@Kussie: Wat een fijn nieuws zeg! Lekker hoor! Hopelijk heb je vannacht eens goed geslapen! @Kleintje; attent van Logder dat ze je zelf gebeld hebben zeg! Ben benieuwd wanneer je het in huis hebt. @Stroopie; wat fijn dat Nienke mooi op schema loopt. Jij was nu toch eigenlijk ook zo rond deze tijd uitgerekend? @ELiesah; wat stom dat ze pas bij 41 weken gaan kijken zeg...Ze kunnen toch allicht even bekijken hoe het ervoor staat? Wat een verschil toch telkens tussen die praktijken. Over striemen; helaas heb ik de eerste striemtekenen kunnen terugvinden op mijn onderbuik Ik had gehoopt het bespaard te blijven... @Nijnja, spannend vannacht geweest? @Marije; hopen dat de koop doorzet, het word toch onderhand bij jullie ook wel eens tijd he! @Lynette; ben benieuwd of het iets is bij je.... Ik verlies iedere dag meer slijm, word er niet goed van. Zeker gisteren veel verloren, maar dat was denk ik vanwege het inwendig onderzoek van de vlk. Maar alles was wit, dus tja... ga ik er ook maar vanuit dat het gewoon slijjm is. Geen propje. @Ano; wat raar dat ze maar zo weinig is aangekomen zeg... Moet je nu niet eerder terugkomen om te wegen dan? @DArcy, mogen mag altijd toch!! maar of het komt.... Vreselijk he dat afwachten als je al overtijd bent. Ik ben nog niet eens overtijd....maar wacht nu al ongeduldig af. Hiero; gisteren was dus een drukke dag. Moeder en schoonmoeder over de vloer, de babykamer is nu echt af, werd ook tijd haha Ik wilde net al een fototje maken, maar ons fototoestel heb ik al in onze vluchttas gedaan en die tas ligt in de auto... 's Middags kwam de verloskundige aan huis op controle. Ook nog een inwendig onderzoek gehad, maar de baarmoedermond was nog niet recht komen te staan ofzo? Dus kon ze ook niet nagaan of er ontsluiting was. Kan dat? Ik had er nog niet van gehoord, dat ze er niet ' bij kon' zeg maar.... maar ze zei weer wel dat ze het hoofdje kon voelen... dus was goed ingedaald neem ik aan. Bloeddruk gestegen naar 120/73 geloof ik. Vorige week nog 121/61, maar was geen probleem. Wegen doen we niet meer De verloskundige had het erover dat ze na de 40 weken al wel kunnen strippen. En ik was ook wel blij dat ze zelf aanbood om te kijken hoe de boel ervoor staat van onderen. Maar wat voel ik me bekeken zeg met de broek naar beneden en de benen uit elkaar! Bah, niet leuk!!! Vanochtend om half 8 ging de wekker. Van 8 tot 12 kan er iemand va de woonboulevard langskomen voor beschadigingen aan onze kast. Daar baalde ik echt heeeeeel erg van om half 8! Was echt zo slaperig.... Nu zijn ze er natuurlijk nog steeds niet. Altijd vrij irritant, dat ze al om 8 uur kunnen komen, maar ook om 12 uur. grrr.... Ligt het aan mij, of is het alweer wat rustiger met bevallingen deze week?
Hoi Hoi Dames, Na een onrustige nacht (niet lekker kunnen slapen) Verder nu af en toe een krampje :x @Kussie Ben jij het al zat? Hier is de slijm al weken dus heb er een zwaar hoofd in Het kan nu echt niet meer lang duren voor ons. En Dinsdag ben je na je ziekenhuisbezoek vast helemaal gerust gesteld. Ik heb 3 weken geleden nog een CTG en een groeiecho gehad. Was best apart om zo lang het hartje te horen en de hartactie op papier te zien. @Boomer2009 Hier was het ook een plons wit spul. Hoop dat het snel begint voor ons allemaal. Kleintje88 Okeee klint dan nog spannend voor mij ik heb tegen me moeder gezecht dat de kleine zondag geboren word. Dussss van mij mag het nu wel voorzichtig gaan rommelen. @je lekkende borsten. Er zijn volgens mij pilletjes om het helemaal te stoppen heb ik gehoord. Mischien weet de CB of je VK dat wel. Lijkt me niks als je constant lekkende borsten heb. Wattenschijfjes kunnen als nood ook even als compressen worden gebruikt. Op naar de volgdende babynieuws!!!!!
