Waaaaaw wat een wonder kindjes. Dames GEFELICITTEERD!! Een paar jaar voor we Jelle kregen kreeg ik te horen waarschijnlijk nooit geen kinderen te kunnen krijgen. Bij spontaan zwanger zijn van Jelle na 6 maanden stond ons leven op zijn kop: een WONDER!!!! Nu de tweede ronde (ontpillen) gewoon ZWANGER!! Echt meiden, ik weet precies hoe jullie je voelen. Het is een onbeschrijfelijk gevoel, zo,n wonder. Moeder voor moeders: wij wonen in een heel klein dorpje, ben bang dat iedereen he al weet , en ik wil het eigenlijk niet vertellen voor 12 weken. hoe doen jullie dat? groetjes sjaantje
hallo meiden, allereerst van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschappen! Ik wil me hier ook graag aanmelden. Ik ben 31 jaar en zwanger van ons 4e kindje. We hebben al 3 jongens van 9, 6 en bijna 2(september) Hadden eigenlijk nooit echt uitgesproken of we nog een 4e wilden, gebruikten geen voorbehoedsmiddelen, hielden tijdens de vruchtbare dagen er altijd rekening mee (voor het zingen de kerk uit) maar dat mislukt dus wel eens en ziehier het resultaat. We zijn er erg blij mee hoor, en je weet dat de kans aanwezig is natuurlijk. Voor de zwangerschap van onze jongste heb ik een mk gehad op 5,5 week. Ik hoop thuis te kunnen bevallen, is met de eerste wel gelukt, de tweede kwam in het weekend en ivm een tekort aan vk op dat moment moest je 's weekends in het zh bevallen, en de derde had in het vruchtwater gepoept, dus toen weer naar het zh. Hopelijk gaat het dit keer wel lukken. Ik wil ook graag bv geven, de oudste 2 wilden niet aan de borst, de jongste was een natuurtalent, en dat hebben we dan ook een jaar volgehouden, heerlijk. Een beetje een lang verhaal geworden, Groetjes Moons
Goeiemorgen meiden! Ben gisteren niet meer online geraakt...de laatste (toekomstige) overgrootouders gaan inlichten! Ben ondertussen mooooooeeeeee! Ach ja, ik wou kwaaltjes, ik krijg kwaaltjes! Miza, leuk dat je een site aan het maken bent. Ik was er eigenlijk ook aan één bezig (had ik eens gezegd, zenne) maar als jij het doet, is het even leuk! Dus toppie! Nieuwe dames: GEFELICITEERD!!!!! Moet nu gaan werken, tot vanavond meiden!
hallo dames Misschien een gekke vraag, maar zijn er nog meer meiden die al een buik hebben. Ik pas heel veel broeken en rokken niet meer. Ik had niet verwacht dat het zo snel zou gaan. Wel erg vervelend nu dat ik weinig kleren aan kan, maar niet zo heel erg vervelend dat ik moet shoppen hihihi. x
Ik mag mij ook bij de maart 2010 mama's aansluiten Heb afgelopen dinsdag al positief getest, terwijl mijn NOD vandaag pas is, maar gelukkig test ik nog steeds positief! Ik vind het allemaal nog erg onwerkelijk.. Zat in de mmm sinds januari van dit jaar omdat ik een luteale fase van 4 dagen had en in de 2e helft van de cyclus te weinig progeston aanmaak. Na bloedonderzoeken, spermaonderzoek (was super) volgde ronde 1 met Clomid 50mg. Helaas was mijn luteale nog steeds tekort. 8 dagen dit keer. Daarom mocht ik onlangs kiezen om de 2e ronde hormoonspuiten te gebruiken of progestan capsules. Ik koos voor het laatste en zie het resultaat ik ben ZWANGER ! Hen nog nergens echt last van, behalve dan wat lichte ongikrampjes en ik ben nog erg onzeker.. Maar dat schijnt normaal te zijn Ik ben 13 maart uitgerekend volgens de calculator. Omdat ik in de mmm zit, verwacht ik dat ik eerder een echo krijg. Ik word vandaag gebeld door mijn gynaecoloog.
gefeliciteerd wolkje, en wat goed dat t met die capsules zo snel is gegaan. Welkom bij de maart mama's. Je onzeker voelen is heel normaal hoor dat doe ik nog steeds en dat zal de eerste 13 weken wel blijven hoor. zolang je maar niet stresst komt t allemaal wel goed.
