Wauw, ik heb even een paar minuten om achter de pc te kruipen. Probeer alles wel te lezen, maar onthouden is wat anders. Marije, Gefeliciteerd met de verkoop van jullie huis. Wat een last van je schouder he. Lindavnr, dikke knuffel meid. Valt ook helemaal niet mee, om iedere dag naar het ziekenhuis te pendelen als je net bevallen bent. Ano, ik weet nog dat mijn man bij de eerste ook zo bezorgd was om die kromme beentjes. Maar als je ze nu ziet draven, komt het allemaal goed. Zag dat er weer een paar meiden bevallen waren, gefeliciteerd meiden met juliie kleine spruit. Zag ook leuke foto's voorbij komen. Wat een knappe kindjes hebben we toch. Hier, aardig druk in de weer. Ben nog druk bezig om het huis op orde te krijgen. Het andere huis wordt 1 april opgeleverd en dat was ook nog niet helemaal leeg, dus daar ook nog druk mee bezig. Met Nienke gaat alles goed. Die drinkt al aardig haar flesjes van 105cc leeg. Merk wel, dat ze wel snel overprikkelt is, daar moet ik dus wel op letten, dat ze voldoende rust krijgt en als het te druk is, dan haar lekker op bed brengen. De grote zus begint het steeds leuker te vinden en vraagt iedere dag wel of ze Nienke even op schoot mag hebben. Vanmiddag lag Nienke te huilen in de box en toen kreeg ze van haar grote zus Marleen een stickertje van Jip en Janneke. Zo lief he. Zijn er al beebjes die al echt beginnen te lachen?
Och wat lief zeg Stroopie, die oudste van je. Dan smelt je toch gewoon hihi.. Kussie; komt meestal pas later op de dag online. Maar zou wel super zijn als ze ligt te bevallen . Hoe is het met jou Boomer?? Is er al vooruitgang in.. Hier; net heerlijk gedouched en vanaaf lekker heel de avond voor de buis rtl 4 kijken, heerlijk zo'n vrijdag tv avondje ! Bijna iedereen denkt dat ze van het weekend komt; maarre ik heb het gevoel dat het toch echt een april kindje word. Ben het wachten wel ontzettend beu, ben hele dagen aan het fantaseren hoe het straks zou zijn. En vooral hoe ze eruit ziet . Mama's komt straks weer even lezen.. Fijne avond allemaal.
Meldplicht! Ik ben er nog steeds hoor maar was het even zat na dinsdag en lekker er nog even op uit geweest met mijn moeder, 's avonds geen fut om nog achter de pc te kruipen. Vanmorgen dus weer naar het ziekenhuis geweest, alles was goed, zelfs 1cm ontsluiting (best gaaf want tot nu voel ik er niets van) Toen gingen ze de verloskamers bellen wanneer ze kunnen inleiden....wat denk je babyboom in Breda alles vol en voor spoedgevallen moeten ze natuurlijk ook verloskamers vrij houden. Dus ik mocht weer naar huis en maandag om 7 uur bellen of er dan plek is. Maandag gaan ze hoe dan ook inleiden, kan alleen nog later op de dag worden. Grrrr wel blij dat het nu alleen het weekend nog is wat er tussen zit, is mijn mannetje tenminste ook thuis! Door het inwendig onderzoek nu wel meer last van harde buiken, daarna volgens mij ook mijn slijmprop (of anders alleen heel veel slijm) verloren.
