Wat een raar idee, mijn laatste kindloze weekend Das apart!! Ennuh, hihi, vond al BIJNAAA verdacht, al die foto´s van Florine Gekkie!!! Tjah, het ene kindje is nou eenmaal fotogenieker als het andere, hihi!!! Maar een foto van een huilende baby KAN heel mooi zijn hoor!! Dussuh, schroom nie en kom maar op @ Boomer, hmmm, al even gesnuffeld dus... Tjah, het zou zoet horen te ruiken toch? Maar als het doorzichtig is, is het dan nie gewoon afscheiding? Dat krijg ik nu namelijk ook wel meer Maar ik zie nix van een slijmprop of bruinig iets of wat.. Tis harstikke doorzichtig hiero... En dat ehm glijd er ook zo uit, dus tjah, misschien was dat het toen je blaasde? K wou dat ik 't wist! (sorry voor de details )
Boomer: BIj mij voelde het ook alsof ik aan het plassen was en ik verloor ook geen hele plassen ofzo... Dus bij twijfel zou ik wel even bellen hoor meid!! Succes ermee! Hier: weer een huilende meid Zo meteen nog een flesje geven en hoop ik dat ze toch wil gaan slapen! Misschien mist ze papa wel haha ik ook
@ Gwen: ahah klopt, ik lek elke keer net voor de voeding van Jesse flink.. Slaap met een handdoek dubbel onder mn borsten, anders is het bed elke keer nat. Maar dankje voor de reactie; lijkt erop dat het inderdaad goed mogelijk is 's nachts geen bv te geven dus. Even kijken wanneer ik ga beginnen met s nachts niet borstvoeden. @ marye; suuuuper nieuws!! Fijn dat het eindelijk verkocht is! @ chantal: super dat het inbakeren DE oplossing is!!! @ kleintje: wat heerlijk dat ze al 7 uur doorslaapt! Ben jaloers! Die brief van postcodeloterij heb ik al 2 keer gehad voor eerdere uitzendingen, maar helaas beide keren ben ik 't niet geworden. De lodger zou hier ook binnengekomen zijn maar helaas waren we niet thuis. ze komen nu maandag! @ Setti: hmm ja maar ik wil 'snachts juist af van het borstvoeden en kolven. Ik wil dan flesjes geven..(gekolft of flesvoeding) hahah nou, ik blijf toch wel dingen hetzelfde hebben als jij hè! Wij hebben hetzelfde boxpakje, maar dan in de romper! (die met 'ik wil heel veel knuffels') Leuke foto's! @ marye: hahaha yep, ook hier zo een die zo'n mondje kan trekken: hahaha heerlijk foute foto van toen ie net een dag of 4 ofzo was: Bekijk bijlage 61311 @ hier: Vandaag weer alles helemaal goed bij Daan! Ik heb zijn stoma vervangen. Was even frotten, maar goed..met wat oefening moet het wel lukken. Het lijkt erop dat we hem nu 1 x per dag moeten verschonen want hij lekt nogal omdat het wondje naast de stoma veel vocht uitkomt, waardoor de stoma weer wat loslaat. Hopelijk wordt dit lekken gauw minder en dan kunnen we 1 keer in de 2 dagen het stoma verschonen. Verderrr weer borstvoeding gegeven. Ging weer super! Morgen krijgt hij volledig zijn voedingen via de fles. Als hij dit goed doet, dan mag morgen(avond waarschijnlijk) zijn sonde eruit!! Super dus! Echt zooo fijn, dat stomme draadje weg uit zn neus want hij vindt dat zoooo niet fijn. En dan mogen ook eindelijk z'n handjes uit die sokjes en hoeven ze niet meer met een speld vast aan zn broekje (zodat hij de sonde er niet uit kan trekken) De kinderarts nog even gesproken en die zei dat het toch wel bijna zeker is dat onze vent zaterdag of zondag mee naar huis mag! Hij drinkt zo goed.. joehoeee!! Morgen ook gesprek met de chirurg om de volgende operatie door te spreken.. ben benieuwd wat daar de verwachtingen zijn van het herstel enzo..
