Maart 2010 mama's deel 3!

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Channes, Mar 7, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mamzie

Mamzie VIP lid

Jun 29, 2006
    7,318
    0
    0
    prov. Groningen
    Poepen
    Als de ontlasting wat hard is kan je ook de fles met 5 cc xtra water aanmaken. Dan gaat het ook over ( zei de kraamhulp tenminste )

Ik doe het eigenlijk standaard 1 fles op een dag met beetje xtra water. Hier nog geen verstopping gehad. ( afkloppen ;) )

2. kleintje88

kleintje88 VIP lid

Nov 17, 2008
    9,362
    2
    0
    Kussie: Ik heb de eerste dagen stolsels verloren ter grootte van een sinasappel (geloof dat het 3 x voorgekomen is) ik schrok me rot maar in het ZH zeiden ze dat het normaal was....
    Succes in het ziekenhuis!

Gwen: Ja opzich is het wel te doen, loopt eigenlijk allemaal vanzelf :) Alleen even wennen met de hond en kleine en het uitlaten dat is beetje lastig haha!
    Gelukkig is mijn vriend nu al klaar met werken en is in de buurt dus komt naar huis toe JEEJJ!! maar de rest van de week zou dit waarschijnlijk niet gebeuren zeiden ze al :(

Ano: Esmay krabt al vanaf dag 1 enorm :( We hebben nu een speciaal baby vijltje om haar nageltjes te vijlen maar ik vind het best eng om te doen!

Mamzie: bedankt voor de tip!

Hier: net consultatiebureau op bezoek gehad, vond het maar een apart mens :p haha
    Maar goed volgende week moet ik daar op controle met Esmay, ik mag alleen eigenlijk nog geen auto rijden i.v.m de verzekering voor als er iets gebeurd en tja mijn vriend is weer aan het werk, denk dat ik dat stukje toch maar zelf rij of mijn ouders moeten mee kunnen..... Lopen is in ieder geval te ver!

3. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

Apr 17, 2008
    1,981
    2
    0
    @ Kleinte, had jij ook die blonde vrouw??? Hoelang is ze gebleven?

4. Wendie1979

Wendie1979 Actief lid

Jan 28, 2009
    187
    0
    0
    @kussie, inderdaad ging het allemaal een beetje slordig, maar dat ze allemaal zo lief en aardig zijn scheelt een hoop
    Jij succes straks in het ziekenhuis.
    Ik kies er wel voor om ingeleid te worden als het er vrijdag niet is, ben het wachten echt wel zat!

Boomer succes bij de VK

De rest ben ik een beetje vergeten, net lekker nog even naar het tuincentrum geweest voor wat plantjes in de tuin. Morgen ga ik echt van de zon genieten, schijnt hier zelf 20 graden te kunnen worden!!!

5. kleintje88

kleintje88 VIP lid

Nov 17, 2008
    9,362
    2
    0
    Ja ik had ook een blonde vrouw, Simone of Saskia ofzo heette ze? weet het al niet meer :)
    Ze is een uur gebleven, had verder ook geen weegschaal of iets bij (kraamverzorgende zei dat ze dat vaak wel deden) en heeft maar even naar Esmay gekeken, wat vragen gesteld wat uitgelegd en weg was ze!
    Ik had verder ook geen vragen aan dr behalve dan die voeding maar daar had ik al een antwoord op natuurlijk ;)

6. bink1976

bink1976 Actief lid

Apr 20, 2009
    478
    0
    0
    ananassen zijn in de aanbieding bij de ah, dus overgebleven dames INSLAAN!!!

ik heb mijn eerste binnen hoorhihi!!

7. seanli31

seanli31 Fanatiek lid

Apr 19, 2009
    1,213
    0
    0
    Brabant
    hahaha bink, heb je m ook al op? ;)
    ik ga dan morgen maar eens langs de AH denk ik haha

@kussie, succes, ben benieuwd wat ze zeggen vandaag!

