goedemorgen dames, Hier pittig nachtje gehad. Erik hartstikke ziek. Veel overgeven pfff Manlief is vandaag ook weer voor het eerst werken. Dus nu echt alleen met 2 kids waarvan er 1 ziek is. Net een giga diarree luier geproduceerd. Nee, daar word je niet vrolijk van. Gelukkig mankeert Owen nog niks. Over een uurtje komt het cb op huisbezoek. Rommelen ow spannend weer dames aan het rommelen Kom maar op met die babies! hihihi Bren Gezellie een meelezer Vanacht maakte Owen er ook een potje van. Na 5 uur kwam ie zelf voor voeding. Maar hij had wel 60 cc laten staan en kreeg het er niet meer in want meneer was alweer vertrokken naar dromenland. Dus 2 uur naderhand kwam ie weer! Nu er 130 cc ingekregen. En na 4 uur 140 cc.
Nou, het heeft niet doorgezet Maar goed, ik voel nog steeds wel rommelig gedoe in de buik, dus wie weet is het een aanloopje naar. Het doet gewoon niet genoeg pijn voor weeen, zit geen regelmaat is etc. Dus zullen het wel voorweeen zijn denk ik. Harde buiken om de aantal minuten ook, maar geen pijnlijke verder. Als dit in ieder geval maar niet twee weken blijft aanhouden, vind ik het oke. Mijn lichaam doet in ieder geval iets, daarmee ben ik ook al blij Wel meer vochtverlies, maar weet niet zo goed wat het is. Het is toch nog te weinig denk ik voor vruchtwater. Ben benieuwd naar Nijnja. @Kussie; ik wil nu ook graag soms alleen zijn hoor. Alleen wel dan met hubbie thuis. Maar alleen met zijn tweeen dan. Maar dat is heel normaal hoor. Er gaat zoveel veranderen straks, geniet er nu toch van dat alleen zijn. En trouwens, straks kan je je ook wel weer effe afzonderen hoor!
Wouw hoor net op de radio vandaag zonnig met 16 graden. Vandaag ga ik voor de eerste keer met de kleine meid opstap, en dan meteen met de auto weg......... Moet langs de boekhouder om de papieren in te leveren voor de belasting aangiften. Meteen even vragen hoe het zit met kinderbijslag en teruggave voor de kinderdagopvang. Mijn man is net weg gegaan. Mijn hemel wist niet dat ik nog zoveel tranen had. Hij had het er ook niet makkelijk mee. Ach, het is alleen de eerste dag en nacht dat het even moeilijk is. Nu gaan zoeken naar een dagritme. Opstaan, Joënna verzorgen, honden uitlaten, boodschappen doen, huishouden, uitrusten etc. Eens goed nadenken hoe ik dit wil gaan aanpakken.
Gwenolyn, ach meid toch, ik zie je al staan bij de deur... tis zonde. Maar het is inderdaad een keimooie dag, dus ideaal om eruit te gaan. Geniet van het zonnetje buiten en komt allemaal goed.
Boomer; wat jammer nou zeg. Had vanochtend wel een smsje verwacht hihi.. Maar er is iig iets bezig, spannend! Kussie; helemaal niet raar hoor. Ik heb hetzelfde, geen behoefte aan visite. Okej, in t weekend wel visite gehad maar dat vind ik anders. Door de week heb ik er echt geen zin in. Samen met alleen m'n vriend thuis vind ik heerlijk! Samen fantaseren over ons kleine meisje . Vorige week zat ik overdag met de luxaflex dicht, belde wel mensen aan. Stiekem gluren en dan niet open doen, haha erg he ! Gwenolyn; komt helemaal goed met jou en je meisje! Dat weet ik zeker.. En voor je het weet is je mannetje weer thuis . Mamzie; he wat vervelend zeg zo'n nacht. Je oudste zoon heeft het goed te pakken! Beterschap en een dikke knuffel. Nijnja; ben je al bevallen !! Hoop het zo voor je.. Marye; is het een beetje gelukt vannacht met voeden? Brenjomi; wat gezellig dat je weer komt inbreken. En je bent weer zwanger; GEFELICITEERD!! Hier; ooow wat had ik gister avond een pijn. Meisje was zooo ontzettend druk, alweer!! Maar nu zat ik echt met tranen in m'n ogen, pff. Flinke harde buiken. Gelukkig wel goed kunnen slapen maar nu ontzettende spierpijn onderin m'n buik. En het lijkt net of er een hele blauwe plek onderin zit zeg maar. Zo voelt het. Moet zo naar de vk. Ach ja zal zo wel weer buiten staan.. Wel weer naar het hartje luisteren, blijft zo mooi!
We geven hem sinds een paar dagen nu de laatste voeding kv. hij slaapt hier zo'n 3 a 3,5 uur op dus wel ietsje langer. In de nacht geef ik hem dan weer bv en dan slaapt hij ongeveer 2,5 a 3 uur (dit wisselt vaak ook maar 2 uurtjes). maar hij zit wel goed op gewicht. Afgelopen vrijdag woog hij al 3600 gram (geb.gewicht was 3222) dus dat zit wel goed!
mamzie adviseerde al een voedingsdagboek, ik ga dat per vandaag bij houden misschien heeft mijn eetpatroon wel invloed? Interesante link, thnx! volgens mij drinkt kai zoals baby 2, dus wel goed dacht ik. ik hoor hem klokken zeg maar
Hier is het ritme ook totaal in de war!!! aaarrrccchhhh hele nacht bijna zitten voeden (flesvoeding geef ik) straks komt het consultatiebureau voor het eerst langs, kan wel wat advies gebruiken!
