Maart 2010 mama's deel 3!

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Channes, Mar 7, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

Aug 4, 2009
    2,002
    0
    0
    NULL
    Brabant

O wat vervelend voor je Lynette. Dat klinkt inderdaad beroerd. Je bent nu toch ook al verder dan 41 weken? Ja, als dan je hele omgeving eerder bevalt dan jij voelt dat knap kl*te, dat snap ik! Sterkte van het weekend dan maar he!

2. jedalin

jedalin VIP lid

Nov 4, 2008
    12,674
    2
    38
    hmm oke, tis het proberen waard, haha. dankje! :)

@ funnyme: hmm ja ik sliep nu ook met voedingsbh en dan met borstcompressen, maar die waren binnen 5 minuten doorgelekt :(

@ Kleintje: wat gaaf! :)

@ hier: pff zit er een beetje doorheen. Merk dat ik erg prikkelig ben en net ook even tranen gelaten..
    tis allemaal toch erg heftig.. ben nu nét klaar en moeten eigenlijk alweer vertrokken zijn naar daan.
    zucht... gelukkig is dit ziekenhuis gedoe even afgelopen na dit weekend..

3. jedalin

jedalin VIP lid

Nov 4, 2008
    12,674
    2
    38
    oh had je berichtje even gemist..
    hmm de wijkvk hier zei dat ze gewoon al in de wipstoel mogen. Maar natuurlijk geen uren achter elkaar.
    En de electrische schommel moest ik vergelijken met de maxi cosi. Niet te lang dus.

maar ga nu gauw afsluiten, rijden nu aan naar daan.

4. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    1,779
    0
    0
    Brabant!
    Veel sterkte meid!!!!
    Fijn dat het na het weekend even uitblazen is dan...

5. Lisil

Lisil VIP lid

Apr 19, 2009
    9,313
    0
    0
    chantal wat fijn dat hij nu wat langer door slaapt.

kleding ik zit nu nog zo'n 5.5 kilo boven mijn gewicht waar ik dus op blijf hangen, ik pas wel mijn oude broeken en ik krijg ze ook dicht maar t zit nog niet lekker dus loop nog in mijn zwangerschapsbroek. en bovenkleding heb ik altijd gewoon mijn eigen kleding gedragen alleen een maatje groter. hihi.

marye wat leuk om te horen dat hij zo op zijn zus reageerd haha nu al de beschermengel uithangen echt schattig.

bed Lisanne krijgt rond 4 uur de eeste voeding en slaapt dan tot een uur of 8 en krijgt dan weer rond 12 uur een voeding en tot deze slaapt ze eigenlijk niet. Gelukkig slaapt ze bijna tot de voeding van een uur of 4 en tot de voeding van rond een uur of 8 slaapt ze ook.
    en dan rond 12 uur weer een voeding en vaak slaapt ze ook van een uur of 9 tot deze voeding. als ze slaapt probeer ik haar wel in haar eigen bed te leggen. dus nu ligt ze er ook in. alleen na de voeding van een uur of 8 dan ligt ze in de box tot de voeding van 12 uur ongeveer want mijn partner werkt tot 5 en is pas half 6 thuis en zo ziet hij haar toch ook nog ff en hij geeft de laatse voeding.

boomer hahahaha om de 8 seconden als het in t eggie ook zo zou gaan dan kunnen ze iedere vrouw opvegen haha. ja zo te horen is hij erg nerveus. t komt allemaal goed hoor. mooie buikfoto zeg. en dat kamertje is echt cute

darcy dat deed t de eerste week wel en daarna vond ik t echt niet vervelend meer. Nu Lisanne spruw heeft en mijn tepels dus ook erg rood en gevoelig zijn is t wel gevoelig/pijnlijk zegmaar. dus hopen dat de medicatie snel aanslaat.

bv ja ik heb ook dat als lisanne aan de ene kant drinkt dat de andere kant gaat lopen!! of als ze huilt dan gaan ze beide aan de wandel hihi

LEKKENDE BOOBS ik heb vannacht dus voor t eerst met mn voedingsbh met compressen erin geslapen en oohh wat is dat heerlijk zeg wakker worden in een droog bed. en t voordeel is ook nog: ik slaap op mijn buik en doordat mijn tepels wat gevoelig zijn was dat geen pretje en nu heb ik nergens last van gehad.

ano ben benieuwd hoe neomi t doet met de nieuwe doek

alies wat een mooie meid zeg en een mooie donkere kijkers!!

eliesah wat een mooie buik zeg en ook nog streeploos

6. Lisil

Lisil VIP lid

Apr 19, 2009
    9,313
    0
    0
    Lisanne is 4 cm gegroeid in 5 weken. dus ik denk dat je bijna kan rekenen op een cm per week ongeveer t zal iets meer of minder zijn en t gewicht ziet er ook goed uit hoor.

