He meiden, Nou eindelijk even tijd om te posten. De echo was superduidelijk, ben 3 dagen verder dan ik had berekend! Je kon er al echt een kindje van maken, het bewoog zijn/haar armpjes ook al, net of het zwaaide, heel leuk. Ze heeft eerst uitwendig gekeken, wel te zien, maar niet zo duidelijk, toen inwendig. Heb wel een foto, maar zal hem later vanavond even proberen te plaatsen. Ben dus nu 6 maart uitgerekend. 27 augustus mag ik weer heen, dan doe ik nog even een echo, zei ze, ik helemaal blij, ja het is nu nog zo klein, is ook wel leuk voor je zei ze. Ze nam echt de tijd, echo heeft denk ik wel 10 minuten geduurd, echt een heel leuk mens. Andere meiden met mooie echo's Gefeliciteerd!! En ik weet haar naam niet meer, maar ze melde dat ze na de mk begin juli weer zwanger was, wat goed zeg, hopelijk gaat nu alles goed. Liefs Moons
fijn zeg moons dat alles ok was ebn helemaal mooi dat je iets verder bent dan gedacht... altijd fijn om te horen he??
Ja daar ben ik ook heel bang voor. Maar omdat het maar 12 euro voor een spijkerbroek was... dacht ik ik neem hem vast mee.
de 1e paar mns geen sauna dacht ik daarna als je het gewend bent kan het wel... moet je goed om jezelf denken... ik ging heen tot 7 mnd en was er meestal met 10 min weer uit ..maar vond het wel heerlijk waar ga je meestal naar de sauna?
lindavnr: ik kende het hele versje niet, leuk om te lezen. En idd mooie herinneringen! ow trouwens ik geloof dat je gewoon in bad mag tot 40 graden, tenminste was bij mijn vorige zwangerschap zo... maria: fijn dat je echo goed was!
Het heet mycleans....maar is nog niet in winkels te koop ofzo. ga er ook niet de hele dag mee sprayen...maar toch wel fijn als iemand bijv in de tram ineens in m'n gezicht staat te hoesten (je weet maar nooit wat iemand bij zich draagt) dan kan in een spray in m'n neusgaten en m'n mond doen en dan dood het de bacteriën die je net hebt binnengekregen. Kan er zowiezo niet tegen als mensen hoesten zonder hun hand voor hun mond te houden...maar tja..helaas zijn er nog veel van dit soort mensen.
Hoi allemaal! Helaas heb ik niet zoveel tijd om te posten maar ik lees wel druk mee met het forum! Wat ontzettend leuk dat iedereen van die mooie/goede echo's heeft. Ik hoop dat er nog veel mogen volgen! Wij mogen 20 augustus weer en i.v.m. medische indicatie (mijn broertje is overleden aan neuraal buisdefect) krijgen wij met 20 weken ook een uitgebreidere echo (Guo ofzo?). Spannend hoor allemaal, ik kijk er heel erg naar uit maar vind het ook wel een beetje eng. Ik ben soms zo bang dat het hartje opeens niet meer klopt, zijn er meer die hier weleens last van hebben? Wat ik hoorde over de sauna: Als je het voor je zwangerschap niet deed kun je er waarschijnlijk beter niet mee beginnen als je zwanger bent. Je lichaam kan dan niet goed omgaan met de grote temperatuurverschillen. Het is nog niet bewezen maar uit dierproeven (... blegh!!) is gebleken dat het in de eerste 14 weken van de zwangerschap niet zo goed voor je is om in de sauna te gaan. Maar hier is op internet ook vrij veel informatie over te vinden. Hele fijne avond iedereen en morgen een lekkere zonnige dag! xxx Laar
Meiden met een goede echo: gefeliciteerd, fijn hoor. Ik mag 5 augustus en dan wel in de avond, dat zal een lange dag worden vrees ik! Op zich ben ik niet echt bang voor de Mexicaanse griep, maar wel iets meer dan ik normaal zou zijn...
