Maart 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lisil, 22 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. malin08

malin08 Actief lid

17 apr 2009
    445
    0
    0
    ik ga lekker languit op de bank, begin hier te knikkebollen. nog even gezellig koffie drinken en maar op tijd naar bed, heb vanmiddag niet geslapen en dat kan ik nu wel merken.

2. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Geeft niets hoor, daarom legde ik nog eens uit dat het niet grappig was. Kindje had gelukkig niets. En is ook weer de bosjes in gerend. Speelde weer verder. Schade aan de auto: een kapotte velg en een band in 1000 stukjes...

Spannend over 3 nachtjes slapen de echo. Ik moet nog 7 nachtjes slapen

3. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ik heb nog niet gegeten... Moet er ook niet aan denken!

4. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    @ano, super dat je eerder mag voor je echo.

@ things to do. daar moet ik nog even over nadenken, eerst de echo afwachten en dan alles inlichten.

hier alles zijn gangetje, vandaag erg moe:) maar zo te lezen ben ik niet de enige.
    vriend moet morgen weg en dat is heel erg balen, want ik kan hem zo naar boord brengen en mag er tot vrijdagochtend blijven, maar moet woensdag en donderdag werken. heb al gebeld, maar ze zitten heel moeilijk met personeel, dus dat zal heel moeilijk worden, zal morgen nog eens kijken of ik iemand kan vinden. al is het maar voor 1dag, dan kan ik hem op mijn gemak weg brengen of daarna nog terug. we zullen zien.

had nog gebeld naar de gyn, want vrijdag hadden ze nog een plekje voor dinsdagmiddag open staan om 3uur. maar nu kon het pas weer 3augustus en anders dinsdag om 18:00 uur dat is te laat. want dan is vriend al weg. dus zal de eerste echo toch alleen moeten. kan wel iemand anders meevragen, maar daar heb ik niet zoveel zin in. ga liever alleen dan ;)

5. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    oh ja, heb vorige week ook het zwangerzap dagboek van mariel croon gekocht, had ik bij leah ook. vind ik wel leuk voor later.
    heb nog andere boeken liggen, maar die moet ik even op zolder zoeken.
    ik heb de vorige keer 2boeken van een vriendin geleend een ervan was zwangerschap voor dummies, die vond ik vooral de laatste weken erg leuk en handig, want als ik dacht iets te voelen van een wee (of het me inbeelde;)) dan kon ik duidelijk terug vinden hoe en wat. heel handig.
    en een boek waar elke week in beschreven staat hoe je kindje groeit. weet niet meer hoe het heet, dat vond ik wel leuk om te weten wat ze zouden kunnen kwa horen enz.

nu ga ik mijn pyama aandoen en op de bank hangen, misschien nog een filmpje kijken. kan morgen nog uitslapen, dus dat is lekker:)

6. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Mijn schoonzusje en ik zitten er over te denken om op elkaars kinderen te passen. Zij de maandag en dinsdag en ik de donderdag en vrijdag. Dan hoeven we alleen op woensdag naar een gastouder of KDV te brengen. Dit zijn zo maar wat gedachten van ons.

7. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    dan moet je wel goed op 1 lijn zitten en afspraken maken, maar het jkan wel handig en voordelig zijn

8. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    voor wie nog wat wil lezen

ik heb bij te koop een aantal zwangerschapsboeken gezet

heb ze de vorige zw schap al gelezen en lees ze niet nog een x

9. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    brenjomi: leuk hoor zo'n dagboek
    ik had bij de 1e anne geddes dagboek en wil nu wel wat anders om in te vullen. ook vul ik van zoonlief mam vertel eens in.. een heel leuk boek voor later. ik wil volgende week een leuk zw schaps dagboek gaan kopen.

jammer dat je alleen moet 1e echo.... manlief van mij moet die week net weer werken... ik ga morgenvroeg bellen en vrgen of ik de week ervoor heen mag (dus met 8 ipv 9 weken... hoop het zo .. wat denken jullie??)

10. mel2

mel2 Actief lid

28 apr 2008
    171
    0
    0
    Hallo allemaal.... Tjee ik alles niet onthouden hoor wat er vanaf zaterdag geschreven is maar in elk geval :

Lisa- heel veel sterkte meid...

Funnyme - jij maakt nogal wat extremen mee....gelukkig alleen materiele schade !!

Ano - super dat je eerder mag...ben ook blij voor je !!!

en wat betreft dingen geregeld wil ik ook eerst de 12 weken afwachten...in elk geval zeker weten dat dat stadium goed verlopen is....