@boomer, ook vanuit hier succes bij de vk gewenst

Verder weet ik t even niet meer :)
    Heb straks heerlijk achter in de tuin in het zonnetje gezeten, uit de wind, t was gewoon 25 graden :D heerlijk! En dat terwijl zo rond de 14-15 graden was vandaag.. wel balen dat de kleine er nog niet is, anders had ik lekker kunnen gaan wandelen, daar kijk ik echt zo naar uit! ;)

Verder is het nog redelijk rustig hiero.. wel weer een wat zere onderkant, pff net ff op de bank gelegen, kom er vanaf en kan weer bijna niet lopen vd pijn.. nu is het weer over en is mn buik al ff onrustig.. beetje zeurderig/trekkend gevoel ? kan t nie echt omschrijven.. maar we gaan maar nergens vanuit.. we zien t wel.

Vanavond komt er nog een vriendinnetje op bezoek en morgen komt mn ma nog een gezellig dagje langs.. lekker samen in de tuin zitten en kan ze nog beetje poetsen :)

8. jedalin

jedalin VIP lid

Nov 4, 2008
    12,674
    2
    38
    @ ano; Jesse krabt zichzelf ook zo inderdaad als ie de kans krijgt. Maar sinds wij hem inwikkelen in bed kan ie niet meer krabben. Daarvoor had ie meerdere krassen op zn gezichtje; zo zielig!
    Nu is het nog maar af en toe als ie zo ongeduldig is met wachten voor zn voeding, dat ie nog een keer zn gezichtje bekrast.

@ kussie en germini: lief dat jullie zo bezorgd zijn :)
    Hmm nja ik kom niet echt tot mijn rust toe helaas.. heb nog niet 1 keer 's middags kunnen rusten. Zit dan wel op zich rustig in de auto van en naar ziekenhuis, maar voel wel elke keer mn rug.
    Maar goed, ik wil het ook écht niet missen en ik wil er echt bij zijn. Het gaat ook wel, onze avonden zijn lekker rustig want we hebben nog geen kraambezoek gehad. dus dan rust ik wat uit! :)

@ Vloeien: ik vloei ook nog.. wel op zich weinig, maar soms weer wat meer..verschilt per dag. Ben 2 keer een flink stolsel verloren.

@ Bink: helaas heeft bij mij de ananas niets geholpen toen! hahaha (maar goed; is toch érg lekker! :D)

@ hier: Vandaag zonder Arno bij daan geweest want die had cursus van zijn werk. Dus samen met Jesse en mijn vader geweest.
    Heb onze jongen zijn flesje gegeven met 20 cc. Wat super; hij dronk het achter elkaar leeg! :D
    En morgen wordt weer spannend; dan gaan we hem voor het eerst aan de borst leggen!! ben heel benieuwd of hem dit zal lukken aangezien hij dat nog nooit heeft gedaan..

Verder mocht ie vandaag lekker in bed want zijn infuus is er ook uit :) (sinds eergisteren al trouwens)
    heb toegekeken en morgen gaan we het zelf doen met begeleiding.
    Ook uitleg gekregen over zijn stoma; hoe je deze maakt, erop plakt, verschoont en leegt en hoe je zijn wondje behandeld.
    Zij deed het allemaal heel handig maar dat wordt nog wel fftjes frotten, want jeetje, tis allemaal zo klein en ben bang dat ik hem pijn doe.. dat is niet want het is voor hem niet pijnlijk maar hij vindt het gewoon erg vervelend, dat gefrot... en logisch natuuurlijk.

Verder weer erg leuk nieuws gehad vandaag: grote kans dat als Daan goed blijft drinken en wij alles onder de knie hebben met het stoma, dat hij dit weekend al naar huis mag in plaats van daarna!! :D:D:D
    Echt gaaf!! Ik wil er nog niet teveel op rekenen, maar de verpleegster klonk in ieder geval heel positief.
    Zij moet maandag weer werken en ze zei dat ze niet verwacht mij dan nog te zien! :D

9. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

May 18, 2008
    4,779
    0
    36
    heyy

lindavnr ja neomi kan het snachts ook niet omdat ze ingebakerd ligt, maar overdag dus wel.
    maar wat fijn dat het zo goed gaat met Daan!!
    en wat een supernieuws dat ie misschien het weekend al naar huis mag, ik ga voor jullie duimen!!

toch weer een voeding vraagje:::::::::::::::
    nu ik neomi zelf ga laten komen snachts houd dat in dat het hele ritme eruit is, want ze kan iedere nacht een andere tijd komen en het verloop van de dag is dan ook iedere dag anders....vind ik eigenlijk niet zo fijn maja hoe moet ik t dan doen???want moet ook nog s 6 flessen halen per dag...morgen maar weer cb bellen denk ik...
    misschien dat k gewoon 8,12,4,8,12uur kan aanhouden en als ze dan snachts komt een half flesje?want als ze pas om half 6 komt kan ik er niet om 8 uur weer een fles geven das veel te snel...pff wat een gepuzzel zeg...

