Heej, had over je bericht heen gelezen!! Wat fijn om wat van je te horen!! Fijn dat je je mannetje zo goed kan voelen al!! Zag dat je 24 weken bent! Dus 20 weken echo gehad? Alles goed? Heerlijk heh, dat baby gluren!! @ Kleintje, dat is echt heel normaal, dat weet ik zeker!! Want a. hoor ik dat van meer mensen, en b. had laatst een babytje van ongeveer een week op schoot en ik vroeg me steeds al af of ze het nog wel deed!! pfff.. Ze zijn gewoon zo klein en teer! Harstikke logisch dus!! Ik geloof dat ik strax de hele nacht boven beebs bedje hang
Ano, Kleintje en Naatje: Wat een mooie meiden! Lindavnr: Super om je jongens zo samen te zien. En wat fijn dat de resultaten van het onderzoek goed waren! Daan is een echte bikkel! Funnyme: Hopelijk kan de lactatiekundige je goed helpen! Doorslapen: Ik lees hier over 4 uur of meer slaap achter elkaar, Dat wil ik ook! Hier krijgen ze zowel overdag al 'snachts om de 3 uur al kan het 'snachts wel eens een half uur schelen. Zou van mij best een uurtje langer mogen... Huis: Helaas is het niet gelukt om ons appartement te verkopen. Het hoogste bod was meer dan 10000 onder de vraagprijs. En dat gaan we echt niet zakken, is ook niet realisitisch. Dus nu hebben we volgende week weer open huis in de hoop dta dat wat wordt.
@Ano; wat een prachtige meid die Neomi.... @Lindavnr; ja, het duurt effe he... Eliesah en ik zijn volgens mij een van de laatste maartmama's. Tenminste ik ga ervan uit dat het wel nog in maart geboren wordt!! Lief hoor, die twee naast elkaar. @Kleintje; jij ook al zo'n beauty Nou ik kan me dat goed voorstellen dat je bang bent dat soms gestopt is met ademhalen, dat heb ik soms zelfs bij manlief haha Die snurkt met van die akelige tussenpozes en dan schrik ik ervan. @Naatje; fijn dat het zo goed gaat met jullie!!! Lief hoor twee zusjes.. @Nijnja, ik dacht vanochtend nog aan je. Omdat je gisterennacht toch zo'n onrustige nacht hebt gehad? Ik wilde al bijna vragen waar je was, maar je bent nog met zn tweeen zie ik Dit weekend dan maar he!! @Marije; BALEN zeg! Nou, dan maar alles op de open huisroute!! En gooi je kleintjes in de strijd! Dan krijgen die vrouwen allemaal nesteldrang haha
Hiero een barslechte nacht. Kon niet meer goed omdraaien, het deed zooo pijn in mijn bekken en rug! Maar na 10 minuten op 1 zij kreeg ik weer zo'n pijn in mijn rug, dat ik toch weer om wilde draaien. En nu barstende hoofdpijn. Net geprobeerd de hond uit te laten, maar ben halverwege wweer teruggekeerd, het gaat gewoon niet, doet teveel pijn. Ook met krukken. Bah, voel me invalide en moet alles aan manlief vragen... Nu weer op de bank en vanavond een aantal voetbalvrienden over de vloer. Omdat manlief de voetbalwedstrijd overslaat vanwege mij komen er een aantal hier eredivisie kijken. Nou, ik ben geen gastvrouw vanavond vrees ik haha. Ben trouwens blij toe dat manlief lekker thuis blijft
@ Kleintje88: Ik ben nog niet wezen wandelen met Joënna. Om 1 of andere reden is dit er nog niet van gekomen. Meestal gebeurd er wel iets, waardoor ze al genoeg prikkels heeft gehad (visite, douchen). Leuke foto. @ Lindavnr: Wat een geweldige foto!! Daan ligt Jesse echt helemaal te observeren. Merkten je dat ze elkaar herkennen? @ Naatje: Wat een leuke zussen foto! Wat een hoop haar heeft Milou. Ik hoop voor je dat de naweeën snel ophouden. @ Marye: Jammer dat jullie appartement niet verkocht is. 10000 onder de vraagprijs is wel heel erg veel. @ Tweeling mama's: Echt diep respect voor jullie!! Als ik kijk hoeveel tijd ik erover doe om 1 kind verzorgt te krijgen, doen jullie er 2 dag en nacht. De nachten met 1 kind zijn wel eens kort, maar met 2 nog veel korter. In het begin van mijn zwangerschap hoopten mijn man op een tweeling. Leek hem erg leuk. Ik vroeg het van de week nog een keer aan hem. Hij was toch wel erg blij dat het er 1 is. @ Niet adem halen: Ik hoor dat ze soms even "vergeet" om adem te halen. Voor baby's is dit heel normaal verschijnsel, maar mij slaat meteen de schrik om het hart. Na een seconde of 2 ademt ze weer. Ik maan mezelf echt dan tot rust. De reden dat ik hier echt van in paniek kan raken, is omdat op deze manier bijna mijn nichtje is overleden, toen ik aan het oppassen was. Vlak voordat mijn broer en vrouw thuis kwamen heb ik haar nog gehoord. Ze kwamen thuis, en vroegen hoe het was gegaan. Ik nog antwoorden: Heb er geen kind aan gehad........ Zijn vrouw even gaan kijken, en die schreeuw die ik toen hoorden, vergeet ik echt niet meer. Helemaal slap, nergens meer op reageren, en inderdaad niet adem halen. Mijn broer haar overgenomen meteen helemaal uitgekleed en op de koude tegels neer gelegd om een schrik reactie te veroorzaken. Ik 112 bellen, en mijn man mijn schoonzus weg halen uit de situatie. Door in 1x op de koude tegels te leggen, schrok ze en begon weer adem te halen. Uiteindelijk heeft ze een week in het ziekenhuis gelegen. Ze konden niks ontdekken. De enigste verklaring was dat baby's wel eens vaker "vergeten" adem te halen. 9.9 van de 10 keer adem ze weer zelfstandig verder, nu zijn we net op tijd geweest.
