Maart 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lisil, 22 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Lisa heel veel sterkte meid :(

Vandaag weer een slechtere dag :( Gelukkig niet overgeven maar wel enorm slap, moe en misselijk... blugh

2. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Pf...sterkte lisa...! :(

@ Sjaantje: Gelukkig zit het allemaal goed! Maar wel even schrikken zeg! ...

@ mijn banner: hmmm.. mn banner doet 't niet :(

3. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    mijn banner net ook niet, even kijken of ie t nu weer doet...

4. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    nope, vage bedoeling...

5. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hmm de site waar ik hem gemaakt heb ligt er ook uit, dus dat zal het wel verklaren..

6. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    @ lisa: sterkte, het is zo oneerlijk.

hier alles nog goed, wel heel moe vandaag, ben verkouden en voel me een beetje ziekig, of meer zielig;) had gister heel veel zeer in mijn rug, dat ik af en toe bijna door mijn benen zakte? vandaag gaat het weer beter. vannacht slecht geslapen.
    vorige week ookal zoveel zeer in mijn rug. maar toen was het ineens ook weg? dus hopen dat het vlug weer weg is. het zit van onder.
    (waar ik bij mijn vorige bevalling heel veel rugweeën gehad heb :()

ik mag straks gaan werken:) heb er niet veel zin in, maar ja. denk dat ik niet veel ga doen en misschien vanavond om een ijsje ofzo met de clienten (op een woning voor verstandelijk gehandicapten) dus dat is wel leuk.

ga zo even kijken bij moeders voor moeders om me op te geven :)

7. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    @Lisa,
    Jeetje meid wat *%$#.............heel veel sterkte toegewenst! Wat is de wereld soms oneerlijk!

@sjaantje,
    Wat zal jij geschrokken zijn zeg!! MAar..........gelukkig ook snel gerustgesteld!!

@Ano,
    Nog gefeliciteerd met je verjaardag!! Leuke dag gehad??

@hier,
    Zo in de middag ben ik behoorlijk moe!! En ook wat misselijk.........maar s'ochtends en s' avonds gaat het weer oke. Ik heb alleen steeds meer moeite met de kannen van MvM!! In het begin rook ik het amper maar nu................iehhhh...ga er zowat van over me nek! MAar goed..........neus dicht...........en gaan met die banaan het is voor een goed doel!

8. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    lisa, heel veel sterkte meid!!

9. boba80

boba80 Actief lid

18 mei 2009
    314
    0
    0
    @ Lisa...veel sterkte...dit is zo oneerlijk

@ Sjaantje...jeetje wat een schik, maar gelukkig wel een kloppend hartje...hopenlijk laat jouw kleintje je nooit meer zo schikken.

Bij mij op m'n werk zijn de vermoedens gekomen dat ik zwanger ben.
    Ik heb vrijdag naar het facilitair bedrijf gebeld voor een grotere maat broek en een van mijn collega's heeft het gehoord en begint nu de hele tijd te roepen dat ze binnenkort sokjes gaat breien.
    gisteren was zo genant...zitten we voor de overdracht nog ff te kletsen begint ze er weer over.
    De dienstdoende arts zat er ook bij en vroeg gelijk wie zwanger was.
    Iedereen natuurlijk gelijk naar mij kijken...maar gelukkig werd ik niet gelijk rood.
    Daarna gingen z'n m'n beste vriendin aankijken in de hoop dat zij mij zou verraden.
    Toen begon die collega weer...van ja maar je hebt een grotere maat broek besteld...ik werd natuurlijk gelijk rood.
    Maar verteld dat ik op vakantie een beetje teveel gegeten had en nu m'n broeken echt niet meer dicht kreeg.
    Echt vreselijk....toen een andere collega naar huis ging maakte ze nog een gebaar naar me van een dikke buik?? ik heb toen maar nee gezegd.
    S'avonds belde ze nog op om excuses te maken...want ze had het er met haar moeder over gehad en die had gezegd dat het misschien wel pijnlijk voor mij zou zijn als het soms niet lukte.
    Maar volgens mij belde ze vooral om te hopen dat ik haar het nieuws toch zou verklappen. :D

