Maart 2010 mama's deel 3!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Channes, 7 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Germini: Misschien veel uien of knoflook gegeten? Erg gekruid eten?

2. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Darcy: Gefeliciteerd met jullie zondagse lente dochter Megan

@ Germini: Gelige melk is inderdad goed.
    Hoe drinkt kai eigenlijk? Zelf vond ik dit wel hele interessante filmpjes om te zien.
    Misschien anders borstcompressie toepassen?

3. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Darcy GEFELICITEERD met jullie lentekindje Megan! :)

4. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Germini: Hopelijk vind je snel een oplossing, kan je alleen maar sterkte wensen, heb helaas geen tips.

Kussie: Toch nog naar je vriend gegaan?

Hmmz.. heb net alles gelezen en ben nu al zo'n hoop vergeten, ben echt veel te moe sorry...

Hier: Vandaag dus gewinkeld en lekker veel kleertjes voor de kids gekocht, weer veel te duur, maar wel erg leuk :) En ook voor Don nog een jas gekocht. Vond het heerlijk om een dag met z'n 4-en weg te zijn echt genieten. Nu dus doodop en we krijgen zo ook nog visite... Helemaal geen zin meer in...
    Morgen kom ik wel weer op iedereen reageren!

5. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    heyyyy meiden

DARCY EN MAN GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE DOCHTER!!EEN ECHT LENTEKINDJE!!

germini pff jeetje meid wat balen dat Kai zo'n last heeft van krampjes en huilen.
    misschien kun je iets anders als infacol proberen?
    ik heb nu cinababy sinds 4 dagen heb wel t idee dat het iets werkt!
    tis altijd t proberen waard toch?t zijn homeopatische druppels.
    iig een dikke knuff

voedingen ja Neomi krijgt dus 6x110cc.
    maar ga morgen bellen of ik 120cc mag geven en of dat dan ook om de 4 uur moet, misschien mag ze snacht doorslapen????

lindavnr spannende dag morgen dus?nou ga heel hard duimen dat alle test morgen goed zijn bij Daan!!!!

kleintje wij moetewn neomi snachts ook echt wakkeer maken, ook maar s vragen of dat anders kan.

gwendolyn jeetje dan is jouw man ook altijd lang weg, lijkt me idd soms best moelijk, maar jij zult er inmiddels wel wat aan gewend zijn?maar t gaat je zeker lukken meid in je eentje, tis misschien ff wennen maar komt vast goed!!

hier alles goed, gelukkig weer een goeie nacht gehad, morgen even cb bellen over voeding phogen en de tijd ertussen, wij moeten neomi snachts ook echt wakkeer maken, misschien kan dat anders....

6. seanli31

seanli31 Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.213
    0
    0
    Brabant
    Gefeliciteerd darcy met de geboorte van Megan!

7. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Of het zijn voorweeen of het gaat een dezer dagen gebeuren... :D. Heb nu buikpijn over heel mijn buik heen. Het lijken krampen, maar dit zijn geen darmkrampen. Maar het is wel licht, dus als het niet doorzet, jammer dan. Ben benieuwd vannacht!

Nu lekker mr bean kijken op de bank met vanillevla. :)

8. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    *** inbraak***

MEGAN. WELKOM IN DE ZAANSTREEK!

Lieve Darcy, Darcy-man en Ollie, van harte gefeliciteerd met de komst van Megan!

Liefs,Miranda, Jeroen en Matthew

p.s. ookgefeliciteerd voor andere maart-beebs!!!

*** uitbraak ***

9. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    Ik duim voor je dat het werkt!!!!! Hoop echt voor je dat die kleine man eens de uitgang gaat opzoeken!!!

10. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    Vind het echt zo raar dat iedereen wat anders zegt... wij mogen Milou gewoon laten doorslapen 's nachts tot ze zelf komt. Volgens beide kraamverzorgsters (had er in totaal 2..één de eerste 5 dagen en dan nog 3 dagen een ander) drinken ze met de nachtvoeding alleen maar wat ze overdag "tekort" hebben gehad.
    Verhaal van de suikerspiegel op pijl houden is alleen van toepassing voor lichte kindjes of kindjes die vroeg geboren zijn...
    Zal dus als ik jou was lekker ff bellen morgen. Wakker maken 's nachts is zowieso errug zonde, want het gaat een gewenning worden en duurt het alleen maar langer tot ze gaan doorslapen.

11. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    heerlijk zeg zo'n dag weg met de kids. leuk ff wat kleertjes gekocht. tja je hebt t nodig he

12. nijnja

nijnja Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.177
    0
    0
    docent
    Haarlem

Het rommelt behoorlijk, moet af en toe iets wegpuffen. Helaas nog zonder regelmaat en het zijn hele korte "weeen", maar wie weet...

Darcy: gefeliciteerd met dochter Megan!

13. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Bedankt voor jullie reacties over de voeding :) Ik denk dat ik haar vannacht zelf laat komen... Ben een schema aan het bijhouden over wat ze binnen krijgt....

Darcy; gefeliciteerd met jullie dochter :) Geniet ervan!

Hier: pfff op het moment een overprikkeld kind volgens mij :( te veel indrukken gehad vandaag met de visite en nu is ze flink aan het huilen!

14. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    Darcy, gefeliciteerd met jullie dochter Megan. Geniet lekker van je kraamtijd. Laat je lekker verwennen, want voor je het weet is die weer voorbij ;)

15. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    *breekt ook in;)*
    dag maart mama's
    ik lees af en toe stiekem met jullie mee, vind het spannend wanneer iedereen bevalt.
    heb al veel mooie foto's voorbij zien komen.

@voedingen, hier werd bij leah gezegd dat ze tot 3kilo snachts nog voeding moesten hebben (ze was hier ook moeilijk wakker te krijgen) denk dat het overal anders is. (en toch zou ik willen zeggen, volg jullie gevoel:D)

ik blijf af en toe meelezen tot de laatste bevallen is.
    succes nog met de laatste loodjes.

veel groetjes, bren

*breekt uit*

16. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Nijnja: Ik ga super hard voor je duimen. Laat em nou maar eens komen!

Kleintje: Sterkte met Esmay hopelijk is ze ondertussen weer wat rustiger.

Hier: We gaan vanaf vandaag ons mooie schema om zeep helpen. Nu lopen Pepijn en Florine gelijk, maar ik heb het idee dat Pepijn steeds langer wil gaan slapen en gewoon niet zoveel voeding meer nodig heeft. We gaan hem dus maar gewoon laten slapen en komen wanneer hij zelf wil. En hopelijk gaat zijn zus hem dan vanzelf volgen. Vind het wel spannend, want dan ben ik echt heel de dag bezig met voeden, als ze bijna gelijk met elkaar komen is het vooral 'snachts een stuk makkelijker.

17. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

@ Boomer, ben gegaan hoor, en er is wederom nix gebeurd... Van mij mag het wel beginnen nu...
    Ik ben het "wachten" nu ook wel zat aan het worden!! :)

@ Lynette, hihi!! Prachtig, zie het zo voor me!
    Hopelijk is er ondertussen wat op gang gekomen, of heeft de 2e keer intussen zijn werk gedaan en ben je aan het puffen!! ;)
    Hihi! Duim voor je!

@ Gwenolyn, fijn dat de meiden je hier zoveel lieve berichtjes hebben gestuurd, ik heb er geloof ik overheen gelezen! :):) Sorry
    Ik kan me heel goed voorstellen dat je de eerste nacht (extra) spannend vind!! Maar ik weet ook zeker dat je het kan! En het is
    een fijn idee dat je schoonzus nie te ver weg zit!
    Ow en je hebt het helemaal goed geraden!! Het was tijdens en na de CTG weer helemaal feest in mijn buik!
    Ik weet nu ook wel hoe dat komt!! Ik voel de kleine soms zo heftig omdat hij/zij dan om de as draait ofzo! Zeg maar, het
    rugje van rechts van mijn buik naar links van mijn buik... Dat gaat letterlijk niet zonder slag of stoot! :D:D
    Maar soms ligt het dan wel lekker en is het gewoon even wat rustiger denk ik nu!!
    Soms vraag ik me af of het er toch nie stiekem 2 zijn, want ik voel het kriebelen en uitsteken op de gekste plekken, echt
    ongelofelijk gewoon!! ;) :$