Lindavnr: Wat een super foto! En wat gaat het toch goed met Daan! Wat een stoere knul. Ben benieuwd wat ze zeggen over de komende operatie. Maar ik weet zeker dat Daan dat ook goed gaat doen. En zo knap hoe jij het ook allemaal doet, je bent echt een supermoeder! Die stoma verschonen lijkt me wel eng... en van het weekend zijn jullie dan eindelijk compleet als gezinnetje thuis, wat geweldig!
wat een heerlijk ventje om te zien zeg en hij heeft echt een dun kippenekkie hihi grappig om te zien omdat de meeste baby's wel plooien hebben in de nek. (zal hij nu ook wel hebben) en wat doet daan t goed zeg ben echt trots op m! en dat zullen jullie ook zeker wel zijn.
Heb zojuist ook nog een een post geplaatst in de genante en memorabele bevallingsverhalen.. Ook voor jullie even mijn verhaaltje.. ------------------------- Leuk hoor, om al die verhalen van de andere mama's te lezen.. Ik heb ook iets grappigs meegemaakt wat ik jullie niet wil onthouden.. S'middags om 15.00 uur ben ik mijn slijmprop verloren. Mijn weeen begonnen op s'avonds om 23.15 uur.. Toen ik s'nachts op het toilet zat dacht ik dat mijn vliezen spontaan op het toilet braken... Ik schreeuwde naar mijn vriend, die in de woonkamer stond dat hij iets van een bekertje moest pakken om het vruchtwater voor de vk op te vangen.. Hij kwam bij mij in het toilet met het bekertje en ik plaatste het bekertje onderop om het vruchtwater op te vangen... wachten wachten en nog eens wachten maar er kwam maar niks.. Na eventjes te hebben gewacht kwam er wel weer een wee en weer water... (wat ik dacht dat vruchtwater was) Wat bleek!!!! Tijdens de weeen leunde ik meer achterover... en ik zat tegen de spoelknop aan die op dat moment zachtjes begon te lopen.. Heb tussen de weeen, ondanks de pijn er wel heel erg om kunnen lachen samen met mijn vriend...
Wat zie ik een ontzettend leuke foto's voorbij komen Het zijn stuk voor stuk allemaal knappe koppies!! Milan doet ook wel eens zo'n tuitmondje laten zien, maar heb er nog nooit een foto van gemaakt.. @ Inbakeren, ben echt zooooooo blij met mijn Puckababy... Meneer slaapt nu al 3,5 uur!!!! Normaal vaak 2,5 á 3 uur.. Dus dit vind ik al echt een vooruitgang! Ga nu wel wat vaker naar boven om bij hem te kijken omdat hij zo rustig ligt te slapen dat ik ff wil checken of dat hij het nog helemaal doet... @ meiden die ook al reeds bevallen zijn... Kunnen jullie al je "oude" kleding alweer aan?? Mijn oude spijkerbroeken pas ik nog steeds niet.. en mijn shirtjes zijn voor mijn gevoel zo kort.. Loop dus nog maar in mijn zwangerschapsbroeken met wat langere tuniekjes erop .. ga morgen eventjes wat lange strakke tshirts halen..
