Maart 2010 mama's deel 3!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Channes, 7 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    zooo t flesje zit erin, ben benieuwd hoe laat ze uit zichzelf komt..

hoe is t eigenlijk met babystuff??

2. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    zoo ben ik weer hahahah, ze krijgt nu weer de fles, zitten dus 5 uurtjes tussen, maar ze was om half 5 ook al ff kwartiertje wakker, nou ja, ga zo weer lekker verder slapen haha.

ow ad ff t lijstje opgezocht en zag dat babystuff is bevallen, is me toen schijnbaar ff ontgaan....
    maaruh zij heeft volgens mij wel de zwaarste baby!!

3. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Ano: Netjes 5 uur er tussen! Hier vannacht bij allebei 4 uur er tussen. Het gaat dus echt vooruit!

4. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Babystuff heeft inderdaad de zwaarste baby en niet mamzie.

5. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    zo wat goed zeg.

veel suc-6 vandaag. en fijn dat don met je mee kan.

6. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Lisanne heeft gister om 24.00 de laatste voeding gehad en kwam om 05.15 weer. ooohhhh heerlijk zulke nachten als t zo blijft gaan ben ik gezegend.

Gister voor t eerst sinds de bevalling weer sex gehad. ik heb uit eindelijk maar 3 weken gevloeid en dus 1.5 week vieze afscheiding (sorry voor de details) maar sinds gister was dus me afscheiding weer normaal en ik ben er gelijk bovenop gesprongen hahaha.

t was wel weer ff vreemd nu de buik niet in de weg zit zijn t de lekkende borsten hihi. en lisanne ging gisteraaf weer huilen dus t ging niet echt lekker dus na haar ingebakerd te hebben hebben we de 2e poging gedaan.

steef was weer helemaal blij. Maar wat een rot dingen zijn t zeg die vulliszakken die je moet gebruiken. hihi. de pil daar mag ik volgens de ha pas volgende week vrijdag mee starten want dan is lisanne 6 weken

sorry meiden hiervoor maar moest t ff kwijt t was inmiddels alweer 4.5 week geleden hihi. ( de avond voor lisanne's geboorte )

7. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Nog trotser.: Florine heeft gedacht, wat Lisanne en Neomi kunnen kan ik ook. En ze heeft dus van 3 - 8 geslapen!
    En Pepijn ligt nu ook al 4 uur aan 1 stuk te slapen!
    Roosters laten varen en gelijk dit resultaat, hopelijk blijft het zo goed gaan. Dan kan ik eindelijk weer bij gaan tanken.

Setti: Irri he die lekkende borsten bij het vrijen. Wij hebben het trouwens egwoon 2x onveilig gedaan, maar ja de kans op een natuurlijke zwangerschap is bij ons dan ook wel minimaal.
    En ik houd dus mijn bh aan. Want de eerste keer dat we gingen vrijen hadden we daar niet aan gedacht en ineens stroomde de melk uit mijn borsten over Don heen. :D

8. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    Goedemorgen nachtbrakers!:D

Mijn nacht begon supergoed maar eindigde helaas in een nachtmerrie;)
    Gisteravond om 21u gevoed en normaal geeft mijn man rond 24u de laatste voeding maar omdat we beiden erg moe waren gingen we vast naar bed om 2230u en wachten tot kai zelf kwam voor zijn laatste voeding (dat zou immers toch rond 24u zijn want hij komt altijd na 3 uur zeker!). Om 2.30u schrok ik wakker! Hij had doorgeslapen!!!:D Ietsje later werd hij ook wakker en toen gevoed. Helaas was het daarna drama en ging hij pas om 5u weer slapen en om 6u had meneer al weer honger.
    En om 715u moest mama er al weer uit want mijn andere 'zoon' moest naar school.........................weinig geslapen dus!! maar.............wel trots dat hij 5,5 uur tussen een voeding heeft gelaten!!

setti, hahaha daar heb ik ook wel weer zin in!! voor ons is het al maanden geleden!!:$ wij vonden het beiden echt niets met die megabuik!! En nu vloei ik nog, dus nog even geduld.................;)
    deed het geen pijn?? volgens mij ben ik best gespannen dan! ik ben immers ook nog geknipt.......

..........hoop op net zo'n goede dag als gisteren........:)

...........onze kleine man is alweer 3 weken!!:$..........

9. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Germini hij heeft wel lekker doorgeslapen. Hij kan het wel dus hihi.

Liam heeft gister om kwart voor negen zijn laatste fles gehad en daarna aan het jengelen geweest tot elf uur daarna is hij in slaap gevallen en mocht om half1 weer zijn fles maar hij heeft doorgeslapen tot kwart voor vier! Ik schrok wakker gelijk bij hem kijken toen werd hij net wakker door mij. Hij heeft voor het eerst in zijn ledikant geslapen die is dus goed gekeurd blijkbaar hihi.