Naatje: lieeeffff Mooie dochters heb je Gwenolyn: ohhhh wat is dat schrikken zeg als je zoiets mee maakt :O Gelukkig is het goed gekomen! Marye: balen zeg dat het huis niet is verkocht Boomer: balen van die nacht! Knuffel voor jou meid! Hier: Esmay heeft het vannacht weer goed gedaan.. Ze heeft vannacht om de 4 uur de fles gehad en de rest van de tijd heeft ze geen kik gegeven! Heb zelf dus ook heerlijk kunnen slapen Vandaag en morgen komt er allerlei kraamvisite, wel gezellig denk ik Ik ben alleen zooo ontzettend onzeker over mijn buik Tja goed ben natuurlijk ook nog niet zo lang geleden bevallen dan is het logisch dat je een hangbuik hebt maar ik heb gewoon het idee dat niks me meer staat :O Ach komt wel weer goed... Als ik strax weer meer mag bewegen en sporten trekt dat misschien wel een beetje bij! Ga nu de kleine meid maar even wakker maken, die ligt nog steeds in dromenland
Marye: balen dat het bod zo laag was...Hopelijk heeft het open huis succes. Boomer: vervelend dat je zo slecht geslapen hebt. Ik slaap op zich wel redelijk, maar om de een of andere reden lukt het niet om vroeg naar bed te gaan en om een uur 8 uur moet ik echt opstaan vanwege mijn heupen. De nachten zijn wel iets te kort zo... Elke nacht neem ik me voor om eerder te gaan slapen, maar ik lig er nooit voor 12 in. Dom, he? Gwenolyn: wat een eng verhaal van je nichtje, maar er zit wel een goede les bij: laten schrikken dus als ze vergeten adem te halen. Kleintje: joh, iedereen heeft alleen maar oog voor jullie mooie meid, ze letten echt niet op je buik!
Ik wist toen ook niet dat dit "normaal" was. Ze heeft daar een week aan verschillende monitoren gelegen. Ook toen "vergat" ze adem te halen. Volgens de kinderarts merken de ouders hier meestal niks van. Mijn kraamhulp dit overigens wel uitgelegd dat baby's dit wel eens willen vergeten. Haar advies was, vertrouw op je kind dat het zelf weer adem gaat halen (gebeurd 9.9 van de 10x ook). Mocht het je te lang duren, dan laten schrikken.
@ Hier: De ochtend begon goed. Joënna had om 00.00 uur heerlijk goed gedronken. Toen kwam ze om 04.30, weinig gedronken, en om 05.30 melden ze zich weer met honger. Daarna heeft ze lekker geslapen. Vervolgens lekker met haar onder de douche geweest. Man wat is ze sterkt. Ze moet en zal met haar hoofd onder de douche komen, en zet zich dan helemaal af tegen mij. Na het douchen was ze lekker wakker, en meteen laten drinken. Daarna heel tevreden gaan slapen. Mijn man ondertussen naar de hondenclub toe. Belt hij op dat de auto raar doet en water verliest......... Dus omgekeerd, terug naar huis. Honden afgegooid, en is nu onderweg naar de garage. Kan er ook nog wel bij. 3 dagen voor de bevalling de verwarmingsketel, van de week de wasmachine vervangen, en nu ook nog de auto kapot. Wat is het volgende??
