja snap dat je nu je eigen lijf wel weer wilt rn denk dat je dan een stuk beter slaapt, maar ik moet zeggen, die nachtvoeding breekt je ook echt wel op hoor, bij mij meer als me zwangere lijf hahaha hie alles goed, neomi was weer erg onrustig 2de helft van de nacht, das wle vermoeiend, want mijn man slaapt er doorheen.......hij doet dus wel t flesje maar vervlgens slaapt ie en ben ik 2 uur bezig omdat ze niet in slaap vald... heb r nu net even ingebakerd. had de kraamhulp laatst nog vor gedaan, gewoon met een hydrofielluier, en nu is ze wel rustig, kan natuurlijk ook toeval zijn haha, maar ach tis 1 minuut werk, dus t proberen waard. nou morgen de gehoortest, blij dat me man meekan, moet r niet aan denken nu al in me eentje met haar op pad te moeten, in de auto enz...vind k nog een beetje eng... meiden die nog moeten bevallen suc6!!! nijnja ben ook benieuwd hoe t met malin en zippie enzo gaat, zij wou idd thuis alleen bevallen.....waarschijnlijk zullen we t nooit weten...
pamela anderson:::haha dat ben ik ook 2 dagen geweest, vond t ook superrr en me man ook haha, t was net of ik zo bij schumacher de deur iut kwam lopen, echt helemaal rond en strak naar voren, helaas deed t wel heeel erg pijn, heb echt staan huilen....nu weer een stuk mider, en kleiner helaas.... owja bij mij is er tot nu toe zo'n 14 kg af. kleintje wat een scheetjeeeeeee
* inbraak * @ Moons: spannend....hopelijk krijg je heel gauw spontaan een baby en niet uitlopen tot 42e week!!! Zet 'm op! @ Darcy: ik hoop ook spoedig dat je snel een ukkie krijgt deze week!!! @ all: voor jullie succes met de laatste loodjes! Liefs, Miranda (september mama 2007) * uitbraak *