als je je opgeeft wordt je niet standaard voorgelezen maar als je wordt voorgelezen krijg je dus dat rompertje anders niet... je kan je nog proberen op te geven maar vaak lezen ze kindjes voor die die dag of de dag ervoor zijn geboren...
Geslacht kindjes + bevallingsdatum Maart 2010 Mama's View attachment 61257 bevaldata: 28 januari - Floor20 - 33+2-16/3 uitger.-2e kindje-TB/FV-KS-Ivar +/- 2500 gr 48 cm (cm +/- 12/2) 07 februari - Boba80 - 34 -21/3 uitger.-1e+2e kindje-ZB/BV-KS-Bas 1280 gr 41 cm & Wim 1930 gr 46 cm (cm op 19/2) 12 februari - Stroopie - 34 -26/3 uitger.-2e kindje-TB/BV-ZH- verrassing-Nienke Adriana 2670 gr 17 februari - Marye1986 - 36+1 - 16/3 uitger. - 1e+2e kindje - ZB/BV - Pepijn 2650 gr 45 cm & Florine 2400 gr 49 cm 17 februari - Kiezelsteentje - 38+2 -1/3 uitger.-1e kindje-ZB/FV- Day-2750 gr 49 cm 19 februari - Setti - 38+4-1/3 uitger.-1e kindje-TB/BV-Lisanne 2820 gr 47 cm 19 februari - Lara85 - 38+1-4/3 uitger.-1e kindje-ZB/BV-KS-Robine Linde 2995 gr 46 cm 20 februari - Vriendlief - 38+4-4/3 uitger.-1e kindje-TB/BV-Jan 3780 gr 20 februari - Wennepen - 37-13/3 uitger.-1e kindje-ZB/FV-geheim- Bas 2740 gr 44 cm 22 februari - Dianne - 34+6-30/3 uitger.-2e kindje-TB/FV- ziekenhuis-Thomas Daan (Thom) 2980 gr 50 cm 24 februari - Minke1979 - 37+1-16/3 uitger.-3e+4e kindje-ZB/BV-KS -Isabelle Loise & Joachim Roemer 25 februari - Maria0 - 37+4-14/3 uitger.-3e kindje-ZB/FV-Bonita 2200 gr 45 cm 1 maart - Joepie01 - 38+5-10/3 uitger.-2e kindje-ZB-BV/FV-Milan 3350 gr 50 cm 2 maart - Germini - 38+6-10/3 uitger -1e kindje-ZB/BV-Kai 2 maart - Joly81 - 39+6-3/3 uitger.-1e kindje-TB/BV-geheim-meisje 3 maart - Alies05 - 38-17/3 uitger.-2e kindje-ZB/BV-Melanie 3570 gr 49 cm 3 maart - Sams - Teun 3800 gr 53 cm 3 maart - Sjaantje2006 - 39-10/3 uitger.-2e kindje-Finn 2715 gr 46 cm 4 maart - Anoniempjuh - 39-11/3 uitger.-1e kindje-ZB/FV-Neomi 3630 gr 49 cm 4 maart - Mamzie - 38-18/3 uitger.-2e kindje-ZB/FV-Owen Bjorn 4105 gr 53 cm 5 maart - Channie - 39+5-7/3 uitger.-2e kindje-ZB-BV/FV-Loréana Esmeralda 3220 gr 48 cm 5 maart - Chantal84 - 40+4-1/3 uitger.-1e kindje-ZB/BV-Milan 3408 gr 5 maart - NinaVI - 39+3-9/3 uitger.-2e kindje-ZB/BV-Noah Sebastiaan 3965 gr 52 cm 5 maart - Danif - 40+2-3/3 uitger-1e kindje-TB-BV-Indy Rosalie 6 maart - Aloeetje - 38+4-16/3 uitger.-Tessa 6 maart - Gwenolyn - 36+6-29/3 uitger.-1e kindje-TB/BV-ZB- geheim-Joënna 3080 gr 46 cm 6 maart - Hannelore - 40-6/3 uitger.-1e kindje-ZB/BV/FV-Amelie 2950 gr 47 cm 6 maart - Sherly182 - 39+5-8/3 uitger.-1e kindje-ZB/BV/FV-Joy 3255 gr 50 cm 9 maart - Channes - 41-2/3 uitger.-1e kindje-ZB/FV-KS-geheim- Liam Heinie 3785 gr 9 maart - Jongmam - 38+5-18/3 uitger.-Eloane 3290 gr 47 cm 9 maart - Linda - 37+5-25/3 uitger.-1e+2e kindje-ZB/BV-Evy 2210 gr 45 cm & Timo 2710 gr 47 cm 9 maart - Mamani - 39+2-14/3 uitger.