Kleintje: Hier zijn ze vaak tussen 12 en 5 heel veel wakker. En ergens tussen 7 en 8 gaan ze naar bed Dan slapen ze meestal gewoon tot 10/11/12 uur ligt er een beetje aan. En dan hoppa de nacht in. Pepijn is nog wel eens wakker tussen de fles van 8 en 11, maar dat is tegenwoordig maar heel zelden. Chantal: Komt vanzelf die kilo's eraf hoor!
@Chantal; wat lekker zeg dat Milan nu goed slaapt! Die bakertip moeten we echt onthouden. Heeft je vent nog zijn excuses aangeboden ? @Ano; ruikt als sperma? haha, nou lekker zoet hoor! hihi, ik heb nog nooit zoete sperma geroken @Marije, wat lief dat Pepijn zo op zijn zusje reageert... echt heel erg schattig, dan moet je hart toch wel smelten zeg. @Kussie; inderdaad, ik vond ook dat er nog weinig overtijd hebben gelopen eigenlijk... Jij trekt het wel omhoog ja haha, ikke nog niet zo. Maar goed, jij redt de 42 weken ook niet hoor! We moeten maar eens na maart een gemiddelde gaan berekenen en percentages! Altijd interessant. Hoop dat je een aardige nacht hebt gehad en dat het eens is gaan rommelen!! @Over de kilo's; ik vind dat het juist heel snel gaat bij iedereen! En Chantal, jij bent ook nog niet heeel erg lang geleden bevallen, dus maak je niet druk joh, dat komt echt wel!! En Marije, dat doe je goed, je verliest zelfs je eigen kilo's maar wel met een cupmaat groter haha. droom van iedere man.
Hiero weer een rustige nacht gehad hoor. Geen krampen, niks niet! tot half 6 geslapen, dus dat is prima. Over dat vruchtwater, ik ga ervan uit dat het gewoon 'vals alarm' was, maar ik zal toch wel even bellen naar de vlk. Bellen tijdens een spreekuur moet toch kunnen maar wat waren wij gisteren ineens enthousiast en paraat zeg! Voelde echt gaaf toen we dachten dat het mijn vruchtwater was! Manlief meteen helemaal opgewonden en vroeg: ' Wat is nu het plan van aanpak?' en ' Wanneer moet ik de vlk bellen? Wanneer de weeen om de 8 seconden komen toch?' hahaha ja, doe maar rustig en het zijn geen seconden eikel, maar 4 minuten hahah. Dus nu weet ik hoe hij strakjes bij de echte weeen gaat reageren
Volgens mij wel, Boomer. Verdacht, hopelijk goed nieuws Lynette is aan het bevallen, begrijp ik? Hier zo hectisch, ben blij dat ik al gedoucht even achter de pc kan kruipen en Megan gevoed is. Mijn superkraamhulp komt om 9 uur en daarna is het druk met bezoek van de vlos (even naar die hechtingen kijken, hoor) en een vriendin en verder de dagelijkse zorgdingetjes. Maar wat is het genieten Voor de borstvoedende moeders: prikken jullie tepels ook wel bij het voeden? Nou girls, ben benieuwd naar nieuws, kom op mama's die nog moeten bevallen - het is lente, hoor!
Ik snap dat het hectisch is bij je Darcy, je bent ook pas net bevallen Trouwens, Lynette is gisterenavond nog online geweest!
Voor zover ik weet niet. Bij mij wel. Zodra ze rustig ligt te drinken is het over, maar zolang ze nog kort en krachtig ligt te zuigen voor het toeschietreflex, prikt het. Het gekke is, mijn andere tepel prikt dan ook
Hahahahaha, mijn man dacht dat eerst de vliezen moesten breken voordat je weeën krijgt. Ik maakten hem wakker om te vertellen dat ik dacht weeën te hebben. Vraagt hij met een heel slaperig hoofd "zijn de vliezen gebroken?". "Eeehhh, neee", "o, dan is de bevalling ook niet begonnen". Draaiden zich om en sliep verder. Heb rustig verteld dat de bevalling ook kan beginnen zonder dat de vliezen breken. Binnen een paar seconde zat hij heel wakker rechtop in bed
Joënna lag vannacht te giechelen in mijn armen. Dacht het de eerste keer niet goed gehoord te hebben, maar daarna deed ze het nog een keer. Dame heeft goed gedronken! Om 00.00 uur 2 borsten, vervolgens kwam ze om 03.40, weer 2 borsten gedronken, en toen om 07.30 1 borst leeg gedronken. Ze valt alleen in slaap aan de borst. Laat ik haar boeren, leg haar terug in bed, en binnen 10 minuten komt ze weer dat ze toch nog wel honger heeft8). Tja, denk ik dan bij mezelf. Kom dan in 1x goed..........