gisteren aan het eind van m'n avonddienst merkte ik wel dat ik helamaal kapot was....werd toen ook misselijk en heb echt m'n best moeten doen om niet te gaan spugen.
    Was echt helemaal gesloopt toen ik thuiskwam.
    Kreeg van m'n beste vriendin en een andere vriendin (beide collega's) nog een mobieltje voor boven de wieg...echt zo schattig...

net ff lekker uitgeslapen en daarna een ontspannend bad genomen.
    Nu zo ff wat eten en daarna mag ik weer gaan werken.
    Hoop dat ik vanavond wat minder misselijk ben dan gisteren...

Over tweelingen....heb vanacht gedroomd dat ik een tweeling kreeg...twee meisjes.
    Komt bij ons de familie niet veel voor...m'n zus is wel zwanger geweest van een tweeling alleen heeft ze toen een miskraam gehad waarbij ze 1 vruchtje is verloren....wonder boven wonder is het andere vruchtje uitgegroeid tot mijn nichtje

Mij lijkt het op zich wel leuk om een tweeling te krijgen...maar inderdaad lijkt het mij een stuk drukker en soms ook onhandiger.
    Ik heb zelf geen auto dus zal m'n kleintje met het openbaar vervoer of op de fiets naar het kdv moeten brengen als ik moet werken.
    met eentje lijkt mij dat toch handiger dan met twee.

10. malin08

malin08 Actief lid

17 apr 2009
    445
    0
    0
    germini: ik dacht al dat het aan mij lag dat de mvm kannen ineens zo stonken... maar jij hebt het dus ook zal dan toch wel van de hormonen komen.
    Vanmiddag even een pestbui gehad en toen Malin is gaan slapen ben ik dat ook maar gaan doen, net samen gegeten en nu voel ik me weer een stuk beter. Gaan nog even naar de speeltuin en dan lekker onder de douche en naar bedje.

11. malin08

malin08 Actief lid

17 apr 2009
    445
    0
    0
    tweeling: het zou mij helemaal niet uitmaken... Wij hebben er wel kans op, beide kanten van de familie tweelingen dus als het zo is dan is het zo. Bij Malin heb ik nooit het gevoel gehad dat het er 2 zouden kunnen zijn maar heb er nu al een aatal maal over gedroomd. Maar goed de kans dat het gewoon 1 is is natuurlijk vele malen groter.

Mijn kleine meisje tilt steeds mn shirt omhoog en gaat dan kusjes geven op mn buik, heeft ze papa van de week zien doen en sindsdien wil ze ook constant... wel heel erg lief! al is er aan die hele buik weinig meer te zien, zullen van de week dus wel opspelende darmen geweest zijn en die hebben nu hun plekje in de buik teruggevonden ofzo.

12. Floor85

Floor85 Fanatiek lid

26 jul 2009
    1.679
    0
    36
    Vrouw
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Ik ben ook (maar net) uitgerekend in maart 2010, op 4 maart. Ik kom dus ook gezellig meekijken/kletsen in dit topic. Wat een leuk idee!
    Ik hoop dat bij iedereen de zwangerschap voorspoedig mag verlopen.

Groetjes Laar

13. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    #2053 vriendlief, 26 jul 2009
    Laatst bewerkt: 26 jul 2009
    Malin: dat is zeker lief heeft ze al besef dat ze een broertje of zusje krijgt of weet ze het helemaal niet en is het gewoon leuk om te doen wat pappa ook doet?
    Lisa: meid verschrikkelijk voor je zoveel moeite en dan nu weer! Sterkte!

PS: zou iemand mijn leeftijd op de lijst willen veranderen ben namelijk vrijdag 22 jaar geworden!

