Hey hey, Kom me even melden. Helaas nog geen krampjes of duidelijk gerommel. Wel gisteren wat harde buiken gehad maar nu weer rustig pffff morgen word het denk toch strippen. Groetjes
@ Lynette, spannend hoor, als je morgen gestript moet worden.. Hopelijk begint het voor jou vandaag alsnog spontaan. Was bij mij wel zo.. Ik zou op vrijdag gestript worden en donderdagavond begon de ellende @ Boomer, hahahaha
Hey meiden! Ik heb de laatste berichten even niet meer gevolgt Maar wilde even laten weten dat ik van het lijstje geschrapt mag worden! Ik ben 25-3 bevallen van een super mooie en gezonde dochter Het was echt een supersnelle bevalling van 4uurtjes En zo snel dat ik het zh niet eens meer redde dus thuis ben bevallen en moet zeggen dat het allemaal heel goed is gegaan. Ben zelfs super trots op mezelf Wij doen het nog even rustig aan dus ik zal pas over een paar daagjes weer even alles updaten en (na)lezen. Jullie meiden allemaal lekker genieten van de kleine!!! en voor diegene die nog moeten: Zet hem op ladies!!!! Jullie kunnen het
Bink; gefeliciteerd met jullie zoontje Bas. Hihi, is het toch Bas geworden ! Super leuk! Schildpad; gefeliciteerd met jullie dochter. Hoe heet ze hihi.. Zo dat is indd een snelle bevalling, geniet lekker van je gezinnetje! Pff geen zin om verder op iedereen te reageren, sorry.. Bah, heb weer eens zo'n rot dag ! Voel me helemaal niet lekker; wat hoofdpijn, wat misselijk etc. Vannacht wel weer een goede nacht gehad, maar ben nu alweer gebroken! Maar lekker rustig aan vandaag. Kom miss vanaaf nog wel even kletsen . En anders wil ik zoiezo Kussie heel veel succes wensen voor morgen!! Kom op meid, je kunt het zeker!!!!
7 Maart mama's gaan nog volgen! 19 maart - Kussiexx - rommelt een beetje, maandag 29-03 onderzoeken in z'huis (overtijd) 19 maart - Wendie1979 - Maandag 29-3 Inleiden (overtijd) 22 maart - Lynette84 - rommelt, harde buiken (overtijd) 23 maart - Boomer2009 - Slijmprop verloren, gestript & 1 cm ontsluiting 23-03 (overtijd) 28 maart - Zoe1976 - nog geen teken 31 maart - Eliesah - Rommelt met voorweeën, harde buiken 31 maart - Franny - rommelt met voorweeën (16-03 laatst online) Wijzigingen/toevoegingen mag je zelf ook doorvoeren
Bink, gefeliciteerd met jullie zoon Bas. Schildpad, gefeliciteerd met jullie dochter Joy. Kleintje, de avondfles hebben wij hier ook opgehoogd. Merkte dat ze dat gewoon nodig had. Te veel geven doej e niet gauw hoor. Dan moet je boven 1 liter uitkomen. Marije, moeilijk besluit he, om te stoppen met bv. Ik merkte wel dat, toen ik het besluit genomen had, ik er wel rustiger onder werd. BV is goed, maar de fles is een goed alternatief. En je moet ook naar jezelf kijken. Bv kost ook best veel energie. Boomer, vervelend zeg, al die mensen die steeds bellen. Zou er ook echt helemaal gek van worden. chantal, waarom Milan 10 minuten laten huilen?
Schildpad: gefeliciteerd met jullie dochter Geniet ervan! Stroopie: nee denk idd ook niet dat je snel teveel geeft! Over het huilen: hier laat ik Esmay vaak ook zo'n 10 minuten huilen als ik haar b.v in bed leg, veel kindjes hebben het nodig om eerst wat te huilen voordat ze in slaap vallen.... Ik weet inmiddels ook wel wanneer ik echt moet gaan kijken en wanneer ze huilt omdat ze aandacht wilt... Als ze echt krijst dan weet ik dat ik er naartoe moet (neem aan dat iedere moeder er dan ook naartoe gaat?) maar is het zo'n jengel huiltje dan laat ik haar toch eventjes want dan wordt ze vaak vanzelf stil, als ik naar haar toe ga en dan weer weg ga dan is het juist drama en dan wordt het vaak wel krijsen vandaar dat ook ik vaak eerst probeer om af te wachten voordat ik er meteen naartoe ga... (mits ik natuurlijk zeker weet dat er niks aan de hand is als vieze luier, honger etc )
schildpad gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Joy Laten huilen? Ja hier af en toe. Als ik zeker weet dat ik niks voor hem kan doen. Dus dat ie gegeten heeft, en hij heeft een schone luier. Soms wil ie al na 2 uur weer eten. Maar dat kan toch echt niet en dan laat ik hem wel huilen. Maar goed, Owen huilt niet zo vaak. En dan alleen als ie honger heeft of als ie gepoept heeft ( diarree ) Erik liet ik eigenlijk nooit huilen. Had ook geen zin want hij hield niet op uit zichzelf. Kon ie uren volhouden en dat doe je zo'n kleintje niet aan.
