Maart 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lisil, 22 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    dankje meiden,
    zal wel een lange dag gaan worden met veel checken op de wc.. zucht..

2. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Nee joh, maak je niet gek hoor!!

3. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Hi meiden,

ik zie hier ook een hoop ongeruste berichtjes van mama's - zit het wel goed, voel ik nou iets, hoe zal het gaan... hier ook die momenten, zal blij zijn als het donderdag is en we voor de echo mogen.

Houd moed! Ik ben er ondertussen wel achter dat deze zwangerschap qua kwalen toch anders is dan mijn vorige.

4. Klaske1986

4 jul 2009
    84
    1
    0
    huismama
    Linda, hopelijk mag alles goed gaan ik duim voor je, en probeer kalm te blijven hoe moeilijk het ook is meid.. Sterkte!!

5. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Linda ik blijf hopen dat het vals alarm is!

6. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Dankje meiden... :)

7. Kiezelsteentje

Kiezelsteentje Actief lid

23 sep 2008
    153
    0
    0
    Noord-Holland
    Dames,

ik heb een vraagje, ik zit nu in mijn 9e week, ik heb last van krampen in mijn darmen, en ook last van dunne ontlasting..... totaal geen trek ik avondeten... hebben meerdere dames daar ook last van?

Liefs,

Kiezel

8. Klaske1986

4 jul 2009
    84
    1
    0
    huismama
    toevallig ben ik sinds zondag en vandaag een beetje in de diarree, en ook krampen daarvan.. En ook helemaal geen trek in eten, wel drink ik veel karnemalk kalmeert lekker de boel want ik ben ook misselijk. Ik weet ook niet hoe het komt, kan ook wel een zomergriepje zijn, het is erg raar weer, dan weer benauwd en dan weer koud en je loopt zo ff zonder jas naar buiten, zal wel niet zoveel te betekenen hebben ik voel me verder wel oke.. Alleen heeeeel erg moe haha, ik ben niet vooruit te branden en ik lig vaak ff met mijn zoontje van 2 overhoop (vervelende hormonen!!)

Liefs Klas

9. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    @Channes: tja, zij had ook geen pijn, en toch dachten ze wat te zien in de eileider, vandaag onderzoek in het zh. Maar ik weet het, het slaat ook nergens op, maar je gaat je idd wel erg druk maken als het opeens zo 'dichtbij' komt, al zijn de slechte berichten onder sommige maart-mama's ook al heel dichtbij... :(.

@Linda: ik duim met de rest mee! Tis vast niks, maar onzeker maakt het je wel.

@Kiezelsteentje: ik heb nu ook erge buikpijn, maar weet nog niet of het er juist moeilijk uit gaat komen of te makkelijk... Heb dat wat jij beschrijft vorige week wel gehad.

10. Gezond

Gezond Niet meer actief

Wat een hoop nieuwe maart-mama's alweer zeg.. Wauh!!!

Meiden geniet er lekker van... voor je het weet is het weer voorbij!
    En maartbabies zijn heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg leuk... weet ik uit ervaring ;)

VAN HARTE GEFELICITEERD MEIDEN!

Groetjes,
    Maart-2009-mama-! - Wishgirl

11. Klaske1986

4 jul 2009
    84
    1
    0
    huismama
    @Gwn, Ja ik had dat ook heel erg, hoe dichterbij de afspraak hoe zenuwachtiger ik werd, en ik merk toch ook wel weer dat ik dat nu weer heb met mijn 2de zwangerschap.. Raar is dat, dat je jezelf zo overstuur kunt maken in je hoofd.. Je wilt gewoon zo graag dat het goedkomt, ik ben weer wat rustiger als ik de 12 week voorbij ben..

12. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Zo dames, jullie gaan als een speer. Als ik denk, ben bij, dan loop ik weer achter. :D

Linda, sterkte vandaag. Ik kan wel zeggen, niet ongerust maken, maar dat doe je toch. Kan alleen hopen, dat het goed mag gaan.

Meiden die echo krijgen, succes.