10. sherly182

sherly182 Bekend lid

Jul 13, 2009
    944
    0
    0
    brabant
    ik heb ook een vraagje aan jullie: Onze joy is nu 2 weken en 2 dagen oud maar begint nu inplaats van melk gewoon vocht terug te geven. nu is het zo dat ze de fles krijgt en die melk is ook al wat verdunt maar weet eigenlijk niet goed of dit normaal is??? NOu ja hopelijk gaat het van zelf over anders ga ik morgen maar even het cb bellen.

anoniempjuh: bij ons komt joy in de nacht ook wanneer ze zelf wilt en als ze dan rond een uur of 4 komt dan krijgt ze daar na tegen 8 uur weer en de voeding daar na probeer ik weer rond 12 uur te zetten dus bv een half uurtje later dan kom ik zo weer op shema te liggen. en komt ze tegen 5/5.30 uur dan krijgt ze weer rond 9 uur dan zitten er genoeg uren tussen en toch krijgt ze genoeg voedingen. NOu moet ik ook zeggen dat ik niet echt van de shemas ben hoor ik probeer gewoon altijd te zorgen dat de laatste voeding rond 12 uur savonds ligt dat is voor ons het makkelijkste en dan slaapt ze ook lekker goed.

lindavnr: we zullen een kaarsje voor je aan steken dat je kleine straks lekekr mee naar huis kan, sterkte

11. PenF

PenF VIP lid

Aug 20, 2009
    8,387
    2,241
    113
    Female
    Coach
    Dordrecht
    Even ego:
    Heb even geen fut om op alles te reageren. Bezoek aan de kaakchirurg gebracht, maar wat was ik bang! Links zijn nu allebei de verstandskiezen eruit. Heb nu toch wel veel pijn en mag alleen paracetamol ivm borstvoeding. Ga ook vanaf deze week starten met het afbouwen van de bv. 30 juni gaan ze namelijk de rechterkant onder narcose doen. En je mag niet onder narcose als je bv geeft...

12. Lynette84

Lynette84 Fanatiek lid

Feb 9, 2009
    1,473
    0
    0
    ziektewet/huismoeder
    Arkel city
    Heey kussie!!!! vroeg me net af hoe het met je is!!! hoe was het in het ZKH?

13. nijnja

nijnja Fanatiek lid

May 2, 2007
    1,177
    0
    0
    docent
    Haarlem
    Zo, het is druk in huis met twee kleintjes, maar wel fijn!

Toontje ligt nu heerlijk op schoot te slapen dus even tijd voor het forum!

Mijn bevallingsverhaal (is uiteindelijk vrij uigebreid geworden!): het was heel kort en heel heftig! Overdag nog lekker naar het strand geweest met mijn ouders en broer. Karel heeft heerlijk in het zand zitten spelen. Omdat iedereen wel een biertje wilde, ben ik heen en weer gereden. En dat terwijl ik toch echt wel een beetje voorweeen had (tijdens het inparkeren bijvoorbeeld!).
    We hebben Karel lekker bij mijn ouders achtergelaten (deels naar idee van jou, Naatje!) en zijn met zijn tweetjes naar huis gegaan. Ik had al steeds meer weeen, ze waren wel pijnlijk, maar erg kort (halve minuut, hooguit) en om de tien minuten ongeveer. We hebben nog een dvd gekeken: Juno, leuke film en erg toepasselijk! Af en toe een klein stukje gemist door een wee...

Toen om 11 uur in bad. Ik wilde klijken of dat de weeen zou doen afzwakken of zou doen toenemen. Bovendien mag je na de bevalling natuurlijk een tijdje niet in bad, dus nog even genieten! De weeen werden heftiger, maar nog niet heel erg, dus we gingen om 12 uur maar naar bed in de hoop nog een beetje te kunnen slapen. Mijn man heeft wel geslapen, maar werd wel om de tien minuten wakker gemaakt omdat ik zijn hand nodig had om een wee weg te puffen.

Om een uur of een vond ik het bed niet lekker meer en zijn we naar de bank verhuisd. De weeen werden steeds pijnlijker, en ik zat maar te wachten op de natuurlijke endorfines, maar die kwamen naar mijn gevoel niet echt. Vanaf een uur of twee werden de weeen echt heel pijnlijk en had ik tussendoor geen pauze meer. Ik werd heel erg misselijk en begon tussen de weeen enorm te trillen. Er zat maar een kleine minuut tussen de weeen en ze waren te pijnlijk om weg te puffen. Ik raakte een beetje in paniek bij de gedachte dat ik nog een uur of 7 zou moeten. Maar om 2.45 moest ik persen!

De persweeen waren enorm heftig, ik probeerde ze weg te puffen, maar dat ging eigenlijk niet. Mijn man heeft toen meteen de vk gebeld, die snel zou komen. Hij raakte ook een beetje zenuwachtig natuurlijk: bij elke wee riep hij: zuchten, zuchten! Ik dacht echt dat hij de kleine zou moeten opvangen, maar de vk was nog net op tijd, de eerste wee dat zij er was mocht ik meepersen en is Toon dan ook geboren. Hij deed het meteen erg goed en bij mij was er minimale schade, maar een paar hechtinkjes. Het is met zo'n stortbevalling wel moeilijk te bevatten wat er is gebeurd, je hebt geen tijd om "erin" te komen. Daar staat tegenover dat ik veel minder ben uitgeput en me nu enorm fit voel!

14. nijnja

nijnja Fanatiek lid

May 2, 2007
    1,177
    0
    0
    docent
    Haarlem
    En nog even een trotse foto:

15. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

@ Gwenolyn, okeej, dankje voor uitleg over die stolsels..
    Brr denk je dat je na de bevalling van alle gedoe af bent, en dan begint het geloof ik pas :(:(

@ Kleintje, wel heftig hoor, stolsels ter groote van een sinaasappel!! Sinaasappels zijn GROOHOOT!! :$
    Hoezo mag jij (nog) geen auto rijden ivm verzekering?

@ Wendie, dat scheelt dan inderdaad jah!! :) Gelukkig maar dat de "klantvriendelijkheid" daar wel in de plus is ;) Dat maakt echt wel een hoop goed!!

@ Lisetje, ik kijk daar ok zo enorm naar uit, het lijkt wel of hier de hele wijk net moeder is geworden, want ik zie overal
    kinderwagens en ik fiets er dan met dikke buik tussendoor!! Maar onze tijd komt ook :D

@Lindavnr, oohhh wat heerlijk zeg!! Ik zou het zooo super vinden als jullie kleine Daan komend weekend lekker bij jullie kunnen
    hebben!! Wat ga ik daarvoor duimen!! En ik weet dat ik het al vaker heb gezegd, maar respect hoor voor jou (en Arno natuurlijk),
    die stoma toestanden bij zo'n klein ventje, en dan ook nog jullie eigen ventje!! Ik vind ontzettend knap dat jullie dat allemaal
    gaan leren en zelf gaan doen!! Petje af! Ik begrijp/weet dat je in zo'n situatie gewoon "DOET" maar toch! Ik vind het echt knap!!
    En wat zou het super zijn als hij morgen aan de borst wil drinken!!
    Kan nu al nie wachten op je volgende post!
    Oh jah, fijn om te lezen dat jullie avonden in iedergeval wel rustig zijn!! Kan je toch nog een beetje bijtanken!!
    Het is allemaal nie nix!! En toch ben je zo ontzettend positief!!
    Harstikke fijn meid!
    Komt helemaal goed met jullie!!

@ Marye, jeetje :$ je moet dus BV afbouwen voor die verrekte kies? Dat is ontzettend balen zeg!!!
    Of wil je zelf ook wel afbouwen? Ik bedoel, kan je als je BV wilt blijven geven niet gewoon afkolven en voor die periode wat
    vooruit kolven? (ofzo iets)
    En ik wou maar dat er één of ander middeltje was wat je gewoon mocht hebben wat je pijn verzacht, maar ik zou het zo niet weten!
    Daarom in ieder geval een digitale *knuffel*

@ Lynette, we zijn heel erg gerust gesteld zie "@ hier" Lief dat je er naar vraagt!! :):)

@ Nijnja, jeetje...Beetje sprakeloos... Het was een beetje een "opbouw" start zeg maar vanaf 's morgens met voorweeeën
    en dan toch opeens bam, gaat het heel hard!!
    Zo kan het dus ook gaan!! :$
    Maar ik begrijp dus dat je thuis bent bevallen? Maar heeft de VK je ook gewoon thuis gehecht dan enzo?
    Je hoefde niet naar het ziekenhuis hiervoor? Maar ik ben blij te lezen dat je je zo fit voelt!! Dat moet wel erg fijn zijn! :)
    Ennuh die foto; OOHHH ook al zo'n lief mooi Moppie!! Wat zul je toch trots zijn :D

@ hier, nou wij zijn dus echt best wel happy.
    We moesten ons dus om 4 uur melden bij Gyneacologie!
    En we waren er om kwart voor 4. Werd eerst door een andere mevrouw mijn bloeddruk gemeten... Die was dus 144/92... TE HOOG.. Ik zei toen dat ik nog buiten adem was van het eind (valt wel mee, maar alles is nu ver voor mij, haha) dat we hadden gelopen en die vieze warmte in het ziekenhuis.. Toen zei ze, ga maar even in de wachtkamer zitten, de gyneacoloog heeft toch nog
    meerdere afspraken staan (het liep nogal uit) En na een kwartiertje heeft ze weer gemeten.. Toen zat ik op 140/85. Dat was prima...
    Toen gewacht tot we aan de beurt waren (uit eindelijk 3 kwartier gewacht, waarin ik gewoon 3 x naar wc moest, haha) of dat nu
    zenuwen waren of echt kwam omdat de baby nu in 't bekken ligt, ik weet het niet, maar viel me wel op!! Hihi!
    Hoe dan ook, we hadden nu een ander gyneacoloog, eentje die een stuk vriendelijker was, en stuk rustiger ook en vooral de TIJD nam voor ons. Eerst even praten, over hoe of wat.. (Dus wij nog in het kort vertellen hoe we de vorige keer zo zijn geschrokken) En toen een echo.. Nou op de echo lijkt alles dus dikke prima! Gezien de termijn waarin ik zit voldoen de placenta en ook het vruchtwater nog aan de "normen" Ik heb toen toch ook even gevraagd of ze nog een meting van het hoofdje wilde doen..
    Eigenlijk zei ze daarop dat ZIJ in de laatste weken van een zwangerschap dat helemaal NIET EENS MEER doet, omdat de metingen vaak erg onbetrouwbaar zijn (wat jullie hier ook al zeiden) maar ze heeft toch even een meting gedaan van oortje tot oortje,
    en daar kwam 9,2 cm uit, alsin 35w3d. Niet groot dus, en ze heeft even op zo'n grafiek gekeken en het hoofdje zit net iets onder
    de laagste lijn ( maar het is wel "milimeter-werk") maar ze maakte zich er dus totaal geen zorgen om!
    Juist ook omdat het kindje al in het bekken ligt, en daardoor het hoofdje best iets vervormd kan zijn, qua de ruimte die het in het bekken heeft. Wel lag het NIET meer vast in het bekken..
    Ik mag nog steeds wel blijven lopen als mijn vliezen breken, want het lag wel weer diep genoeg ofzo...
    Daarna mocht ik van de bank af komen om verder te praten (ik dacht, huh geen inwendig onderzoek??)
    Ze zei dat ze absoluut geen reden zag om in te leiden of wat ook, en dat ze er op hoopt dat deze week (t/m zondag) het zelf op gang komt als dat niet het geval is wil ze volgende week een plan maken om alsnog te gaan inleiden. Dus ze laten me niet lopen tot na 42e week.. Ze koos er voor om geen inwendig onderzoek te doen, omdat ze niet wilde gaan rommelen.. Het kindje ligt namelijk wel met het gezichtje naar boven en ze hoopt dat het nog een halve slag gaat draaien zeg maar.. En door zo'n inwendig onderzoek zou ik alleen maar meer harde buiken krijgen waardoor het kindje minder kans heeft om nog te draaien. Dus ze wilde het "met rust" laten.. VOND IK DUS NIE ZO ERRUG, :D:D

Binnen nu en +/- 10 dagen ben ik gewoon mama!! :D8)
    En weet je wat nog mooier is! We mogen weer gewoon terug naar VK. Hoeven niet in ziekenhuis onder controle te blijven en tot aan zondag mag ik gewoon mijn eigen VK bellen als het zover is
    Heerlijk toch! En ik heb zelf mijn hele zwangerschap voorspeld dat het de 24e geboren word, dus ik ben benieuwd wanneer het begint ;) Hahahahaha!! Nou, ik ga zo maar es een tukkie doen!!
    (Als dat al lukt, ow ow, wat gaat dat slapen toch beroerd.. :( )

Liefsssssss en tot morgen meiden!!

