Maart 2010 mama's deel 3!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Channes, 7 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Wuhahaha, elke keer als ik het doe slaap ik wel goed. Toch het proberen waard toch.. Maar ik geloof er ook niet in hoor, ben helemaal niet gelovig. Kwam van de week spontaan in me op en het werkte toevallig wel. M'n vriend ligt ook elke keer helemaal dubbel om hoe ik het doe. ;)

Zal zo eens kijken of het lukt om zelf een foto te maken :).

2. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    BoomeR: Super kamertje en een heel erg mooie buik!

Mamzie: WOW! Dat is nog eens een flinke knul.

Alies: Wat een mooie meid!

Gwenolyn : fijn dat ze zo goed heeft gedronken!

3. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ ChantaL: hahaha geweldig! :D

Ik pas mijn broeken ook weer maar loop toch nog even liever rond in joggingbroeken. Zit een stuk fijner dus waarom zou ik al broeken aan gaan doen :)
    Ben van de 20 kilo nu 18 kilo kwijt, dus nog 2 te gaan! :D
    Mn buik is ook een heel eind weggetrokken en gelukkig hangt het niet echt, maar kheb nog wel een buikje wat ik voorheen niet had.. daar moet dus nog wel aan gewerkt worden ;)

@ Hier: pff Jesse net maar uit bed gehaald. Heeft om 8 uur borstvoeding gehad en om 10 uur lag ie al flink te huilen.
    Eruit gehaald, luier verschoond, even getut, buikje gemasseerd, maar helaas maakte het allemaal weinig uit.
    dus misschien dat mijn borstvoeding niet meer echt voldoende is voor hem ofzo.
    We hebben hem net maar 40 cc bijgevoed met de fles. Die dronk ie gulzig op en nu istie enigzins rustig (in zn wipstoel), maar ook met momenten van huilen en met zn handen slaan en krabben tussendoor. zoalng ie zn speen inheeft is het goed, maar die gooit ie er elke keer uit en wil hem dan niet meer.. pff.
    Verder is nu wel het schema door de war natuurlijk.
    Ik denk dat ik maar probeer hem nu om 12 uur gewoon te laten komen zoals normaal, en dan ook maar gewoon 100cc aanbieden zoals anders. Weet 't ook niet.. :(

Verder nog een andere vraag; ik word echt onwijs gek van het lekken van mijn borsten 's nachts.
    Overdag is het goed te doen, dan vangen de compressen het wel op, maar 's nachts is het een drama.
    Ik slaap met een handdoek om mn borsten maar hetk omt er gewoon doorheen. En elke keer ben ik 's nachts met het voeden van jesse meer bezig met mn borsten te bedekken met handdoeken dan met het voeden zelf. Vannacht ook weer, denk ik dat het goed ligt met de handdoeken maar toch niet; weer heel het broekje van Jesse onder gelekt. pff.
    Ook het bed is al meerdere malen de pineut geweest.
    Is er iets te doen aan dat lekken?
    Tis vooral als Jesse aan de ene borst begint te drinken, dan loopt die ander gewoon letterlijk leeg.
    Of na een aantal uur, als het ongeveer tijd is voor een voeding, dan beginnen ze ook te druppen.
    Erg irritant; ik kan niet eens voor de voeding zelf Jesse uit bed halen omdat ik dan alles onder drup..
    help?! :)

4. Appel en Peer

Even spammen; krijg de buikfoto's niet duidelijk haha.
    Best moeilijk om zelf te doen ;).

Bekijk bijlage 61428

5. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    oei vervelend Linda lekkende borsten.
    Het enige wat ik kan verzinnen is dat als Jesse aan de ene borst drinkt en de andere borst begint te druppen dan moet je met je vingertop tegen je tepel drukken.
    Dat hielp bij mij altijd.
    Wel stevig drukken.
    Maar goed, ik lekte nooit zo erg als jij dus weet niet of het zal werken....

6. Appel en Peer

En dan nog even het bedje met schilderijtjes op de muur..
    Boven het bedje; onder de lijstjes komt nog haar naam ;).

Bekijk bijlage 61430

7. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    whahah wat een uitvinding; de schommelstoel. Heb ik een te leen gekregen van een collega (die rainforest schommel)
    jesse net voor de eerste keer erin gelegd en hij is muisstil..wahaha, ziet er erg leuk uit, zo'n klein mannetje in zo'n groot ding :p

@ Mamzie: hmm nee helaas werkt vinger erop leggen niet, gaat er gewoon langsaf..

@ eliesah: Wat een buik meid! :) Ik kan me nu al amper nog voorstellen dat ik ook zo'n toeter had (ofja, die was nog een stuk groter hihi)
    Echt raar, hoe snel je weer gewend bent aan je oude vertrouwde buikje :D

8. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Die lijstjes zijn echt heel leuk! Ben wel benieuwd naar de naam!

Jouw buik is echt nog streepvrij he! Ik hoop voor je dat tie het nog effetjes volhoud, bij mij zijn helaas de striemen de laatste twee weken erin geslagen... ik had zo'n mooie streeploze buik :(

9. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Hey die heb ik ook! van Fisherprice, die automatische schommel met trilfunctie. Trouwens ik heb niet de rainforest maar de sneeuwversie, maar volgens mij is dat hetzelfde idee. Dus die werkt wel zo te horen, mooi :D
    Ik kijk er trouwens telkens zelf naar en zou er zo graag zelf in willen gaan zitten , lijkt me heerlijk!! Met die trilfunctie erbij dan he.

10. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Nou de verloskundige heeft teruggebeld. Het kan best een scheurtje bovenin zijn, maar waarschijnlijk niet. Want als dat zo is, zou ik nu ook wel weer vocht moeten verliezen. Als ik weer verlies, moet ik weer terugbellen. Maar voorlopig houden we het op afscheiding of urine.

11. Appel en Peer

Nou; niet helemaal streepvrij. Aan de zij kanten zag ik wat kleine streepjes staan. Maar ja; als het zo is helaas! En bij mij zie je ontzettend goed aders lopen, ook op m'n borsten. Ziet er uit ;).
    Haha..

Ben ook erg benieuwd naar jullie naam; zoiezo nog alle mama's die nog moeten bevallen ;).

Fotootje Lindavnr van de schommelstoel hihi.. :)!

12. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ boomer: hahah ja da's dan weer jammer; de trilfunctie werkt bij deze niet meer :p hij's dan ook al 2 jaar ofzo oud.
    Maar goed, vind het jammer dat die dingen zo mega duur zijn als je ze nieuw koopt.
    Maar voor nu vind ie alleen het schommelen nog goed genoeg gelukkig :)]

foto's zijn gemaakt maar geen tijd meer om te plaatsen; ga ff eten! :)

13. Appel en Peer

Haha, is goed hoor Linda. Eet smakelijk.

Boomer; dus eigenlijk ben je nu nog niks wijzer. Zoals we al dachten! Pff vervelend he...

Ga ook maar even eten; en dan even boodschapjes doen en wat dingetjes doen in huis. Was opvouwen, stofzuigen etc.

Lees jullie straks weer :D!!

14. Lynette84

Lynette84 Fanatiek lid

9 feb 2009
    1.473
    0
    0
    ziektewet/huismoeder
    Arkel city
    Heey dames!!!

Zag dat ik gemist werd :) hihi ben een paar dagen echt te beroerd geweest om te posten **schaam Schaam**

Nog geen baby en helaas geen gerommel
    Afgelopen woensdag controle bij de verloskundige. Bloeddruk is 130/80 en de beeb is nog niet ingedaalt. Als de kleine er maandag nog niet is word ik thuis door de verloskundige gestript.

Zelf zit ik er echt doorheen :( al dagen last van me kaakontsteking die op me oren trekt. Last van de carpitaal syndroom in me handen. Moe moe moe en weer slecht slapen. Ohh en heb nu echt een mega waggelgang. En pijn in me voeten whahaha....... Lekker die laatste loodjes.....

Vriendin van mij is 4 weken te vroeg bevallen. En denk dat me overbuurvrouw die 3 weken later is uitgerekend ook al bezig is.

Ohh hier trouwens nog geen striea. Wel beetje trekkent gevoel in me huid dus het kan nog komen. Hoop van niet :)

Ik ga nu echt even bij lezen ;)

15. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Boomer en Eliesah: mooie buiken en kamertjes :)

Alies: wat een mooi meisje en wat een mooie ogen!

Lindavnr: Doe jij Jesse al in een wipstoeltje? Hier werd door de kraamhulp gezegd dat ze daar pas vanaf de 6 weken in mochten omdat het niet goed zou zijn voor het ruggetje ofzo? Geen idee of dat echt zo is.....

Hier: Nachtje alleen gehad met Esmay en de hond, pff was wel even wennen hoor!
    Gelukkig waren ze beiden vrij lief! Esmay heeft weer lekker doorgeslapen!
    Ze doet het nu hartstikke goed met wat meer voeding dus daar ben ik blij om :)

16. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ik heb overigens nog steeds een trekkend / stekend gevoel in mijn borsten bij mijn tepel en aan de onderkant met name aan de rechter borst...
    is dit normaal???
    Er komt geen vocht ofzo meer uit en ze staan ook niet meer strak van de stuwing ofzo maar toch blijf ik een trekkend / stekend gevoel houden....
    Iemand ervaring?

17. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Lindavnr, ik slaap met mijn voedingsbh aan en dan doe ik aan allebei de kanten zo'n dik maandverbandje door de helft geknipt in mn bh. Het ziet er niet uit maar het lekt niet door. Ik lek namelijk ook ontzettend!

Hier zijn we gisteren de kleine man wezen wegen., 4375 gram en 54,5 cm. Hoeveel groeien kindjes ongeveer de eerste 2 weken? Dan weet ik ongeveer hoe lang Luca was bij de geboorte.

18. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Lindavnr: Het klinkt heel stom en een echt fijn gevoel is het niet maar je moet zeg maar even zo met je nagel er tegenaan schieten. Dus zeg maar je wijsvinger tegen je duimaan drukken en dan zo laten schieten snap je? En dat recht tegenje tepel . soms moet het 2x. Maar door die tik schieten zeg maar je melkklieren weer dicht. :D
    Ik hoop dat je het begrijpt... hier werkt dat wel goed. Al moet ik soms halverwege nog eens...

Eliesah: Mooie buik hoor!
    En leuk kamertje...

Lynette: Vervelend dat je je zo slecht voelt...

19. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Funny ik heb eigenlijk geen idee hoeveel ze groeien?
    Als ik naar Esmay kijk dan denk ik dat zij toch ook al wel wat gegroeid is, ze lijkt in ieder geval een stukje groter ;)

Ben trots op ons meisje :) Ik had haar net op haar buik liggen en toen was ze echt aan het proberen om te draaien maar het lukte niet helemaal, toen legde ik mijn hand op de zijkant van haar kontje en ineens rolde ze om :D
    Maar goed het kan ook maar net een toevalstreffer zijn ;) Hopelijk doet ze het vanavond weer als "papa" er is....

Deel Deze Pagina