Wat fijn om al die berichten over de echo's te lezen!!! Vandaag zelf ook naar de miss Etam geweest om 2 zwangerschapsbroeken te halen. Heb ze nog niet nodig, maar met 70% korting is het wel erg leuk winkelen.
Foreverfriend: succes morgen. Dames, fijn dat alle echo's goed waren. En helaas nog geen tweelingen. Zal je zien, krijg ik er twee. Hihi, maar dat is nog even wachten. Zal denk ik september worden, eer dat ik de eerste echo krijg. Mexicaanse griep. Ik volg het wel en ben er ook wel allert op. Maar ben er niet heel de tijd mee bezig. Zodra ik griepverschijnselen krijg, zit ik bij de ha.
Bedankt voor je andwoord. Ik heb contackt met de Vlos gehad en mag dinsdag bellen om na 19 augustus (intake) een afspraak te maken. Ik wil ook nog niet voor de 8 weken een echo maar wel een datum om naar toe te leven vond ik erg prettig. Dit ook omdat me vriend erg moeilijk een halve dag vrij krijg op korte termijn. Het is echt megadruk op zijn werk en veel colegas al op vakantie. Wel super geruststellend mailtje gekregen. Ook krijg ik me echo in een speciaal veloskundige echopraktijk. Veeeeel beter als in het ziekenhuis. Groetjes Lynette
Hallo daar ik dan weer...andere dames ook super gefeliciteerd met de goede echo.. Miza jij ook gefeliciteerd ..da's goed nieuws..hopelijk gaat het nu allemaal wel goed.. betreffende Mexicaanse griep : ik ben er wel een beetje bang voor aan het worden...ik ga nog op vakantie en zit dan wel 10 uur met honderden in een vliegtuig hutje mutje....'k weet het zo net nog niet... maar voor hetzelfde geldt heeft de persoon naast je in de rij bij de supermarkt het....en dan kun je ook besmet raken...grrrr Heb net een foto vd echo gemaakt maar lukt me niet om hem te uploaden...jammer had hem graag aan jullie laten zien..alles is zooo duidelijk zichtbaar !!!! Foreverfriend succes morgen !!! oh ja mijn banner moet ik nog veranderen maar denk dat ik het toch nog laat staan..wie weet doet de beeb nog wel een inhaalslagje....
thnx girls ik hoop zo op een mooie echo!!! zenuwachtig ben ik nog niet eerder erg nieuwsgierig.... dames met goed echo's HOERA! ik zet de lijn zo voort.... tot morgen, moet om 9.30uur dus jullie horen het wel groetjes
Voor de dames die lid zijn vd maart hyves...daar heb ik de foto vd echo wel kunnen plaatsen....hahaha
Lieve maart 2010 dames, Mag ik me ook bij jullie aansluiten? Maar op de eerste plaats allemaal van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Ik heb gisteren de 2e echo gehad en hij was super! Hartje klopte snel en het bewoog al met armpjes en beentjes. Was zo mooi om te zien. Moest huilen van blijdschap. Ik had er eigenlijk rekening mee gehouden dat ik het nooit meer zou kunnen zien. Ik heb een zoon van 13 en een zoon van 8. Ik heb 6 vroege miskramen gehad, meer dan een jaar geleden. We waren er nu ook helemaal niet meer mee bezig en eigenlijk hadden we het hoofdstuk afgesloten. Nu toch ineens zwanger en tot nu toe ziet het er echt goed uit. Ik ben vandaag 9 weken en 2 dagen zwanger en ben op 2 maart 2010 uitgerekend. Ik las bij de andere dames dat het ook allemaal goede echo's waren. Super!! Tot schrijfs, Astrid
Heey Astrid!!! Wat leuk meid en welkom bij de maart mama's Ik hoop dat alles nu mee zit voor jullie Jeetje meiden jullie lullen echt heel veel :S Pff kost me echt veel tijd om bij te lezen haha Maar wel gezellie Voel me vandaag ook weer erg moe :S maar goed hoort er bij he.. Hebben jullie al over namen gedacht?? Ga nu weer lekker slapen en spreek jullie morgen wel weer En niet te veel kletsen he hahaha Liefs, Geraldine