10. Wendie1979

Wendie1979 Actief lid

28 jan 2009
    187
    0
    0
    Nou daar ben ik weer, nog steeds met baby in mijn buik.
    Wat duurde dat allemaal lang zeg in het ziekenhuis, eerst CTG maken. Dit was voor mij de eerste keer dus had ik geen idee wat het apparaat precies moest doen, ik moest er een half uur aanliggen en na meer dan 20 minuten komt ze voor de eerste keer kijken en zegt ze: oh dat is niet goed gegaan, de printer heeft niet meegelopen, grrrrr ik moest door naar de verloskundige omdat anders de afspraken zouden uitlopen en daarna moest ik terugkomen voor een nieuwe CTG.

Wij naar de verloskundige, intake gesprek gehad maar ze miste informatie omdat de fax van mijn eigen vk niet in het dossier zat. Dan stuur ik je eerst maar voor de echo zei ze en dan bel ik in de tussentijd je vk. Goed ik weer naar een ander kamertje met 2 echoscopiste, doordat de kleine op dat moment heel druk was konden ze het vruchtwater niet goed meten maar ze dachten dat er weinig meer over was . Verloskundige van het ziekenhuis wilde toen overleggen met de gyn, weer een half uur wachten.

Vk wilde toen inwendig onderzoek doen maar ze zag dat ik toch wat vocht verloor, dus geen inwendig onderzoek. Weer terug naar de echokamer zodat de gyn zelf kon kijken. Nu bleek er wel ruim voldoende vruchtwater te zijn. Dus ik kreeg een plasticmatje in mijn onderbroek om wat vocht op te vangen en na de nieuwe CTG moesten ze dat testen.

CTG duurde vervolgens weer langer omdat ze vond dat de kleine te weining bewoog, ja die sliep eindelijk en was de uren daar voor heel druk geweest. Ik dacht nou dan ga ik maar een beetje op mijn buik duwen zodat de kleine wakker wordt, dat hielp en na 10 minuten had ze een perfecte CTG waar ze op zat te wachten. Test van het vochtverlies kon niet aantonen dat het vruchtwater was maar uitsluiten konden ze het ook niet, dus advies om het zelf in de gaten te houden en mijn temperatuur in de gaten te houden.

Inmiddels waren we 4 uur verder! Vrijdag mag ik het hele circus nog een keer doorlopen en dan mag ik aangeven of ik ingeleid wil worden. Mag hier in Breda vanaf 41 weken!
    Gelukkig waren het wel allemaal hele lieve mensen, dat is dan weer een meevaller.

11. bink1976

bink1976 Actief lid

20 apr 2009
    478
    0
    0
    Meldplicht: alles nog rustig hierrrr

12. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Dames die wat langer hebben kunnen slapen, gefeliciteerd ;)
    Hier een goede nacht gehad, van 12 tot 6 uur geslapen met tussen pozes en toen een uurtje liggen lezen en toen weer tot net half 10!

Dus fit genoeg voor een bevalling! Maar ja, zoals het er nu weer naar uit ziet, heb ik er toch nog een hard hoofd in... De krampen zijn eerder afgenomen dan toegenomen. Blehrggg. Vanavond verloskundige, dan zal ze wel weer een kijkje gaan nemen downunder. Ben benieuwd.... hopelijk ontsluiting of verweking, in ieder geval iets!!

@Wendie; wat een gedoe zeg eerst in het zieken huis! Ik ben ook laatst op die afdeling geweest, bij mij ging alles goed. Stom van ze zeg dat ze de printer niet aanzetten, wat een doos. En raar dat ze niet weten of het nou wel of geen vruchtwater is... Ik zal er deze week ook wel heegaan denk ik. Heb vorige week bij de vlk aangegeven dat ik graag wil dat ze deze week nog geen kijken naar de placenta en het vruchtwater, gewoon voor de zekerheid. Misschien vrijdag dus wel :p
    Maar hoe zit dat dan met de temperatuur?

13. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Jeetje Wendy wat een gedoe allemaal zeg pfff
    Ik hoop voor je dat de kleine gewoon lekker vandaag zelf komt. Dan hoef je het vrijdag niet allemaal nog 'n keer over te doen.

