Maart 2010 mama's deel 3!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Channes, 7 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

Zow, kan ik jou even de hand schudden zeg!! Ik word er hier onderhand ook gek van! Dat WIJ mensen laten wachten!! WAAR SLAAT HET OP, alsof wij ons er nog prettig bij voelen :(
    En voor hun is het vervelend want ZIJ zijn zo nieuwsgierig!!
    Nou ik kan er nie meer tegen! BAH!!
    Gemier over alles!!!

2. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Hier ook alles oke!

Ik laat Loréana niet huilen. Ik ben van mening dat een baby niet huilt zonder reden. Ze zijn nog zo klein..ook al willen ze alleen maar geknuffeld worden, dat is toch logisch? Ik bedoel ze hebben wel 9 maanden lekker warm gezeten.
    Daarbij komt dat ik haar zowieso s'avonds niet kan laten huilen want dan word mijn andere dochter wakker en die heeft haar slaap ook nodig. ( ze slapen naast elkaar met alleen een wandje er tussen)

Ik ben hier ook maar gaan inbakeren met een luierdoek en nu gaat het slapen snachts stukken beter! Vannacht van 22.00 tot 03.00 (04.00 nieuwe tijd) en toen weer tot 07.00 (08.00 nieuwe tijd).

Oohja we hebben ook weer een auto :D. Een fiat mareo elx. Leuk autootje wel.

3. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Oohja meiden die overtijd gaan, voor jullie een dikke knuffel! Overtijd lopen is gewoon niet leuk! Ik hoop dat jullie snel oog in oog met jullie kindjes kunnen zijn!

4. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Wendie, heel veel succes morgen meid!!

Kussie en Boomer: diep ademhalen, die mensen in je omgeving houd je altijd ;):)

Chantal: je mag juist van je moeder een stukje begrip verwachten. Zou dat toch even duidelijk maken naar haar toe en jammer als ze het niet begrijpt (heb ook zo'n portret van een moeder, maar da's een ander verhaal... ;))

Bink, van harte gefeliciteerd met Bas!

Schildpad, gefeliciteerd met Joy!

Fijn, weer 2 mooie geboortes erbij :)

5. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Kussie, hoe laat moet je morgen in het ziekenhuis zijn? En neem je meteen je vluchttas mee? Zou er een kans zijn dat je mag blijven?

6. Soda Pop

Lieve allemaal!!

Dank jullie wel voor de super lieve opbeurende woorden! Zou er bijna zin in krijgen om naar het ziekenhuis te gaan ;):D *kuch* GRAPJE!

Ik word eerlijk gezegd nu toch wel een beetje zenuwachtig, maar het KAN natuurlijk VANACHT nog op gang komen, hahaha! Blijven hopen!!
    (ofwel, mezelf voor de gek houden :(, want ik geloof niet dat Uk besluit om zelf te komen!!)
    Wendie ook voor jou veel succes voor morgen!! Zal aan je denken :)!!

Het komt allemaal goed met ons 7 mama's die nog "moeten"!!

Verder heb ik even geen tijd om op iedereen persoonlijk te reageren (Das dan ook voor het eerst, hihi) Vriendlief stapt net binnen!

DOEI DOEI!!

Liefssss Kussiexx

7. Soda Pop

Ohh, das een goeie, zou ik dat moeten doen?
    Ik weet het eigenlijk niet... Maar feit is, dat we maar zo'n 7 minuten van het ziekenhuis afwonen!! Dus kunnen we eventueel nog gauw genoeg ophalen..
    Maar misschien dat we ze toch maar achter in de auto gooien!!
    Ik wil trouwens ook vragen dat als ze bv dinsdag of woensdag willen inleiden of ze me dan morgen willen strippen? Zoals er bij meer gebeurd? Maar ik weet nog steeds niet precies wat er gebeurd bij strippen?
    Maar misschien helpt dat en is inleiden alsnog nie nodig!!

Hihi, ik vestig tegenwoordig mijn hoop op de kleinste dingen :D

Liefs

8. Soda Pop

@ Schildpad, van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje Joy!!
    Fijn dat alles zo goed is gegaan!! (maar wow, wat snel)
    Kan me voorstellen dat je trots bent! Dat mag ook na zo'n prestatie!!

Liefs

9. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Kussie en Wendy: veel succes morgen!

