Bink, ben benieuwd wat je te wachten staat - strippen of... nog even wachten? Hoe gaat het met je? Boomer, jij ook druk aan het aftellen... Wij nog zwangere maart mama's zijn een uitstervend soort Hier nog geen actie, madame wacht dus écht op de lente (ook haar moeder's favoriete seizoen ) Mooie babyfoto's gezien hier
Dat lijkt me ook wel erg lastig ja, je moet het nu ook echt voor jezelf doen he... geen beebje meer in je buik. Maar goed, een beeb is ook beter af bij een moeder die gezond leeft dus... Hou vol he!
Overzichtslijstje 14 Maart mama's gaan nog volgen! 03 maart - Danif - 4-3 laatst online! 12 maart - Bregt - Geplande keizersnee 13 maart - Nijnja -nog geen teken 16 maart - Darcy - rommelt een beetje 19 maart - Kussiexx - rommelt een beetje?? 19 maart - Wendie1979 - nog geen teken 20 maart - Schildpad - nog geen teken 21 maart - Lisetje809 - weer wat rustiger 22 maart - Lynette84 - rommelt een beetje 23 maart - Boomer2009 - veel harde buiken 26 maart - Bink1976 - nog geen teken 28 maart - Zoe1976 - nog geen teken 31 maart - Eliesah - onrustige buik, veel pijn onderin buik! 31 maart - Franny - rommelt met voorweeën Wijzigingen/toevoegingen mag je zelf ook doorvoeren
Ja, ben nu wel aan het aftellen ja! Bij iedere steek en druppel vocht denk ik: zou het? Maar neehoooorrr... Maar goed, ik ga er vooralsnog vanuit dat het 40+ weken wordt. Ik had trouwens gelezen dat je 45% kans hebt over de uitgerekende datum heen te gaan. Het worden steeds meer babyverhalen hiero haha. En ook steeds rustiger.... Maar deze drie dagen worden echt mooi om te bevallen hoor! Ben net effe met de hond gaan plassen en het is echt geweldig lente-weer buiten!! Ik ga vanmiddag lekker op het balkon zitten. Wij krijgen in ieder geval lente-kindjes!
@ JohannalGefeliciteerd met jullie zoon Seph. @ Franny: 38 weken alweer. Ik was ook helemaal trots op haar dat ze zelf kwam!! @ Lara: Wat ik eigenlijk nog steeds doe, is als ik Joënna 's avonds/'s nachts uit bed haal, even een kruik neerleggen, zodat ze in een warm bedje terecht komt. Ik merk aan haar dat ze dat ook fijner vind en daardoor makkelijker doorslaapt. Hier word overigens ook altijd geboerd na het eten. Soms zijn het kleine boertjes, maar er zitten er ook tussen waar mama heel trots op is qua volume @ Boomer2009: Balen dat de bekkenband niet helpt. Hou jezelf zo rustig mogelijk. Wel wat in beweging blijven, maar ga niks forceren. Sterkte met je bekken! @ Kussiexx: Niet jezelf dom voelen!!!!! De reden dat ik weet hoeveel ze binnen krijgt, is omdat we een weegschaal gehuurd hebben. Voor de voeding en na de voeding doen we haar wegen. Dit is in overleg met de kraamhulp, verloskundige en lactatie kundige, omdat Joënna nog steeds moeite heeft met drinken. Meestal is ze om de voeding zo vreselijk moe, dat ze nog steeds bijna niet wakker te krijgen is. Ik mag dan in mijn handen knijpen als ze rond de 30 CC uit de borst drinkt. Dit is veelste weinig, en dan krijgt ze met de fles aangevuld om haar niet te vermoeien. Normaal zou je zeggen: Ze komt vanzelf wel weer, en dat is bij haar het "gevaarlijke" als ze moe is doet ze dit absoluut niet, en kan ze uren achter elkaar liggen te slapen. Het is voor ons een indicatie om te zien wat ze binnen krijgt. Ze "moet" per voeding rond de 80/90 CC zitten. Soms drinkt ze 60 uit een borst, dan ga ik haar niet bijvoeden, maar wacht ik op de volgende voeding beurd. Daarbij is ze nog steeds zo geel als een chinees. Drinkt ze te weinig, trekt haar gele kleur ook niet weg. Dit is wel super belangrijk. Ik hoop dat ik het zo een beetje duidelijk opgeschreven hebt. Vragen? stel ze gerust @ Lindavnr: Zo slaapt Joënna ook. Fijn dat het zo goed gaat met je mannen!! @ Germini: Misschien anders een lactatiekundige eens raadplegen? Kijken wat die ervan zegt. Wat een schatje. @ Moons: Leuke foto van je ventje. Fijn dat je bevalling zo goed is gegaan. @ Shezze: Met je voeten omhoog zitten, of wissel baden helpt ook niet? Lekker ventje op de foto. @ Striae: Ik heb helemaal niks. Alleen die bruine zwangerschapsstreep staat op mijn buik. Verder niks. @ Buik na de zwangerschap: Tot nu toe trekt het allemaal mooi bij. Nog geen "hang" gevoel. Wel heb ik nog steeds mijn zwangerschap tenten aan. Goed elastisch om de boel bij elkaar te houden. Ik kan overigens weer 1 gewone broek aan. Zit nu op mijn gewicht wat ik woog voordat ik veel afgevallen was (die broek is ook uit die periode8)). @ Kilo's kwijt na de zwangerschap: Ik sta op -12, dus moet er nog 13. @ Kolf: Ik had er voor de bevalling 2 in huis (hand kolf en een elektrische), maar beiden gekregen. Toch een dubbele elektrische kolf gehuurd om de BV goed op gang te krijgen. Nu kan ik het met een hand kolf af, maar hiermee was het echt niet gelukt om de BV op gang te krijgen. @ Slapen: Meestal slaapt Joënna in haar babynomade met deken eroverheen. Lekker warm en beschermend. Als deze vies is, dan ligt ze in een badcape.
