brendal waarom krijg je extra echo's als ik vragen mag?? Donderdag hebben er 7 meiden een echo!!!!!!!!!!!!! 5de 1e en 2 de 2e, word een spannende dag. ik ben morgen de enige haha. xxx
hoi,bedankt voor de leuke reacties op mijn eerste echo!hopelijk verloopt alles zoals het moet,mr de gyn stelde me gerust! ik ben uitgerekend voor 6maart,en bij de echo was ik precies 8weken 2dagen!zoals ik had uitgerekend!das echt wel goed eh ons kleintje meet nu 2cm,mooi dooierzakje,en veel vruchtwater...goh,tis eigenlijk nog nie te geloven zu!dat er echt iets groeit in mij!maar tis echt zo!! voor de meiden die nog hun echo moeten hebben!succes,en geniet vn jullie wondertje!!!tis echt mooi!en vooral de hartslag die je dan kan horen!traantje weggepinkt!
@anoniempjuh omdat ik een hart afwijking heb moetten ze alles extra in de gaten houden. en omdat mijn zusje Downsyndroom heeft krijg ik ook nog een extra bloed onderzoek en nekplooimeting (echo)
Goed om te lezen dat er nog meer mama's aanstaande donderdag op mogen voor een echo Spannende tijden. Heb hier alweer goeie berichten gelezen. Als wij een goeie echo hebben donderdag, dan horen de moeders het ook. Die weten nog van niks
ik heb me laten vertellen dat het van de innesteling kan komen in week 6. Het vruchtje nestelt zich verder en lekkerder in, waardoor en wat bloedverlies kan zijn. Zolang er geen krampen zijn....geen angst!!! Sterkte Zoë en Linda!
@ Brendal: Fijn dat ze het goed in de gaten gaan houden. Wel spannend, als downsyndroom wel in de familie zit... hopelijk zit het gewoon allemaal goed zoals het hoort! @ Hannelore: aah fijn een goede echo!!! Hopelijk volgen wij met zn allen! @ Hier: nou het lijkt minder geworden als vanmorgen (was al niet veel hoor.. met afvegen amper, maar vooral binnenin.) Hopelijk blijft het zo en dan maak ik me geen zorgen. Zolang het maar niet rose slijm wordt ofzo.. dan bel ik gelijk de vk. Maar daar gaan we lekker niet vanuit.... !!!
@ Forever friend: dat heb ik ook al veel gelezen idd dat dat in week 6 gebeurd. Dat geeft wel rust moet ik zeggen.. maar het blijft spannend aangezien de vorige mk precies nu ook zo begon. Mgoed.... we blijven gewoon vertrouwen er in hebben en zoals het nu gaat is dr nog niets aan de hand.!
Hoi, Ik moet jullie gaan verlaten. De echo was niet goed. Nog altijd niks te zien behalve het zakje en die is ook niet veranderd tov de vorige keer. :x Ik voel me echt ellendig... de vorige miskraam is ook pas 3 maanden geleden... Komende maandag moet ik weer naar gyn. en dan maar kijken of curretage of medicatie om miskraam op te wekken... (iemand ervaring met medicatie hiervoor?) Heel veel succes van jullie zwangerschap en ik kom af en toe nog wel kijken hier. Liefs
@lindavnr ja vind het wel spannent hoor maar als ik kijk hoeveel plezier wij met mijn zsje hebben en hoeveel zei geniet kan mijn wereld niet meer kapot zei en ik hebben een speciaaale band als blijkt dat ons kindje downsyndroom heeft houden wij het toch heb heel veel geleerd van me zusje en heb zlef ook met gehandicapten gewerkt. hoe zwaar het dan ook zal zijn het is lbijft ons kindje. maar we gaan er nartuurlijk gewoon van uit dat alles goed komt!!!!!!!! nu eerst maar eens de eerste echo afwachten en bij jou komt ook alles vast ook goed!!!!!!
@D1982: wat goed dat je het toch nog even komt vertellen, maar wat ontzettend naar dat het weer slecht nieuws is. Heeeeel veel sterkte! Knuf!
@Anoniempjuh en wie daar ook alweer op reageerde: op de website van het SZW (Ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid) staat duidelijk het volgende: Aanpassing werktijden bij zwangerschap Ook kunnen de werktijden en rusttijden worden aangepast. Op de volgende zaken hebt u recht maar overleg wel altijd met uw werkgever: regelmatige werktijden en rusttijden extra pauzes (maximaal 1/8 van uw werktijd) een geschikte, afsluitbare ruimte om te rusten (met bed of rustbank) geen overwerk en nachtdiensten zwangerschapsonderzoek onder werktijd U hebt hier tot zes maanden na de bevalling recht op (met uitzondering van de onderzoeken). Dit vind ik ook terug op 'medicinfo', en bij het 'arboportaal'. Daar wordt zelfs genoemd dat het uit de Arbeidstijdenwet komt (art. 4:5 t/m 4:7), dus dat geldt wel degelijk voor iedereen. Misschien toch nog eens nalezen en op je strepen gaan staan bij je werkgever? Niet dat ziekmelden een zonde is, maar als je (veel) vaker nog onderzoeken gaat moeten...
@D1982, ik heb medicijnen gehad om een miskraam op te wekken.. Het valt wel mee hoor, ik had wel veel buikkramp maar jah dat hoort erbij, het is gewoon zwaar K*T meid, en daar moet je doorheen, maar wat ik ermee zeggen wil is dat het met die medicijnen wel te doen is.. Voor de rest meid heel veel sterkte de komende tijd.. Vind het heel jammer voor je (en je mannetje).. Hier ga je natuurlijk niet van uit.. Liefs
@D1982: oh nee wat ontzettend klote zeg!!! Pff sterkte meid...doe samen met je mannetje rustig aan en neem de tijd voor elkaar!
@D1982: Vreselijk Heel veel sterkte voor jouw en je partner @Foreverfriend: Bij mij duurt het nog even voor ik een echo krijg
D1982 Sterkte meid... !!!! @hier...bij mij wordt de trek in avondeten ook veel minder... kan het niet eens ruiken bleh....verder niet echt misselijk.. maar wel super en nog eens super op mijn strepen...je hoeft nu niet bij me te komen en me ergens van te beschuldigen want ik lust je rauw..op zo'n manier dan he!!! je zou ook kunnen zeggen snauwerig... Ano...succes met je echo morgen....
He bah D1982, dat is geen leuk nieuws Zeg maar gerust kl*te! Heel veel sterkte en ik hoop dat je snel goed nieuws voor ons hebt!!