Ik ben weer thuis. Was net de straat uit en toen moest ik uitwijken voor een kind. Gevolg, ik reed tegen een hoge stoeprand... klapband. Velg naar zn grootje... DUs mn werk maar gebeld. Nu zijn we heel hard bezig om een andere band en velg te vinden.
haha funny..........dat was iets voor home video's Vervelend voor je fiets.........maar gelukkig voor het kindje, die waarschijnlijk niets doorhad?? @sue, Wat fijn dat het gesprek zo lekker liep! Ik blijf altijd denken.......eerlijk duurt het langst......(alhoewel dat ook weleens in mijn nadeel heeft gewerkt!) Wanneer hoor je of je bent aangenomen?? @kleintje, Ik zou het wel zeggen, mede gezien je duur van de zwangerschap. @malin, Denk inderdaad dat het door de hormonen komt. Je reukvermogen wordt ook sterker! @puck, Gefeliciteerd met de goede echo. Leuk om het middels het gedichtje en lijstje te geven! @kiezelsteentje, Jeetje 9 weken alweer!! Wat gaat dat snel!! Zag op de lijst op de site dat je vlakbij mij woont
@ kleintje...zou het wel gelijk vertellen. zeker omdat in de zorg (zelf werk ik in het ziekenhuis) een aangepast beleid is voor zwangeren i.v.m. de mexicaanse griep. zo mag ik als zwangere geen patiënten verplegen die verdacht worden van de mexicaanse griep en mag ik als ik griepverschijnselen krijg me gelijk melden bij de interne arts zonder dat ik eerst naar een huisarts of iets dergelijks moet. Dit is omdat zwangere vrouwen extra risico's lopen bij de mexicaanse griep. In september wordt verwacht dat de pandemie los gaat barsten dus dan zou ik het zeker op je werk vertellen (voor je eigen veiligheid...en die van je kleintje). Tevens hoef je volgens de cao (in ieder geval die van ziekenhuisen) als je 3 maanden of langer zwanger bent geen nachtdiensten meer te draaien. Wel spannend hoor om juist nu met een nieuwe baan te beginnen.
Is al een tijdje geleden dat ik iets op dit forum heb geschreven. Mijn dochtertje heeft de waterpokken gehad en dat was heel heftig (heel veel waterpokken en hoge koorts). Dus ik heb wel af en toe wat gelezen maar ben er bijna niet aan toegekomen. Vandaag ben ik naar de vk geweest. Weinig nieuws eigenlijk. Kan pas volgende week terecht voor een echo. Wat folders meegekregen en bloed geprikt en bloeddruk gemeten. En de standaard vragen gehad. Nu weer wachten tot volgende week. Dan weten we eindelijk of alles goed is. Kan eigenlijk niet wachten maar helaas was niet eerder plek!
Helaas het was met de auto. Dus door de schade kan ik er eigenlijk niet zo om lachen. Gelukkig was met het kindje wel alles goed.
Hallo allemaal, Ik ben ook weer terug van een weekendje weg. We gingen met 2 auto's naar Zeeland, omdat vriend met zijn Jeep wilde crossen. Natuuurlijk kreeg hij pech op de ring Antwerpen, batterij van de tel leeg en niet lid van ANWB europa... Ik mocht dus met mijn deskundigheid (not) hem opzoeken. Pfff... Niet goed voor de gierende hormoontjes kan ik je zeggen. Verder hebben we het best gezellig gehad hoor Alle nieuwe zwangeren onder ons: Gefeliciteerd en succes met de hormonen
Heb trouwens niet alles teruggelezen, dat is gewoon niet te doen. Dus als ik belangrijke dingen vergeten ben: excuses!
Jeetje funny, da's ff schrikken als dr een kindje voor je auto rent! Gelukkig was het nu een stoeprand die je geraakt hebt en geen boom o.i.d. ...
