Maart 2010 mama's deel 3!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Channes, 7 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Setti: hmm kinderbijslag ja, ook maar eens aanvragen dan :)
    Of kan dat pas na een aantal weken?
    Ik dacht trouwens dat dat automatisch ging, bedenk ik me nu?

@ hieR: de vloeistof is vannacht/vanmorgen doorgelopen en in de stoma gekomen! :D Verder is alles nu goed op gang en wordt nu elke dag zijn voeding omhoog gedaan. Hij zit nu op 7X20, morgen op 4X25 en 3X35, zondag 7X40 en maandag 7X50.
    Moet dus flink aan de kolf! Heb besloten Jesse overdag flesvoeding te gaan geven ipc borstvoeding en zelf elke keer te kolven.
    's nachts geef ik Jesse borstvoeding omdat ik dan niet ga zitten kolven (en vind het ook wel fijn Jesse nog iets van borstvoeding te geven zolang het goed gaat). Hopelijk is de melkproductie dan voldoende voor onze Daan. De kinderarts vond het ook wel een goed idee om jesse dan de fles te geven omdat de voeding voor Daan toch wel belangrijker is nu hij nog zo moet aansterken. Wel jammer, want vond het ook wel leuk, zo overdag de borst geven..lekker intiem. Maar goed, flesje geeft wel veel meer ruimte en dan ben ik bijna 1.5 uur bezig met Jesse voeden en kolven.

Verder hebben Daan en Jesse vandaag eindelijk weer samen in een bedje gelegen!!! Zooooo gaaf!! :D:D:D
    Hebben geflimd en foto's gemaakt, foto's komen zodra ik een keer weer tijd heb! :D

2. Lynette84

Lynette84 Fanatiek lid

9 feb 2009
    1.473
    0
    0
    ziektewet/huismoeder
    Arkel city
    wat een fijn nieuws dat de vloeistof in de stoma is gekomen!!! :D

3. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    ja dat klopt en daar krijg je dan een brief van en als het je eerste kindje is dan kan je via de site die vermeld staat in de brief de kinderbijslag aanvragen en als het je 2e kindje is dan hoef je niets te doen dan krijg je gewoon een brief met het aangepaste bedrag.

4. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    lindavnr wat fijn dat toch de vloeistof goed t lichaam is door gegaan. en dat ze saampjes hebben gelegen ben benieuwd naar de foto's

5. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

@Lindavnr, joepie, dat is super goed nieuws, dat het in de stoma is aangekomen!!
    Ben ik echt blij om meid!!

@ Lisetje en Lynette, geloof dat wij dan zo'n beetje om en nabij de zelfde datum zitten? Qua uitgerekend zijn?
    Laten we hopen dat we snel met baby nieuws hiero kunnen komen

@ hieronder, foto van vandaag!!

6. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    zo hey jij ziet er trots uit!!! mooi hoor!!

7. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Lindavnr: haha idd misschien komt het wel door de datum ;)
    Wat fijn zeg dat de vloeistof in zijn stoma terecht komt echt super nieuws :)
    Ik ben ook erg benieuwd naar je foto van de 2 jongens samen :)

Kussie: mooiii :) je straalt enorm!

8. Lynette84

Lynette84 Fanatiek lid

9 feb 2009
    1.473
    0
    0
    ziektewet/huismoeder
    Arkel city

jaa echt een trotse foto :D en indd zou heel mooi zijn als we snel ons babynieuws mogen komen melden :D Ik kan niet wachten!!!!

9. seanli31

seanli31 Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.213
    0
    0
    Brabant
    mooie foto kussie!

ja we zitten idd dichtbij elkaar :D

10. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    @Ano, lief dat je het vraagt :)
    Het gaat eigenlijk wel oke met manlief. We zijn nu ook erg gefocused op de komst van de baby, ik denk dat dat ook wel scheelt. We zijn trouwens erg blij dat de baby niet in diezelfde periode geboren is. Was toch een beetje een smet geweest denk ik....
    Af en toe is het echt wel lastig, ik vind het vooral moeilijk omdat ik het zo erg vind voor hem. Maar er komen gelukkig mooie tijden aan. Alleen dus klote dat zijn maat ons kindje nooit heeft leren kennen.

11. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    ano, ik gebruikte infacol maar had het idee dat het alleen maar erger werd. nu even een paar dagne niets proberen en als het nog zo erg is misschien ook maar cinababy proberen.
    Wel luxe hoor van 1 tot 8-9 slapen!!

slapen, merk dat de meeste meiden toch maar 4 tot hooguit 6 uur slapen. zal er wel bij horen dan denk ik!!

kraamkado's, heb ik na 2 weken opgeruimd, vond het zo rommelig al die kadootjes!! waren er ook zoveel!!

Fijn weekend allemaal en succes voor de meiden die misschien wel eerdaags gaan bevallen!!:D

12. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Kussie; wat een mooie foto! Je straalt echt helemaal :D..