@ Stroopie, ik laat Milan huilen om de reden die kleintje ook al noemt. Milan kan slecht zelf in slaap komen wanneer ik hem wakker in zijn bedje leg. Volgens het cb en de kraamhulp is het wel beter voor een baby'tje om zelf in slaap te vallen in zijn eigen bedje en Milan heeft huiltje nodig om in slaap te kunnen vallen vandaar.. Natuurlijk laat ik hem liever niet alleen wanneer hij huilt, ik blijf ook vlak naast de babyfoon om zijn huilen te monitoren Af en toe ga ik ook ff kijken maar dan laat ik niet weten dat ik er ben en blijf ik in de deuropening staan kijken...
heyyyy meiden nou de reis naar mijn ouders is prima gegaan!!!ook bij mijn ouders heeft ze zich voorbeeldig gedragen!! ook met slapen en eten gaat t prima!! gister na de fles van 21.00 uur is ze een uurtje beetje jengelig geweest, dus heb r lekker bij me gepakt, toen hebben we r om 2.00uur wakker gemaakt voor de fles, en vervolgens kwam ze tegen 8.00uur weer!!!en daarna weer geslapen tot 12.00.in al die tijd hheft ze bij elkaar misschien een half uurtje wat geluid gemaakt, niks te klagen dus!!! over t huilen::heb t idee dat neomi alleen huild als ze of krampjes heeft, of als d'r speen eruit is, jeetje dat is soms wat zeg...je stopt m erin en in 2 tellen later spuugt ze m eruit en hoppa t alarm slaat aan!!!en dat kan ze soms best lang volhouden haha. meestal wil ze dan ook aandacht dus dan pak ilk 'r lekker.. lindavnr jeetje meid kan me voorstellen dat je er ff doorheen zit, is ook allemaal wat hoor!!zou idd ook even het ziekenhuis bellen.dikke knuff voor jullie!! kussie spannend hoor morgen!!!!ben benieuwdd.. ow ben ff weg, bel gaat!
Wat is het rustig hier Normaal gesproken kan ik het allemaal niet bijhouden @ Ano, wat fijn dat de "reis" naar je ouders goed is gegaan!
Hier nog steeds niets, dus ik ga er maar vanuit dat ik morgen naar het ziekenhuis ga. Als het goed is aan het begin van de ochtend. Voor de rest van de meiden die ook nog moeten bevallen: heel veel succes!
@ Wendie, heel veel succes dan morgen he!! Zet 'm op! @ Hier, moet ff mijn gal spuwen hoor.. Belt mijn moeder net op of dat ze langs kan komen. Uit gewoonte zeg ik ja hoor dat is goed.. maar had met mijn vriend afgesproken dat we vandaag ff geen bezoek zouden doen omdat Milan de laatste dagen zoveel aan het huilen was en we hem een beetje ritme willen geven en zo weinig mogelijk prikkels.. Hij had vanmiddag ook zijn zus al afgebeld omdat die ook wilde komen. Dus ik heb mijn moeder teruggebeld of dat ze misschien morgen wilde komen omdat we Milan een beetje ritme willen geven.. Is ze helemaal over de zeik want volgens mij heeft ze het gevoel dat ze niet welkom is ofzo.. en hangt ze gewoon de hoorn erop... Van mijn vriend moet ik terugbellen om te vragen waarom ze dat doet maar voel me hier dan weer veel te trots voor en ben dan bang dat ik kwaad wordt aan de telefoon en mijn hormonen weer de overhand gaan nemen... :x