Ohh vanacht een paar keer flink duizelig geweest dat was echt een raar gevoel. Als ik het straks nog een paar keer heb bel ik de VK maar weer. Me bloeddruk was ook iets gestegen afgelopen woensdag (135/75)
ff snele update: (erg druk met twee kids, de oudste heeft ook nog een griep) Thom was eergister 3130 gram dus 100 gr gegroeid in 6 dagen tijd. De nachten zijn nog steeds slecht maar gelukkig is het bijna weekend en mag ik ook een morgen uitslapen haha! moet erg wenen aan die korte nachten. gelukkig is mijn andere zoon erg lief, komt mama helpen met de baby, zo lief. owjah infacol hielp hiet dus niet en hij spuugde er ook nog veel bij, gister begonnen met nutriton en heeft al twee poepluiers gehad en niet meer gespuugd!!
Joehoei, weer een goede nacht gehad.. Was er bang voor dat ik niet goed kon slapen, had veel indalingspijn. Ow ze drukte zo hard en had me toch steken en krampen. Vanochtend ook nog kramp gehad met draaien, lag echt met tranen in m'n ogen. Moet je na gaan als ik straks echte weeën heb hihi.. Boomer; Ja raar he dat het overal zo anders is. Jammer zeg dat de striemen toch nog zijn gekomen, ach ja niks aan te doen helaas. Wel fijn dat de vk aan huis een controle kwam doen. En het lijkt me ook niks zo met je benen open te liggen, haha daar zie ik echt het meest tegen op bij de bevalling. Al heb je dat straks niet echt door denk ik maar nee niks voor mij! Na de bevalling ben je denk ik nergens meer preuts voor hahaha.. Lynette; ben benieuwd of het bij jouw doorzet.. Hoop het echt voor je! Mijn vriend denkt ook allemaal dat ze bij ons zondag komt.. Misschien liggen we wel samen te puffen haha, laten we het hopen!! Dianne; lijkt me erg zwaar die nachten zo te horen. Gelukkig is je oudste zoontje erg lief, beterschap met hem . Ano; hihi midden in de nacht op t forum. Gezellig! nog een goede nacht gehad?
Gisteravond in bad geweest en voelde me helemaal niet lekker, hoofdpijn en misselijk dus lag ik er om half elf in. Toen mijn mannetje om half twaalf in bed kwam draaide ik me om en voelde ik iets druppen. Snel er uit en naar de wc (met mijn maatbeker die al weken in de badkamer staat) en wat opgevangen. Was doorzichtig met witte stukjes en rook niet naar urine. Ben zo stom geweest om het weg te gooien nadat we er samen even naar hadden staan te staren. Daarna terug naar bed gegaan in de veronderstelling dat er dan wel meer zou komen, voor de zekerheid maar zo'n groot kraamverband in gedaan. Als een blok geslapen maar niet meer het idee dat ik nu nog vochtverlies, ja misschien af en toe een drupje. Wat denken jullie zal ik de vk bellen?
Overzichtslijstje 14 Maart mama's gaan nog volgen! 03 maart - Danif - 4-3 laatst online! Nu 2 weken overtijd!! 12 maart - Bregt - Geplande keizersnee 13 maart - Nijnja - rommelt een beetje 16 maart - Darcy - rommelt een beetje 19 maart - Kussiexx - rommelt een beetje 19 maart - Wendie1979 - nog geen teken 20 maart - Schildpad - nog geen teken 21 maart - Lisetje809 - weer wat rustiger 22 maart - Lynette84 - rommelt een beetje, veel slijm verloren 23 maart - Boomer2009 - veel harde buiken 26 maart - Bink1976 - nog geen teken 28 maart - Zoe1976 - nog geen teken 31 maart - Eliesah - onrustige buik, harde buiken, krampen. 31 maart - Franny - rommelt met voorweeën Wijzigingen/toevoegingen mag je zelf ook doorvoeren
Wendie; zou denk ik niet bellen. Maar als jij er prettiger bij voelt moet je het zeker wel doen! Of je moet ineens vandaag veel meer gaan verliezen, spannend hoor!!