Funny dat is idd wel schrikken zeg pfff :S Pfff ik ben opgelucht! Ik had eerst besloten om niks op mijn nieuwe werk te zeggen tot na de proeftijd... Echter begon het nu heel erg aan me te knagen en heb ik de stoute schoenen aangetrokken... Ik heb het telefoon nummer van de manager opgezocht en heb haar gebeld om te vertellen dat ik zwanger ben en met de vraag of dit een probleem zou zijn als ik daar in dienst zou treden. Meteen was ze heel enthousiast en zei : "neee joh dat is voor ons geen reden om jou toch niet aan te nemen. Wij zagen tijdens het gesprek een leuke jonge meid die weet wat ze wil, leergierig, opzoek naar uitdagingen en die volgens ons perfect in het team past en of je nu zwanger bent of niet dat doet er niet toe." Ze had het zelfs al over het later stadia tegen het einde van mijn zwangerschap dat we dan wel even moesten kijken voor eventuele aanpassingen maar ook dat zou absoluut geen probleem zijn.... Hopelijk is dat dus ook echt zo en kom ik mijn proeftijd door, maar als ze nu al zo enthousiast zijn en ik doe gewoon mijn werk goed dan zal dat wel niet zo'n probleem zijn hoop ik
@kleintje: wat ontzettend fijn joh! Zeker een opsteker na wat je de laatste tijd hebt moeten doorstaan, toch? Soms is het idd maar beter het meteen te vertellen, het hangt er wel erg vanaf hoe goed je hun al kent en zij jou, hoe goed de sfeer is, etc. Op je eigen gevoel afgaan is vaak het beste, zie ook bij Suekes!
@funnyme ze is 3 jaar. Ze had echt heel veel waterpokken, nu drie weken verder wordt ze weer een beetje de oude!
Jeetje dat heeft wel lang geduurd zeg! Maar volgens mij is het als zwangere toch gevaarlijk? Een kindje met waterpokken?
er is blijkbaar niet op mijn vraag gereageerd dus alsnog: is er nog nieuws????? ben 2 weken weggeweest op vakantie
@ Kleintje: Wat goed dat je het verteld hebt! Zou het ook zo gedaan hebben hoor, eerlijk zijn waarderen ze meestal echt wel! Uh..liedjes die passen bij een zwangerschap? Schiet me zo even nog niets te binnen hihi. @ Setti: pfoe, kheb zo niet in mn hoofd wat er de afgelopen 2 weken gebeurd is hoor...helaas!
heyyyy meiden setti ehhh moet ik even goed gaan nadenken hoor, marsab heeft helaas een miskraam gehad en lisa waarschijnlijk ook. er zijn weer een aantal goeie echo;s geweest.kleintje heeft in het ziekenhuis gelegen ivm heel veel spugen en misselijk, en tja verder weet ik het niet ech, me geheugen is momenteel niet optimaal haha, heb je een leuke vakantie gehad?? puck gefeliciteerd met je echo meid!!!!! funnyme, oehhh das balen, en idd ook balen van de centjes. Ik heb vorige jaar een deuk in me auto gereden,had m vooruit ingeparkeerd(doe t nu allene nog maar achteruit haha)maar goed ik rij achteruit het vak uit en gooi iets te snel me stuur om en hoppa vol met me neus op een lantaarnpaal, pfoeiiiii wat een kabaal, en een flinke deuk....koste toen ook een heleboel centjes helaas.... @all:joehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ik mag woensdag bij de vk voor de 2e echo.ik had ze een mail gestuurd en mijn verhaal uitgelegd, en gevraagd of ze donderdag bij de intake misschien een korte echo konden maken, kreeg een mail terug dat ik woensdag om 12 uur voor een echo mag komen. moet dan werken maar meld me gewoon ziek, vind t heel lullig maar wil echt die echo haha. alleen me mannetje kan niet mee dus nu gaat me schoonmoeder mee. xxx
Hey girls, just checkin' in - moe en misselijk en in afwachting van de echo donderdag a.s. Hopelijk iedereen lekker aan het zwangeren
jeetje zeg wat vervelend allemaal maar fijn dat er toch nog goeie echo's tussen zaten ja verder was mijn vakantie toppie wel warm en veel in de schaduw gezeten of bij t zwembad gelegen met een handdoek over mijn buik. haha.