@Germini : wauw wat goed! 5 uur tussen de voedingen vanacht! Gaat de goede kant op :)
    En alweer 3 weken. Wat vliegt de tijd he

Hier nog steeds een zieke peuter. Gelukkig niet meer overgeven maar vanmorgen wel weer diarre luier. Yek :(
    Ben niet gauw vies van ontlasting enzo ( heb in dierenasiel en dierenambulance gewerkt ) maar deze diarree luiers zijn behoorlijk :(

Owen vanacht iets beter gedaan. Vanacht wel om half 5 overgegeven. Midden in mijn gezicht. zo'n kracht had het want hij lag gewoon op zijn rug.
    Het kwam hem zelfs zijn neusje uit. Arm schapie :(

Mega veel werk te doen hier. Dus ik ga aan de slag! PFff
    Erik trouwens maar thuisgehouden van de peuterspeelzaal.
    Dus die dobbert ook nog rond hier

14. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Germini: Voordat het drama werd heb je in iedergeval lekker geslapen.

@ Lindavnr: Wat een goed nieuws over Daan. Hij gaat met mega sprongen vooruit!

@ Hier: Terwijl ik dit type ligt Joënna heerlijk te drinken:D.
    Gisteren een heerlijke dag gehad, ondanks nog een klein foutje gisteren:). Na 15.00 uur ben ik ook gaan slapen. Joënna was nog wat aan het "murmelen" (lag op haar eigen kamer, en ik ook. Is de slaapkamer ernaast). Word ik om 17.00 uur wakker, heeft ze zich onder gespuugd:(. Ik badje klaar gemaakt (was zelf a 2x onder de douche geweest), kind in bad, water al wat afgekoeld: Kind huilen:$. Ik voelden het pas goed, toen ik het water bewoog. Ofwel volgende keer warmer water in bad. Koelt snel af. Binnen 2 minuten had ik haar gewassen.
    De nacht is ook goed gegaan. Ze kwam om de 2 uur voor eten, maar dat geeft even niks.

15. Wendie1979

Wendie1979 Actief lid

28 jan 2009
    187
    0
    0
    @Boomer, je moet in de gaten houden dat je geen koorts krijgt.
    Omdat ik nu bijna niets meer verlies, alleen af en toe een gutsje kan het zijn dat er ergens boven in mijn vliezen een scheurtje zit. Kan op infecties is dan geloof ik een heel stuk kleiner. Zolang je met de temperatuur niet boven de 37,8 komt is er niets aan de hand. Ik had dit zelf op internet al gelezen en was uit voorzorg ook maar niet meer in bad gegaan.

Wie weet zien we elkaar vrijdag in het ziekenhuis. Ze gaven wel aan dat ze als ik het zelf wil ook in het weekend beginnen met inleiden en dat er altijd een gyn in het ziekenhuis aanwezig is.

Hoop dat de kleine inderdaad vanzelf komt maar op de inwendige echo kon ze zien dat de baarmoedermond nog niet was verstreken, was echt nog een tuutje. Geen idee of dat ook snel kan gaan als je weeen krijgt of dat zoiets echt dagen duurt.

Baal wel want ik dacht dat ik dit weekend mijn kleintje hier in de box zou hebben liggen! 2e puntje is nog dat mijn zwager, schoonzus en moeder alle drie tussen 28 en 30 maart jarig zijn, daar komt dus straks nog een verjaardag bij! Maar goed dat is echt geen reden om langer te wachten met inleiden, want ik wil mijn baby en wel NU!!!!

16. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    wendie, wat een gedoe zeg!! hoop dat je snel je kleintje bij in je armen hebt!

mamzie, he wat zielig zo'n peutertje die ziek is!! veel beterschap en verwen hem maar lekker!!

gwen, jij bent altijd zo lekker optimistisch!!:D goed hoor!!

ik ga even lekker wandelen!! het is zoooooooooo mooi weer tot later!!

17. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Aah Wendie, ik snap het. Gisterenavond had ik het toch een partij heet en ik gloeide helemaal volgens hubbie. Maar dat is ook weer weggetrokken, dus het zal geen koorts geweest zijn. Ik vind het eigenlijk allemaal best eng, dat overtijd lopen. Nu vandaag nog niet natuurlijk, maar toch.

Dat verstrijken, volgens mij kan dat rap gaat hoor. Maar goed, ik ben dan ook een leek, dus weet ik veel :(.

Maar als ze het in het amphia al bij 41 weken doen, dan kan het bij jou nu toch al?? Waarom nog verder wachten?

Edit: o nee, ik dacht dat je 8 dagen overtijd was.... sorry.

18. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Joehoei, bijna iedereen een goede nacht gehad! :D
    Hier ook weer.. Alleen om half 3 en om 6 uur even plassen.
    Toen wat gegeten en weer heerlijk verder geslapen tot half 10!

Jeetje Wendie; wat een gedoe gister in dat ziekenhuis.
    Hoop voor je dat jullie beebje nog voor het weekend komt!
    Zal wel fijn zijn.. :)

Setti; ow wat lijkt me dat weer fijn. Maar indd die zakjes erom lijkt me ook niks hahaha.. Maar ja beter dan weer gelijk zwanger; daar zou ik ook even niet aan moeten denken ;).