@ kleintje: mijn geboortekaartje komt als het goed is vandaag bij Lodger aan! hihi. ben benieuwd. @ hier: Hmm nog geen uitslag voor de rontgenecho van Daan's maag-darm kanaal. Ze hebben vloeistof in zijn sonde gespoten en via rontgen wilde ze kijken hoe dat verliep door de sonde naar de maag, door de darmen naar de stoma. Nu liep het overal wel door, wel traag, maar er was nergens een ontstopping....maar het kwam niet in de stoma terecht?! Beetje vaag dus... de onderzoeken gisteren duurde erg lang en daarom zijn we tussendoor gegaan. Nog wel gebeld dus met de verpleegkundige maar ja, die kon alleen vertellen dat de arts had gezegd dat er nergens een opstopping was, dat ze morgen (vandaag) nog rontgenfoto's wilden maken om het laatste beethe contractvloeistof te volgen, en dat er de voeding weer hervat mocht gaan worden. Nja, voor ons dus een vaag verhaal en hopelijk krijgen we vandaag meer duidelijkheid. Jesse is nu net lekker in de tummy geweest met de kraamhulp en papa (kraamphulp laatste dag ), en komt er zo aan voor de voeding, dus ik ga gauw afsluiten.
Hoi even snel, super druk hier! Mijn moeder ligt ook nog eens in het ziekenhuis vanaf afgelopen zondag. Loréana doet het super! Cb was hier gister en ze weegt nu 3400gram. Ze is dus in 6 dagen tijd 190 gram aangekomen! Ik zei het al wel omdat ze zo een bol hoofdje kreeg haha. Verder zit ze aan de nutriton omdat ze echt heel erg veel spoog. Nu gaat het een stuk beter! Ze heeft af en toe wel krampjes maar over het algemeen valt het mee. Ik moet weer verder..Giovanna der haren doen en een schone kont aan de baby. Groetjessss
En we zijn weer een dag dichterbij de uitgerekende datum... en ik wil zo graag bevallen! Ben zo benieuwd naar ons kleintje en ik ben het gewoon beu.. maar ja, hij zal nog wel blijven zitten.. en net zoals het ook bij Eliesah is, de vk praktijk is hier erg makkelijk.. ze laten je gerust (als alles goed is natuurlijk) nog lang doorlopen.. pff en dat zie ik echt niet zitten.. hoop echt dat er t weekend iets gaat gebeuren.. Nu ligt alleen sinds gistermiddag mn schoonvader in het ziekenhuis heeft al een week hoge koorst wat niet zakt, is veel afgevallen en ze weten niet wat het is.. gister dus voor de zekerheid maar opgenomen.. en nu zijn ze allerlei onderzoeken aan het doen.. owww ik hoop zo dat ie opknapt voor de kleine er is, anders mag ie niet eens komen kijken.. al liggen we dan wel in t zelfde ziekenhuis.. met mn eigen pa heb ik slecht contact en mn schoonvader des te beter dus ja.. even afwachten maar!
Lisetje: sterkte wbt je schoonvader! Channie: Sterkte met je moeder! Wel fijn dat loreana het zo goed doet en dat de nutriton toch wel helpt. Johanna: Super gefeliciteerd! Wat heerlijk om naar huis te mogen! Dianne: Thom groeit dus ook lekker goed! Lynette: Benm benieuwd of dat slijm wat te betekenen heeft! Boomer: Hoe laat zijn ze nu langs gekomen? Helaas krijg je inwendige onderzoeken nog vaak, denk dat je je er maar aan moet overgeven en niet teveel over na moet denken. Kleintje: Wat balen van dat lekken! Helaas geen tips. Hier: We hebben gisteren voor het eerst eindelijk weer sex gehad. Maar ik vond het doodeng. Er zit zoveel littekenweefsel. Het leek wel een ontmaagding. Maar vond het toch wel fijn om weer eens te doen Oh en we wachten nog steeds op nieuws van de makelaar... ik ben zo zenuwachtig!
bad of douche lisanne gaat pas voor de ochtendvoeding in bad of onder de douche. dit ligt er ook aan hoelaat ze komt. meestal komt ze snachts rond een uur of 4 en dan komt ze rond half 8 a 8 uur en dan probeer ik haar voor de voeding van 8 uur te doen maar dat lukt ook niet altijd en dan wordt t pas voor de voeding van een uur of 12 dekentje nee ts niet echt een dikke laag hoor valt reuze mee en ze is er ook niet warmer van of zo ze zit iedere ochtend en avond rond de 37 graden dus heel netjes. lindavnr ts heel begrijpelijk dat je je zorgen maakt maar idd zoals je zelf al zegt ze kunnen maar beter t zekere voor t onzekere nemen en een extra controle doen. en wat een goed nieuws dat daan van de monitor af is zeg. Wat zullen ze t heelijk vinden om elkaar weer te zien. mogen ze ook saampjes even in een bedje? darcy wat een mooie streeploze buik zeg daar mag je idd trots op zijn nijnja wat een schattige slofjes zeg je bent wel crea bea hoor germini ja idd de laatste voeding krijgt lisanne kunstvoeding!! nu slaapt ze 4 uur door ipv 3 nou dat is voor mij toch echt een hele verademing. en van de infacol helpt volgens mij wel maar ze heeft denk ik hierdoor wel wat minder ontlasting. voorheen had ze echt bijna 4 spuitluiers op een dag en nu minimaal 1 en toevallig vandaag al 2 gwendolyn omdat de borsten volgens mijn kraamhulp om de 3 a 4 uur geleegd moeten worden zegmaar om de borstvoeding op gang te laten blijven. anders moet ik t van haar kolven. en t komt hier ook wel goed uit want na een kwartier is lisanne al een beetje moe en dan ga ik de luier verschonen en dan krijgt ze de andere borst. Mijn borsten beginnen ook echt om de 3 uur zelf te lopen hihi soms heb ik niet genoeg aan 1 compres per borst per dag hihi channes heerlijk he ff naar buiten. alsof de wereld veranderd is na een week tijd. haha ja bij jongetjes kan je t piemeltje naar beneden doen maar bij meisjes is het een questie van de luier er op tijd voor houden maar hier is het ook al regelmatig voor gekomen hoor!! kussie wat een ontzettend goed nieuws meid en wat een geruststelling is dat voor je zeg!! stroopie nou wat een goed nieuws en ja die is dan zeker goed gegroeid. kleintje ja natuurlijk hakt t er allemaal in dat is heel normaal hoor. Bewaar de foto's goed want er hangt toch een hele emotionele waarde aan hoor!!! marye nou die groeien goed dus wel fijn hoor dan weet je zeker dat ze t goed doen. en volgens mij willen ze je huis echt kopen anders gaan ze niet met de aankoopmakelaar praten. ano dat is niet echt raar hoor want hoeveel was neomi terug gevallen qua gewicht?? lisanne woog de dag voordat ze 2 weken werd maar 30 gram boven t geboorte gewicht maar ze was na de geboorte wel 275 gram afgevallen.
heyyy darcy ja we wouden het op t speentje doen maar dat drupte er meteen weer af haha. nu doe ik t rechtstreeks in de mond of met een theelepel, hoop dat t hier ook werkt!!maar bedankt vor je tip!! boomer ja je ligt soms aardig te kijk he?maar dat word alleen maar meer, teminste bij mij wel, want na de bevalling keek de kraamphulp iedere dag hoe t eruit zag, en de vk ook om de dag, ach je went eraan haha. hoe gaat het verder met jullie en met je man?kan me voorstellen dat jullie t nog ssteds wel moelijk hebben met t verlies van jullie vriend..nou nog even en dan is jullie kleine wondertje er!!! marye wauw petje af hoor haha wet niet of ik over 2 weken al wil, denk dat t echt pijn doet... eliesah haha tja die fles duurd wel zo'n 20min dus dan lees ik meestal ff bij haha, maar heb nog prima geslapen hoor!! pff wat een geduld moet je hebben he vor je wondertje er is?nou hoop dat t snel zover is voor jullie dianna ik ben ok van infacol afgestapt heb nu cianbaby van vsm, maar jij hebt nutriton??zijn dat ook druppels ofzo??? vraagje:ik hoor echt dat de baby;s hier heel veel aankomen, maar NEomi dus nog maar 55gram in 2 weken, ondanks dat zij zei dat t niet erg was begin in wel een beeje te twijfelen, hoop dat ze snel aankomt... verder.... de nachten gaan hier echt super!!!!!!!we bakeren r nu sinds een nacht of 5 in en sinds die tijd slaapt ze echt super!!ze huilt helemaal niet meer, en hoeft vaak zelfs d;r speentje niet eens. zelf als ze een krampje heeft huilt ze dan niet, terwijl normaal dan t alarm afgaat hahahaha. maar nee hoor, ze geeft dan wel een kikje en trappelt wat met r benen, maar huild dus niet!! hoop echt dat dit zo blijft, want slaap nu gewoon lekker zo'n 8 uur per nacht, heerlijkkk