Maart 2010 mama's deel 3!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Channes, 7 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Met Nienke vanmiddag naar de kinderarts geweest. Ze weegt 3300 gram, schoon aan de haak. En ze hebben haar voor het eerst opgemeten en daar kwamen we op 51,4 cm uit. Die is dus behoorlijk gegroeid. Bij de kinderarts de standaard onderzoeken. Longen en hartje luisteren. Hij keek tegelijk hoe ze op dingen reageerd en of ze symetrisch was. We hebben dus een hele gezonde dochter. :D

2. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Meid wat een super super goed nieuws. Weer een zorg minder. Lekker genieten van je laatste dagen als zwangere vrouw.

@ Stroopie: Dank je voor opbeurende woorden. "Fouten" maken hoort er inderdaad bij. Leren met vallen en opstaan.

@ Geen zwangere buik meer: Missen jullie je buik? of het getrappel? Ik absoluut niet. Vind het zo fijn om mijn eigen lichaam weer terug te hebben. Omdraaien in bed gaat steeds beter, van de week weer op mijn buik geslapen. Wat een genot!

3. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Me zwangere buik mis ik nog niet wel het getrappel maar net zoals je zegt het slapen gaat wel heel wat fijner nu...

Kleintje welke kleur heb je gekozen?

Hier ik lag net in deuk me mannetje ging liam een schone bips geven was hij zijn piemeltje vergeten en liam plast hem recht in het oog jee wat een lachbui had ik

4. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Kussie wat een goed nieuws.. :D
    Zo fijn voor je!! En nu maar bevallen hihi.

Stroopie, super dat het zo goed gaat met Nienke :).

Ow ben jaloers op jullie; lekker op je buik kunnen slapen haha. Dat wil ik ook! Maarre ik heb nog wel gezellig dat getrappel in m'n buik hihi.. :p

Vanmiddag bij de vk geweest en alles was weer goed.
    De klachten die ik nu heb horen er allemaal bij zei ze.
    Bloeddruk was goed, hartje van ons meisje helemaal goed en weer niks aangekomen..
    Over m'n strakke buik zei ze dat ik waarschijnlijk gewoon goede buikspieren heb haha, nooit geweten. Misschien zien we het na m'n bevalling wel of ik een strakke buik terug krijg :D.
    Owja bij onze vk doen ze pas een inwendig onderzoek bij de 41 weken, dan even laten checken bij de gyn en anders bij 42 weken inleiden. Pff hoop zo dat ze voor die tijd nog komt..

5. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    heyyy

bink/krampjes/sapsimplex:
    mijn schoonusje had dat idd ook.nou ben ik vorige week gaan googelen en het is zo dat infacol hetzelfde is alleen iets minder sterk, maar dat kun je dus gewoon hier in NL bij de apotheek krijgen!
    Maar me schoonzusje was er ook erg tevreden over, maar heb inmiddels na veel lezen op internet wel door, dat t gewoon een kwestie van testen is, bij iedereen werkt iets anders het beste, ik ben nu dus van infacol overgestapt op cinababy, ben benieuwd.

eliesah fijn dat alles weer goed was meid!!!ja mijn buik was ook zo lekker strak, maar nu even niet hoor haha, en tijdens de bevalling ook nog eens spontaan stria gekregen....beetje jammer maja je doet r niks aan, hoop datje straks lekker snel je eigen buikje weer terug hebt!!!

buik missen::tja t vald nu nog wel mee, er zit natuulijk ook nog wel wat haha, maar denk dat t nog wel komt, zeker t getrappel mis ik wel....

6. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Lodger: ik heb rood met beige gekozen... je kon kiezen tussen rood met beige en blauw met beige geloof ik?

Hier: net alle foto's bekeken van Esmay, ze hadden op de operatiekamer ook foto's gemaakt van hoe ze eruit werd gehaald etc pfff wat heb ik net zitten janken zeg :$
    Ineens kwam het besef dat ik er helemaal niks van heb meegekregen van de bevalling en alles wat daarna gebeurde... Gelukkig zijn er dan wel foto's maar het hakte er wel even in!

7. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    kleintje kan me voorsellen dat dat best raar is als je er zo goed als niks van hebt meegekregen, maar meid alles is goedgekomen en je hebt nu een pracht van een dochter!!
    maaruh waarom mag je zo'n lodger kiezen dan?

wat een rust hier zeg...

8. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Kleintje kan me goed voorstellen dat je het er moeilijk mee hebt. Een bevalling is een hele gebeurtenis in je leven, en die wil je toch zo goed mogelijk mee maken.
    Fijn dat er foto's zijn gemaakt, zodat je het zelf kan zien, en je vriend kan vertellen wat er allemaal gebeurd is.

9. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ano: Lodger heeft zo'n actie (lindavnr had dat hier gemeld :p ) dat als je kindje op de 10de van de maand in 2010 geboren wordt je dan een gratis Lodger krijgt omdat ze 10 jaar bestaan :)

Even een vraagje: hoelang kunnen je tepels blijven lekken? Ik geef dan geen borstvoeding en stuwing was weg maar mijn tepels blijven steeds een beetje lekken... Best irritant!

10. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    kleintje

okeej dat heb ik niet meegewkregen haha, maar das leuk meegenomen dan!!!

ik weet niet hoe lang dat kan duren, heb er zelf ook een paar dagen last van gehad, denk tot neomi zo'n 1,5wk was, nu is t volgens mij echt over.

ahh Neomi had net weer zo'n krampjes, ik had r lekker vast en ineens komen ze weer die rotkrampjes, dan gaat ze wat sneller ademen, beetje snikken en armen en benen bewegen, en dan ineens krijsen en echt trappen, vind t zooo zielig....nou nu maar weer lekker naar bed hoop dat t weer zo'n goeie nacht als gister word, toen heb ik bij elkaar toch wel bijna 8uur geslapen!!!

11. nijnja

nijnja Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.177
    0
    0
    docent
    Haarlem
    Kussie: Supernieuws zeg! En nu is dinsdag de groeiecho gewoon een leuk extraatje, of niet?

Stroopie: wat fijn dat het zo goed gaat met Nienke, die groeit goed! De slofjes: ja, helemaal zelf gemaakt! Ben er ook wel trots op, ik ben namelijk helemaal niet zo handig, haha, maar het was echt een supermakkelijk patroon. Ik moest wel lachen om het beeld van mezelf, met een dikke buik met naald en draad op de bank, moet er mooi uitgezien hebben en tamelijk a-typisch!

Kleintje: ik kan me voorstellen dat je het even te kwaad kreeg bij het bekijken van de foto's... Je moet het natuurlijk nog verwerken allemaal, wel fijn dat er foto's gemaakt zijn.

Hier: een klein beetje het gevoel dat er iets gebeurt daar beneden. Ik hoop dat het doorzet, ik ga nu maar lekker slapen dus!

12. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Kleintje: Kan me voorstellen dat het heel heftig is als je het niet hebt meegekregen. Gelukkig zijn er foto's en kunnen ze je wel vertellen wat er is gebeurt en het belangrijkste je hebt natuurlijk een prachtdochter. En af en toe mag je best even je tranen laten gaan! *Knuffel* En wat fijn van die lodger!

Stroopie: Nienke wordt al echt een flinke meid!!

Ano: Hopelijk helpt6 cinababy wel goed dan. Rotkrampjes ook!

Kussie: Wat super geweldig fantastisch dat je kindje is ingedaald! En nu blijft dat gewoon! Echt super meid!

Hier: Pepijn en Florine groeien hard!! Pepijn weegt al 3820 gram en is nu 53 cm. Bij de geboorte as hij slechts 45 cm. Florine weegt al 3250 gram en is 49cm. Was bij de geboorte niet gemeten.
    Pepijn is wel in 2 weken tijd zo'n 800 gram gegroeid haha.

Huis: Vandaag dus iemand voor de derde keer wezen kijken en nu met aankoopmakelaar, die zou morgen contact opnemen met onze makelaar. Super spannend dus. Ik hoop dat ze morgen met een goed bod zullen komen!

13. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Nijnja: Leuke slofjes! En ik duim voor je dta het nu eens goed doorzet!

14. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Marye fijn zeg dat ze zo goed groeien :)
    Ik zal voor je duimen dat ze morgen met een goed bod komen!

15. Lynette84

Lynette84 Fanatiek lid

9 feb 2009
    1.473
    0
    0
    ziektewet/huismoeder
    Arkel city
    Hoi Hoi,

Hier gaat het gelukkig na een zonnige dag lekker relaxend in de tuin weer een beetje beter. Vandaag wel last van nesteldrang gehad maar gelukkig rustig aan gedaan.