Gefeliciteerd Wolkjes7!! Wat fijn zeg dat het zo snel gelukt is dan in de mmm. Peache, kan best hoor dat je al wat groeid, had ik de vorige keren ook heel gauw, is ook heel veel lucht, en je baarmoeder wordt omhooggeduwd, beetje opgeblazen buik, tenminste bij mij dan he! Dat wordt shoppen!! Zwangerschapsbroeken. Liefs Moons
goedemorgen!1 alle nieuwe meiden gefeliciteerd!!!!! sjaante, volgens mij kun je met mvm afsrpeken dat ze bijvoorbeeld die kratten in je tuin zetten, maar ja misschien zien de mensen het dan nog.... ey wolkjes, je had je hier gister toch ook al aangemeld, of word ik nu al gek??hoop dat je idd je echo eerder krijgt, ik hebm over 3 weekejs al joehoeeee peache het zou kunnen hoor, dat je buik een beetje opgezet is, dat komt dan nog niet door het kindje zelf maar door je darmen die een beetje aan het rommelen zijn nu. fijne dag allemaal
o gelukkig ben ik niet de enige. Ik dacht al nu al een buik pfff dat word nog wat hihihi. thanx anoniempjuh en moons. En dat word denk ik echt wel shoppen hihii. gefeliciteerd wolkje en welkom hier. x
vanmiddag komt er een vrouw van mvm voor een intake en een test doen om te kijken of ik al mee kan doen
Goedemorgen iedereen. Miza je bent al een heel eind wou het allemaal een beetje lukken met de site? Moons gefeliciteerd en welkom hier. Peache ik kan me spijkerbroeken niet meer aan maar daar is nu gelukkig te warm voor Setti spannend mvm ben benieuwd komt wel goed. Liefs Channes
channes ik kan ook geen rokkjes meer aan. ach ja gaat snel maar ik ga vanmiddag wel even shoppen hihihihi. Dus jouw buik is ook al gegroeit???
Ja die van mij ook al heb er ook best last van steken in me buik maar goed zal er wel bij horen. Ik heb vorige week een jurkje gekocht en twee broeken die je kan op krullen met een elastische band dus ik kan nog ff vooruit ik wist toen nog niet dat ik zwanger was hihi
Nou ik had een maand geleden spijker rokkjes gekocht, maar die pas ik niet meer. Toen wist ik ook niet dat ik zwanger was. ach ja ik ga gewoon op zoek naar iets wat ik langer aan kan doen hihihi is wel even leuk shoppen.
Pff ik heb net het hele huis weer gezogen en heb het toch een partij warm nu ga nu lekker onder een koude douche
Hallo iedereen, Ik was net in de kruidvat en ik kon het niet laten... heb toch nog een test gekocht. En ja hoor vette plus binnen no time! En nou wil ik niet meer onzeker zijn, want het gaat gewoon goed deze keer! Wat betreft buikjes: ik heb ook al een buikje, mijn darmen waren vorige week echt de weg kwijt. Gelukkig kan ik wel mijn broek nog aan. Alhoewel het me ook leuk lijkt om zwangerschapskleding te gaan kopen. Laat de dikke buik dus maar komen Fijne dag allemaal
Channes: Och ja huis moet ik ook nog gaan zuigen. Maar ok een koude douche daarna is een goed idee Heb je ook meer last van de warmte dan normaal?