Johanna: Gefeliciteerd met jullie zoon SEPH! eliesah: Gefeliciteerd met het behalven van de 38 weken! Boomer: Sterkte met je bekken! Lara: Wij warmen ook altijd savonds en snachts het bedje voor met een kruik en helpt ook erg goed. Slaap problemebn 'snachts hebben we hier nu gelukkig nauwelijks, alleen is het overdag nog even aanpoten. Kilo's na de zwangerschap: Ik heb er nog 2 meer dan eerst. Dus er zijn er 20 af. Hier: Net met Ppeijn alleen op pas geweest. Florine is nog steeds aan het snotteren en Don ligt ook weer ziek op bed. Vond het wel gek om met 1 kindje te zijn. verder een beetje van slag, Millie Boele is een leerling van de school waar ik werk. Vandaag moeten mijn collega's dus al die kinderen opvangen, zit daar dus veel met mijn gedachten.
heyyy marye toen ik het nieuws hoorde over die Millie moest ik meteen aan jou denken, dat je had verteld dat je haar kende. wat verschrikkelijk alleaal zeg, kan me voorstellen dat dat nu wel in je hoofd zit!! fijn dat het verder goed met je gaat!!! johannal gefel;iciteerd met jullie zoon Seph, wat een moie naam zeg!!ben benieuwd naar je verhaal, maar dat horen we waarschijnlijk vanzelf nog wel!!nou geniet van elkaar!! laar fijn dat et boeren zo goed helpt!!zou idd wel even bellen om te zeggen waarom ze dat niet gewoon vertellen, beetje slordig hoor!!! wat een heerlijk weer he??wij zijn al samen lopend naar me schoonouders geweest, en boodschapjes gedaan, over een uurtje gaan we nog even naar de stad, naar de prenatal, heb nog wat dingen nodig haha.. tis hier wel rustig he??? Vind trouwens dat er echt al een hoop bevallen zijn aangezien het nog maar net half maart is geweest!!!er zijn er een hoop vroeg bij geweest haha.. nou meiden die nog afwachten, suc6!!!!!hoop dat jullie wondertjes snel komen!!
owja kussie fijn dat alles er toch wat beter uitziet als jullie was verteld, wel slordig hoor dat ze dan zo onduidelijk doen, ze maken je bang terwijl dat dus niet nodig is!!wanneer moet je nu weer terug??
c1000 doos ja hij is echt wel de moeite waard hihi!! moons wat fijn dat alles zo goed gaat met tycho en jou. wat een lekker ventje is het toch ook shezze wat een lieverd zeg! lara fijn dat t heeft geholpen kolf ik heb idd de handkolf van avent gekocht en ik ben er blij mee alleen is het wel zo dat je net zolang moet kolven als dat je kindje aan de borst ligt dus in mijn geval iedere borst 15 min en t kost wel wat tijd. kussie wat een stumpert zeg!!! gelukkig maar dat t verder wel goed is. JOHANNAL EN STEEF, GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON SEPH! infacol haha lekker lomp van mij he dan heb ik dus helemaal verkeerd gelezen. wat een muts ben ik ook. thnx meiden marye wat naar zeg en probeer je gedachten maar wel op iets anders te zetten hoor. Wel een naar nieuws he? Ik kan begrijpen dat t vreemd is om met 1 kindje op pad te gaan als je er 2 hebt. hihi zal wel vaker voorkomen hoor. En nog maar 2 kilo??? jeetje meid wat gaat t hard bij jou. kilo's ik blijf hangen op 5.5 kilo boven mn gewicht er zijn er dus al 9 af. hier vandaag de pil weer gehaald (cerazette) en daar begin ik over 2 weekjes mee dan is lisanne 6 weken. t rare ervan is wel dat je t constant moet slikken er zitten dus geen stopweken meer in.
Wuhaha Setti; super foto van Lisanne.. Wat is het toch een mooi meisje ! Net even de handkolf gekocht bij de kruidvat; heb nu toch een beter gevoel erbij dat ik een kolf thuis heb haha.. Op de doos staat trouwens wel dat je een paar weken moet wachten tot je het kan gebruiken; maar is toch niet? Aangezien jullie al binnen paar dagen hebben gekolfd..
Gefeliciteerd johannal met de geboorte van Seph! Geniet ervan! @setti, geweldige foto Vannacht goed geslapen, maar vanmorgen kon ik weer bijna niet lopen van de pijn onderin zeg maar.. net of het helemaal blauw en beurs is.. nu is het wel weer wat weggetrokken maar ja, was eigenlijk al zover dat ik de vk wilde bellen want heb dit nu al 3 dagen.. verder is het eigenlijk rustig.. dus ja, ik geniet maar lekker vh zonnetje
Johannal gefeliciteerd met Seph! Zo wat is het heerlijk buiten! Hier word je nou vrolijk van. Straks maar ff een wandelingetje maken met Alisha en Melanie.
Ik heb net lekker half uurtje achter in de zon een boek zitten lezen, uit de wind in de zon, gewoon 22 graden!! maar ja, ben even naar binnen.. forum neuzen en nu is de zon weg.. hmmz dan maar nog even strijken!
nee hoor ik begon met de 3e dag al!! ze krijgt bij mij maar 1 flesje per dag en dat was tot gisteravond nog afgekolfde bv en sinds gister vries ik t in wat ik kolf en krijgt ze in de avond nutrilon standaard