Hehe, eindelijk even tijd om te reageren. Iedere keer komt er iets tussen. Meiden die zijn bevallen, Gefeliciteerd met de kleine. Meiden die nog moeten, sterkte met de laatste loodjes. Lindavnr, moeilijk he, om je kindje achter te laten in zh. Gelukkig gaat het de goede kant op met Daan. Marije, wat een naar nieuws zeg, over die leerling van jullie school. Florine nog steeds snotterig. Zielig he, als ze zo zijn. Let wel goed op, dat ze het RS-virus niet krijgt. Lara, stom van die kraamhulp zeg. Boeren hoort er gewoon bij. Bij bv heb je wel de kans dat ze het minder doen, maar sommige doen het wel, zoals je al gemerkt hebt. Kussiex, wat een doos zeg, om jullie zo te laten schrikken. Maar wat is nu een klein hoofdje. Als ik naar Nienke kijk, heeft die ook een heel klein koppie. En de andere dochter, zat altijd onder het gemiddelde lijntje met de omvang van haar hoofdje. Waarschijnlijk valt het allemaal wel mee. Huilende beebjes, heel herkenbaar. Alleen niet van deze maar van de eerste. Toen wist ik ook niet wat ik ermee aan moest. Ik ben daar nu wel gemakkelijker in en laat de boel gewoon de boel en laat Nienke lekker even op mijn buik slapen. Ze willen dan gewoon even lekker kroelen en zo'n bedje is dan wel erg koud. Ondanks het kruikje. Hier, heerlijk net wezen wandelen. Vanmorgen was de fysio voor Nienke geweest en die heeft laten zien dat helemaal geen fysio nodig had. Ze lag op haar buik en tilde haar hoofdje op en ging parmantig rondkijken. Vanuit het zh-team, mag ik 6 voedingen gaan geven en ik merk nu, dat Nienke nu wel uit zichzelf komt en veel beter drinkt. Het cb was het daar niet mee eens, maar die kunnen even lekker de boom in. Ik ben nog steeds snotterig en hoesterig. Laat die zon maar schijnen, hopelijk kom ik er eens een keertje vanaf.
Eliesah: Ik kolf al vanaf dag 1. De kids hebben alleen dag 1 en 2 wat flesvoeding gehad en daarna had ik genoeg voor bv. Dat krijgen ze nu dus nog steeds volledig alleen wel via de fles. Stroopie: Zolang ze geen koorts ofzo heeft hoef ik niet zo bang te zijn voor RS virus toch? Hoop wel dat ze zich snel wat beter gaat voelen. Ik wil trouwens wel even melden dat ze vandaag allebei echt weer super leuk en lief zijn, ik zie het weer helemaal zitten! En about Nienke, over naar 6 voedingen?! Wow hoe doe je dat? Hier zitten ze nog steeds op acht en als ik geluk heb op 7. MAar dat is maar zelden. Lisetje: Fijn dat je weer eens een goede nacht hebt gehad! Ano:Indertdaad heerlijk weer, genieten is dat he! Morgen wordt het nog beter ga dan even een flink stuk wandelen denk ik!
fijn dat alles zo goed gaat!!! hier heb ik er nog een die t liefst de hele dasg op mijn borst/buik slaapt en iedere x als ze slaapt probeer ik t weer opnieuw om haar in dr bedje of box te leggen maar t werkt niet
ja ik denk dat ik straks ook maar even de vk bel, is tussen 17.30 - 18.00 bereikbaar voor vragen want ik ben toch wel benieuwd hoe of wat.. nu heb ik t bijvoorbeeld ook weer.. pff zelfs staan / zitten is te veel.. t zijn alleen gn krampen en ik heb ook geen pijn in mn rug of soort van menstruatieklachten dus ja.. er zal nog wel niks aan de gang zijn.. maar t is gewoon vervelend en pijnlijk..