heyyy boomer haha net mijn man, toen ik die prop verloor, meteen zenuwachtig.en toen ik 1 dag voorweeen had, hij ging ze meteen opschrijven haha. maaruh dat sperma verhaal is echt zo,t lijkt er echt een beetje op qua geur haha marye idd de droom van elke man, slanker en zo'n grote cup, hahaou mijn man helemaaaal niet erg vinden.. nou neomi is nu 4 nachten uit zichzelf gekomen rond 5 uur, vraag me alleen af of t ech van de honger is of om t feit dat ze dan een handje heeft losgewurmtb uit de hydrofielluier....ze huilt dan ook niet echt alleen kleine kickjes zeg maar, nou zal t vanavond weten met me nieuwe doek haha
hahaha dat is ook grappig zeg Mijn vent stond gisteren ook al in de lift naar boven toen ik hem belde dat ik dacht dat mijn water gebroken was. Hij helemaal in paniek in die lift en rende naar binnen :'huh, je staat daar gewoon'. Dacht tie ook dat heel de gang ondergelopen zou zijn
Hey meiden, Ik zie veel leuke foto's voorbij komen. Laat ik ook eens weer 1 van Melanie plaatsen. Deze is van 23 maart. Voor de rest gaat alles goed met Melanie. Ze komt 's nachts zo tussen 4 a 4,5 uur. 's avonds als ze zo tussen 18 en 19 uur voeding krijgt kan ze zo 2 uur wakker zijn. Dan kijkt ze wat om zich heen en wil het liefst lekker bij je liggen. Bekijk bijlage 61389
Ow wat een lieve foto's van jullie kindjes.. Zo ontzettend schattig! Boomer; dat was spannend gister avond. Ga je vandaag nog bellen naar de vk? Ben wel benieuwd wat ze zegt.. Erg grappig van je vriend, denk dat de mijne ook zo zal reageren haha. Zo leuk haha.. Hier weer een goede nacht gehad, wel 3 keer eruit voor t plassen maar sliep gelukkig dan snel weer in. Weet niet of het toeval is maar drink nu elke avond warme melk, dan plassen en dan in bed dvdtje kijken en dan ga ik even bidden. Hahaha, ben helemaal niet zo gelovig hoor maar het werkt dus wel ! Hihii.. Verder ja alles hetzelfde hier, 's avonds onzettende krampen, drukke baby, erg onrustige buik. En dan 's nacht en 's ochtends veel bandenpijn. Nou eens kijken wat we vandaag weer gaan doen..
Nog even op de valreep een buikfoto tussen al die schattige babyfotootjes.... Misschien werkt het wel
En ons lieve paars-witte kamertje, het is toch maar geen roze geworden. Ik krijg het alleen verdomd moeilijk op de foto, hier sta ik ook met mijn rug tegen de commode aan, dus die staat er niet op.
het hemeltje en gordijnen heeft mijn moeder gemaakt, zo lief van dr. Het moet trouwens wel een meisje zijn, anders hebben we een probleem vrees ik @Eliesah, lekker hoor die nachten. Er zijn er veel jaloers op je denk ik hier haha De verloskundige belt zometeen terug, ze zal vast zeggen dat er niks aan de hand is Nu effe de hond uitlaten, lekker joh, bijna geen bekkenpijn meer.
Ja, zal best dat de vk dat zegt. Maar ja al kan ze je maar even gerust stellen. Had ik van de week ook, vond ik toch wel fijn . Hihi, misschien moet je ook mijn ritueel een keer proberen hahaha. Bidden kan nooit kwaad, hahahaa voel me zo dom!!! Wauw, wat een mooi kamertje zeg! En die buik, mooi zeg. Zal straks ook even een buikfoto maken, even buiken spammen haha. Die paar die er nog zijn !!
Boomer wat een mooi kamertje zeg! Heel mooi dat paars met wit! Enne , wat een toeter zeg Schitterend! Veel leuke foto's voorbij zien komen van de beebjes. Owen trekt ook vaak zo'n pruilmondje @Kussie : Oke spannend dus zeg maandag Maar gewoon ff je beebje streng toespreken en zeggen dat ze VOOR die tijd gewoon moet komen. hihi zit hier een peuter me aan te kijken met van die grote ogen. Meneer wil vruchtenhagel Pff kunt merken dat het vrijdag is. Heb het weer megadruk! Veel was te doen en moet nog stofzuigen en dweilen pfff En Owen is maar aan het spoken boven. Die heeft om 9 uur de fles gehad maar hoor telkens de babyfoon aanslaan. Dus of hij heeft de hik of hij kan net slapen. Hij weegt nu trouwens al 4745 gram!
Zo dat gaat snel Mamzie! Bijna 5 kilootjes jemig zeg. Ja, hier is het nu echt doodstil in huis haha, dat zal wel een heel verschil met jou thuis zijn. @Eliesah; bidden? Ik geloof daar niet echt in haha, maar mocht het zo zijn dat jij vandaag bevalt, dan ga ik ook bidden !! Ja, buikspam!! ben benieuwd.