-4e kindje-geboortecentrum- meisje 10 maart - Jodelahiti - Olivier 2990 gr 10 maart - Lindavnr - 38+1-23/3 uitger.-1e+2e kindje-ZB/BV/FV Daan 2505 gr & Jesse 2765 gr 10 maart - Kleintje88 -39+5-12/3 uitger.-1e kindje-ZB/FV-geheim- Esmay 3610 gr 53 cm 11 maart - Funnyme - 38+2-23/3-3e kindje-ZB/BV-Luca Sem 3950 gr 12 maart - Babystyff - 41+2-3/3 uitger.-2e kindje-ZB/BV-verrassing - Jasmijn 8,5 pond 52 cm 12 maart - Shezze - 38-26/3 uitger.-2e kindje-ZB/BV-Roue Mirano 2900 gr 48 cm 13 maart - Naatje80 - 40+5-8/3 uitger.-2e kindje-ZB/BV-Milou Elize 3925 gr 51 cm 14 maart - Sabinelovesven - 39+2-19/3 uitger.-1e kindje-TB/BV- verrassing-Sievert 3270 gr 50 cm 14 maart - Moons - 41+1-6/3 uitger.-4e kindje-TB/BV-Tycho 3750 gr 54 cm
16 maart - Johannal - 40+4-10/3 uitger.-1e kindje-ZB/BV-Seph 3715 gr 16 maart - Bregt - 40+4-12/3 uitger.-1e kindje- ZB-BV-verrassing-Amerins 3750 gr 52 cm 21 maart - Darcy - 40+5-16/3 uitger-2e kindje-ZB-BV-Megan 3440 gr 50 cm 22 maart - Nijnja - 41+2-13/3 uitger-2e kindje-TB-BV-Toon Quirijn Johannes 3420 gr 25 maart - Lisetje809 - 40+4 21/3 uitger -1e kindje - ZH-FV - Sem Er zijn 27 jongetjes & 24 meisjes geboren De lichtste baby: Boba80 - Bas met 1280 gr De kleinste baby: Boba80 - Bas met 41 cm De zwaarste baby: Babystuff - Jasmijn met 8,5 pond De langste baby: Moons - Tycho met 54 cm uitgerekende data: 19 maart - Kussiexx - 1e kindje - ZB - BV - geheim 19 maart - Wendie1979 - 1e kindje - ZB - BV -geheim 20 maart - Schildpad (20/3 laatst gepost) 22 maart - Lynette84 - 1e kindje - ZB - BV - jongen 23 maart - Boomer2009 - 1e kindje - ZB - BV - meisje 26 maart - Bink1976 - 2e kindje - ZB - BV - jongen 28 maart - Zoe1976 - 1e kindje - ZB - BV - jongen (11/3 laatst gepost) 31 maart - Eliesah - 1e kindje - TB - BV - meisje 31 maart - Franny - 1e kindje - ZH - BV - verrassing (16/3 laatst gepost) Er zijn 55 maart-2010-mama's Nog 9 mama's moeten bevallen. Ik (Alies05) houd de lijst bij. Wijzigingen/toevoegingen kun je me in een PB sturen Het bovenste deel heeft de 10000 tekens bereikt dus dan maar zo verder. Lisetje809 GEFELICITEERD met Sem! Danif is op 5 maart bevallen van Indy Rosalie las ik in een ander topic. Mocht je toch nog meelezen GEFELICITEERD!!
hey meiden!! lisetje gefeliciteerd met jullie zoon Sem, geniet van elkaar!!! kleintje mooie fotos zeg, en nu al een vriendje??haha daar wil mijn man de komende 30jaar niks van horen chantal wat heerlijk meid, dat moet toch wel door die doek komen!!! marye okeej dan weet ik dat haha want ik ben ook als de dood voor de tandarts aha ga het zeker onthouden!!hoe gaat het nu met je? boomer je bent geen zeur meid!!!je wil gewoon zeker weten dat alles goed gaat!!en misschien zegt dat bloed wel wat, je weet het nooit!!