@ hier... bij vlagen een misselijkheidsgevoel..zet gelukkig niet door...mijn vriend had vanavond als verrassing macaroni gekookt maar ik vond het niks lekker ruiken , heb er ook niet veel van gegeten...hij was wel een beetje teleurgesteld, de schat....
    en ik last van een bloedneus...vanmorgen vrij heftig onder douche....wel weer positief...want het is weer een symptoom !!
    en ik ben superkribbig !!! gelukkig weten ze bij me op het werk dat ik zwanger ben dus ze trekken zich er geen donder van aan...lekker makkelijk !!! Nog twee weekjes werken en dan heerlijk vakantie...aaaahhh wat een genot !!!! Donderdag de 2e echo en ik ben zooooo nieuwsgierig naar hoe en/of het is gegroeid en of ik nu wel een beebje zie....en hoever ik dan ben..vorige keer was ik minder ver dan ik dacht...ben benieuwd....Spannend !!!!!

11. Floor20

Floor20 Niet meer actief

Wat hebben er al veel een vroege echo zeg!
    Altijd naar om te lezen als de echo niet goed was...
    Het nadeel van een vroege echo is idd ook wel dat het zo moeilijk is om te meten dat het soms alleen maar onzekerheid brengt terwijl dat helemaal niet nodig is!
    Gelukkig zijn er ook al een heel stel goede echo geweest zo te lezen! Dat is dan wel weer super natuurlijk!!

Ik denk dat ik er pas weer 1 krijg met 11-12 weken...
    Heb ook nog niets geregeld, moet zelfs de vk nog bellen haha
    Woensdag maar even doen...

Ik werk op woensdag en op dinsdagmiddag. Mijn zoontje van bijna 2 gaat op woensdag altijd naar mijn ouders, hummel2 gaat als alles goed gaat daar straks ook naartoe. Mijn man is op dinsdagmiddag vrij, dus daar hoeven we geen oppas voor.

Hier nog steeds helemaal geen klachten....Het is dat ik niet ongesteld werd en een positieve test had, maar anders :p

12. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    ha die floor: houden zo meid zonder klachten.. ik was al misselijk voor de nod!!! maarja niks aan te doen... zou eht heel gek vinden als ik nu niks meer zou voelen. bij de oudste was ik 8 mnd misselijk.....

13. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    mel: krijg je 2e zo vroeg een acho omdat het ervoor een vmk is geweest? ik hoop dat je mooie echo's hebt

tot hoeveel weken is een echo eigenlijk inwendig? ik had de vorige keer bij 7 weken en 4 dgn inwendig en bij 14 weken uitwendig

14. Floor20

Floor20 Niet meer actief

Wendy, gelukkig had ik bij mn zoontje ook nergens last van, dus ik weet dat het kan haha :D

15. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Floor, tegenwoordig mag je met zo'n 8 weken naar de vk voor een eerste echo. Om te kijken of alles op zn plek zit zei ze

16. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    ik ga morgenvroeg bellen en vrgen of ik de week ervoor heen mag (dus met 8 ipv 9 weken... hoop het zo .. wat denken jullie??) vind het zelf wel gek om ervoor te bellen.. maar komt manlief wel beter uit .... tja.... ik was al even pissig met zijn reactie vanmorgen toen ik zei wanneer ik de echo had.. o dan weet ik niet of ik kan.... ik zei toen.. oke ik weet niet of je bij de bevalling mag zijn.. haha
    oke.. ik hoef hem niet elke keer mee... wel bij de 1e en 20 weken echo en als ik denk dat er iets is of zo

17. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    heerlijk!!!!

ben eigenlijk super jaloers hoor

18. mel2

mel2 Actief lid

28 apr 2008
    171
    0
    0
    Hoi Wendysunny..

De echoscopiste heeft bij mijn eerste echo met 6 weken een uitwendige echo gemaakt...waar bijna niemand het nut van in ziet behalve zij.... toen hebben we alleen een vruchtzak gezien en zoals zij gemeten heeft was het 13 mm en dat paste bij zw van 5w1..nu ben ik ervan overtuigd had ze een inwendige gemaakt we veel meer hadden kunnen zien en zij een preciezere meting had kunnen maken want ik had niet eens een supervolle blaas.....
    en aangezien ik al twee keer een vroege mk heb gehad krijg ik dus nu a.s donderdag weer een echo om te zien of er sprake is van groei etc.....

19. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    o ja... als ik uitga van laatste menstruatie en dan cyclus van 28 dagen ben ik al 4 dgn langer zwanger haha

maar houd 28 maart aan omdat ik bij zoonlief ook 4 of 5 dgn korter zwanger was dan ik d8... kan het alleen meevallen he

20. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    mel; wat fijn dat ze het goe din de gaten houden.... moet je eigenlijk ook in zh bevallen? of dat niet perse?

ik ga voor zh bevalling wil en mag niet meer thuis
    en jullie?

Deel Deze Pagina