Vind iedereen ook de tijd voorbij kruipen...!
    Mag nu 25 augustus pas een echo en dat duurt echt heeeeel lang

Lara welkom!

14. Floor85

Floor85 Fanatiek lid

26 jul 2009
    1.679
    0
    36
    Vrouw
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Ik zal wel blond zijn maar abonneer je je op dit onderwerp (had zien staan dat dit mogelijk was...)? Dat je het topic kan volgen ofzo? Of heb ik dit verkeerd begrepen?
    Alvast bedankt!
    Groetjes Laar

Ps. @Vriendlief: Dankje! En alsnog gefeliciteerd ;)

15. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    ik heb geen idee ik kijk altijd gewoon bij directe links en dan bij mijn berichte en zou zie ik waar ik het laatst gereageerd heb ........
    Ben denk ook een beetje blond :S

16. Marlou1983

3 nov 2007
    48
    0
    0
    Nijmegen
    Zo, na een paar dagen alleen maar lezen weer eens een reactie van mij:
    Ik ben echt súpermoe!! Ik kan de hele dag wel slapen, en als ik sta of loop heb ik continu het gevoel dat ik elk moment om kan vallen. Ik ga morgen dus voor de zekerheid maar even wat ijzerrijke boodschappen doen. Misschien dat het helpt.
    Gisteren ben ik begonnen met een dagboek, waarin ik nog vrolijk kon opschrijven dat ik helemaal niet zo misselijk was. Eigenlijk alleen 's avonds een beetje. Vanochtend werd ik accuut misselijk wakker....
    Ik merk wel dat iets eten de misselijkheid tot nu toe goed kan oplossen. Ik heb alleen de hele dag honger...
    Verder mag ik niet klagen. 's avonds heb ik een enorm opgeblazen buik, maar overdag kan ik voorlopig mijn eigen kleren nog wel aan.
    Morgen begin ik met MvM, en morgen over drie weken heb ik de eerste afspraak bij de VK. Dat klinkt al een stuk dichterbij dan de 5,5 week die het eerst was!

@Lisa: ik leef met je mee! Ontzettend naar, zeker na al die moeite die jullie ervoor hebben moeten doen! Veel sterkte!

@alle anderen: ik lees alles, maar kan helaas niet overal op reageren...

17. malin08

malin08 Actief lid

17 apr 2009
    445
    0
    0
    lara: welkom en gefeliciteerd! je kunt in je instellingen ergens aangeven dat je een mail wilt krijgen als er nieuwe berichtjes gepost worden, maar als er dan veel gekletst wordt krijg je dus ook veel mail. ik doe het ook zoals vriendlief, gewoon mn laatste post opzoeken en dan van daaruit lezen wat ik gemist heb.

vriendlief: nee ze is echt nog te klein om er ook nog maar iets van te begrijpen, ze doet idd gewoon wat papa ook doet, maar nu dan wel uit zichzelf. Tegen de tijd dat de buik echt groot gaat worden zal ze 'baby' wel begrijpen, maar nu nog niet.

18. brendal

brendal Lid

29 sep 2008
    12
    0
    0
    utrecht
    hallo allemaal,

heb jullie hulp even nodig.. ik ben zo ineens egt kots misselijk en zo duizelig vooral als ik opsta egt gewoon erg bah. last van me keel, lig nu maar in bed anders ben ik bang dat alles er uit komt.. denken n jullie dat dit er bij hoort of word ik gewoon ziek?? ervaringen? hoor ze graag..

19. malin08

malin08 Actief lid

17 apr 2009
    445
    0
    0
    o ja... tijd gaat hier nog best snel eigenlijk... maar goed Malin gaat ook gewoon door dus heb ook niet echt tijd om er hele dagen bij stil te staan. Denk dat de nacht voor de echo het langst gaat worden hahaha!

20. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Lisa heel veel sterkte meid Dikke knuffel

Deel Deze Pagina