@ Germini, hmm, is beetje makkelijk gezegd dan misschien van je man, als hij wel steeds weg is terwijl jij constant bij Kai bent... :)
    Misschien is het een optie om een chiropractor te bezoeken?
    Het kan namelijk zijn dat tijdens de bevalling de kleine een soort van druk heeft gehad op bv het nekje, en dat de werveltjes
    niet helemaal goed staan! Bij mijn buurvrouw hadden beide kindjes er last van! Die bleven maar huilen, en een verklaring konden ze maar nie vinden...
    Je kan zo een afspraak maken bij een chiropractor en als ze nix "vreemds" voelen of constateren zullen ze ook nix doen..
    Mocht er wel wat zijn kan zo'n behandeling zoveeel doen voor zo'n klein Ukkie..
    Ik dacht er opeens aan, en wil me er niet mee bemoeien :), (ben ja een leek, mijn baby zit nog in m'n buikie :)) maar mocht de kleine blijven huilen is het misschien een optie voor je!?
    Zij heeft het mij al tig keer helpen herinneren voor het geval onze Uk ook maar blijft huilen.... (Nou jah, laat het eerst maar es
    geboren worden, hihi)

@ Bink, hahaha, chocolade verslaving!!
    Dus hij krijgt strax chocolademilkshake uit de borst?? :D

@ Darcy, hoeraaaaaaaaaaaaaaaa een babymeisje!! Van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje Megan! Op een prachtige dag geboren ook!! nBen super blij voor jullie!! Hopelijk is alles goed gegaan! Geniet ze meid!!

@ Eliesah, thanks voor de wijziging in tha list! :)

@ Germini, ik wou dat ik kon helpen qua voedingsverhaal... Helaas heb ik er de ballen verstand van, ik hoop maar dat ik dat
    strax allemaal zelf nog es ga snappen!! Pff!! :):$:)

@ Marye, jep, ben wel gegaan!! En heb een heerlijke dag gehad! We hebben serieus gewoon (zonder jas) buiten gezeten!!
    HEERLIJK!!! Was echt genieten!
    Ennuh, JIJ was toch ook kleren nodig, of had ik dat verkeerd gelezen? Ik zie dat alleen Don en de kids verwend zijn??? Vergeet jezelf nie heh ;) Kan me trouwens goed voorstellen dat het heerlijk moet zijn om er met z'n vieren op uit te kunnen gaan!!

@ Boomerrr!! Owww meid, wat maak je het spannend!! Hihi, hopelijk heeft het lachen om Mr. Bean de boel helemaal aan de gang gebracht!! hahaha!! :p

@ Nijnja, ook al zo spannend!! Waarom hier nou niehieeee?!?!
    Ik wil oohooowwk!! Okeej, zodra die krampen beginnen denk ik er waarschijnlijk anders over, maar dat overtijd lopen, ik vind het maar nix. Ik wil zo graag op natuurlijke manier en nix geen poespas met inleiden of weet ik wat voor toestanden! Maar jah, heb het nie in de hand! Gewoon wachten, jakkiebah!

Succes voor jullie meiden (Nijnja en Boomer)

@ Marye, ik snap je niet helemaal, ben je NU zowat de hele dag bezig met voeden, of bedoel je dat dat zo zal zijn als je Pepijn zelf
    laat komen? Vind het nogal een gegoochel met dat voeden!! En dan heb jij ook nog es 2 hongerige mondjes!! Petje af hoor!!

