Maart 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lisil, 22 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    o dat is toevallig, hier ongeveer kwartiertje van Winschoten. Had mijn afspraak aan het eind van dag gepland omdat mijn man dan niet tussentijd van zijn werk hoeft, maar had het beter direct 's morgens kunnen doen, nou ja, is niet anders.

Liefs Moons

2. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Als je genoeg afleiding hebt morgen gaat de tijd wel snel hoor.
    Spannend weer he.

Ik heb ook al de zenuwen voor maandag was het maar zover

3. Almi

Almi Actief lid

30 mrt 2008
    356
    0
    0
    Gelderland
    Dames met echo's/intakes e.d. morgen: succes!! Geniet ervan en ik duim vor jullie dat er alleen maar goede echo's komen;)

Ik heb niet mijn dag. Ik heb er niet eens een reden voor, ik voel me gewoon kl*te. Chagrijnig, moe, ongezellig, boos. Zullen de hormonen wel zijn. Stomme hormonen. Ik ga maar naar bed voor ik jullie aansteek. :(
    x

4. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Geesje zullen idd de hormonen wel zijn ik heb er ook last van niks aan en me mannetje moet het steeds ontgelden hier

5. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    We wilden vanmiddag ff bij mijn ouders langs om ff bij te praten over de vakantie. Zij waren er niet maar mijn broer en zusje wel. Hij keek me met een blik aan die me al deed vermoeden dat hij iets wist. Toen hij even wegliep vroeg ik aan mijn zusje of hij al iets wist. Bleek dat mijn ma het al had zitten rond te kleppen. Ik had haar nog zo gezegd het nog niemand te vertellen totdat ik de 1e echo zou hebben gehad. Wat heeft ze gedaan....ze heeft het aan haar zus verteld en die vertelde het weer aan haar zoon en haar zoon sprak mijn broer later en feliciteerde toen mijn broer en zijn vriendin dat ze weer oom en tante werden. Die snapten er geen snars van. Dus ik ben niet zo blij dat mijn moeder haar klep niet kon houden. Ik heb ze verder nog niet gesproken maar zal wel even een hartig woordje met haar spreken.

6. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Hello,

ik heb morgen geen intake hoor, zag dat ik nog op het lijste stond. Ik heb me vergeten per pb af te melden maar ik mag 6 augustus voor de intake en 2de echo. Die van 13 augustus vervalt ook.

Ano, moet eerlijk zeggen dat ik de helft van die kilo's er echt wel zelf bij aan heb gesnoept! Deze keer let ik er echter heel goed op dat ik niet over de top ga eten maarja werkt niet echt dus...

Dames ik heb een angelsound gekocht! Ze doet hem morgen op de post en dan zal ik hem vrijdag ofzo wel hebben denk ik! Of zaterdag. Wie heeft er ervaring mee en vanaf wanneer kan ik ook echt wat horen?

7. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    hey meiden

bedankt voor jullie lieve reacties allemaal!!ben zelf ook heel blij, ben nog niet helemaal gerust, want zoals ik wel eens heb verteld had ik vorige keer 4goeie echo's voor het misging.maar goed het is al een heel goed begin ennuh een goed begin is het halve werk he haha.

alies05 das idd wel jammer ja dat ze het dan toch heeft doorverteld, zou het zeker wel tegen ze zeggen dat je het niet leuk vind!!

geesje ik heb die dagen ook hoor, chago om niks, maar idd het zal er wel bij horen.

xxx

8. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Alies dat is niet leuk zeg zou ik ook best pissig om zijn.

9. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Het is zo jammer dat je het leuke nieuws dan niet zelf kunt vertellen. Dat is zo'n domper. Aan mijn kant van de familie weet iedereen het nu denk ik wel dankzij ma. :x En wat als het mis zou gaan dan is de klap weer extra hard omdat zij het allemaal al wisten.

10. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    heyy channie haha toevalligheb net op marktplaats op 2 geboden, en dan niet die gewone angelsound, maar 1 die je gewoon via luidspreker kunt horen, net zoiets als bij de vk.

ik kon m ophalen voor 50euro, maar t is in overijssel, 125km......en rembours vind ik weer zonde....nah nog maar ff bedenken

11. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Ano logisch dat je nog niet rustig bent denk dat dat ook pas komt als je de twaalf week goed bent gepasseerd ik heb dat ook hoor ik check nog altijd op de wc heel stom maar goed

12. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
  13. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    channie ja idd zal bij mij echt zeker een week of 13-14 moeten zijn wil ik echt wat zekerder worden, maja is ook logisch in zulke situaties als de onze toch??

duim voor ons allen dat we straks ene mooie baby hebben

14. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Ziet er wel goed uit maar 125 km is wel ver anders op een vrije dag samen gaan en er gelijk een dagje uit van maken ofzo

15. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Ana ik denk dat jij pas echt kunt genieten als je de 20 weken echo hebt gehad en je dus al een eind gevorderd bent, en dat is ook logisch wat je hebt al zoveel meegemaakt!

Alies ik heb dat dus ook meegemaakt met de zwangerschap van me dochtertje. Wij het aan mijn schoonouders verteld en ineens word ik gebeld door mijn oom of ik zwanger was en waarom ik daar wel niet om aan het liegen was. Wat bleek nu, een vriendin van mij ( nichtje van vriendin van oom) had het via de vrienden van me schoonouders gehoord en had het verteld...
    Niet leuk dus weet hoe kwaad je daarvan kan zijn!

16. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Ja precies maar komt hoor deze keer drie keer is echt scheepsrecht dat komt echt uit nu!

17. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Het is wel een hele mooie hoor!! Ik heb de mijne via hier gekocht voor 10 euro..ik denk gewoon met een koptelefoon heb ik eigenlijk niet naar gevraagd hahaha.. wat stom eigenlijk he..

18. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Mijn broer en schoonzusje hadden eerst dus ook een beetje boos gereageerd naar mijn moeder toe dat mijn moeders zus en haar zoon het nog eerder wisten dan hun. Mijn vader, zusje en broer waren ook wel een beetje boos op haar.

19. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Ja is ook echt niet leuk.. je wilt het immers zelf vertellen

20. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    :x dames jullie gaan veel te vlug:D

ano: gelukkig een goede echo.

voor iedereen die morgen moet, veel plezier en succes.

@hier: heel erg chagerijnig en heel boos;) vanmiddag rond 3uur vertrokken naar rotterdam, leah en ik zouden met vriend mee naar boord kunnen en daar een paar dagen blijven, alles geregeld, hondjes naar mijn ouders (we hebben 2teckels) op mijn werk eindelijk alles geregeld. van alles mee voor leah.
    zouden we niet aan boord kunnen omdat we met een bootje moesten en dat zou te gevaarlijk zijn met leah:x ik dacht nog: laten we het gewoon proberen, we zullen wel zien. (maar een bootje kost 1500euro per keer, dus ja, als het niet gaat sta je daar)
    dus vriend en ik chagi, want nu moesten we ineens toch afscheid nemen, vriend heel erg balen, want dat is toch even raar. misschien dat ik van de week nog terug kan.
    ik balen, want nu moest ik ineens nog terug rijden (2uur) en was al zo moe. vanmorgen om 6uur wakker.
    nu belde vriend daarnet nog, we hadden wel gewoon mee naar boord gekunnen, het opstoppen viel heel veel mee (was niet met een touwladder) en waarschijnlijk zijn ze morgen klaar, dan gaan ze even voor anker en moeten ze dan nog laden aan een gewone steiger dus dan kan ik wel naar boord. ben ook gelijk weg als hij belt;)
    dus nu zo naar mijn bed en morgen maar gewoon werken. zucht. moet leah dan nog naar mijn schoonmoeder brengen, want die past op, daar heb ik ook geen zin in, want daar is ze nu al 3maanden niet geweest. wel af en toe, maar niet echt voor op te passen een dag. gelukkig ziet ze haar wel vaak. maar dat zal wel goed komen.

ik woon in zeeuws vlaanderen, weet niet of er nog meer uit de buurt komen?? het is hier weer heerlijk druk met toeristen:D

allemaal weltrusten groetjes

Deel Deze Pagina