Lindavnr; wat fijn dat Daan de vloeistof heeft opgenomen.
    Ben erg benieuwd naar de foto's van jullie mannetjes!
    En wat super dat Jesse ook zo'n sterke knul is, je boft maar ;).

Lisetje; wat vervelend zeg van die pijn! Lekker op de bank niks doen is ook fijn, maar kan me voorstellen dat je dat ook niet heel de dag kan. Ben benieuwd wat ze maandag zeggen, tenminste als je nog niet bent bevallen dan ;).

Kleintje; super zeg dat Esmay zo'n lief meisje is. En wat is ze snel..
    Hihi, soms alleen maar leuk toch! :)
    Behalve als ze straks heel snel gaat kruipen en je alles weg moet bergen wuhahaha.. :p

Hier nog steeds alles hetzelfde. ;)
    Vanaaf lekker op de bank hangen, en heel de avond rtl4 kijken.
    Vriend is repeteren met z'n bandje, wilde eigenlijk niet gaan, maar van mij moest ie! Kan wel hier gaan zitten wachten maar voor hetzelfde geld duurt het nog 3 weken. En mocht het ineens gebeuren, is ie zo hier ;).

13. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Hier krijgt Melanie overdag zo om de 3 a 4 uur borstvoeding. Heel af en toe meldt ze zich iets eerder. Iets langer dan 4 uur komt heel zelden voor.
    Melanie is nu een beetje neusverkouden. Zo zielig. :( Je kunt niet
    veel bijzonders doen dan zeezout in haar neus spuiten en af en toe het snot even weghalen.

Gisteravond had ze om 23 uur de laatste borstvoeding gehad en ik werd wakker en keek hoe laat het was, want meestal meldt Melanie zich zo om de 3,5 a 4,5 uurtjes 's nachts. Bleek het al 5.30 uur te zijn. Madam had dus voor het eerst 6,5 uur geslapen. :$
    Maar denk dat het door haar neusverkoudheid kwam. We zullen zien hoe laat ze zich vannacht zal melden.

Ze doet het in ieder geval prima nu ze de 1 na laatste voeding de fles krijgt. Mijn man heeft haar om half 8 het flesje gegeven. Denk dat ze zich zo rond half 11 weer zal melden voor de laatste borstvoeding. Flesvoeding drinkt ze van de 100 cc, 80 cc op. Netjes dus. :)

14. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    eyyy

kussie wauw wat een mooie foto, echt prachtig!!!

germini okeej ook niet tevreden over infacol dus, ben zelf ook benieuwd naar cinababy...

kleintje ja Neomi kan ook al best veel met r nekje, als ze op me borst ligt komt ze helemal omhoog en draid ze alle kanten op.

boomer kan me voorstellen dat het voor jullie wel fijn is dat er wat tijd zit tussen het overlijden van die vriend en de geboorte van jullie kindje anders asscieer je het misschien later toch met elkaar!
    Maar logisch dat jullie n voral je man er nog erg mee zit, tis me ook niet nogal wat zeg, zoiets heeft gewoon heel veel tijd nodig!
    Hoop dat jullie kleine wondertje jullie weer een stuk vrolijker zal maken in deze tijden maar dat zal ongetwijfeld haha!!!

nog ff wat spam
    Bekijk bijlage 59907

15. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    oohh heerlijk 6.5 uur zeg wat goed.

16. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Wat een super goed nieuws!! Ben helemaal happy voor jullie.

17. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
  18. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ neomi: hahah wat een scheetje! :D

@ hier: hmm, ik heb weer lekker zitten opscheppen zeg...hihi.
    Jesse heeft om 7 uur een flesje gehad, maar is tot en met nu nog niet in slaap gevallen.
    Oke, hij huilt niet echt ofzo, maar geeft steeds kleine kikjes enzo.. en normaal slaapt ie binnen een kwartiertje..
    dus er is iets waarom ie niet slaapt, mja, wat.. zucht!
    Hij heeft van de 90 cc, 80 op, en toen had ie ook echt genoeg gehad en hoefde niet meer. Boertje gelaten, nog een tijdje beneden gebleven, speen gekregen om hem nog wat te laten zuigen omdat hij normaal gesproken bij elkaar een half uur aan de borst ligt en hem dat normaal gesproken dus ook moe maakt.
    hopelijk valt ie gauw in slaap..
    Besloten om vanavond toch maar gewoon borst te geven. Hij lijkt hier toch meer voldoening uit te halen en beter in slaap te vallen. Dus dan zit ik op 3 keer borst 's avonds/'s nachts en 3 keer flesje overdag. Voor Daan kolf ik dan 3 keer overdag. Hopelijk is dit voldoende voor een tijdje, want zijn voedingen gaan flink hard omhoog en hoop dat ik het zo een beetje bij kan houden :(

19. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Even een korte update, de kleine man moppert dus die zal zo wel voor een voeding komen. Helaas pakt hij nog steeds de borst niet goed dus morgen komt de lactatiekundige.Ik hoop echt dat ze kan helpen om hem aan de borst te krijgen! Oh ik moet gaan kolven!

Deel Deze Pagina