@Stroopie; ooh dat is lief zeg, een stickertje hahah Fijn dat het zo goed gaat met jullie. @Eliesah; lekker he, die vrijdagavond. Ik geniet er ook altijd zo van. Mijn mannetje haat idols-achtige programma's, kijkt liever voetbal international, maar ik vind het juist hartstikke leuk. Met mij, tja, nog hetzelfde. Manlief en ik hebben nu maar effe de hoop opgegeven voor dit weekend en gaan nu voor volgende week maar. Dan kan het alleen maar meevallen Ik ga ook niet meer iedere kramp etc. nu vertellen, alleen als het echt menens is. @Wendie; Allereerst gefeliciteerd met je cm ontsluiting Maar euuhh alles vol in Breda!? Dat is niet de bedoeling!! Ik moet er ook nog bij dit weekend Nee, serieus, dat is knap lullig voor je. Je had zo gehoopt dit weekend al ingeleid te worden toch? Wel fijn dat je al wat slijm verloren bent! Wie weet komt het dit weekend wel en kan ik jouw plekkie innemen maandag
@Boomer, tja het schijnt echt een babyboom te zijn. En dat terwijl het maandag nog zo rustig was. Maar ze hebben 10 verloskamers en daar waren er vanmiddag 8 van bezet. Ze moeten er altijd 2 vrij houden voor spoedbevallingen en mensen die poliklinisch bevallen. Maar we lopen nog steeds op schema om elkaar daar tegen te komen! Mijn mannetje nu nog maar even naar NAC gestuurd, kan ie een beetje relaxen als het moet is ie zo thuis. Hoe doen jullie dat nu met boodschappen enzo, ik haal steeds maar voor 1 of 2 dagen, je weet nooit hoe het gaat lopen. Omdat ze eigenlijk vandaag of morgen zouden inleiden had ik al een heel uitgebreid boodschappenlijstje gemaakt, kan er niet zo goed tegen als iemand anders de boodschappen doet en ik niet krijg wat ik wil hebben. Nou zet hem op meiden die nog moeten bevallen!
Haha, ben ik toch niet zo raar dat mijn vent ook van mij naar NAC mocht maar hij mag geen bier drinken en na de wedstrijd meteen naar huis he!! En ik heb 3 nummers van zijn vrienden in mijn telefoon geprogrammeerd. Wat betreft de boodschappen; die doe ik sowieso altijd voor 2 dagen. Zeker nu, maar dan iedere dag, want ik kan toch niet meer sjouwen met tassen. En inderdaad is het erg vervelend als anderen je boodschappen moet halen. Manlief heeft oook een tijdje de boodschappen elke keer gehaald omdat ik met mijn bekken zat, maar het is zoooo irritant als je om rundergehakt vraagt en hij brengt half-om-half gehakt mee!
HALLLOOO ALLEMAAL, HIER OOK MELDPLICHT VAN MIJ, IK ZEG MAAR ZO, BETER LAAT DAN NOOIT, HAHAHA!! @ Chantal, dat zeg je wel mooi, dat het meeste van die 8 kilo "boven ligt te slapen" Maar meid, geef het gewoon de tijd!! Ik denk dat bij mij persoonlijk de kilo's er helemaal nie meer af gaan! Maar het komt vanzelf!! Ook bij jou, zolang is het voor jou nog nie eens geleden, toch!! @ Boomer, nou ik heb vanacht zelfs tot 6 uur wakker gelegen!! Ik moet ook eerlijk zeggen, ben er best wel flauw van aan het worden Elke nacht en nu vandaag ook overdag, best wel last van de buik (wat krampjes en steekjes) maar er gebeurd gewoon NIX! Ik krijg steeds meer het gevoel dat Uk nie vanzelf gaat/wil komen!! Word er een beetje verdrietig van!! Apart heh! Zullen mijn hormonen wel zijn!! @ Boomer, oww wat prachtig hoe jou mannetje reageerde!! Om de 8 seconden, hahahahaha!! Ow ow, vind zooo super lief hoe de mannetjes allemaal reageren! Zo hoe jij het noemt, die staat van paraatheid, prachtig! Ow