Maart 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lisil, 22 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mel2

mel2 Actief lid

28 apr 2008
    171
    0
    0
    Ano Je had gelijk hoor... heb een nieuwe foto gemaakt en deze kleiner gemaakt...hij staat er nu op...Bedankt !!

Suekes...ik heb je echo gezien en inderdaad lastig op te meten je kleintje...hahaha.. kan allemaal nog weer bij gesteld worden.. had ik ook !!

Moons ..waar blijft jouw foto ?

Linda... lastig hoor, je raakt er wel door in ongerustheid maar het schijnt wel vaker voor te komen en dat het gewoon goed is..niet ongerust maken volgens mij..zolang het inderdaad niet helder bloed wordt !!

Nieuwe dames welkom en gefeliciteerd...en super voor , mm weet je naam niet meer maar je hebt al twee oudere kinderen en enkele miskramen gehad...echt heel blij voor je..!!

Kleintje wat een verhaal maar idd fijn dat ze je zo'n geruststellend gevoel geven en ik hou ook nog mijn eigen telling aan.. volgens kan het elke keer nog veranderen....

Andere dames met de goede echo... Wat goed !!! Ben ook heel blij voor jullie !!

2. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Zou iemand mijn afspraken nog op de lijst kunnen zetten?

4 augustus 13.15 echo bij het echocentrum
    7 augustus 13.30 Verloskundige
    18 augustus 15.25 gynaceoloog + Echo

3. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    kleintje fijn zeg dat je toch een echo hebt gehad!!steld je toch weer gerust he, en ach die 1of2 dagen verschil, ze kunnen nu idd nog niet goed meten.
    dinsdag weer een echo?ik ook haha, en die week erna weer donderdags, heb voorlopig ook bijna iedere week een echo haha.

astrid:ja dat boekje was echt leuk, deze is dan wel echt van mijn vk praktijk, want er staat info in over hun, en foto's van alle vk's enzo, maar dacht misschien hebben ze hetzelfde idee bij andere vk's.
    lekker zeg mexico, lekker warm!!ben jaloers!!!!
    vorige maand in aruba geweest, maar dat lijkt al eeuwen geleden.....

tis rustig hier...

xxx

4. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    hey mel laat je m ook nog f in het groot zien???hij is nu zo klein, ben nieuwschierig haha.of anders in je fotoalbum?
    fijn dat het gelukt is!!

5. mel2

mel2 Actief lid

28 apr 2008
    171
    0
    0
    Ha... ga ik je lekker jaloers maken ano...ik ga binnekort naar Curacao...

6. mel2

mel2 Actief lid

28 apr 2008
    171
    0
    0
    je kunt 'm toch aanklikken, wordt íe groter van !!!! hahahaha

7. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    wowwwww ben ik ook geweest dus weet hoe gaaf het is hahahahahahahah,lekkerrrrrrr.
    nou ik ga over 5 weekjes wel een week naar kroatie, krijgen we cadeau dus das extra leuk hahaha.
    maar hoe lang ga je en wanneer?

xxx

8. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    nee hoor dan kom ik in je profiel, word niet groter!

9. mel2

mel2 Actief lid

28 apr 2008
    171
    0
    0
    ik ga 15 dagen....

10. mel2

mel2 Actief lid

28 apr 2008
    171
    0
    0
    ja dan kom je in mijn profiel, dan klik je de foto in mijn album nog een keer aan en dan nog een keer dubbelklikken...moet volgens mij wel werken...

11. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    ikkuhhh is jaloersssssss

12. Almi

Almi Actief lid

30 mrt 2008
    356
    0
    0
    Gelderland
    Jeetje, ik kan het allemaal niet bijhouden hoor;) Ik heb dan ook vluchtig her en der een pagina bijgelezen, en ik zag al een hoop goede echo's voorbij vliegen! Super joh!!!

Ook weer een paar nieuwe zwangeren zag ik: Gefeliciteerd en welkom!!!

Hier: al iets minder chagie dan een paar dagen terug. Ik was echt verschrikkelijk zeg! Obstipatie is nog in volle gang, heerlijk onderwerp :p
    Ik heb vriendje overgehaald om het van t weekend toch maar aan onze ouders te vertellen. M'n vader viert zondag zijn verjaardag, dus dat is wel een leuk kado dacht ik zo :D. Vriendje is nu naar zijn vrienden, dus ik kan onbeschaamd héél vroeg naar bed!!! Truste! :D

13. Astrid68

Astrid68 Lid

29 jul 2009
    17
    0
    0
    coordinator vastgoed
    Limburg
    @anoniempjuh.... ik zal mijn Vk zeker tippen als ze het al niet heeft. Toch een mooie herinnering en goede reclame!
    Was het in Aruba niet spannend ivm mexicaanse griep? Ik kijk regelmatig op zoover maar daar adviseren alle mensen die net terug zijn dat we gewoon moeten gaan en dat je er niets van merkt.

Ps. ik zie je hebt ook 2 MK gehad? En best wel in een ver gevorderd stadium, toch?
    Liefs,x

14. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    nee doet t niet, je hebt geen albums, alleen een avatar

15. mel2

mel2 Actief lid

28 apr 2008
    171
    0
    0
    jaloers op de vakantie of op de echo ? ;)

16. mel2

mel2 Actief lid

28 apr 2008
    171
    0
    0
    ik zal het veranderen... komt natuurlijk omdat ik het niet openbaar heb staan wacht maar even....

17. mel2

mel2 Actief lid

28 apr 2008
    171
    0
    0
    probeer het nog eens...

18. mel2

mel2 Actief lid

28 apr 2008
    171
    0
    0
    Spannend Geesje... inderdaad mooi kado.... Weltruste !!

19. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    hey astrid
    ja idd vond t ook echt heel leuk, maar vooral ook handig, staan echt veel handige dingen en weetjes in.
    nee wij hadden op aruba geen last van mexicanse griep, maar toen we een week wegwaren bleek dat een cruiseschip te liggen met daarop mensen met de griep, toen waren we wel blij dat we weg waren haha.
    Ja heb idd 2 mk gehad, de laatste met ruim 11weken, had toen al 4 goeie echo's gehad en bij de 5e bleek het net 3 dagen niet meer te leven....kwam toen echt geheel onverwachts.
    hoop dus ook echt dat het nu goed gaat.
    en jij hebt al kinderen he?of 1?

xxx

20. Almi

Almi Actief lid

30 mrt 2008
    356
    0
    0
    Gelderland
    Hij doet t Mel! Fantastisch, krijg het er helemaal warm van!

Deel Deze Pagina