leuke foto's meiden!!!echt schatjes!!! boomer zo ging t bij mij ook, hele kleine beetje in me maandverband, en als ik blies kwam er niet eens wat, maar t was toch vruchtwater. het ruikt een beetje zoetig, eigenlijk een beetje naar sperma, tis misschien raar maar het is wel zo. Ze zijn toen bij mij langs gekomen en ze vond het idd naar vruchtwater ruiken, toen ging ze dus volene en zat ik al op 3 cm, toen strippen en plons, alles kwam eruit! je kan beter een keer te veel bellen meid!! ga nu lekker naar bed, flesje om half 1 en dan weer zien wanneer ze komt.. trusten meiden
Chantal: Geweldig hahaha! Setti: Ja als je die foto's ziet lijken ze idd veel op elkaar maar in het echt zie ik het niet altijd, soms denk iik ze lijken niet op elkaar. En op een ander moment zie ik ze en dan denk ik, oh wta lijken jullie toch op elkaar. Iig doen ze wel heel veel dingen hetzelfde super leuk om te zien. En Pepijn gedraagt zich echt al als de grote broer. Als Florine keihard gaat huilen, dan reageert Pepijn en gaat ook kermen. Maar als we Florine stil hebben of meenemen, dan stopt hij meteen en slaapt weer verder. Florine reageert echter nooit op Pepijn...
@ Lindavnr, oww wat heerlijk!! Wat zal dit voor jullie een speciaal weekend worden zeg!! Echt helemaal gaaff!! En die foto!! SOOO cute! @ Marye, zie je wel, PEPIJN rules!! Hihi, wat een superr foto!!! @ Chantal, whahahaha!! Das echt wel een giller Zal je maar overkomen!!!! @ Setti, weet nie meer of ik er wel op gereageerd heb Maar meende ook een superrr mooie foto van Lisanne voor bij te hebben zien komen!! Wat is zij mooi zeg!! Alle maartbaby's zijn zooo lief en mooi en knap!! Wel wonderlijk dat er nog maar 9 mama's "hoeven" Het merendeel is toch echt vrij vlot ter wereld gekomen!! Maar jah, de gemiddelden moeten wel weer worden bijgetrokken!! Helaas trek o.a. ik die weer omhoog... Zo komen ze wel aan het gemiddelde dat toch de helft ofzo overtijd loopt! Ondertussen nog steeds nix van Lynette heh! Dat is wel spannend!! Wie weet heeft ook zij net als Lisetje de beebs al in haar armen!! Ik ga zo maar es proberen wat te slapen!! Ik word gek van al die wakkere nachten ondertussen, bah bah bah!! Liefssss en wens jullie allemaal een lekkere slaap nacht toe!!
Chantal: Ik pas mijn broeken bijna allemaal weer! Shirtjes is iets lastiger want ben van 70 E naar 80 F gegaan en wanneer ik moet gaan voeden is het nog een cup groter... Dus alle shirtjes zitten heel strak bij de borsten Ik ben dan ook wel alle zwangerschapkilo's kwijt en nu beginnen mijn gewone kilo's er ook al aan te geloven...
Lindavnr: Wat een super nieuws zeg Hopelijk mag jullie mannetje mee naar huis van het weekend! Chantal: haha geweldig Kunnen jullie kindjes ook goed pruil lipjes trekken? Esmay is daar heeelllll goed in! Als je dan zegt: "He trek niet zo'n pruil lipje" dan gaat ze lachen of nou ja iets wat erop lijkt want men zegt dat dat nog stuiptrekkingen zijn? Ze is nu weer stil Pas na haar flesje van 21.30 wordt ze stil.... Best bijzonder eigenlijk Ze wil ook niet eerder slapen ik hoef haar b.v niet om 19.00 ofzo naar bed te brengen want dan is het huilen tot aan de fles van 21.30.... Hoe laat gaan jullie kindjes naar bed s'avonds?
Oh broeken en shirtjes etc: Ik heb vandaag nieuwe bestelling van de wehkamp binnen gekregen Had nog maar weinig broeken etc. Maar ik pas ook weer mijn oude maat Morgen maar eens wegen, paar dagen terug moest ik nog 2 kg kwijt raken!
Ik ben jaloers op jullie meiden die de oude kleding alweer aankunnen... :x Ik heb er nu 8 kilo af, maar het meeste daarvan ligt nu boven in bedje te slapen.. Moet nog 8 kilo eraf hebben.. grrrrrr