Gwenolyn: Daar wordt je ook niet vrolijk van. Ik hoop maar dat het iets kleins is en dsu niet zoveel gaat kosten! Boomer: Wat ablen van die pijn! Wel fijn dat je mannetje vanavond thuis blijft. Nijnja: jammer dta het bij jou ook niet doorgezet heeft... Hier: Pfff heb vreselijke stuwing! Ga ik net even kolven trek ik er zo 600 ml uit en ze voelen nu alweer vol... De kinderen hoeven iig geen honger te lijden Ik kom zo nog even een foto spammen
Lindavnr; ik sms gewoon naar jullie allebei en dan komt het vanzelf wel hier te staan hihi.. Wat een heerlijke mannetjes heb je toch. Geweldige foto! Hoe Daan naar Jesse kijkt hihi.. Ow nog meer mooie baby foto's.. Super zeg! En wat een knappe kindjes allemaal!!!! Marye; balen zeg van jullie huis. Maar zo'n laag bod is natuurlijk niks, snappen ze zelf toch ook wel. Vervelend zeg van je stuwing.. Hoe zou het met Darcy zijn??? Hier ook een ontzettende beroerde nacht gehad, pffff... Maar ja heb nu een paar goede nachten gehad dus kon ook niet anders haha. Vandaag een lekker rustig en vooral lui dagje! Kan ook niet veel meer dus ja.
Wat een hoop mooie foto's heb ik toch weer voorbij zie komen! Geen al te beste nacht gehad, veeeeeeeel te warm in de kamer en er spookte van alles door mn hoofd.. sliep geloof ik rond 02.00 uur en ben daarna nog genoeg wakker geweest. Afgelopen donderdag heb ik nog met 2 meiden van de cursus afgesproken, helemaal niks aan de hand bij beide.. krijg ik gisteravond smsje van beide, dat ze allebei zijn bevallen, de 1 een dagje later als de uitgerekende datum en de ander 2 dagen erder wel heel grappig! Maar eigenlijk hadden we met zn 3en de afdeling in het ziekenhuis al gereserveerd maar helaas, bij mij is t nog rustig.. op de pijnlijke onderkant na dan.. En ik ben vandaag wakker geworden met een super opgeblazen gezicht gister niks te zien en ik schrok gewoon toen ik vanmorgen voor de spiegel ging staan.. ga dr maar vanuit dat het vocht is en vanzelf wel weer wegtrekt
Ik heb van die corrigerende hempjes aan van de hema... zitten heerlijk. Daardoor "flubbert" je buik niet zo en ziet het er net wat strakker uit zonder dat het onconfortabel zit. Kosten geloof ik 17 euro per stuk en ik mijn vriendinnen zweren erbij zo na de bevalling hihi.
Ahhh Marye wat een heerlijke kindjes En op die 2de foto lijkt de voorste net zo'n rapper ofzo met zijn handen Echt schattig
De auto valt gelukkig reuze mee!! 1 of ander ventiel was gescheurd. De kosten zijn 6 liter koelvloeistof. Man wat een pak van mijn hart.
Wat een verhalen zeg van iedereen de ene bevallen de ander zit nog steeds te wachten. (sterkte met de laatste loodjes) Ook erg leuke foto's voor bij zien komen wat zijn het toch schatjes die (eind februarie) maart baby's. Ik zie dat we allemaal toch wel met de zelfde vragen zitten en ik leer ook erg veel van jullie. En het eng vinden dat je kind niet meer ademt dat heb ik ook hoor als ik haar snachts niet hoor dan ga ik naar haar kamer en dan wrijf ik even over haar handje en dan beweegt ze weer en dan kan ik weer slapen. Zo zoie je maar dat voor al de nieuwe bakken mama's het toch het zelfde is en dat de site een goede vraag baaken is. Ik moet zeggen ik ben blij ben dat ik al bevallen ben en dat ik de baby bluess volgens mij al weer achter heb gelaten. Hier gaat alles erg goed met Joy, ze slaap voor treffelijk en blijft echt tevreden. Ze is nu elke dag steeds wakkerder en dat is echt genietten. Mijn emoties heb ik nog niet onder controle maar ja daar kunnen we mee leven. De kraam visite komt hier nu langzaam op gang, maar wij houden het nog bij 1 visite per dag en dan savonds dan is man lief ook thuis. Hier moet er nog maar 1 kilo af van de zwangerschaps kilo's dus lijkt me dat goed te doen. Verder doen we het nog steeds rustig omdat mijn hb nog niet goed is. maar gelukkig kunnen we nu gaan genietten van onze meid. Ook vandaag even naar de c1000 en de plus geweest voor die baby dozen en wat zijn die leuk zeg zitten leuke dingen in die we zeker gaat gebruiken. en tuurlijk ook nog een foto spammen van onze mooie meid: