Maart 2010 mama's deel 3!

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Channes, Mar 7, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bink1976

bink1976 Actief lid

Apr 20, 2009
    478
    0
    0
    net bij gyn geweest, heb 1 vinger ontsluiting, mag om 14. 00 uur op de verloskamers zijn, dan worden mijn vliezen gebroken en krijg ik een infuus met weeenopwekkers!

2. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

Jan 13, 2009
    7,067
    0
    0
    @ Lindavnr: Wat goed dat Daan uit je borst heeft gedronken!! Weer een stap dichter bij huis.
    Volgens mij neemt je productie overdag niet af. Toen ik nog kolfden, deed ik dit om 22.00 uur voor de laatste keer, en dan weer rond 07.00 uur. Borsten stonden dan wel helemaal strak, en lekten ik ook wel eens door.

@ Nijinja: Ik hoop dat het met de medicijnen snel over is, en je weer pijnloos BV kan geven.
    Pijn is niks, dan ga je er iedere keer meer tegenop zien om te voeden.

Bang hoef je echt niet te zijn, maar niemand zit te wachten op de verhalen dat je het gevoel hebt dat er een vrachtwagen over je edele delen is gereden. Dat je bijna niet kunt zitten, omdat alles zo opgezet is. Dat je achterkant misschien nog wel zeerder doet als je onderkant.
    Hechtingen die gaan trekken, aambeien die zeer doen, je 2 á 3 dubbele kraammatrassen in je onderbroek hebt zitten wegens het vloeien, en probeer dan nog maar eens comfortabel te gaan zitten:D
    Ik heb echt geen klagen (2 mini hechtingen), maar kan me goed voorstellen als je volledig uitgescheurd bent, je daar niet vrolijk van word.

@ Mamzie: Beterschap!!

@ Lisetje809: Gefeliciteerd met jullie zoon Sem. Ik hoop dat alles goed is gegaan.

@ Bink: Succes meid!!

3. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Bink; heel veel succes! Straks heb je jullie mooie wondertje vast :D:)!!

4. PenF

PenF VIP lid

Aug 20, 2009
    8,387
    2,241
    113
    Female
    Coach
    Dordrecht
    Lisetje: gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon SEM!

Bink: Spannend! Heel veel succes!!!

Boomer: Ik baalde juist dat ik al die horrorverhalen nooit had gehoord en dat iedereen maar doet alsof het allemaal rozengeur en manenschijn is. Maar goed, voor sommigen valt het heel egr mee. En anderen hebben minder geluk. MAar goed het cliché : Het is het allemaal meer dan waard :)

Hier: Fantastisch nieuws!!!! We werden vandaag gebeld door de Makelaar, nog over die meid met wie we in onderhandeling waren. Ze is alles nog eens gaan laten doorrekenen en kon nu toch met een redelijk bod komen! En dat bod hebben we geaccepteerd. Nu dus een hoop regelen met de financien zowel zij als wij. Wij moeten namelijk een krediet afsluiten om de schuld op dit huis in te lossen... Dus dat gaan we nu regelen en als het goed is zijn we dan van de dubbele lasten af!!!

En wat is het een heerlijk weer he! het is gewoon een topdag!

5. Appel en Peer

9 Maart mama's gaan nog volgen!

19 maart - Kussiexx - rommelt een beetje (overtijd)
    19 maart - Wendie1979 - veel vochtverlies gehad (overtijd)
    20 maart - Schildpad - nog geen teken (overtijd)
    22 maart - Lynette84 - rommelt, veel slijm verloren (overtijd)
    23 maart - Boomer2009 - Slijmprop verloren, gestript & 1 cm ontsluiting 23-03 (overtijd)
    26 maart - Bink1976 - wordt op 25-03 ingeleid!!
    28 maart - Zoe1976 - nog geen teken
    31 maart - Eliesah - Rommelt met voorweeën, harde buiken
    31 maart - Franny - rommelt met voorweeën (16-03 laatst online)

Wijzigingen/toevoegingen mag je zelf ook doorvoeren

6. Appel en Peer

Ow wat fijn Marye; heerlijk dat goede nieuws!
    Komt gewoon door het weer denk ik haha..
    Worden ook weer baby's geboren! :D Word er zo vrolijk van haha.. :p

7. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

Jan 13, 2009
    7,067
    0
    0
    Marye wat een super nieuws!!

8. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

Apr 17, 2008
    1,981
    2
    0
    @ Bink, je zal dit vast niet meer lezen, maar heel veel succes met je bevalling... Dadelijk kan je je kleine prulleke in de armen houden... Zo'n mooi en onvergetelijk moment....

@ Boomer.. En toch heb ik een voorgevoel dat jij heeeel snel gaat bevallen.. Slijmprop, bruin slijm.. allemaal dingen die ik ook vlak voor mijn bevalling had... Alvast zet 'm op meid ;) Let maar op :p

@ Marye, Gefeliciteerd met de verkoop... Wat een lekker gevoel he ..

@ Lisetje, Gefeliciteerd met jullie zoon SEM!! Mooie naam.. Wij zaten te twijfelen tussen Milan en Sem.. Uiteindelijk is het toch Milan geworden, maar Sem blijf ik ook geweldig vinden.. Geniet lekker van je kraamtijd...

@ Hier, Met mij gaat het weer wat beter.. Voel me vandaag een stuk vrolijker en uitgeruster... Ben gisteren samen met Milan naar Roosendaal geweest naar de Babydump en heb daar een flessenwarmer en Puckababy (inbakerzak) gekocht... Ik was om 4 uur weer thuis, heb Milan gevoed en in bed (lees; in de Puckababy) gelegd en meneer sliep gewoon binnen 4 minuten!!!! :D Was echt zooo happy! Vannacht heeft hij ook een super nacht gemaakt. Van 22.30 tot !!!02.30!!! geslapen, daarna van 3.30 tot 07.00 en toen van 08.00 tot 11.15.... Heb zelf dus ook eindelijk eens prima kunnen slapen.Hoop zo dat dit niet toeval is maar dat hij gewoon met de Puckababy beter slaapt..

9. kleintje88

kleintje88 VIP lid

Nov 17, 2008
    9,362
    2
    0
    Setti; hopelijk werkt het met die zak ben benieuwd!

Lisetje: gefeliciteerd met jullie zoon :) geniet ervan meid!

Bink: Succes meid! Zet hem op!

Marye: Wat een super nieuws :) Hopelijk is het snel allemaal geregeld!

Hier: Esmay slaapt steeds langer door! S'avonds op bed leggen is nog wel een probleempje maar gelukkig gaat ook dat steeds beter! Ze heeft vannacht 7 uur doorgeslapen, maar volgens het consultatiebureau mag dit gewoon en komt ze vanzelf wel als ze honger heeft...
    Marye ik heb jou advies trouwens opgevolgd en haar gisterenavond geloof 15 cc extra gegeven, ging er zonder problemen in :)

10. kleintje88

kleintje88 VIP lid

Nov 17, 2008
    9,362
    2
    0
    Chantal: Super :) hopelijk blijft het zo!

Nog even wat foto's weet niet of ik ze al geplaatst had?

11. kleintje88

kleintje88 VIP lid

Nov 17, 2008
    9,362
    2
    0
    Esmay heeft al een vriendje :p

12. kleintje88

kleintje88 VIP lid

Nov 17, 2008
    9,362
    2
    0
    Even poseren in de wandelwagen van dr vriendje :p

13. kleintje88

kleintje88 VIP lid

Nov 17, 2008
    9,362
    2
    0
    Lekker in de box

14. kleintje88

kleintje88 VIP lid

Nov 17, 2008
    9,362
    2
    0
    sorry voor alle spam maar de laatste ;)
    En dan ga ik gauw mijn bestelling van de wehkamp bekijken die net binnen is gekomen :)

15. Appel en Peer

Ow wat een heerlijk en vooral knap meisje Kleintje...!!!!
    Weer een meisje die zoveel op dr mama lijkt, helemaal super! :D

16. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

Aug 4, 2009
    2,002
    0
    0
    NULL
    Brabant

Oooh spannend zeg!! Lekker wel hoor! Wie weet vandaag al mama, maar anders morgen!! Succes!

17. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

Aug 4, 2009
    2,002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Lisetje; GEFELICITEERD met jullie zoon SEM!!
    Wat geweldig dat alles goed is gegaan! geniet ervan. ;)

@Marije; Jij ook gefeliciteerd maar dan met je huis!!! Wat een opluchting!!! Nou jullie hebben het verdiend hoor!

@Chantal; wat fijn zeg!! Dus toch een goede zet van je geweest dan! Het zal vast wel door dat ding komen!! En ik hoop dat jouw gevoel inderdaad uitkomt!

@Kleintje, wat een heerlijke baby zeg!

18. nijnja

nijnja Fanatiek lid

May 2, 2007
    1,177
    0
    0
    docent
    Haarlem
    #1718 nijnja, Mar 25, 2010
    Last edited: Mar 25, 2010
    Haha, zit hier met een hand te typen want Toon wil op schoot en aan de pink lurken!

Bink veel succes!

Marye super dat je huis verkocht is! Balen van de restschuld, maar jullie hadden daar al rekening mee gehouden?

Lisetje heel erg gefeliciteerd met Sem! Mooie naam voor een muppet!

Kleintje lieve foto's, hoor! Hoe kom je aan dat Qislief-rompertje, kijg je dat als je je opgeeft bij Q-music? Wil ik ook, aangezien mijn man Quirijn heet!

19. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

Aug 4, 2009
    2,002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Nog maar 9 mama's te gaan!!! :$

20. kleintje88

kleintje88 VIP lid

Nov 17, 2008
    9,362
    2
    0
    hier ook baby op arm haha
    dat rompertje kreeg je als je voorgelezen werd in het geboorteregister en Esmay was dus voorgelezen :)

net een brief van postcodeloterij gehad om kans te maken op een plek bij miljoenenjacht, maar ja die zal bijna heel Nederland wel hebben gehad........

Share This Page