Nijnja; GEFELICITEERD !!! met jullie zoon Toon Quirijn Johannes !! Super! Aangezien je het zelf post, zal alles goed met jullie gaan toch!!! Geniet ervan! Mooie dag om geboren te zijn!!
Nijnja, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Toon!!! Ben benieuwd naar je bevallingsverhaal!! gwen, vind het alles behalve vervelend hoor! ben juist superblij met iedereen die met me meedenkt!! Dikke knuff voor jou, kan me voorstellen dat jullie flink wat tranen hebben moeten laten!! ik vond het vanmorgen ook niets dat mijn man weer ging werken en dat is alleen nog maar overdag!! sterkte vandaag!! kussie, heb ik ook al aan zitten denken maar volgens mij zijn het toch echt puur de krampen en zijn maagje waar hij zoveel last van heeft. maar ik zal het in gedachten houden! marye, jeetje dat kan natuurlijk nog gebeuren ja dat je kids niet tegelijk willen eten!! heb echt diep respect voor je hoor dat je bv geeft met een 2-ling! ik voel me echt een zeur als ik jou verhaal zo lees. wat moet jij wel niet in de nachten!! Meiden, even heel zachtjes vreugdedansje..............kai heeft nog niet zoveel gehuild vandaag!! alleen toen hij honger had, eventjes krampen en een keer toen hij moest spugen. joepieeeeee!!! en dat terwijl ik gister zuurkool heb gegeten! (en las dat koolsoorten heel slecht zijn ivm krampen!). Misschien scheelt het ook doordat ik gister al om 21u in bed ben gaan liggen en ondanks de voedingen van 230u en 530u (mijn man deed de laatste voeding om 2315u) toch redelijk wat uurtjes geslapen heb en dus wat meer geduld heb en rustiger ben? Ben wel blij hoor want vandaag is het mijn eerste dagje alleen, manlief is weer werken Wat me wel opvalt is dat Kai na 2 uur slapen heel erg onrustig wordt. ik dacht eerst dat hij dan wakker was maar hij doet het in zijn slaap (heel erg persen en kreunen) en daar worden wij dus steeds wakker van. uiteindelijk begint hij dan heel hard te huilen en moet hij eten. Thnx meiden dat jullie allemaal meedenken!!knuff voor jullie!!
Ow wat super; het heeft dus toch door gezet.. Hihi, jullie hadden Karel allang eerder uit logeren moeten doen ! Nijnja; gefeliciteerd met jullie zoon Toon!! Super leuke naam bij Karel.. Hopelijk is alles goed gegaan en kunnen jullie lekker genieten van jullie gezinnetje!
Ook al is je man alleen overdags weg, het is het gevoel dat je hem niet even kan roepen voor een paar extra handen, ogen etc. Ik heb dan 1 super makkelijke dochter, jij hebt er 2, en 1 die meer huilt. Dan is het helemaal heerlijk om je man thuis te hebben. Hahahaha, meer zuurkool eten (grapje). Fijn dat hij nog niet zoveel gehuild heeft! Geduld en rust schijnen toverwoorden te zijn bij BV. Gisteren was ik zo gefrustreerd dat ze niet wakker wilden worden en aanhappen om te eten (terwijl er toch al dik 4 uur tussen zat), dat ik de fles klaar gemaakt heb (met gekolfde bv). Heerlijk opgedronken, ik rustig en de rest van de avond en nacht is het super gegaan
Sta ik op het punt om weg te gaan, word eerst de luier vol gepoept. Luier verschonen, nog een keer gekeken of ze eten wilden, maar nee, hoefden niet. Eindelijk weer in de jas, muts op, deken over de benen: huilen...... Wat nu weer?????? Jawel de freule wil eten. Ik blij dat Joënna goed in de cosi zat, weer eruit halen. Ligt ze weer in de cosi, nog een keer luier vol........ Ga weer naar boven om de luier te verschonen. Hopelijk kan ik nu weg
Nijnja gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! @Germini : fijn dat het vandaag beter gaat! En jij ook vandaag eerste dag zonder man. Ikke ook. Best spannend he Ow moet Owen alweer voeden. En dan ff naar de winkel voor paracetamol voor Erik. En dan hopen dat we wat kunnen tukken vanmiddag
Nijnja: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Ben benieuwd naar je foto's en bevallingsverhaal! MAar nu eerst lekker genieten met z'n 4-en!
Darcy, gefeliciteerd met jullie dochter!!! Nijnja, gefeliciteerd met jullie zoon!! Hier gaat alles super, vandaag de 1e dag alleen, kraamhulp was gister voor het laatst en mannetje is weer aan het werk. Direct vuurdoop vanmorgen want Milan moest naar de peuterschool (2 oudsten gaan zelf naar school) Maar het is gelukt. Tycho woog gisteren 3840 gram, 90 gram meer als zijn geboortegewicht, dus dat gaat heel goed, navelstompje is eraf gegaan gister. Verder niet alles onthouden. wil even de meiden die nog wachten op hun beebje heel veel succes!! Liefs Moons
kleintje hoe heeft esmay t gedaan vannacht?? marye ik hoot dat pepijn t ook goed doet zo als je m langer laat slapen