16. PenF

PenF VIP lid

Aug 20, 2009
    8,387
    2,241
    113
    Female
    Coach
    Dordrecht
    Kussie: Gelukkig kreeg ik te horen van e tweeling mama's dat je welgewoon onder narcose mag tijdens het egeven van borstvoeding. Ik wil sowieso wel binnenkort wat gaan afbouwen, maar niet verplicht op 30 juni klaar moeten zijn voor die kies...
    Binnen nu en 10 dagen mama, klinkt wel erg goed he!

Nijnja:Wat een verhaal. Gelukkig was de vk net op tijd! Wel fijn dat je je nu al weer best fit voelt.

Ano: Ik laat het ritme er even uit voor een paar dagen. Als ik dan zie of er enige regelmaat in hun voedingen zit, dan ga ik weer opnieuw een schema maken.

Lindavnr: Wat super gaat het toch meet Daan! En dit weekend zal wel heel fijn zijn. Mijn duimen draaien!

17. bink1976

bink1976 Actief lid

Apr 20, 2009
    478
    0
    0
    meldplicht: ananashart heeft helaas geen effect gehad...

18. seanli31

seanli31 Fanatiek lid

Apr 19, 2009
    1,213
    0
    0
    Brabant
    hier ook meldplicht,

ben om half 12 gaan slapen.. vanaf half 1 werd ik zo om het uur, 1,5 uur met verschrikkelijke buikpijn elke keer.. viel steeds weer in slaap en hup even later weer wakker vd pijn.. vanmorgen ben ik t toch maar in de gaten gaan houden, t was steeds zo om de 8-10 min en hield 35-58 sec per keer aan... daarna is het eigenlijk afgezakt.. ben gaan douchen en sinds ik uit de douche ben, is het weer feest.. kan t eigenlijk niet bijhouden want t komt plots en dan is t te laat om te "klokken" dus ben benieuwd of het doorzet vandaag..

19. bink1976

bink1976 Actief lid

Apr 20, 2009
    478
    0
    0
    nou spannend lisetje, zou wel super zijn als het doorzet, hier wat menstruatieachtig gevoel, meer niet....

20. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

Apr 17, 2008
    1,981
    2
    0
    @ Lisetje, spannend!! Hopen dat het doorzet!!

@ hier.. zit er eventjes doorheen ... Ik krijg Milan gewoon niet in slaap als hij gedronken heeft. Vannacht was het ook weer bingo... De eerste 2 nachtvoedingen gaan goed maar bij de laatste begint de ellende en dit gaat dan overdag constant door. Ik probeer het verschonen / eten / spelen / slapen ritme aan te houden maar hij blijft gewoon krijsen op het moment dat ik hem in bed leg..

Ik denk dat, wanneer mijn auto nog wil starten (die staat al een maand ongeveer stil :p) ik vanmiddag naar de babydump ga rijden voor zo'n inbakerzak.. Ben ff helemaal radeloos en uitgeput en wil op dit moment alles proberen voor een beetje rust...

Komt er ook nog bij dat ik vannacht constant zelf Milan uit bed en in bed heb gedaan. Ik heb vriendjelief gewoon lekker laten slapen omdat hij vandaag moet werken. Om kwart over zeven werd Milan weer wakker en vroeg ik aan papa of dat hij de luier eventjes wilde verschonen. Hij zei dat hij eventjes het nieuws wilde kijken en dat hij daarna de luier zou verschonen. Om tien voor acht komt meneer doodleuk vertellen dat hij er vandoor is en zit ik met een krijsende Milan die nog geen schone luier heeft.. Toen was ik toch best wel boos en heb ik het zelf maar gedaan... :x Kan daar heel slecht tegen.. Hij hoeft de hele nacht voor mij niks te doen, maar dan vraag ik één dingetje en dan wordt het niet gedaan...

Sorry voor mijn geklaag... :p

Share This Page