Lindavnr; Wat een goed nieuws breng je toch elke keer. Helemaal super zeg!! :D

Marye; heel veel succes vandaag! Knuffel!!

Hier alles nog hetzelfde; al word de pijn in m'n onderbuik steeds heftiger. Maar ja, verder wachten we gewoon rustig af.
    Straks even wat boodschapjes doen en even naar de kruidvat voor de leuke baby-aanbiedingen :p!

19. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    heyy

nou neomi heeft na de fles van half 6, even beetje wakker gelegen dus van 6 tot een uurtje of 7, ze had ook flink de hik, daarna weer gaan slapen tot half 10, ik dus ook!!

germini wauw meid das super toch, 5,5uur ertussen, opzich balen natuurlijk dat het daarna mis was maar t geeft wel aan dat Kai het wel kan, het langere doorslapen...wandelse

eliesah nog geen duidelijke tekenene dus?misschien zegt de pijn in je onderbuik toch wat, je weet het niet he, wel lekekr dat je zo goed slaapt!!!

channes ook al zo'n goeie nacht met Liam lekker hoor, houden zo haha!!

wendie jeetje wat een verhaal zeg in het ziekenhuis.
    ik verloor mijn vruchtwater ook in heeele keliene beetjes, maar toen ze me ging strippen liep het er echt uit, t kan dus heel goed wel vruchtwater zijn, nou nog een paar spannende dagen dus...

gwen nou zo te horen gaat het best goed in je eentje he!!ja t water koeld idd snel af, maar ja weer een leer voor de volgende keer he haha.

vraagje aan de mama's
    -:hoeveel spuugt jullie baby?Neomi heeft toch wel met regelmaat dat er wat uitkomt, meestal zit er dan een natte plek op t bedje van tja 10cm lang en een cm of 3 breed, weet niet hoe ik t anders moet uitleggen haha.
    t komt ook echt via d'r neusje soms, vind t zo zielig...

-de bevalling is nu bijna 3 weken geleden en t vloeien is minimaal maar vind t nog steeds best vies ruiken van onder, zijn waarschijnlijk de hechtingen maar vind het echt niet leuk, hebben/hadden jullie dat ook en hoe lang duurde dat??

20. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Lindavnr: wat een goed nieuws zeg :) Super!

Setti: Esmay haalt de 8 uur ook echt niet hoor soms heeft ze een dag dat ze net 4 uur red en soms moet ik haar echt wakker maken... Vannacht wilde ik haar laten liggen maar toen kwam ze zelf al na 4 uur en daarna na 5 uur....

Marye: fijn dat ze wat meer doorslapen nu :)

Wendie: balen zeg dat je nog zolang moet wachten :( Hopelijk komt jullie kleintje snel!

Ano: Esmay spuugt vaak een mondje voeding uit, soms iets meer... ook als ze goed geboert heeft en ik haar lang op heb gehouden om het te laten zakken wil er nog weleens wat uitkomen!

Vloeien: ik vloei ook nog steeds kleine beetjes maar goed ik heb een keizersnee gehad dus kan niet zeggen hoe het zou zijn bij ene normale bevalling....

Seks: mmm ik zou ook wel willen! (vriendlief trouwens ook haha) maar ik heb nog steeds last van mijn wond en ik moest 6 weken rustig aandoen dus het lijkt me dat seks daar ook onder valt ;) Bovendien moet ik eerst even iets van anticonceptie gaan regelen of we moeten condooms gebruiken maar daar zijn we niet zo fan van....

Hier: Esmay had 24 uur al niet meer gepoept :O iets wat ik erg raar vond aangezien ze altijd zeker 1 maar meestal 2 of 3 poepluiers heeft! Gisteren al geprobeerd om haar te tempen in de hoop dat er dan wat mee zou komen (vaak gebeurd dit wel) maar er kwam niks en vanmorgen nogmaals getempt en toen kwam het er uiteindelijk uit! Vrij hard en ze had ook echt pijn :( zoooo zielig!! Uiteindelijk werd het wel wat zachter maar ik besloot toch even om de Ha te bellen, zegt die assistente: Ach dat is normaal wij poepen ook niet iedere dag (op internet stond dat een baby met flesvoeding minimaal 1 poepluier per 24 uur moet hebben) en het kan soms nu eenmaal wat harder zijn anders moet je wat druppels slaolie erbij doen in het flesje..... (lijkt me ook weer niet zo gezond eigenlijk!)
    Nou ja ik kijk wel gewoon even aan, na de harde ontlasting werd het wel wat zachter, als het toch hard blijft dan moet er wel iets gebeuren vind ik want het is zooo zielig om ons meisje zo te zien huilen van de pijn!

Vanmiddag komt het consultatiebureau langs, ben benieuwd wat ze te zeggen hebben!

Deel Deze Pagina