en over Wendie, dat vroeg ik me dus ook al af, maar ze heeft nog wel gister of eergister mijn vriendschapsverzoek geaccepteerd hiero, dus misschien leest ze wel maar post ze even nie? Maar ik vroeg het me indd ook al af! Zij is toch gelijk met mij uitgeteld en dus ook een week overtijd today!! Spannend! Lynette online geweest? Dat heb ik dan gemist!! Jammer(dat bedoel ik goed -->), hihi, had gehoopt dat ze namelijk al mama zou zijn! @ Gwenolyn, ook zo prachtig hoe jou mannetje reageerde!! Superr!! Gelijk naar jou uitleg rechtop in bed!! @ Boomer!! Meen je nie? Haha, wat had hij verwacht, een compleet zwembad @ Alies, oohhh wat is ze mooi!!! Echt een wakkere meid zeg!! Super foto! @ Boomer, mooie foto's!! Heerlijk hoor, nog even een buikie tussendoor en superr kamertje!!! Duurt nie lang meer meis, dan ligt jou wondertje er in!! Verrek, ik ben vandaag 41 weken, zal strax ook nog es even een buikfoto gaan fabriceren @ Mamzie, ik weet onderhand nie meer wat ik nog tegen Uk kan zeggen!! Hij/zij is gewoon NU AL minstens zo eigenwijs als mama! Zucht! Wel fijn dat Owen zo goed groeit trouwens! @ Eliesah, wauwww, mooie buik hoor!! Ik laat hier echt geen blote buik foto's zien!! Jullie gaan hard op de loop!! Ben net een Siberische tijger, maar dan met rode strepen En prachtig hoor, die schilderijtjes boven het bedje!! Zit nou in die ene echt een knuffeltje, leuk joh!? Ben benieuwd naar de naam, hihi! @ Lynette, heeej je bent er, heh, meid wat naar dat je je zo naar voelt Dat is echt nie fijn!! Voel met je mee, ik vind die laatste loodjes ook nie leuk meer!!! @ Kleintje, fijn dat jullie je hebben gered vanacht!! Met z'n "drietjes" @ Hannelore, ook al zo'n prachtig meisje!! En ook zulke heerlijke wakkere kijkertjes!! @ Marye, ohh vind die foto van beide Ukkies samen zoo lieff!! *Smelt* En dat Florine "het helemaal zelf kan" prachtig! Zit hier met big smile! @ johannal, ik ben ook blij hoor dat ik een ziekenhuis bevalling krijg!! Pfoeh! Ik heb dat thuisbevallen nog nooit zien zitten Ben er veelste hypochonder voor ook!! (Bang dat er wat misgaat) Heb het liefste alles bij de hand!! En eigenlijk is dat heel apart! Want een ziekenhuis vind ik ook nix, want daar voel ik me zo opgesloten! Maar jah, het is dan kiezen tussen 2 "kwaden" en ik wil gewoon dat het mijn beebs zo goed mogelijk gaat!! Wel naar meid, dat je nog steeds zoveel op bed moet liggen! Kan me voorstellen dat het allemaal best wel traumatisch is geweest!! *dikke knuffel voor jou meid!* @ Ano, net wat Boomer al zegt, ik heb indd ook nog nooit een baby met (kaars)rechte beentjes gezien, volgens mij hoort dat zo toch? En anders CB es vragen? @ Boomer, haha, was het maar waar!! Helaas, ik ben vandaag wat later, maar nog steeds present!! @ Stroopie, heerlijk dat het zo goed gaat met Nienke! Fijn om te lezen! @ Wendie, fijn om van je te horen meid! Jammer dat je nog geen babynieuws hebt! Maar voor jou kan het gewoon ook nie langer meer dan een week duren!! Dat kunnen we aan meid!! Het komt goed!! Wel raar hoor, dat er zo'n babyboom gaande is, dat er nu gewoon eigenlijk "geen plaats" is. Je bent er klaar mee!! Rustgevend ook, voor als het wel begint Maar dan maken ze natuurlijk ook wel plek! In "mijn ziekenhuis" zijn maar 3 verloskamers, 2 medisch en 1 poliklinisch... @ hier, pfff ik heb buikpijn.. Beetje krampjes enzo, maar verder gebeurd er maar nix... Ik zit er geloof ik ook beetje doorheen nu!! Gewoon 41 weken nu!! Jakkiebah! Wil mijn beebje ziehiennn en voelen (voel het nu ook wel, maar das anders ) Dus ik hoop zo dat het vanacht raak is!! Liefssss