Marye - bedankt, jij mag ook niet klagen met die 2 van jou.. Ze groeien goed hé.. Lara85 - bedankt. Hahaha Gelukkig dat ze nu lekker boert. En lekker slaapt... Johannal - gefeliciteerd met seph wat een leuke apart te naam.. Gaat 't wel goed met je ondanks de ks... Doe vooral rustig aan.. Darcy - hahaha heel grappig, maar wij wachten op jullie... Gwenolyn - op dit moment helpt echt niks... Zodra ik weer in actie kom zetten die krengen op... Lig nu op bed kijken of ze willen zakken... Mamzie - wat grappig zie dat jullie zoon in april ook 3jr wordt. Onze dochter wordt eind april ook 3jr... Setti - dank je, maar jij mag ook niet klagen met lisanne. We zijn allemaal gezegd met mooie kinderen.. . Alies05 - ja leuk ff een wandeling maken.. Met je meiden... Hier - Alles zijn gangetje. Cayenne is ff naar haar oude kdv en manlief is ff naar de brigade van de kmar hier. Ben alleen met roué. Hij slaapt en ik ga ook ff liggen op bed. kijken of mijn voeten willen zakken. Ik moet straks ff een onderstreunende bh gaan zoeken, anders kan ik ze straks oprollen ... Nou ik ga ff op 1 oor en lees jullie later... shez...
Lisetje; vervelend zeg dat dat gevoel blijft. Heb het ook hoor, maar niet zo erg als jij denk ik.. Ben benieuwd wat de vk zegt . Gewoon bellen hoor. Ik mag morgen weer op controle, ga toch even vragen hoelang ze je door laten lopen etc. Baby is zoo druk in m'n buik, de hele tijd duwt ze en krijg ik zulke harde buiken. Niet fijn! Owja had nog een vraagje over het bedje opdekken. Ik heb het nu kort opgedekt maar heb dan zo'n groot/lang stuk over; hoe kan je die nu het beste onder het matrasje doen? De onderkant ligt nu min of meer omhoog, of komt dat allemaal wel goed als het kleintje erin ligt. Haha, zit me nu allemaal over zulke dingen druk te maken . Fijn dat jullie reacties geven op t kolven. Ben zo benieuwd hoe het zou gaan . Shezze; fijn dat het goed gaat met jullie. En rust maar lekker uit hoor. Heerlijk he genieten van het weer, wil ook zo graag wandelen met ons meisje hihi.. Maar helaas!!
Hoi Hoi Dames, Hier nog geen tekenen. Net terug van controle bij de VK. baby is nogsteeds niet ingedaalt. En bloeddruk is 135/75. Ben in een week 2,5kg aangekomen vocht vocht Ik zit er best doorheen. Hij mag nu echt wel komen. Snachts last van maagzuur, rusteloze benen, last van me bekken, 10x wakker worden om te plassen en baby die dan superactief is als ik bijna in slaap val. En rare dromen die ik echt te bizar vind voor woorden hihi. Ohh en een snurkende vent..... Nu begin ik ook echt nieuwschierig te worden met de 40 weken in zicht. Ik denk dat ik vet overtijd ga lopen. Wel last van een raar gevoel in me onderbuik maar dit komt mogelijk door de baby die op me bekken drukt. Helaas kan ik hierdoor geen lekkere en makkelijke positie vinden op de bank of bed. Het is net het idee of je bekken inelkaar zakken. @Johannal Gefeliciteerd met jullie zoon indd een mooie aparte naam. @Kussiexx Knuff voor jou wat een ^&*& wijf. En wat een mooie babyfoto's zie ik voorbij komen **Smelt** groetjes Lynette
Je kunt het bedje ook zo opdekken Matrozenbedje, voor baby's die omhoogkruipen in bed. TinyNanny. Zo kan je baby lekker bovenin slapen onder het hemeltje EN zit je ook niet elke keer met zo'n lang stuk laken over beneden.