hier een drukke dag gehad! ben voor het eerst helemaal alleen met neomi met de auto weggegaan, pff wat een gedoe zeg. omdat ik best lang weg zou zijn moest behalve de maxicosi ook de reiswieg mee, nou das allemaal ff passen en meten haha. maxicosi en reiswieg op achterbank en onderstel in de kofferbak, maar daar staat een grote box in dus gaat maar net haha. maar goed bij de thuiszorgwinkel een inbakerdoek gekocht, de swaddle me. maar ging huis even op internet kijken en ze zijn er ook veel goedkoper. ik had 34euro betaald want t was van 1 of ander apart organic stofje ofzo, maar een gewone katoenen was maar 21euro, dus heb m teruggebracht(weer helemaal met de auto haha) en heb er nu 1 via internet besteld, nog een leuke rose ook en dus voor 21 euro. als t goed is word ie morgen al bezorgd zonder bezorgkosten!!!!dus voor wie de deur niet uitkan maar ook zoiets nodig heeft: www.babyplein.nl verder alles goed, met me schema gaat het goed zit steeds om en nabij de 4 uur tussen! nou nu ff koken, lekker biefstukje op brood mjammie!!
bah bah bah!!! mijn vriend belde net hij heeft nog een ritje naar het Noorden gekregen dat betekend dus dat hij vanavond en vannacht niet thuis komt Nou hier net dus weer even flink wat tranen laten stromen! Goed ik wist dat het zou kunnen maar ik hoopte dat ze toch wel wat rekening ermee zouden houden maar helaas niet dus Verder zit ik toch nog steeds met die voedingen wordt er een beetje gek van! Consultatiebureau zegt dat ik haar maximaal 8 uur mag door laten slapen nou goed vannacht heeft ze 7 uur doorgeslapen. En overdag zou 5 voedingen voldoende zijn en moest ik kijken naar wat ze nodig heeft... Nu was ik gaan rekenen ze kreeg dus 105 ml voeding per fles en dan 5 flesjes (een enkele keer 6) maar dan komt ze op te weinig uit... Vandaag was ze ook erg jengelig en heb ik haar voeding dus wat verhoogd naar 115 ml (120ml met 4 schepjes en dan afgieten tot 115) 10 cc per voeding meer... Ze zouden 150 ml per kg gewicht moeten krijgen ik ga ervan uit dat Esmay nu zo'n 3700 gram is dus zo'n 555 ml wat ze moet hebben.... Nu krijgt ze dus 115 cc en dan zou ik met 5 voedingen uitkomen op 575 ml, dat is dan toch voldoende? Vind het zooo lastig allemaal!! Ze lijkt er opzich wel tevreden mee of zou ik haar toch nog ietsjes extra's moeten geven? Er zijn hier trouwens ook mensen die zeggen dat 5 voedingen te weinig is.... Maar als Esmay er tevreden mee is en het consultatiebureau zegt dat het kan lijkt het me toch niet te weinig 5 voedingen of wel? Hoeveel krijgt / kreeg jullie kindje bij 2 weken? En slaapt hij / zij s'nachts dan ook door?
Oh over dat inbakeren; opzich lijkt het me wel wat om eens te proberen (in de hoop dat Esmay s'avond wat rustiger is als ze haar bedje in gaat) maar Esmay is erg sterk in haar benen en armen is zoiets dan niet gevaarlijk?
ik vind 8 uur doorslapen heeel veel hoor. Owen is nu 4745 gram en hij mag zelfs nog maar max 6 uur doorslapen. En hij krijgt elke voeding 140 cc. Dus snap niet dat ze tegen jou zeggen dat ze al 8 uur mag doorslapen terwijl ze nog maar zo weinig voeding krijgt en toch ook niet echt een hele grote baby is.
Maar als ik haar wakker maak (ik vond 8 uur ook veel) dan wil ze ook niks drinken ja hooguit 20 - 30 cc maar meer niet slaapt gewoon verder..... Dus toen toch maar gedaan zoals het consultatiebureau het zei en haar zelf laten komen, dan drinkt ze wel goed als ze zelf wakker wordt...