Chantal: wat een schatje :D Mooi mannetje!
    En het moeder verhaal: zooooo herkenbaar!! Mijn moeder was ook een keer pissed toen ik tegen haar zei dat ze mochten komen maar dat het niet te druk moest worden... Ze gooide toen de hoorn er ook op!
    Ik heb toen later wel terug gebeld en kreeg mijn vader aan de lijn die mijn vriend overal de schuld van ging geven... Ik was echt stom verbaasd, verdrietig en tegelijkertijd pissig!!
    Heb het toen laten rusten, mijn moeder deed toen weer normaal en mijn vader had ik eigenlijk niet echt meer gesproken maar na een aantal dagen heb ik hem toch opgebeld en gezegd dat ik het niet leuk vond hoe hij mijn vriend beschuldigde van alles terwijl het ONZE beslissing was later heeft hij toen ook uitgelegd dat het gewoon even alle spanningen waren die eruit kwamen etc etc. Nu gaat alles inmiddels weer goed (even afkloppen ;) )
    Dus ik zou zeggen: Laat het even gaan en heb het er later nog eens over met je moeder!
    Succes ermee!

Baas van mijn vriend is geweest, was wel gezellig maar ik blijf me zo belabberd voelen :( Maar goed komt misschien wel weer goed....
    We hebben een leuke knuffel gekregen, een loopwagentje en zo'n first televisie ding met geluid... Best leuk :)

10. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    oei Kussie en Wendy morgen naar het ziekenhuis. Spannend meiden. Succes!

Kussie : Als je word gestript dan 'woelen' ze de vliezen los zeg maar. Dus dat ze niet meer zo strak staan en dat dus de kans groot is dat ze gaan breken of dat het gewoon weeen opwekt omdat ze daar ' bezig' zijn geweest.
    Ik vond het trouwens toen wel pijnlijk ( vorige zwangerschap ) en het heeft niks gedaan. Maar goed. Ik las dat er genoeg dames waren bij wie het strippen wel heeft geholpen. Dus je weet maar nooit he ;)

11. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Schildpad: gefeliciteerd met de geboorte van Joy!

Kussie: Succes morgen! Neem voor de zekerheid maar gewoon je tas mee hoor :)

Sorry dames verder geen fut om alles terug te lezen en te reageren...
    morgen weer!

12. seanli31

seanli31 Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.213
    0
    0
    Brabant
    @ schildpad gefeliciteerd met je dochtertje!!

Verder kom ik alleen ff snel een foto spammen van onze trots ;):D

13. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    sjee kussie gebeurd er nog niks?

14. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    @ Lisetje, wat is Sem een dotje!!!

15. sherly182

sherly182 Bekend lid

13 jul 2009
    944
    0
    0
    brabant
    schildpad: gefeliciteerd met jullie Joy, het is snel gegaan zag ik.
    Nou probeer er van te genieten, en laat je niet gek maken.
    Wel erg grappig dat ik jouw berichtje zag en zag dat jullie dochter Joy heet die van ons is ook in maart geboren en die hebben we ook Joy genoemd is dan toch een goede maand voor die naam hhahahahh

16. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Heeeeel veel succes kussie!! :D:D Zal aan je denken! :)

17. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Aha, vandaar die 10 minuten. :)

18. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Kussie en Wendie, sterkte en succes morgen.

Chantal en Lisetje, wat een lekkere mannetjes hebben jullie.

Kleintje, misschien eens de vk of de gyn bellen? Volgens mij is het niet echt goed, dat je niet opknapt.

Chantal, vervelend dat je moeder het niet begrijpt. Misschien als het wat gezakt is om er even over te praten. Snapt het ook wel van je vriend, dat hij het niet goed vond.

Hebben jullie nog moeite gehad met het uur tijdsverschil?

19. Floor85

Floor85 Fanatiek lid

26 jul 2009
    1.679
    0
    36
    Vrouw
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Heej meiden!
    Daar was ik dan ook weer's ;)
    Ik kwam even kijken hoe het er voor staat bij Kussie (van je hyve werd ik ook niet wijzer ;)) Heel veel succes morgen meid!!!
    Ga nu lekker even bijlezen want ben heeeeel benieuwd naar de nieuwe baby's natuurlijk!!
    Hier gaat alles goed, vandaag en gister helaas huilerig, drinken, huilen, drinken... M'n borsten ontploffen ook zo'n beetje van de melk :p
    Het is nog steeds heerlijk genieten, ennnn ze is nu al ruim 5 weken oud. Gaat zooooooo snel!!
    Het boertje laten werkt trouwens super, dus bedankt voor de tip!! :D

Stroopie, wat is Nienke toch een supermooi meisje!!
    Liefs en een dikke knuffel

Ps... Toch nog even een spam...

20. Floor85

Floor85 Fanatiek lid

26 jul 2009
    1.679
    0
    36
    Vrouw
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Trotse papa met ons meisje...