7. hannelore

hannelore Actief lid

Sep 26, 2008
    462
    0
    0
    bediende
    belgie
    update Amélie

8. PenF

PenF VIP lid

Aug 20, 2009
    8,387
    2,241
    113
    Female
    Coach
    Dordrecht
    Funnyme: Pepijn is in 5 weken 8 cm gegroeid...

9. PenF

PenF VIP lid

Aug 20, 2009
    8,387
    2,241
    113
    Female
    Coach
    Dordrecht
    Florine trouwens ook

10. kleintje88

kleintje88 VIP lid

Nov 17, 2008
    9,362
    2
    0
    Lindavnr: sterkte meid! Hopelijk vinden jullie gauw wat rust *knuffel*

Buik vraagje: Hebben jullie ook zeg maar beneden in je buik een bobbel dan is het wat platter en dan komt er daarboven nog een bobbel (als jullie snappen wat ik bedoel :p ) of is dat t.g.v de keizersnee ofzo? Of zal mijn buik gewoon zo zijn? (voorheen was het eigenlijk niet zo )

Ik draag vandaag voor het eerst een spijkerbroek voel het toch wel een beetje aan mijn wond hoor....

11. Johannal

Johannal Fanatiek lid

Jan 28, 2009
    3,119
    0
    0
    @ Minke: Oh joh wat heftig dat je nog zo'n last hebt en tja dat bezoek verhaal herken ik wel een beetje maar niet in de zin van dat mensen lang blijven maar meer dat sommige mensen echt energie kosten ipv het opleveren zeg maar daar kan ik wel hoofdpijn van krijgen. Bij mij is er nog een maatschappelijk werktster langs geweest in het ziekenhuis en ondanks dat ik dus een 'traumatische ervaring' heb gehad vond ze dat ik er heel goed over kon praten. Ze vond het feit dat ik ook positieve dingen kon noemen pleiten voor een gezond verwerkt... Als jij schrijft over prikkeldraad in combinatie met je wond krijg ik wel kippenvel... dat lichamelijke gedeelte laat ik nog niet echt toe zeg maar... Mijn wond is nu op een heel klein plekje een beetje rood maar de huisarts heeft me verteld dat ik het vooral goed schoon moet spoelen onder de douche en verder niets...

@ Marye: bedankt voor de borstvoedings url daar ga ik zo ook nog eens even kijken... oh en gefeliciteerd met de verkoop!

@ Nijnja: Seph heeft ook een spikkeltje spruw in zijn wangetje maar de huisarts vond het nog niet alarmerend genoeg. Wel heb ik de naam (weet ik even niet meer) van een zalf gekregen die ik ook al preventief kan gebruiken door alleen mijn eigen tepels er mee in te smeren... Ik zie heel soms ook tegen de voedingen op vooral 's morgens vroeg omdat ik dan extra sterk het gevoel heb dat ik alleen maar voed en slaap en niet aan mijzelf toekom..

@ Boomer: Thanks voor je complimenten. Ik heb het kaartje inderdaad zelf gemaakt. En tja ik weet niet ik let echt op maar Seph heeft echte spuit poep (er zit me een vaart achter) het is nog eens gebeurd, gelukkig niet in mijn gezicht. Omdat ik nog veel op bed lig verschoon ik hem ook op bed (het voedingskussen in de lengte voor me tussen mijn benen.. en tja ik weet gewoon niet hoe ik het moet voorkomen... Ik moet er soms toch echt even bij om te vegen of te smeren en dan grijpt hij zijn kans :) het spuit er gewoon uit.

@ Lisetje809 & man: HEEL ERG GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN SEM!!!

@ Bink1976: Ik loop nog een beetje achter want je kindje is nu (24 uur ne je bericht) al wel geboren maar sterkte en alvast gefeliciteerd maar dat lees ik vast zo wel.