Volgens mij is mijn buik in het echie wel groter, maar ik weet niet of dit de goeie afmetingen zijn, om een foto te verkleinen, eerst deed hij het gewoon automatisch :x Edit: ohnee, deze klopt wel
@Boomer, ik ga me nu op de bank installeren, eerst gtst kijken en daarna NAC op eredivisie live. Mocht het bij ons beide toch beginnen tijdens de wedstrijd laten we de mannen gewoon omroepen in het stadion Mijn mannetje werkt vrijwillig bij NAC op wedstrijddagen en wil echt niets missen, hij was vanmorgen al in staat om de digitenne ontvanger mee naar het ziekenhuis te nemen zodat hij toch kon kijken, hahaha had ons al zien zitten! Kussie jij ook succes, en ja als het spontaan begint en we hier in Breda naar het ziekenhuis moeten dan maken ze vast wel plek! Allemaal alvast een fijn weekend, ga zo denk ik lekker een bak popcorn voor mezelf maken!
Hallo meiden, Ik ben een beetje hèèl erg laat met reageren in dit onderwerp. Maar zat een beetje te snuffelen en kwam hem tegen. Ik ben dus ook in maart uitgerekend. Om precies te zijn de 28ste. En we hebben al een zoontje van 2 jaar en 4 mnd. Ik ben bang dat ik het rappe tempo van schrijven niet goed bij zal houden. Maar vind het altijd wel leuk terug te lezen. @boomer en wendie1979: toevallig viel mijn oog op dat jullie mannen ook naar NAC zijn. Die van mij is ook net weggefietst. Met zijn eigen GSM en zijn werk-GSM paraat. Ik ben ook in het zkh onder controle. Had gisteren controle en toen zagen we al dat zowat alle parkeerplaatsen van de verloskamers bezet waren . Ik hoef nog niet ingeleid te worden. De gyn denkt dat het vanzelf deze week op gang komt. Had al ontsluiting. (en al weken voorweeen...) Maar hoop dat ze dan een plaatsje voor me hebben als het dit weekend begint . Wie weet treffen we elkaar ergens op de kraamafdeling. Groetjes Milo
Kussie, mooi buukske hoor! volgens mij zit het allemaal best hoog nog bij jou! maar dat was al bekend he...
Nou welkom dan maar, beter laat dan nooit Hoe toevallig kan het zijn allemaal zeg haha, ook al NAC.... haha. Lekker dat je al zo vroeg ontsluiting hebt. En als we van het weekend moeten bevallen, dan hebben ze echt wel plek hoor! Anders hebben we een probleem, want onze NAC-mannen zouden toch niet willen dat we in Tilburg moeten bevallen
@ Dames die in Breda moeten bevallen.... Verloskamer 5 is 'n hele goede!! Daar worden hele mooie kindjes geboren
Ja klopt, het kindje ligt heel erg hoog, hoewel het gister wel weer vast in bekken lag!! Ik weet het ook nie.. Tis een klein ondeugend babytje... Das een feit!!
Wat zijn er nog maar weinig meiden over he! En zo te lezen lopen ze in/rond Breda meestal overtijd Kussiexx, in welk ziekenhuis ga jij dan bevallen?
Haha, zit hier ook aan een bak popcorn. Lekker warm uit de magnetron, sjammie.. Kussie; mooie buik zeg en je straalt nog steeds !! Ja, er zitten knuffeltjes in de lijstjes. Vond het er ook wel gezellig uitzien.. Hahaha, zo'n drukte in Breda. Mocht ik naar het ziekenhuis moeten (hoop het niet) moet ik naar Tilburg. Hopelijk zit het daar niet vol hahaha.. Wel grappig zoveel brabanders hier !