LISETJE EN MAN GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON SEM LINDAVNR je zou dan kunnen kolven ipv borstvoeding geven zo heb je gelijk wat voor in de koelkast of in de vriezer. ik heb geen idee of dat t terug loopt als je 1x per dag minder geeft. BINK suc-6 komende uren en nacht. zet m op MARYE oh meid wat fijn zeg dat toch nog t huis verkocht is. KLEINTJE wat fijn zeg 7 uur???? heerlijk. mooie foto van esmay ts echt een lekker meiske. VOEDING lisanne krijgt 6 voedingen op een dag en soms komt ze nog een keer extra.
hmmm nuja, als ze dan niks drinkt dan schiet het ook niet op natuurlijk Vind het ook moeilijk hoor dat of ze wel genoeg krijgen of niet of teveel..... Ze zeiden tegen mij dat als ie tevreden was ik dan niet hoef op te hogen. Maar als ie na de fles nog aan het zoeken was of hij komt telkens eerder dat ik dan gewoon moest ophogen. Rustig aan natuurlijk want anders dan krijgen ze weer krampjes
Oh en die 7 uur is nu toevallig 1 nachtje zo geweest (dag ervoor was 6,5 uur en die nachten ervoor heb ik haar steeds wakker gemaakt maar dus zonder succes), misschien dat ze vannacht wel een extra voeding wil? Esmay is gewoon net zoals mama en papa Ze wil graag s'nachts doorslapen haha!
vandaag naar t cb geweest en Lisanne weegt nu 3900 gram en dat was na t drinken en had vandaag nog niet gepoept. ze is nu 51 cm. en dr hoofdje was 36 cm. met alles zit ze onder gemiddeld maar wel iets boven de onderste lijn. inbakeren. de puckababybag daar was lisanne nog niet erg rustig in en nu heb ik de pacco piccolo en ze is binnen 5 min vertrokken. zo heerlijk. ts nog een roze ook en dat voor maar 15 euries spruw lisanne en ik hebben beide spruw gelukkig nog wel in het beginstadia dus hebben we nystatine gekregen maar wat een plakbende is dat zeg. van de apotheek moet ik dus wat op mijn tepel doen en dan haar laten drinken. maar die zooi is mega vloeibaar en geel dus t laat vieze plakkerige vlekken achter.
hoi Kleintje: hier is Joy ook 2 weken en een paar dagen en zij drinkt nu 120cc per fles (140 water dan 4 schepjes en dan afgietten naar 120) en zij krijgt nu +-om de 4 uur een fles en als ze snachts komt krijgt ze die ook nog dus wij zitten op 5 overdag en dan nog 1 in de nacht. Nu is het wel zo dat als Joy na 3 uur komt of 3,5 uur komt voor een voeding ik die ook geef maar ze slaapt over dag ook wel gerust 4 a 5 uur aan een stuk door. Verder slaapt Joy ook erg goed maar komt meestal wel na een uur of 5 om de fles. Ik denk maar zo dat als ze slaapt dan groeit ze dus probeer ik haar zo weinig mogelijk wakker te maken. Maar ik snap precies wat je bedoelt hoor ik vind het ook wel erg lastig al die voedingen. Hier hebben ze wel een schema maar snap er geen snars van. Dus ik doe het nu op gevoel en daar lijkt Joy het erg goed bij te doen. sterkte en succes ik zou zeggen ga op je gevoel af dat zit bijna nooit fout.
heyyy 8uur doorslapen lijkt mij ook veel, t cb zei tegen mij dat ze 6-6,5 uur wel de max vonden en dat ik toch wel op 6 voedingen moet zitten, maar ja ze zeggen allemaal wat anders blijkt dus en ieder kindje is natuurlijk ook weer anders. ik zit nu op 6x120cc en denk dat neomi nu iets van 3800gram weegt. kleintje inbakeren, zou t echt proberen, sommige kinderen worden er echt een stuk rustiger van. setti fijn dat hij zo goed werkt, had ook op internet gelezen dat die puchababy niet zo denderend was. heb ook zitten twijfelen tussen de pacco en swaddle me ben nu dus voor de laatste gegaan., krijg m morgen, ook mooi rose haha