@ Kleintje: 7 uur! Wauw ben vet jaloers... Seph heeft 1 x de 5 uur gehaald en toen was ik al zo trost maar meestal is het klokslag 3,5 uur

@ Setti: hier ook spruw maar wel maar een puntje. Ik heb alvast een naam gekregen van een zalf die ik ook preventief kan smeren volgens mij heet die anders... Steef heeft het recept nu mee dus ik kan pas later de naam posten

@ Kussie: Ik ben blij dat je naar het ziekenhuis gaat om te bevallen. Seph was ook een sterrekijkertje en wilde niet goed indalen ik was achteraf zoooo blij dat we voor mijn bevalling in het ziekenhuis waren...

@ Lindavnr: Goed om te horen dat het allemaal zo goed gaat daar met je mannen... En wat een lippen zeg op die foto! Prachtig!

ooooh gebeleven bij pag 178 maar hier wordt iemand NU wakker ]

dag

12. PenF

PenF VIP lid

Aug 20, 2009
    8,387
    2,241
    113
    Female
    Coach
    Dordrecht
    Lindavnr: Kan me voorstellen dat het allemaal wel erg veel is. Maar straksjes is Daan voorlopig even thuis en hopelijk geeft dat wat meer rust...*knuffel*

Kleintje: Ik heb dat niet. Onderbuik is wel wat dikker dan hoe hij was...

Oke hier komt dan de mooie Pepijn:

13. PenF

PenF VIP lid

Aug 20, 2009
    8,387
    2,241
    113
    Female
    Coach
    Dordrecht
  14. PenF

PenF VIP lid

Aug 20, 2009
    8,387
    2,241
    113
    Female
    Coach
    Dordrecht
    En Florine kan het al helemaal zelf, makkelijk hoor!

15. PenF

PenF VIP lid

Aug 20, 2009
    8,387
    2,241
    113
    Female
    Coach
    Dordrecht
    en nu laat ik jullie weer met rust hoor!

16. PenF

PenF VIP lid

Aug 20, 2009
    8,387
    2,241
    113
    Female
    Coach
    Dordrecht
    Hannelore: Amélie is ook een mooie meid!

17. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

May 18, 2008
    4,779
    0
    36
    heyyy

wat een mooie babies weer!!!!

marye haha makkelijk als ze t zo zelf kan, moet je wle heel stil zitten denk ik!!

boomer wauw mooie buik zeg en wat een ontzettend gaaf kamertje, en super leuk!!!en blijf dat vocht wel in de gaten houden he!!

eliesah ook al zo'n mooie buik, wat groot zeg!!!en leuk je schilderijtjes!!

hier alles goed, net bij prenatal 2 paar leuke schoentjes gehaald en een heel schattig jurkje, morgen meteen aan, behalve de schoentjes dan haha die zijn nog te groot!!

18. nijnja

nijnja Fanatiek lid

May 2, 2007
    1,177
    0
    0
    docent
    Haarlem
    Toon en ik hebben ook spruw, en ik gebruik orale Daktarin. Dat is een soort dikke pasta. Ik smeer na elke voeding een zweempje op mijn tepel en via mijn pink in Toons mond. De lactatiekundige zei dat ze dit in principe niet meer geven, omdat het voorschrift was dat je 4 keer per dag 5 ml. (!) moest geven en toen is er een kindje bijna in gestikt. Ze zei dat het wel veel beter werkt dan nystatine. Ik had het nog liggen van Karel. Misschien is het nog wel te krijgen als je doorvraagt?

19. kleintje88

kleintje88 VIP lid

Nov 17, 2008
    9,362
    2
    0
    Ahhh Marye wat een lieve foto's :) En wat heeft Pepijn mooie licht blauwe ogen zeg!

Hannelore: ook een mooie foto :)

Hier net 1,5 uur op bed gelegen HEERRRLLLIIJJKKK even bijgetankt!

20. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

May 18, 2008
    4,779
    0
    36
    heb net me inbakerdoek binnen gekregen, ben benieuwdddd

misschien een stomme vraag, maar babys hebben altijd een beetje kromme onderbeentjes toch??
    mijn man zei van de week dat ie t vond lijken of neomi d'r onderbeentjes wat krom zijn, dus ik kijken en tja t lijkt idd een beetje zo maar volgens mij is dat altijd wel iets bij baby's.tis ook niet heel krom ofzo maar t lijkt of ze iets met een boogje lopen zeg maar...

Share This Page