Moet zeggen, dat ik weinig kwaaltjes tot nu toe hebt, maar wel een hoofd als een vergiet heb. Vergeet dus alles. ;)

Sinds gisteren weet mijn pa het ook, dat hij weer opa wordt. Hij dacht alleen dat ik verder zou zijn. Nee pa, dat is nog gewoon mijn weelderige buik. :D
    Als mensen nu zeggen, goh leuk, ben je zwanger, kan ik nu ja zeggen, ipv nee, ik heb een bol buikje.;)

13. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    heyyy meiden

nou ik ben weer thuis van het werk.had een invaladres en diegene bleek net klaar te zijn met chemo, vorige week ook iemand die bezig was met chemo, heb toen de gyn gebeld, en die zei dat je dat beter kunt vermijden, zeker de eerste 3 maanden.dus heb nu maar me werk opgebeld om te vragen wat hun vonden, dus bij deze weet mijn werk het ook meteen.
    ben nu dus lekker thuis, en morgen meld ik me ziek want ja heb de 2e echo, en heb geen vakantieuren meer....moet toch wat...

xxxxx

14. Zoe1976

Zoe1976 Fanatiek lid

8 aug 2007
    1.059
    0
    0
    commercieel medewerkster
    Linda, ik snap je angst...zit in het zelfde schuitje helaas. Vanmorgen ook bruinige afscheiding. Vandaag weer 1e werkdag sinds anderhalve week. Ging vanmorgen hier naar het toilet. Mijn boxer is gewoon schoon, maar als ik met een wc papiertje iets naar binnen ga heb ik toch bloed op het papiertje...
    Nu lijkt het weer wat buiner en minder te worden....PFFF gekmakend...

We hebben gister wel weer voor het eerst sex gehad sinds 3 weken...heel voorzichtig dat wel, maar misschien toch iets geraakt???

Hoop dat het snel ophoud, word er zo onzeker van...Zeker omdat ik geen bijzondere kwaaltjes heb...

15. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    linda meid kan me goed oortellen dat je je druk maakt hoor!!als t hierbij blijft zal het idd geen kwaad kunnen, maar als t meer word zou ik gewoon bellen, al is t alleen voor je eigen gevoel!!
    dike knufff

funnyme jeetje das een hoop 5kg, hoop dan idd dat de dokter je wat gaat geven ervoor, want dat lijkt me wel heel vervelend!!

OVer die miskramen, de echoscopiste vond het ook heel uitzonderlijk, dat ik na 4prima echo;s, want echt alles was goed, hartje klopte goed, groei liep precies volgens schema, dat bij de 5e echo toch ineens het hartje was gestopt!ze had er zelf de tranen van in de ogen zo erg vond ze het!!dus ik was weer eens een uitzondering.

Want een hoop meiden hebben hier 2 of meer mk gehad, maar voor de duidelijkheid, dat is niet normal maar heel uitzonderlijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    heb ooit eens gelezen dat de vrouwen die meer dan 1 mk krijgen maar 0,2%is ofzo, t was iig minder dan 1%.
    dus voor dat sommige meiden hier gaan denken dat het heel veel voorkomt en dat de kans groot is dat je 1 of meerder mk krijgt, dat is dus niet zo!!!!

xxxx

16. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Zoe; ja dat heb ik ook..na het plassen een beetje met afvegen en als ik naar binnen ga komt er ook wat uit.. idd gekmakend!

17. Klaske1986

4 jul 2009
    84
    1
    0
    huismama
    Ja inderdaad, dat is dan niet anders, maar hopen dat je geen bekenden dan tegen het lijf loopt.. Een vriendin van mij had dat ook en die werd ontslagen..

18. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Ano... nou dan laat ik eens de statistieken volgen en lekker geen mk krijgen!! :D

19. Klaske1986

4 jul 2009
    84
    1
    0
    huismama
    @Linda, ik zou gewoon bellen, want hier word je ook gek van..

20. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    @ linda en Zoë. Maak je zelf niet gek hoor... al is dat natuurlijk wel heeel logisch.
    We gaan er gewoon vanuit dat die kleintjes lekker op hun plekje blijven zitten!!

Hier qua kwaaltjes wat meer dan bij mijn vorige zwangerschap... meer misselijk en moe. Verder lekker last van mijn humeur.. dus manlief moet het af en toe wel ontgelden ;).
    Vandaag lekker aan het opruimen en poetsen. Zoë is een dagje bij opa en oma dus even lekker mijn handen vrij.
    Vanmorgen bij VK geweest.. maar was alleen intake. Hoop bla bla info.. staat allemaal nog wel vers in mijn geheugen. Geen hartje geluistert. Vond ze nog te vroeg grrrr. Dus nu nog 2 weekjes wachten tot de echo *tomtiedom*.
    Ben echt zooooooooo benieuwd.

Verder weten mijn ouders, schoonouders, zus en zwager, en 4 vriendinnen het... 1tje daarvan is 5 weekjes verder dan ik. Dus dat is wel leuk. Haar zoontje is ook weer 10 weekjes ouder dan mijn dochter dus we zitten steeds lekker dicht op elkaar.
    Ik zet ook sneller uit dan bij de eerste dus zolang kan ik het toch niet verborgen houden hihi.

Deel Deze Pagina