@ Boomer, gewoon proberen om je doggie een daggie uit logeren te doen, haha!! En kan me voorstellen dat je inderdaad wel graag weer een checkup zou willen, als ze je met 37 weken al hebben gezegd dat de kwaliteit van de placenta afneemt! Dat zeiden ze bij mij vorige keer ook, en de laatste keer in ziekenhuis heb ik er ook extra na gevraagd, maar kreeg als antwoord dat dat ook logisch is gezien de termijn waar in we zitten..(zit wat in, maar toch) @ Mamzie, pfff, dikke knuf voor jou hoor meid!! Hopelijk is het gauw over en kan je echt gaan genieten, want het is toch nix als je net een kleintje hebt, en hij en z'n grote broer zijn ziek!! Je wilt juist jah hiervan genieten!! Dus veel beterschap die kant op! @ Boomer, nou jah zeg!! Als jij je zorgen maakt, horen ze verdorie die zorgen weg te nemen!! En als dat is door een extra echo, dan vind ik dat ze dat toch echt horen te doen!! Vind het knap waardeloos voor je! Sorry dat ik het zo zeg!! Maar dat heeft je verloskundige niet goed opgelost!! En je bent helemaal geen "zeikbal"!!! Ik ben er zelf gewoon raar van dat ze zo zegt!! En dat slijmprop verhaal is bepaald ook nie opbeurend zeg!! Tsss!! Nou als ik zo van je lees dat je (weer) bruin slijm verliest zegt mij dat toch dat er al van alles ter voorbereiding gaande is! Wie weet ben je nog voor Lynette, Lisetje en mij aan!! @ Setti, daar hoop ik dan maar op Whaaaaa, van Lisetje ga je het dus niet winnen.. Hihi, ik lees nu net het bericht van Trieske!! @ Lisetje, meid van harte gefeliciteerd met jullie zoontje SEM!! Super fijn dat alles is goed gegaan, en hopelijk zijn jullie lekker aan het genieten van jullie mannetje!! @ Eliesah, fijn dat je weer zo'n fijne nacht hebt gehad!! Ik wil dat ook wel heel graag weer es, want het begint mij hier ook op te breken! Ben zooo uit ritme! @ Bink, oohh spannend meid! Ik lees gauw verder!! Hopelijk is er al wat op gang!! @ Gwenolyn, wat een heerlijk opbeurend verhaal van je!! Maar ben toch blij dat ik nu iets meer er van weet, hahaha!! Kan er (nu nog) om lachen!! Zal me strax wel vergaan!! @ Marye, ooohhh blixemsss, dat zou toch helemaal superrr zijn als dat gewoon ECHT doorgaat!!! Gauw tekenen die hap @ Chantal, ik hoop ook echt voor jou dat het geen toeval is en dat hij van af nu veel beter zal slapen! Zat gewoon met een big smile je verhaal te lezen! Vind zo fijn voor je dat je zelf ook weer es fijn hebt kunnen slapen! Dan ziet de wereld er gelijk heel anders uit! @ Kleintje!! Wat liefff met dat Q rompertje!!! En al die andere foto's ook! Prachtig meid!! Wat een schatje! @ hier, vandaag weer naar VK geweest!! En dat was dus ook gelijk voor het laatst, haha, we waren zo blij dat we terug mochten, maar vanaf nu MOET ik gewoon naar ziekenhuis, haha! (protocol ofzo) Ehm, in principe is alles nog steeds oké. Uk is wel een sterrekijkertje zo het nu lijkt, maar dat hoeft geen problemen te geven bij de bevalling. Bloedruk was 135/90 dus ik moest gelijk urine na laten kijken. Zaten geen eiwitten in! Dus was goed. Ook had ik vandaag iets hoofdpijn, maar gezien ik geen "strakke band" gevoel om mijn buik heb is er (nog) nix wat lijkt op HELLP.. Dus das gelukkig goed! Toen zei ze dat ze voor woensdag een afspraak in het ziekenhuis liet maken door assistente, Dan ben ik dus 41+5.. Ben ik toch even op ingegaan, dat als ze me dan pas in willen leiden, ik misschien alsnog boven de 42 weken uit kom. En dat wilden ze voorkomen, omdat Uk wat kleiner is. Dus ik vond woensdag best wel laat... Nu is de afspraak gewijzigd. En moeten we ons maandag melden in het ziekenhuis. Voor zowel, een CTG, echo als inwendig onderzoek. En dan word er ook een plan gemaakt om te gaan inleiden. (Als Uk er dan tenminste nog nie is ) Dus het NADERT nu dan toch ECHT!! Verder is het al 2 nachten best wel beetje onrustig in mijn buikie, maar overdag nergens last van!! Heeeel apart! Merk wel dat ik weer op elk "pijntje/krampje" ga letten!! Zo dom! Want het helpt me geen zier!! Maar goed, dat zal wel erbij horen!! Vind wel erg spannend en hoop ontzettend dat UK ZELF besluit om te komen!! Dat inleidgedoe, vind ik nog steeds nix! Heeft iemand al wat gehoord van Lynette vandaag? Ben ook erg benieuwd hoe het met haar gaat!! Liefsss Kussiexx