Overzichtslijstje 21 Maart mama's hebben laten zien hoe het moet. 28 Maart mama's gaan nog volgen! 02 maart - Channes - rommelt met voorweeën 03 maart - Babystuff - nog geen teken 03 maart - Danif - nog geen teken wel acupunctuur en slijmprop verloren ( 4-3 laatst online!) 06 maart - Hannelore - 5-3 ingeleid, nog geen bericht! 06 maart - Moons - Slijmprop aan het verliezen en rommelt een beetje 08 maart - Sherly182 - slijmprop verloren en voorweeën (5-3 laatst online) 08 maart - Naatje80 - slijmprop verloren rommelt al weken zonder resultaat 10 maart - Johannal - nog geen teken 12 maart - Bregt - nog geen teken 12 maart - Kleintje88 - 8-3 ingeleid 13 maart - Nijnja -nog geen teken 14 maart - Mamani - rommelt een beetje (slijmprop verloren) 16 maart - Darcy - nog geen teken 19 maart - Kussiexx - nog geen teken 19 maart - Sabinelovesven - vliezen gebroken 19 maart - Wendie1979 - nog geen teken 21 maart - Lisetje809 - rommelt een beetje 22 maart - Lynette84 - rommelt een beetje 23 maart - Boomer2009 - nog geen teken 23 maart - FunnyMe - rommelt behoorlijk (slijmprop verloren) 23 maart - Lindavnr - rommelt een beetje 25 maart - Linda - 7-3 ingeleid 26 maart - Bink1976 - nog geen teken 26 maart - Shezze - nog geen teken 28 maart - Zoe1976 - nog geen teken 31 maart - Eliesah - nog geen teken 31 maart - Franny - nog geen teken Nou babystuff je bent wel echt aan de beurt hoor... En ikke daarna hiiiii woehaaaaa.
@ Meiden die bevallen zijn: Gefeliciteerd!! Hier even een kort bericht. Papa is druk bezig om de luier te verschonen. Alles gaat goed. Als ik meer tijd heb zal ik mijn bevallingsverhaal hier neerzetten.
Naatje, onze oudste dochter is 2 jaar en 7 maanden. Kleintje, tjee, dat was even schrikken. Probeer het maar allemaal over je heen te laten komen. Veel succes morgen en hopelijk heb je geen 2 dagen nodig. Sabine, jij hebt nu ook gauw je kleintje in je armen. Spannend hoor. Ben benieuwd of je al weeën hebt. Joly, gefeliciteerd met je dochter. Gwen, fijn dat jullie weer thuis zijn.
Ik duik mijn bedje in... met een rommelende buik . Het is weer echt weekend... morgen 40 weken... nooit verwacht dat ik die zou gaan halen.... trusten meiden
Weer wat buddynieuws van sabinelovesven: Heb tot nu toe nog geen last van weeen morgen komt de vk langs als ik nog geen weeen heb... Ik houd jullie op de hoogte... xshez
kleintje88 - nee geen ervaring mee althans nog niet... ano - 10kg in 4 dagen zo wow dat is snel. Had je zeker alleen maar baby of niet. Gwenolyn - doe lekker rustig aan en geniet van je gezinnetje... Hier - alles rustig, vanmiddag zijn we naar de dierentuin geweest met de 2 dames.. Vanaf morgen heb ik weer een druk schema of af te lopen... Mijn telefoon & laptop blijven aan in geval van een buddybericht... Het is nu half negen en ik ga straks over 'n uurtje ook lekker liggen naast mijn meisje.... xx shez
Sabinelovessven: Spannend! Veel succes, hopelijk komen de weeen snel! Kleintje: Nogmaals heel veel succes! Gwenolyn:fijn dat jullie weer thuis zijn. Hier: Pepijn en Florine zijn allebei flink aan het spoken.Nu is het weer even rustig, maar ik kan niet slapen. En Don slaapt overal doorheen...
@ Joly, van harte gefeliciteerd met jullie dochter meid! @ Sabine, nou meid, das spannend!! Hopelijk is het vruchtwater en is alles nu op gang gekomen!! Heel veel succes! Hmm, ik lees net dat het nog nie op gang was gekomen, maar je weet het nooit! Toi toi toi! @Gwenolyn, geniet meid!! We horen later wel van je!! (zijn zeerr benieuwd natuurlijk, hihi) Maar nu eerst lekker aan jullie gezinnetje denken!! @ Hier, het begint zowaar te rommelen... Ik moest naar de wc ivm darmkrampen (??) en dat schijnt ook een voorbereiding te zijn op een bevalling, dat het lichaam zichzelf leeg en schoonmaakt --> Net even gegoogled! Ik ben benieuwd... 2 of 3 krampen waren al beetje pijnlijk, maar zal wel toeval zijn... Ik ga nergens vanuit, maar moest het even kwijt, hihi! Liefsss vanuit een warm bedje, haha
Kussie spannend meid Funny: uiteraard hou ik mijn buddy's op de hoogte en zal jij als een van de eerste de laatste nieuwtjes krijgen Net ziekenhuis gebeld, er is plek om 7.30 wordt ik verwacht! Had een verschrikkelijke nacht verwacht maar heb toch wel redelijk geslapen, niet erg vast (bang om te verslapen denk ik?) en toch wel regelmatig wakker maar ik voel me niet enorm moe ofzo! Mn vriend zei ook vaak wakker te zijn geweest maar is absoluut niet zenuwachtig haha nee nee Wil alle meiden die de komende dagen gaan bevallen veel succes wensen, ook de meiden die aan het rommelen zijn: hopelijk zet het snel door!
Nou Kussie, ik heb dat ook gehad dus afgelopen vrijdag, diarree en enorme buikkrampen. Ik speelde ook nog met die gedachte, maar tot op heden geen resultaat hoor, dus pin je er niet op vast. Maar goed, iedereen is anders!
Weer een vreselijke nacht gehad! Die rugpijn, ik word er niet goed van. 10 minuten op 1 zij is te pijnlijk, op de rug liggen gaat niet meer. Ik weet het gewoon niet meer dan. Ik wil er ook weer niet uit, want dan ben ik helemaal klaarwakker. Maar slapen werkt gewoon bijna niet op die manier.... manlief maar vandaag vragen om een massage Dat belooft nog wat dan, denk ik telkens. Ik hoop toch ook echt vóór de 40 weken te bevallen nu. Dames succes vandaag.! Kelintje, je leest dit niet meer, sterkte meid! En Sabine ook succes vandaag!
Heb net Kleintje een sms gestuurd om haar veel succes te wensen. En heb gevraagd of ze al weet hoe ze ingeleid wordt. Ik heb een heerlijke nacht gehad. Ben rond 2130 in slaap gevallen. Om 00.30 werd ik wakker, was hubbie weg. Hij keek beneden tv en was in slaap gevallen dus die ben ik gaan ophalen. Toen ong 1 1/2 uur wakker gelegen. En doorgeslapen tot 8 uur! Meisjes hebben eindelijk doorgeslapen. Heerlijk!!!
meldplicht... Met baby in buik. Wel veel harde buiken en lichte krampen.. Maar volgens mij kan ze gewoon de uitgang niet vinden . Maar eens zien wat deze dag weer gaat brengen.. Ga nergens meer vanuit. Heb iig wel mijn zwangerschap netjes 40 weken uitgedragen.. Woehoe . En nu mag ze er dus best uit hihi.
Goedemorgen!! Hier ook nog steeds een buikbewoner! Morgen weer controlle vk, maar hoop stiekum dat het niet nodig is! En anders gaan we voor woensdag, kunnen we ook nog een prijsje winnen!
Hier ook nog steeds baby in buik!!:x Dan ga ik ook maar voor woensdag de 10de.. Had ik ook op ingezet, dus hopen dat het wachten beloond word.