Net lekker relaxend op de bank voel ik ineens een plons... in mijn onderbroek **BAH** Blijk dus een hele berg slijm te zijn. Normaal wel slijm/afscheiding verlies maar dit was echt met een plons. Ik hoopte stiekem dat het "het begin' was maar zag er wit uit en komt ook niet meer uit zogezecht.....

Iemand dit ook eerder gehad? Zou het een begin zijn hihih:D

Groetjes Lynette

16. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

@ All, dankjewel voor jullie lieve reactiesss!!! JAAA fijn heh!!8) Ben ook zooo blij!! Ik moet heel eerlijk zijn, (wil nie mieren hoor) maar de zorgen over het -kleine- hoofdje van Uk (en eventuele gevolgen daarvan) zijn niet helemaal verdwenen, maar dit voelt toch wel heel goed!!
    We waren dit echt even nodig om te horen!!
    En ik ben inderdaad gewoon heel blij dat we dinsdag TOCH even naar het ziekenhuis "mogen"
    En daarna zien we wel verder!! Ik hoop heel erg dat het dan toch mee blijkt te vallen allemaal..

@ Kleintje, gaaf dat ze belden voor die Lodger!!
    Rood met beige klinkt goed!!
    Show je strax wel een foto van Esmay met lodger??:D
    Ennuh, ik kan me voorstellen dat je het te kwaad kreeg hoor na het zien van de foto's!! Wat wil je!! Er is zoveel gebeurd en je hebt er eigenlijk zo weinig van meegekregen!!
    Lekker laten lopen, die tranen!!

@ Lynette, nou zou me nix verwonderen hoor, als dit begin tekenen zijn!! Hier lijkt het er in ieder geval totaal nie op! Verlies zo goed als bijna nix.. :(
    Geen slijmprop te bekennen hier! En slijm zelf ook weinig tot nix!!
    *duim, duim*

@ Nijnja, rommelt het? Zou het dan toch?
    Ik duim ook voor jou meid!!
    Hopelijk is het zover!! Ben zeerrr benieuwd!

@ Marye, met aankoopmakelaar? Dat klinkt toch wel erg serieus!!
    Spannend hoor!! Ik hoop het toch zoooo voor jullie!!

@ Ano, ik hoop dat dat spul van VSM (toch) werkt!
    Ik duim voor je, en helemaal voor je beebiegirl natuurlijk! ;):)

@ Hier, ik ben zowaar moe!! Misschien slaap ik dan vanacht es vóór 4 uur/half 5! Dat zou fijn zijn!!

Liefsss

17. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    eyyyy

zo beb nu de fles aant geveb haha

wat k was vergeten ye zeffen, neomi is vandaag gewogen, 3685g, bi de geboorte was t 3630, ze is dus maar 55gr aangekomen in 2weken, das echt weinig...
    ze eet gewoon goed en volgens de vrouw bij t cb ziet ze er prima uit en komt t waarscnijnlijk door de ietwat moeilijke start, nou vind t erg weinig maar goed,w8 volgende keer wel af!

nijnja spannend hoop dat het wat betekend!!

kussiexx logisch dat je gevoel niet helemaal weg is, maar fijn dat je je een stuk beter voeld!!!

nou kleintje ligt inmiddels weer ingebakerd in bed dus ik ga ook snel haha trustennnnn

18. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Cinababy werkt heel goed en snel. Mocht je een speentje geven, dan werkt het het beste als je wat druppelt op de speen, sabbelt je kleintje er goed op en werkt het vrijwel acuut (zit ook alcohol in, misschien is dat het, hahaha!)

19. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Lynette: Toen s'nachts in het ziekenhuis mijn vliezen braken verloor ik ook eerst een hele plons slijm en daarna vruchtwater... Misschien dat je je slijmprop nu bent verloren en het snel op gang komt? Ik hoop het voor je!

Hier: Esmay heeft weer een fijne nacht gehad :) om 1.00 laatste flesje en om 7.00 moest ik haar zelf wakker maken voor het flesje! Ze begint ook steeds meer te lachen, ze zeggen dat het echt stuiptrekkingen zijn, maar stuiptrekkingen of niet het blijft leuk :p

Mijn borsten beginnen steeds meer te lekken :O heb ook geen borstcompressen meer dus heb er nu maar inlegkruisjes tegen aan geplakt haha! Maar het druipt er gewoon echt uit :( Hopelijk is het toch snel over!

20. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Hier ook weer even meldplicht... ik heb gezegd: 19 maart. Zou het mogen? Vannacht wel gerommel gehad, maar ik herkende het niet als weeën...

Deel Deze Pagina