ow ja. Daar hoef je geen appart laken voor te kopen hoor. Je kunt het gewoon met de laken doen die je nu hebt. Zo heb ik Owens bedje ook opgemaakt
Ha meiden, Onze Daan doet het nog altijd goed. Goede hoop dat hij morgen misschien wel weer wat vooruit is gegaan met de voeding want vandaag was het ook al iets verbeterd. Verder werden we flink verrast toen we binnenkwamen; Daan is uit zijn couveusebedje!! Hij ligt nu in een warmtebedje, dat houdt in dat hij op een warmte-gelkussen ligt. Hij mocht uit de couveuse omdat hij zich goed op temperatuur kan houden. Super dus! Vandaag ook weer lekker geknuffelt met ons mannetje, heerlijk!! Morgen nemen we onze Jesse mee naar Daan. De hulp daar heeft zelfs speciaal voor Jesse een bedje naast Daan geregeld waar ie in kan liggen tijdens het bezoek aan Daan. Dan kunnen we voor het eerst onze mannen eens echt vergelijken! En dan zijn de broertjes ook eindelijk weer eens samen! Ook wel heel speciaal dus! Verder moet ik heeel veel knutselen aan onze geboortekaartjes (hihi zijn al een week verder maar hebben we gisteren pas binnengekregen omdat eerder ons hofd er niet naar stond.) We doen er een apart briefje bij ivm Daan, om mensen te verzoeken niet 2 keer te komen (nu en wanneer daan thuis komt), en ze te bedanken voor alle berichtjes, smsjes, mailtjes, bloemen enz. Maar heb even weer niet de tijd om dus te reageren! Ohja, nog wel even trots op te vernoemen! Onze ukkies zitten beide al weer boven hun geboortegewicht!! Jesse is er 95 gram boven en Daan 80! Super dus!
Lindavnr: Super om te horen dat het zo goed gaat. En ga morgen maar even goed genieten van je 2 mannen. Bijzonder om ze dan weer even bij elkaar te hebben! En wat groeien ze goed!! je klinkt al een echte trotse moeder en terecht hoor!
Toevallig Hoeveelste april? @Linda : wauw wat goed nieuws zeg! En beide ookal boven hun geboortegewicht. knap hoor! Nog even en Daan is lekker thuis. Waar ie hoord Ben nu al benieuwd naar de foto's van hun beide naast elkaar!
Linda, Wauw wat een mooie mannetjes!! Geniet morgen van jullie tijd met zn viertjes!! Hebben ze al een idee hoe lang Daan in het ziekenhuis moet blijven? Hopelijk kunnen jullie snel thuis met zn viertjes genieten! (Hier gingen de geboortekaartjes pas na 3 of 4 weken de deur uit, eerder waren we er nog niet mee bezig...)
@ Shezze, oohh wat een mooie foto's!! Vervelend dat je nog steeds zo beurs voelt van onder... Hopelijk zakt dat gauw af, en ook je gezwollen voeten! @ Lara, hahahahaha een "bootwerker" Prachtig!! En leve de "internetstudie"!! Wat breng je het weer mooi!! Maar vind het heerlijk om te lezen dat ze daarna sliep als een roosje!! YESSS!! En harstikke goed dat je het kraamcentrum daarover belt!! You go girl! Ben benieuwd wat hun reactie is... @ Eliesah, ja ik vind het ook heel erg!!! Mijn mannetje die zich normaal erg nuchter houd was ook best wel van slag.. Het lag dus ook nie aan mij dat IK het verkeerd opvatte We hebben het écht allebei zo begrepen!! Knap waardeloos dus!! Maar ik ben nu wel onwijs opgelucht!! Maar niet zorgenvrij, want bijna 5 weken achterstand blijf ik gewoon heel veel vinden! Maar we wachten af! En heb vanacht (uiteindelijk) goed geslapen, maar het in slaap komen word een steeds grotere ramp! Je blijft aan het denken.. Wil jou trouwens wel feliciteren met je 38 weken @ Johannal, och meid, ook nog een spoedkeizersnee.. Pfff.. Dat moet wel heel spannend zijn geweest zeg!! Maar wat fijn dat je nu eindelijk mama bent!! Van harte gefeliciteerd met jullie zoontje Seph!! Wat ben ik blij voor jullie!! HOERAAAA @ Gwenolyn, meid, bij zo'n uitleg heb ik echt geen vragen meer!! Super lief en bedankt voor je uitleg!! @ Marye, pff ik heb het nieuws inderdaad gehoord van Millie, vind het vreselijk!! En voor jou staat het dan ook nog heel "dichtbij" ook!! Pff dat is toch niet te bevatten!! @ Ano, we hebben morgen gewoon controle bij eigen verloskundige en volgende week dinsdag moeten we naar de gyneacoloog. Dan krijgen we als 't goed is nog een echo en waarschijnlijk ook weer inwendig onderzoek... @ Setti, ach joh rekenfoutje Whahahahahaha!! En wat een mooie foto!! @ Stroopie, wat vind ik het fijn om dat van je te horen!! En dat met jou dochters alles helemaal goed is! Je bent een schat!! Even een positief bericht er over vind ik erg fijn!! Thanksss @ Lisetje, en? Al gebeld? Weet je al waar het eventueel van komt, die pijn? @ Eliesah, kraamzorg zei tegen mij dat je dan het dekentje door de lattenbodem moet laten zakken, dus zeg maar onder het bedje moet laten hangen.. Staat nie mooi, maar was de beste oplossing, om te voorkomen dat indd de achterkant om hoog gaat liggen. Ik heb nu trouwens het bedje niet eens opgemaakt! Het schijnt dat de kraamhulp dat zelf doet, dus alles ligt in een plastic tas opgevouwen en wel op het bedje!! @Lindavnr, ik word gewoon helemaal vrolijk van je bericht!! Heerlijk om het allemaal te horen!! Ohhh en die foto!! Wat een schatjesss Ik vind zo fijn dat ze beide nu boven hun geboortegewicht zitten en dat Daan zelfs al uit zijn couveuse is!! Superrr! Liefssss Ps. Pfff nog 2 dagen en dan ben ik dus uitgerekend!! Het kan gewoon elk moment gebeuren!! Of niet, haha!! Maar ben wel erggg benieuwd! Al krijg ik wel steeds meer het vermoeden dat dit op een keizersnee uit gaat lopen.. Pffff. Maar niet te veel bij stil staan! Liefsss
wauww lindavnr wat een scheetjes zeg, en wat lijken ze op elkaar!!! wat heerlijk dat jullie morgen even met zijn 4e zijn, geniet er lekker van meid!! eliesah haha had precies t zelfde met t dekentje, maar heb je de deken wel dubbel, want je kunt m gewoon dubbel doen over de breedte, op zich vald het dan wel mee!! kussiexx ja spannend he dat t ieder moment kan gebeuren?voor t zelfde geld heb je morgen al je kindje, je weet het gewoon niet, vond dat wel spannend!! marye ja zeker lekekr dat zonnetje, geniet er ook echt van!! ff een vraagje, neomi had vanmorgen groene ontlasting, ik hoorde dat dat kan komen door krampjes, weet iemand daar iets over??? verder hier alles goed, merk dat ze echt al wat meer kan als 2 weken geleden...ze zit nu echt om zich heen te kijken, soms wel een half uur of uur, veel zal ze nog niet zien maar ze doet het toch maar haha. en d'r hoofd optillen en draaien enzo, je mertk gewoon dat ze al wat meer 'baby'is als 13dagen geleden haha. xxx
Ow Linda; wat een heerlijke knullen om te zien! En wat lijken ze op elkaar, super!! Ben zo blij dat er weer goed nieuws is, hou elke dag jullie twitter in de gaten . Zei van de week ook al tegen m'n vriend over bedje; dat de kraamzorg het waarschijnlijk toch wel opnieuw zal opdekken. Maar vind het al zo leuk staan als het klaar ligt hihi.. Bedankt voor jullie tips!!