@ hier, *vraagje* hadden jullie (mama's die ondertussen kindje hebben) en hebben jullie (die nog zwanger zijn) ook zo de behoefte om jesoms even helemaal af te zonderen en gewoon lekker alleen te zijn? Ik voelde me zo lullig, want mijn lieve schatje wil me het liefste elke dag zien!! (en das natuurlijk ook wel logisch nu) maar ik heb
    toch maar (doodeng) aangegeven dat ik morgen graag een dagje voor mezelf wil!! Ik weet nie goed hoe ik het uit moet leggen.. Tis net of ik een beetje in mezelf gekeerd ben ofzo!! Ik heb ook helemaal geen zin in bezoek of visite ofzo, heb echt zoiets van, laat mij nou maar gewoon even...
    Ego heh! :):) Iedereen bedoeld het zo goed!!
    Maar ik kan me er gewoon op verheugen om morgenavond gewoon lekker op de bank te hangen en nix te doen..
    Even lekker alleen alles beetje laten bezinken enzo...
    Is het misschien herkenbaar?
    Of ben ik gewoon beetje de weg helemaal kwijt ofzo? :(

Liefss en welterusten allemaal!

18. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Boomer: Had over je bericht heen gelezen,hopelijk zet het door meid! SUCCES!

Kussie: Fijn dat je toch nog gegaan bent. Lekker weertje he.
    Dat terug trekken is denk ik wel normaal hoor, moet je ook gewoon doen, als je daar behoefte aan hebt! Nu kan het nog lekker, misschien dat je daarom ook die drang hebt?
    Ik bedoelde inderdaad dat ik de hele dag bezig zou zijn met voeden, als ik Pepijn weer uit zichzelf laat komen, ipv op een schema. Een uur geleden heeft Pepijn namelijk gegeten, hij liet er gelijk 4 uur en 15 min tussen zitten! en nu is Florine al langzaam aan het wakker worden en kan ik die zo de fles gaan geven. Zo heb ik dus maar een uur om te slapen ipv 2,5...Maar goed we vinden vanzelf weer een ritme :)

19. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    kussie als jij dat zo voeld gewoon doen meid!!!snapte die het wel of??

marye pff wel zwaar hoor zo, kom je nog wel an slapen toe dan?

zo ben weer even de fles aant geven, zo weer lekjer verder slapen haha

xxxxxxxxx

20. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Germini: Ik hoop niet dat je het vervelend vind, maar probeer mee te denken.
    Drink je misschien veel koffie/thee of drinken die koolzuur bevat?

@ Marye1986: Heerlijk geshopt zo te horen. Tja, je geeft dan al snel teveel geld uit:D

@ Anoniempjuh: Ik weet niet beter, en ben er ook aan gewend. Door de weeks heb ik mijn eigen leven. Heel soms heb ik wel eens als mijn man belt dat hij 's avonds een keer thuis is, dat ik even stil ben: O, jij bent er niet:D.
    Maar het is niet altijd even leuk. Zeker niet als er iets gebeurd is. Of zoals nu dat hij weer weg is.

@ Boomer: Heeft het door gezet??? (ben gelukkig niet nieuwsgierig maar wil wel graag alles weten8))

@ Nijnja: Ik hoop zo voor je dat het doorgezet heeft vannacht.

@ Kussiex: Geeft toch niks dat je erover heen gelezen hebt?
    Hahahaha, je schrikt je het ongeluk als het er toch 2 blijken te zijn.
    De manege houdster waar ik vroeger mijn paard had gestald is dat overkomen. Die lagen de hele zwangerschap strak achter elkaar.:D. Die kreeg de schrik van haar leven bij de geboorte. De artsen overigens ook.
    Ik vind het nu ook heerlijk om me even helemaal af te zonderen. Gewoon op de slaapkamer zitten, beetje met mijn telefoon spelen, maar geen geluid om me heen.
    Gisteravond is voor de eerste keer sinds de bevalling geweest dat ik TV heb gekeken. Had absoluut geen behoeften aan al dat geluid om me heen.

Deel Deze Pagina